Știți câți bani se bagă în reclamele de la mașini? Enorm. Sume de neconceput pentru omul de rând. Pentru că glamour, pentru că prețiozitate etc.

Reclama de mai sus vrea să zică faptul că acea mașină e foarte tare și că întotdeauna vei încerca să te autodepășești la volanul ei.

Eu personal văd de fapt o reclamă la o bicicletă foarte tare, pe care nu o prinde nici măcar un crossover decențel.

Și un tip cu cojones.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

21 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Au cheltuit aia o gramada de bani pe mesaj si au targetat oameni care nu vad bine. Naspa.

    • auzi, uite ce e… pă mine m-au prins, m-au avut în target și m-au prins…
      Culmea e că remarca asta despre ăștia care nu văd bine e de la un crucișător :))

  2. misto bicla.

  3. Cu #bestiade130cai il haleai…*

  4. la inceput credeam ca da peste el in garaj si ii rupea picioarele. s-ar fi terminat clipul prea repede.

  5. #6

    Eu vad asa: tipul cu Nissanul venea in vizita la o parasuta care avea bicicleta. Numai ca hotul i le-a furat pe ambele 🙂

  6. #7

    Mission: Impossible. fara Tom!

  7. #9

    ala de a facut regia are o bicicleta de vanzare

  8. Iti dai seama ce hot pregatit? A venit la furat cu parasuta dupa el! :))

  9. Partea urbană e filmată în București, cred.
    Altfel nu se explică lipsa pistelor pentru bicicliști …

    • #12

      altfel, dacă era la New York îl călcau de mult taximetriștii, nu mai apuca să se de la parașută

  10. #13

    Plot twist, este reclama facuta de concurenta Nissan-ului, care o fi si aia, si vor sa arate ca o janghina de bicicleta este de 10 ori mai fiabila decat masina lor .

  11. #14

    Eu am impresia ca e reclamă la ceva model de lecitină.
    Să-i explice cineva ăluia din masină că i-a rămas bicicleta undeva pe vârful muntelui, că el s-a luat cu treaba si a uitat după ce fugea.

  12. Și ăla, eul lui, tipul de aventurp, spidermanul ăla. A sărit cu parapanta și-a lăsat pe munte bunătate de bicicletă. Iar ăsta de la volan, corporatistul, n-a luat-o? De ce, nu-i încăpea ditamai bicicleta în mașinuța aia a lui? doar ce putea să-i fură ăla din garaj? Cheia de 10 și mâncarea pentru Grivei?

  13. #17

    Cred ca cea mai tare performanta este ca ramane curata orice ar face.

    • e o vopsea pe baza de nush ce rahat de substanta, care-ti face ca masina sa fie protejata la murdarie. vazusem la o toyota reclama d-asta. si urca ala pe munti, prin noroaie si ziceai ca masina abia e scoasa prin jurul blocului

    • #19

      Cine si-ar cumpara un SUV care ramane curat tot timpul? Pai tocmai asta e smecheria sa il aduci inapoi in fata blocului murdar tot de noroi, sa stie lumea ca ai pasiuni cu 4×4.

      In Bucuresti aveam un vecin cu un 4×4 pe care il suspectam ca pleaca de acasa doar ca sa ii refaca machiajul de noroi masinii (ca noroiul se usuca si cade de pe masina), lipsea cateva ore din fata blocului si o aducea inapoi perfect murdarita la loc…

  14. #20

    Mai mult, Nissan încurajează șofatul sub influența narcoticelor. E clar că omu’ are halucinații grave dacă fuge după el însuși. Și are și marfă bună.

  15. #21

    In USA cea mai vinduta bere este Corona desi e cotata c o bere proasta. Vinzarile mari se datoreaza reclamei care e omniprezenta.