După cum am promis, am fost la întâlnire și, desigur, am întrebat chestii, pentru voi. Dacă doriți să revedeți, am fost și live o perioadă, până mi-a murit bateria, din păcate.

[fbvideo link=”https://www.facebook.com/zearhi/videos/1093013920816530/” width=”640″ height=”400″ onlyvideo=”1″]

Problema Cargus. La eMAG nu prea este văzută drept o problemă, ei consideră că situația este inflamată doar pe internet și au încredere că își vor rezolva problemele, dacă le au. Oricum, eMAG nu lucrează doar cu ei, ci cu foarte multe firme de curierat.

Nu, nu își deschid propria firmă de curierat. Există mașini proprii de livrare pentru produsele din categoria Livrare în 2 ore, dar acesta e un serviciu special oferit de eMAG. În rest, sunt interesați de o dezvoltare masivă a colaborării cu poșta română. Aici am râs, ei zic că au această experiență din Ungaria și că, sub presiunea lor, lucrurile vor merge bine. Vom vedea. Eu nu am încredere în poștă, asta e clar. Dar nici curierii nu sunt vreo mare brânză, relativ la măicuțele de la poștă, așa că, vom vedea, din nou.

Mailul acela de la Fancurier, în care precizau că nu mai livrează produse albe decât contra-cost gen 150 de lei și până în fața blocului, nu a ajuns la eMAG. Ei plătesc pentru ca produsele să fie livrate până la ușa clientului, deci e treaba curierului cum se descurcă. Dacă sunteți refuzați cu livrarea refuzați comanda și faceți reclamație la emag.

Și anul acesta va exista un produs surpriză de black friday. Deosebirea va fi că, probabil, va/vor fi anunțate din timp. Nu, nu se anunță ora de începere a black fridayului, pentru că voi stați cu degetul pe F5 și ucideți serverele cu milioane de requesturi pe secundă.

Am cerut în mod special să primesc înainte de black friday stocul care va exista cu produsele vedetă, ca să nu mai existe discuția de copii de grădiniță Au fost 3 ipaduri pe stock și eu am intrat la 7.01 și nu mai erau, poate așa înțelegeți ce înseamnă 3 zile cu vânzare de 50 de milioane de euro.

Bacăul este lua în considerare ca punct de livrare, deocamdată nu s-a găsit un spațiu care să corespundă. Și se mai deschide în curând în București încă minim unul.

Magazinele din marketplace s-au mai mult decât dublat față de anul trecut. Se dorește dezvoltarea cât mai mare a marketplaceului, în această direcție au fost făcuți pași importanți în simplificarea accesului pentru micile magazine care doresc asta.

Este în pregătire un sistem ca pe amazon, care să asigure instalarea de aere condiționate, mașini de spălat, aragazuri, chestii electrice, inclusiv cu posibilitatea de a cere instalare rapidă etc.

Există deja brand eMAG, din ce am înțeles sunt pe partea de mobilă, vând extrem de multe scaune. Chiar o să caut și eu, sunt curios.

E luată în calcul posibilitatea de a livra și peste hotare. Pe moment, doar la categoria fashion. În rest, există anumite restricții care țin de legislația noastră, ușor diferită de legislația altor țări. Din ce am înțeles, de exemplu, în românia nu poți obliga clientul să plătească în avans pentru produs. Și probabil nimănui nu i-ar conveni să trimită un pachet în Irlanda, iar acolo clientul să zică Aaaaa, m-am răzgândit, nu îl mai vreau, dar mulțumesc frumos pentru intenție. Dar se caută soluții pentru asta.

Plătești transportul de la furnizori diferiți pentru că sunt magazine diferite, cu locații fizice diferite în timp și spațiu. Mi se pare ușor logic că, dacă comand un căruț din Baia Mare și un bax de pampersi din București, să existe mai multe transporturi. Părerea mea.

De ce diferă prețurile:

Cam atât.
Mai găsiți niște idei spicuite de către Dan Dragomir.