Știți câți bani se bagă în reclamele de la mașini? Enorm. Sume de neconceput pentru omul de rând. Pentru că glamour, pentru că prețiozitate etc.
Reclama de mai sus vrea să zică faptul că acea mașină e foarte tare și că întotdeauna vei încerca să te autodepășești la volanul ei.
Eu personal văd de fapt o reclamă la o bicicletă foarte tare, pe care nu o prinde nici măcar un crossover decențel.
Și un tip cu cojones.
NOU
Au cheltuit aia o gramada de bani pe mesaj si au targetat oameni care nu vad bine. Naspa.
NOU
auzi, uite ce e… pă mine m-au prins, m-au avut în target și m-au prins…
Culmea e că remarca asta despre ăștia care nu văd bine e de la un crucișător :))
NOU
misto bicla.
NOU
Cu #bestiade130cai il haleai…*
NOU
la inceput credeam ca da peste el in garaj si ii rupea picioarele. s-ar fi terminat clipul prea repede.
NOU
Eu vad asa: tipul cu Nissanul venea in vizita la o parasuta care avea bicicleta. Numai ca hotul i le-a furat pe ambele 🙂
NOU
Mission: Impossible. fara Tom!
NOU
Sau fara Tim!!..
NOU
ala de a facut regia are o bicicleta de vanzare
NOU
Iti dai seama ce hot pregatit? A venit la furat cu parasuta dupa el! :))
NOU
Partea urbană e filmată în București, cred.
Altfel nu se explică lipsa pistelor pentru bicicliști …
NOU
altfel, dacă era la New York îl călcau de mult taximetriștii, nu mai apuca să se de la parașută
NOU
Plot twist, este reclama facuta de concurenta Nissan-ului, care o fi si aia, si vor sa arate ca o janghina de bicicleta este de 10 ori mai fiabila decat masina lor .
NOU
Eu am impresia ca e reclamă la ceva model de lecitină.
Să-i explice cineva ăluia din masină că i-a rămas bicicleta undeva pe vârful muntelui, că el s-a luat cu treaba si a uitat după ce fugea.
NOU
Și ăla, eul lui, tipul de aventurp, spidermanul ăla. A sărit cu parapanta și-a lăsat pe munte bunătate de bicicletă. Iar ăsta de la volan, corporatistul, n-a luat-o? De ce, nu-i încăpea ditamai bicicleta în mașinuța aia a lui? doar ce putea să-i fură ăla din garaj? Cheia de 10 și mâncarea pentru Grivei?
NOU
fure*
NOU
Cred ca cea mai tare performanta este ca ramane curata orice ar face.
NOU
e o vopsea pe baza de nush ce rahat de substanta, care-ti face ca masina sa fie protejata la murdarie. vazusem la o toyota reclama d-asta. si urca ala pe munti, prin noroaie si ziceai ca masina abia e scoasa prin jurul blocului
NOU
Cine si-ar cumpara un SUV care ramane curat tot timpul? Pai tocmai asta e smecheria sa il aduci inapoi in fata blocului murdar tot de noroi, sa stie lumea ca ai pasiuni cu 4×4.
In Bucuresti aveam un vecin cu un 4×4 pe care il suspectam ca pleaca de acasa doar ca sa ii refaca machiajul de noroi masinii (ca noroiul se usuca si cade de pe masina), lipsea cateva ore din fata blocului si o aducea inapoi perfect murdarita la loc…
NOU
Mai mult, Nissan încurajează șofatul sub influența narcoticelor. E clar că omu’ are halucinații grave dacă fuge după el însuși. Și are și marfă bună.
NOU
In USA cea mai vinduta bere este Corona desi e cotata c o bere proasta. Vinzarile mari se datoreaza reclamei care e omniprezenta.