După cum am promis, am fost la întâlnire și, desigur, am întrebat chestii, pentru voi. Dacă doriți să revedeți, am fost și live o perioadă, până mi-a murit bateria, din păcate.
[fbvideo link=”https://www.facebook.com/zearhi/videos/1093013920816530/” width=”640″ height=”400″ onlyvideo=”1″]
Problema Cargus. La eMAG nu prea este văzută drept o problemă, ei consideră că situația este inflamată doar pe internet și au încredere că își vor rezolva problemele, dacă le au. Oricum, eMAG nu lucrează doar cu ei, ci cu foarte multe firme de curierat.
Nu, nu își deschid propria firmă de curierat. Există mașini proprii de livrare pentru produsele din categoria Livrare în 2 ore, dar acesta e un serviciu special oferit de eMAG. În rest, sunt interesați de o dezvoltare masivă a colaborării cu poșta română. Aici am râs, ei zic că au această experiență din Ungaria și că, sub presiunea lor, lucrurile vor merge bine. Vom vedea. Eu nu am încredere în poștă, asta e clar. Dar nici curierii nu sunt vreo mare brânză, relativ la măicuțele de la poștă, așa că, vom vedea, din nou.
Mailul acela de la Fancurier, în care precizau că nu mai livrează produse albe decât contra-cost gen 150 de lei și până în fața blocului, nu a ajuns la eMAG. Ei plătesc pentru ca produsele să fie livrate până la ușa clientului, deci e treaba curierului cum se descurcă. Dacă sunteți refuzați cu livrarea refuzați comanda și faceți reclamație la emag.
Și anul acesta va exista un produs surpriză de black friday. Deosebirea va fi că, probabil, va/vor fi anunțate din timp. Nu, nu se anunță ora de începere a black fridayului, pentru că voi stați cu degetul pe F5 și ucideți serverele cu milioane de requesturi pe secundă.
Am cerut în mod special să primesc înainte de black friday stocul care va exista cu produsele vedetă, ca să nu mai existe discuția de copii de grădiniță Au fost 3 ipaduri pe stock și eu am intrat la 7.01 și nu mai erau, poate așa înțelegeți ce înseamnă 3 zile cu vânzare de 50 de milioane de euro.
Bacăul este lua în considerare ca punct de livrare, deocamdată nu s-a găsit un spațiu care să corespundă. Și se mai deschide în curând în București încă minim unul.
Magazinele din marketplace s-au mai mult decât dublat față de anul trecut. Se dorește dezvoltarea cât mai mare a marketplaceului, în această direcție au fost făcuți pași importanți în simplificarea accesului pentru micile magazine care doresc asta.
Este în pregătire un sistem ca pe amazon, care să asigure instalarea de aere condiționate, mașini de spălat, aragazuri, chestii electrice, inclusiv cu posibilitatea de a cere instalare rapidă etc.
Există deja brand eMAG, din ce am înțeles sunt pe partea de mobilă, vând extrem de multe scaune. Chiar o să caut și eu, sunt curios.
E luată în calcul posibilitatea de a livra și peste hotare. Pe moment, doar la categoria fashion. În rest, există anumite restricții care țin de legislația noastră, ușor diferită de legislația altor țări. Din ce am înțeles, de exemplu, în românia nu poți obliga clientul să plătească în avans pentru produs. Și probabil nimănui nu i-ar conveni să trimită un pachet în Irlanda, iar acolo clientul să zică Aaaaa, m-am răzgândit, nu îl mai vreau, dar mulțumesc frumos pentru intenție. Dar se caută soluții pentru asta.
Plătești transportul de la furnizori diferiți pentru că sunt magazine diferite, cu locații fizice diferite în timp și spațiu. Mi se pare ușor logic că, dacă comand un căruț din Baia Mare și un bax de pampersi din București, să existe mai multe transporturi. Părerea mea.
De ce diferă prețurile:
Cam atât.
Mai găsiți niște idei spicuite de către Dan Dragomir.
NOU
“Ei plătesc pentru ca produsele să fie livrate până la ușa clientului, deci e treaba curierului cum se descurcă. Dacă sunteți refuzați cu livrarea refuzați comanda și faceți reclamație la emag.”
Deci asta nu cred, adica daca iti vine o masina de spalat, un aragaz sau o combina frigorifica curierul trebuie sa iti aduca produsul pana la usa?Stiu ca de fiecare data a trebui sa cobor si sa le car.
Ar fi foarte frumos sa le aduca pana la usa dar de cele mai multe ori nu se intampla si daca tot te vezi de exemplu cu aragazul la usa blocului parca nu ai mai refuza livrarea.
NOU
e treaba ta ce crezi si ce nu, eu iti zic ce mi s-a spus
NOU
Nu am cărat în viața mea un electrocasnic cumpărat, nici măcar de la ușă până în casă.
Nici la casă, nici la bloc.
E drept că nici nu am plătit în avans.
Nici nu s-a întors nimeni cu ele de la ușă, din partea mea pot s-o facă.
Da, 20 de lei las, pentru serviciul de a mi-l pune în casă pe poziție, dar cui mi-a zis că să preiau de la parter, respectiv de la poartă, le-am spus să își vadă de glumele lor și să mă sune când au poftă să livreze. Maxim s-a întâmplat să plece unul supărat, dar s-a întors seara că a zis că el nu se plimbă încă o zi cu frigiderul in mașină.
Pentru că era sigur am chemat pe cineva să îl ajute. Bacșiș nu i-am dat, că i-am făcut un favor. I-am dat celuilalt pe care l-am chemat.
Întotdeauna banii la sfârșit, cum am stabilit.
NOU
Curierul încearcă sa scape de munca, iar asta este mai mult decât evident. Eu am comandat o mașină de spălat și un aragaz. M-a sunat ba ca nu găsește strada, ba ca e strada îngustă, ba ca sa caute un coleg sa fie ajutat sa le urce, ca el e singur.
La strada i-am dat indicații, la treaba cu strada îngustă i-am sugerat ca a greșit strada ca nu poate fi vb de asa ceva.
Cat privește partea cu colegul și sugestia sa fie ajutat, i-am zis ca nu sunt acasă, ca e doar sotia și ca discuția este înregistrată în cazul în care se enervează și îmi trântește obiectele sau nu le urca la etaj. Brusc avea coleg și nu era o problema sa le urce.
Eu cred ca tine și de omul care livrează, dar și de problemele interne de la firmele de curierat. Ok, Emag poate schimba firma, poate interveni, doar ca as vrea sa știu o firma de curierat unde nu sunt probleme. Ca eu nu am auzit de niciuna.
NOU
Off…ce s-au chinuit 2 curieri sa care pe scari, pana la etajul 6, o comanda de la emag. O combina frigorifica, masina de spalat rufe, masina de spalat vase, cuptor si plita…Nu au zis nimic. Lasat spaga corespunzatoare, ei multumiti.
NOU
In vara asta am cumparat frigider de la emag. A venit un singur curier, adica soferul masinii. Noroc ca era sotul acasa, au carat ei doi frigiderul. Sotul meu chiar i-a spus curierului “ce faceai daca era doar nevasta mea acasa?” Una este teoria, alta practica! PS stau la etaj 4
NOU
Depinde, sm vszut cum un domn intretinut la sala de forta care se uita la 2 de 50 kile cum se chinuie sa care o masina de spalat. Daca nu ai nici o problema medicala si nici o varsta inaintata eu zic ca e de bun simt sa dai o mana de ajutor.
NOU
Când mi-am luat apartament (în Cluj-Napoca), mi-am cumpărat toate electrocasnicele mari (frigider, mașină de spălat haine, de spălat vase, aragaz) de la emag. Mi le-au adus curierii până în apartament. Nu în fața blocului, nu la ușă, în apartament, înăuntru. Era acu 3 ani, poate între timp s-a stricat treaba, nu știu.
NOU
Oarecum offtopic: Emag afiseaza, cand esti logat, vouchere in functie de categoria de produse. De ce nu functioneaza niciun voucher? De ce da eroarea ” Seria cardului cadou este incorecta.”?
NOU
Poate detaliezi? Eu acu 4 ore am comandat o chestie cu un voucher de 10%; a mers.
NOU
Vezi sa nu fie vorba despre un produs al celorlalte magazine. vaucherul se aplica doar produselor vândute de emag. Am rupt și eu un maus și o tastatura pana mi-am dat seama
NOU
Nu am ce detalia… Introduc voucherul si imi da eroarea “Seria cardului cadou este incorecta.”. Oricum au facut o mare mizerie. Urmaream sa-mi cumpar niste pantofi. Alaltaieri erau 279, ieri (dupa ce au bagat promotia cu voucherele) 296.90 lei, iar astazi dimineata s-au facut 332,90 lei.
NOU
Eu am o părere bună despre acest Emag. De obicei, cumpăr de la ei şi PC Garage. Mai fac şi alte cumpărături online, dar alea grase la Emag şi Garage le fac. De ce? Păi am tot căutat, şi de fiecare dată au avut cel mai bun raport calitate/preţ. În rest, mi se rupe de reduceri şi alte lăbăreli. Eu nu cumpăr de Black Friday, nu mă îngrămădesc cu toţi obsedaţii să dau o mie de click-uri pe minut. Când am nevoie de ceva, cumpăr în plm! Cumpăr când am nevoie, nu mai sunt copil mic să-l aştept pe Moş Crăciun.
PS: Nenea Şefu Emag, cum adică d’le indisponibil?!
www.emag.ro/povestiri-de-la-olanu-dani-corban-9786069336243/pd/DXBC5MBBM/?ref=smart-history_1&recid=iurfwkdt-hhxnip7m18n-C.c17_a187.R.F.S.VP_AP_VIS-1xjasil
NOU
Indisponibil, adica VALUARE.
NOU
Computer says no…
NOU
Urgent-Cargus, nota 1.2 din 452 recenzii pe Google Maps. Mie mi-au ratacit un colet. Bine ca nu l-am platit in avans. L-am primit dupa doua saptamani.
Dar nu sunt o problema.
NOU
Sunt o problema doar pe internet ca in rest totul e ok. Nu raspund la telefon=nu sunt plangeri.
NOU
Multumesc frumos pentru raspuns. Ideea este ca eu numai recent m-am lovit de treaba asta si n-am inteles-o sincer. Adica eu comand de pe emag doua produse in speranta ca imi vin acelasi colet si in loc de 15 lei platesc 30 lei. Stiu ce zici, insa nu mi se pre fair. Asa intram direct pe site-ul/firma respectiva si comandam de acolo cele doua produse. Probabil asa o sa fac de acum incolo cand am sa observ ca sunt alti furnizori
NOU
Are sens ce zice ala acolo, dar in mintea mea am inteles doar “noi punem 100 de lei in plus la produs si daca ne ies calculele ne facem ca dam o reducere care e acoperita de aia de au cumparat cand nu era redus” cum am zis are sens si logica, dar nu ma opreste sa nu am o suparare fata de faptul ca ala imi zice in fata ca eu platesc un pret pus la misto si o mai si ambaleaza in asa fel incat eu ar trebui sa zic “bravo boss ce inteligent esti, am si uitat ca m-ai prostit de 100 de lei”, adica mai ca imi vine sa sun si sa ma targuiesc ca in bazar sa imi dea la pretul real.
Am mai zis, eu cand cumpar la reducere ma astept sa nu mai apara produsul sau sa ramana la pretul redus.
Totusi parerea mea e posibil sa nu fie prea obiectiva, mereu cand aud de reduceri la emag imi amintesc de primul black friday unde la domo erau laptopuri reduse de la 50 de milioane la 10 milioane si nu m-am nascut ieri sa cred ca emagul e o afacere romaneasca ce nu a luat nici o scurtatura pe nicaieri, eventual pe la provenienta produselor. In schimb fiind vorba de banii mei, trebuie sa fiu prea prost sa nu ma enervez cand imi zice unu ca am pierdut 100 de lei pentru ca nu m-am sincronizat cu ei.
NOU
în românia nu poți obliga clientul să plătească în avans pentru produs
Pai nu il obligi, ii propui asta ca varianta.
Mi se pare de bun simt daca comanzi din strainatate sa platesti la plasarea comenzii. Nu stiu ce spune legislatia romana dar nu vad ce ilegalitate sa fie daca la plasarea comenzii ti s-ar prezenta pe ecran o conditie simpla ca “produsele care necesita curier international nu pot fi achitate la predare”, o accepti sau nu, e ca aia cu pranzul la Tarom.
Cica vine stewardesa Tarom si intreaba prin avion “doriti pranzul?” Unul invatat cu zboruri cu companii mai exotice intreaba “intre ce si ce pot sa aleg?” Iar stewardesa Tarom ii raspunde “intre DA sau NU”.
Uneori alegerile sunt simple.
NOU
da, conditia aia simpla e interzisa. iar aia cu romanul si bun simtul…cmon, il stii pe ala care a comandat 3 frigidere si cand i-au venit acasa a pus-o pe nevasta-sa sa aleaga care ii place si la restul le-a facut retur?
NOU
Nu, pe asta cu frigiderele nu o stiam.
Insa il stiu pe unu’ caruia Depanero nu i-a reparat laptopul in cele 15 zile legale si fix in ziua no.15 s-a dus si si-a cumparat de la emag un laptop similar. I-au terminat de reparat laptopul vechi cu o depasire de doar 3 saptamani, iar cand l-a scos din service s-a dus si a dat retur laptopul cumparat (“imprumutat” zicea el).
NOU
sa mai spuna cineva ca romanul nu e un sot atent si iubitor
NOU
Nici eu nu il stiu pe ala cu frigiderele. Esti tu prieten cu el?
Il stiu, in schimb, pe ala de astepta anvelope (emag) din 18 septembrie – si s-a plictisit dupa o luna.
Il stiu si pe ala care a mers in magazin (emag) a ales frigiderul, l-a platit, a rugat emagul sa trimita 2 voinici sa il urce in casa. S-a trezit cu un pitic de 1.50 care s-a pus cu curul in drum sa spuna ca el nu il duce.
Stii cum e, fiecare isi spune povestea.
NOU
Draguta explicatia cu preturile dar ANPC spune altceva:
“ANPC mai informeaza ca vanzarile cu pret redus, indiferent de tipul acestora (soldare, lichidare, promotionale etc) trebuie sa respecte o serie de reguli de fixare si publicitate a preturilor. Astfel, orice comerciant care anunta o reducere de pret trebuie sa o raporteze la pretul de referinta practicat in acelasi spatiu de vanzare pentru produse identice. Pretul redus trebuie sa fie inferior pretului de referinta. Pretul de referinta reprezinta cel mai scazut pret practicat in acelasi spatiu de vanzare in perioada ultimelor 30 de zile, inainte de data aplicarii pretului redus.
“Sfatuiesc consumatorii sa verifice preturile pe site-uri comparative inainte de a face cumparaturi in aceasta perioada de vanzari extinse de Black Friday. In cazul in care consumatorii simt ca drepturile lor nu au fost respectate, ii sfatuiesc sa se adreseze ANPC cu o reclamatie. Va asigur ca aceasta va fi cercetata cu profesionalism, iar operatorii economici care nu respecta legea vor fi sanctionati”, declara presedintele ANPC, Bogdan Pandelica.
Si da, iau in calcul foarte serios ca ANPC sa bata campii, dar pana nu se clarifica cine are dreptate o sa se tot discute pe acest subiect.
Eu chiar cumpar de la emag, cumpar de la emag si daca e mai scump decat in alte locuri, dar la faza asta ma cam enerveaza toti. Ca nu doar emag-ul face asta, evident. Ei sunt cei mai expusi subiectului, atata tot.
Problema cu reducerile se vede si la resigilate dar nu mai complic acum subiectul. Probabil cineva care stie mai bine cum sta treaba cu “legea promotiilor” poate clarifica toata ameteala.
NOU
realizezi ca emag e cel mai mare retailer din tara si daca ar face o chestie ilegala ATAT de vizibila, ANPC ar fi pe ei cu tot efectivul? la cate controale tematice lunare sunt la firme, ar fi bomboana de pe coliva aa ii poata apuca cu asa ceva. si totusi nu. oare de ce?
NOU
Ok, atunci ala de la ANPC bate campii. Atunci hai sa-i lasam pe retaileri in pace si sa-i cerem demisia lui nea Pandelica de la ANPC care ne minte ca pretul de referinta trebuie este cel mai mic pret din ultimele 30 de zile.
Cum am zis, doar voiam sa-mi clarific cum naiba se stabileste reducerea pana la urma, dupa pretul de intrare, cum ne spune emag, sau dupa pretul de referinta mentionat de ANPC.
NOU
mica corectie (iar) : eMag este cel mai mare retailer *online*
NOU
anpc nu bate campii, ce spanac, exista google de ceva vreme. toate porcariile astea sunt reglementate.
legi-internet.ro/blogs/media/blogs/a/OG-99-2000-comercializare-produse-servicii.pdf
art.33
a) Orice comerciant care anunță o reducere de preț trebuie să o raporteze la prețul de referință
practicat în același spațiu de vânzare pentru produse sau servicii identice. Prețul redus trebuie să fie
inferior prețului de referință. Prețul de referință reprezintă cel mai scăzut preț practicat în același
spațiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de data aplicării prețului redus.
disclaimer, habar nu am daca s-a modificat legea din 2007, si nici nu imi pasa. sapati mai departe, v-am dat punctul de pornire.
NOU
m-am uitat la clip cu “skip” din 10 in 10 minute.
pot zice doar atat:
Ce de burti…
NOU
Ca angajat al unei firme care vinde prin emag marketplace pot spune ca problemele cu Cargus sunt reale. Am ras la “situația este inflamată doar pe internet”. Conform contractului suntem obligati sa livram marfa prin Cargus. Pana in acest moment situatia sta in felul urmator: am avut produse care au ajuns in partea cealalta de tara de pe o zi pe alta ba unele chiar in localitati destul de departe de depozitul din judetul respectiv, dar am avut altele care nu au ajuns la clienti in orasele mari decat dupa cateva telefoane si mailuri date ca sa descoperim prin care depozit a ramas uitat coletul. Zilnic avem 3 4 telefoane de la clienti care ne intreaba fix acelasi lucru: am plasat o comanda pe data de si nu a ajuns nici azi, ce se intampla? Pana acum am avut (din cate stiu eu) 5 clienti care au anulat din start comanda cand le-am comunicat ca va fi livrata prin Cargus. Pur si simplu nu au vrut sa auda. Destui sunt cei care ne-au rugat, insistent chiar, sa trimitem prin oricare alta firma. Din cate am observat nu sunt probleme generalizate pe tara, doar pe anumite judete si nu mereu probabil in functie de cate colete au de livrat intr-o anumita perioada si cati oameni au disponibili.
NOU
Mi se pare că există o portiță în contractul cu Emag si poți livra si cu alți curieri. Stiu de la un tip care vinde foarte bine pe Emag si livreaza cu Nemo. Si noi tot cu Cargus, însă nu am avut momentan probleme mari
NOU
Confirm problema celor de la Cargus iar un sfat pentru domnii de la EMAG daca nu aveți incredere in clienții voștri poate ar trebuii sa comandați chiar voi ( sa faceți un test ) sa vedeți cum se mișcă de ” repede” băieții de la Cargus , ma jur as prefera sa plătesc 5-10 lei in plus decat sa dau comanda astazi si sa imi primesc pachetul. Peste 4 zile , chiar as vrea cand dau o comanda sa pot sa selectez cu ce firma as dorii , pentru ca ” domnii ” de la Cargus … se mișcă … cu viteza luminii de fiecare data.As fi cel mai fericit sa vad acest gigant Cargus in faliment !
NOU
Ideea cu Posta Romana e foarte buna, dar are o singura problema: Posta Romana.
Am vazut ca s-au deschis si in Iasi, si zic hai sa testam, ca nu se stie cand va fi nevoie, si dau comanda de o agenda, un caiet. Asta era pe 25. Primesc SMS si scrie si in cont ca pot ridica produsul pe 26 intre orele 10 si 19. Zic nu are cum, ar fi ceva minune.
Pe 26, adica ieri, incep sa ma uit pe Track&Trace sa vedem cum se misca:
drive.google.com/file/d/0ByX9wz_pEQiyX1MwMkJ0RWIzMlk/view?usp=drivesdk
Deci da, coletul a ajuns in Iasi, la sediul de sortare, si a plecat de acolo, dar dumnezeu mai stie unde si cu ce, ca in mod normal pe la ora 11:30 maxim trebuia sa fie la oficiu.
Deci da, Posta Romana functioneaza! NOT!
NOU
Nu stiu de la ce sunt minusurile, chiar nu pricep.
Dar am un update, am fost azi la posta, sa iau coletul, chiar daca nu a ajuns oficial. Supriza!
1drv.ms/i/s!AmmhIkw3BV_Zh-9_emiDp4B1So2hHA
Posta romana e in greva aprent.
NOU
Cargus – este o problema reala, chiar daca ei nu vor sa accepte. Ce comenzi mi-am livrat la serviciu, au ajuns – caci trec zilnic sa lase diverse. O comanda cu pahare si alte chestii fragile am zis sa le aduca acasa. Comanda plasata in 13 oct dimineata, in 14 octombrie dimineata era in Timisoara in depozit. Azi 26 octombrie, tot acolo se afla. Am trimis o reclamatie la emag(dupa 7 zile) si una pe facebook ieri, fara raspuns si fara rezultat.
NOU
Da pe furnizorii aceia din marketplace ii verifica cineva? De fiecare data când am comandat (plata prin OP), dar de fiecare data, nici măcar nu au verificat sa vadă dacă le intra banii în cont. Trebuie sa ii suni tu și sa ii anunți “Ba, vezi ca s-a făcut plata de 3 zile, trimiteți și voi produsele alea?”.
Sa nu mai zic ca numerele furnizorilor de pe site nu prea exista sau nu răspunde nimeni la ele, de te chinui cu orele sa dai de ei.
NOU
Eu nu mai inteleg nimic:
imgur.com/a/079xr
NOU
tu stii de ce noi le zicem astora piarizde? :))
in alta ordine de idei, ea de fapt nu ti-a spus nimic, a incercat sa iti dea o umilire gen Iata, vezi ce importanta sunt eu, cum negociez cu emag si tu esti un paduche care nu trebuie sa stie orice, dupa care a inceput sa o labareasca si sa nu mai spuna nimic decat cuvinte fara sens. cu :wink::wink. intre ce mi-a zis actionarul principal de la emag si o pizdulina angajata sa completeze contul de facebook al unei companii, as pune mai multa baza pe stanciu. pe de alta parte, e oricand posibil ca de fapt livrarile cu fancurier sa fie taxate in plus, dar sunt zeci de firme de curierat, nu cred ca cei de la fan isi permit sa piarda cel mai mare client pe care il au, pentru ca a zis doamna Magopeț.
vom vedea.
NOU
Din pacate, o data cu dezvoltarea spre corporatie a emagului, experienta e complet impersonala. Pentru orice fel de problema/nelamurire astepti la telefon, asculti o melodie trendy, pana cand o duduie total dezinteresata iti recita niste raspunsuri standard, si nu ajungi sa vorbesti cu nimeni care are putere de decizie.
Trimiti un produs la garantie si vine inapoi cu test ok, ca cei din service nu te-au putut intreba “om nebun, de ce l-ai trimis in garantie ?”
Acum vad ca pe sefi îi doare-n cwr si de satisfactia clientilor vis-a-vis de curieri, “sa faca reclamatie”, cand pe om il intereseaza sa aiba produsul, uneori intr-un timp scurt.
Oare lor nu li se pare de cacao cand NU ai numar de telefon al sediului din oras, trebuie sa suni la cc-ul cargus, spui problema, iar duduia acolo iti spune (dupa un timp) ca NU poate lua legatura cu cei de la sediul din oras ?
NOU
din punctul lor de vedere, vor automatiza si mai mult totul, se lucreaza la un chatbot tip A.I. cu care banuiesc vor inlocui complet interactiunea umana. cat despre satisfactia clientului, cat timp ei negociaza ca produsul sa fie dus in casa, ce ai vrea sa faca, in afara de a iti cere sa faci reclamatie, cand nu e indeplinita aceasta conditie minima?
NOU
Ar putea sa iti dea de ales intre 2 (sau mai multi) curieri care livreaza in zona ta, daca tot au contract cu mai multi.
Asta pe langa suspendarea/rezilierea contractului cu firma care are neobisnuit de multe reclamatii.
Nu e vorba doar de produsul adus in casa, ci si de ratacirea coletelor, in sensul ca nu stie nimeni nimic. Te duci la sediu si biaiatul de la birou, singur, depasit de toate situatiile, iti spune ca, coletul tau e dat disparut. Desi pe tracking scrie ca s-a incercat livrarea si nu s-a gasit clientul (ceea ce e fals). Asta pe langa niste discutii ‘alucintante’ in care gigelu i-a spus unei doamne toate sumele cuprinse intre 850 si 950 lei, ca nu stia cat costa transportul (era un nustiuce voluminos).
Adica iti dai seama ca organizarea e la nivel de trib preistoric.
NOU
Uite, inca o chestie naspa, cand dai comanda nu este camp unde sa pui eventuale observatii/mentiuni .
NOU
Clipul acela cu de ce se modifica preturile e o mare minciuna.
Caz concret am luat anul trecut un produs cu 2232 si ceva de lei, redus vreo 20% de la vreo 3 mii
Acum acelasi produs e 2340 fix cu 47% reducere de la atentie 4492.80
NOU
Stii ca e din acelasi lot, achizitionat la acelasi pret, intrat in sistem la acelasi pret?
Preturile se mai modifica direct de la producator, interivn mai multi factori (pret productie, transport, negociere etc)
NOU
@Mario: RRP este acelasi, indiferent de lot. Ca si exemplu, Samsung a stabilit un RRP de … sa zicem 4000 lei pt petardele de Note 7, iar dupa ce au vazut ca sunt bune ca articifii de revelion, le mai scad pretul recomandat (RRP), sau il cresc pt ca a crescut barilul de petrol? Pe bune?
PS. RRP = Recommended Retail Price
en.wikipedia.org/wiki/List_price
NOU
Sa le luam pe rand:
“Nu, nu se anunță ora de începere a black fridayului, pentru că voi stați cu degetul pe F5 și ucideți serverele cu milioane de requesturi pe secundă.” Desigur, de ce ar investi eMag in servere mai bune profitul imens pe care il au si pe care il vor face in continuare? Nebunie curata nu? Mai simplu sa obligi clientii sa faca noapte alba ca sa nu piarda produsele din promotie decat sa investeasca ei ceva bani in servere mai bune. Serios acuma, cu ce difera mizeria asta fata de ce fac directorii de supermarket cand lasa deschise 3 case din 40 atunci cand e omorul de pe lume in magazin?
“Problema Cargus. La eMAG nu prea este văzută drept o problemă, ei consideră că situația este inflamată doar pe internet și au încredere că își vor rezolva problemele, dacă le au. ” Cam ce ziceam si la samsarul din Brasov. Lor nu le pasa daca firma de curierat isi face treaba cum trebuie sau nu. Nu-i problema lor, ei cauta pretul cel mai mic pentru plata livrarilor, daca aleg de bunavoie si nesiliti de nimeni curieri cu probleme, ei sunt perfect nevinovati.
“De ce diferă prețurile:” BWAHAHAHAHHAAHAHAH! Ok, romanul are memorie scurta. Marturie sta victoria PSD la locale la cateva luni dupa Colectiv.
Dar cum naiba poti uita faptul ca de fiecare Black Friday sunt atat de multe produse care inainte de promotie erau la 200 Lei de ex.[fara vreo promotie] si cand vine promotia, hopa, 220 Lei redus de la 400. eMag nu sunt singurii vinovati de asemenea practici dar pizma ma-sii pentru cat timp ne vor lua pe toti de prosti cu scuzele lor penibile? Exista extensii pentru browsere ca sa verifici preturile pentru ca nu-i asa, eMag nu pot investi caruta lor de profit pentru a implementa un istoric al preturilor pe site. PcGarage are de ani buni, insa si ei au hibe. De exemplu daca un produs e azi la promotie 140 lei redus de la 200, cand se termina promotia si verifici istoricul, surpriza, apare o linie dreapta la 200. Iar cand vine BF vei vedea un frumos 175 lei, redus de la 200 si vei crede ca ai prins o oferta buna. Chiar le e greu celor de la eMag sa implementeze o extensie de tip Pricy direct in site, mai ales ca au destule resurse la dispozitie, semnificativ mai multe fata de ce a avut programatorl acelei extenesii?….
NOU
E,ag nu are rost sa cumpere servere doar ptr o zi din an, cand e nevoie inchiriaza extern fata de ce au in plus, intrebare e de ce nu inchiriaza mai mult.
Totusi nimeni nu a intrebat pe sef cat il afecteaza politica empty pocket din partea Altex…nu daca ci cat anume, la media galaxy de la Tom C-ta era ceva activitate in seara asta.
NOU
a intrebat. a zis ca nu e interesat, fiecare isi face propria politica
NOU
Ce inseamna acest “empty pocket” ?
NOU
E politica altex-media galx care prin promotiile actuale incearca sa goleasca buzunarele clientilor emag inainte de fraierday…poate merge, poate nu iar daca seful a zis ca NU il intereseaza asta inseamna ca in mod sigur il intereseaza, sigur e ceva in minus dar nu spune cat …daca e ceva sigur la bogatani e ca niciodata dar niciodata nu vor avea destui bani si se vor bate ca leii intre ei ptr …un leu.
NOU
Tocmai în Irlanda sunt eu, chiar mă gândeam dacă pot livra, dar se poate face și alfel, mai complicat, dar se poate, atât timp cât ai rude de încredere. Irlanda stă cam praf la comerțul online, poate e și mai bine, nu sunt așa de orientați spre consum, din ce îmi dau eu cu părerea. Amazon sau ebay nu este de luat în calcul pt moment de către mine.