14-15-iulian-stanciu-33-web-605x

Sunt la o intalnire cu Iulian Stanciu, marele sef al eMagului, intalnire legata de noutatile tehnologice din platforma eMAG si ultimele tendinte in e-commerce.

Aveti marea placere de a-i pune intrebari si, daca le voi considera interesante, o sa i le adresez la randul meu si va transmit raspunsul.

Daca nu, nu.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

94 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    De ce practica reduceri false? Produs la 1000 lei redus de la 5000 lei cand de exemplu acum 2 zile pretul era 1020 lei.

    • #2

      chif, aia e o intrebare tâmpită, la care i s-a dat raspunsul de x ori. daca nu ai ceva interesantinteresant de intrebat, pe subiect, e pacat sa risipim spatiul

    • Si eu am crezut asta, pentru ca da, erau acorpeiti de povestea cu reducerea este mereu raportata la RRP. Dar se pare, poate ma insel, ca reducerea trebuie raportata la pretul din ultimele 30 sau 60 de zile, nu mai tin minte.

    • Mai in detaliu si mai bine explicat:

      “ANPC mai informeaza ca vanzarile cu pret redus, indiferent de tipul acestora (soldare, lichidare, promotionale etc) trebuie sa respecte o serie de reguli de fixare si publicitate a preturilor. Astfel, orice comerciant care anunta o reducere de pret trebuie sa o raporteze la pretul de referinta practicat in acelasi spatiu de vanzare pentru produse identice. Pretul redus trebuie sa fie inferior pretului de referinta. Pretul de referinta reprezinta cel mai scazut pret practicat in acelasi spatiu de vanzare in perioada ultimelor 30 de zile, inainte de data aplicarii pretului redus.

      “Sfatuiesc consumatorii sa verifice preturile pe site-uri comparative inainte de a face cumparaturi in aceasta perioada de vanzari extinse de Black Friday. In cazul in care consumatorii simt ca drepturile lor nu au fost respectate, ii sfatuiesc sa se adreseze ANPC cu o reclamatie. Va asigur ca aceasta va fi cercetata cu profesionalism, iar operatorii economici care nu respecta legea vor fi sanctionati”, declara presedintele ANPC, Bogdan Pandelica.”

    • #5

      Care e raspunsul, Cetin? Ca de fapt anterior pretul era deja cu “discount” si acum face referire la pret intreg? Buei, ne lasi?? Facand abstractie de faptul ca 80% din preturi sunt permanent cu “discount”, alta vrajeala,
      am luat oricum de Black Friday laptopul pe care il urmaream cu 20% reducere fatza de pretul lui INTREG, nu cu 40%, cat voia emag sa ma faca sa cred. Si am stiut-o de la inceput. Asta fiind doar un exemplu.
      Dar am vrea si noi s-o admita si ei: “da, ba, atata e reducerea la noi, 20%, nu 90% ca la americani, take it or leave it”, nu s-o scalde dupa ce incepe cacatul sa pluteasca.

    • #6

      Pai atunci care e raspunsul daca s-a mai pus intrebarea? 🙂

    • #7

      ăla. deveniți stupizi. emag vă fură. ok, cumpărați din altă parte. sunt plictisit de tâmpeniile voastre.

  2. #8

    Ce vor face referitor la problemele cu Cargus, mai ales ca vine BlackFriday?

  3. #9

    “Ce faci?”
    😀

  4. #12

    Cand au de gand sa-si faca propriul sistem de livrari?

    • #13

      Completare: daca au de gand sa faca asa ceva, poate ar fi bine sa bage minim doi oameni pe masina, ca sa poata face livrarea pana la client in casa.

    • #14

      Chiar si-asa, sa te caute si sa ti-o aduca pana-n gaura de sarpe.

    • #15

      Au si serviciu de livrari. Doar ca sunt independenti si nu au control asupra livrarii cei din showroom Am avut eu o experienta mai proasta, termen livrare 2 zile a ajuns dupa 3 sau 4 dupa ce m am dus in showroom iar ei doar au putut trimite mail sa urgenteze

  5. #16

    De ce nu raspunde nimeni la call center? Am sunat 3 zile la rand, de cate 4-5 ori pe zi, a cate 10-15 minute si nu a raspuns NIMENI! In consecinta, nu am ridicat comanda, aveam o cerinta urgenta, iar eu n-am reusit sa dau de ei. Am incercat pe fb, nici acolo nu am avut cu cine discuta…

    • #17

      Confirm. Pe cit sint de buni la alte servicii (returnare produse, de exemplu), pe atit de slabi sint cind e vorba de call center. Practic, trebuie sa-ti iei concediu sa poti vorbi cu ei..

  6. #18

    Ce firme de curierat se.vor.folosii pt Black Friday?

  7. #22

    Ma sultane, sa fie firma asa mare si sa faca magarii de astea de magazin de cartier miroase a conducere cu viziune 😉

    • #23

      dude, sa presupunem ca ai un produs de 5000 de lei. ala e pretul sau scriptic, din acte. si il ai la vanzare la 1200. peste 10 zile, il pui la reducere la 1000. tu ce pret ii pui, ca pret de pornire, cel din acte sau ultima reducere avuta? da-o-n ma-sa, zici ca suntem copkii retarzi, nu mai evoluam si noi putin dincolo de subiectele astea?

    • #24

      Pentru ca e de porc sa zici ca faci black friday si mega reduceri daca doar 10% sunt pe bune mega reduceri restu-s poate cu 5-10% sau la aceeasi reducere care a fost si acu o sapt si acu o luna si in general cam pe toata perioada anului. Si nu e doar eMag asa-s toti, lumea nu scoate chestia asta in evidenta ca are ceva neaparat cu emag e ideea de black friday, nu poti sa te bati cu caramida in piept cu ce super reduceri faci cand realist vorbind doar o mana de produse sunt reduse la un prag serios, nu faci un massive sale ci doar dai o petarda si incerci sa prostesti fraierii cu 500 sau 1000 de iphonane.

    • #25

      Eu nu ma pricep la retail, insa nu inteleg cum poti avea un pret “scriptic” si un alt pret de raft in mod uzual, fara sa anunti asta ca fiind o reducere. Ce inseamna in cazul asta pret scriptic si ce inseamna pret de raft? Daca tie produsul iti intra in gestiune cu 800 de lei, il pui in gestiune cu 5000 si pe raft cu 1200, ca ala e adaosul cu care esti multumit sa il vinzi?

      Eu inteleg ce spune Arhi si sunt de acord, insa nu inteleg daca exista produse care au jumate de an reducere de 75% de ce se mai fac perioade speciale de reduceri, unde sa fie redus cu 85% fata de 75%?

      La nivelul meu rudimentar reducere inseamna ca in fiecare zi painea este 1 leu si pt 2 saptamani pe an o cumperi cu 40 de bani. Daca painea e doua saptamani 50 de bani si 2 saptamani 1 leu, in fiecare luna, care e pretul real si unde e super promotia?

  8. #26

    Pe cand un serviciu de curierat marca eMag? 🙂

  9. #27

    Unde-i mingea cand e gol?

  10. #29

    au de gand sa adauge categorii de produse noi ?

  11. Stie ca angajatii lui nu-mi raspund la un tichet privind rambursarea unor produse returnate? De asemenea, o sugestie: poze cu resigilatele (deformate, zgariate) am cerut si mi s-a spus ca nu se poate, la un produs de 2300 lei.

    • #31

      a zis ca da

    • Pățit și eu cu resigilatele. Am cerut poze și a venit răspunsul după 5 zile: nu se poate. Plus că era deja dat produsul. Ideal ar fi să pună produsele resigilate direct cu poze.

  12. #33

    cand o sa faca un BF la care, nu numai ca produsele sa fie in stoc fara limita, pretul sa fie 0, sa se transporte instantprin teleportare si sa mai dea si 1000 – 2000 de EUR cumparatorului? Ca tare curios sunt ce hibe ar mai gasi unii, gen

    • #34

      io-te…11 candidati sa nu fie multumiti de propunearea mea. Ce voiati ma, sa cer si curve ptr voi?

    • #35

      Esti vita. Cu ironii de cacat.

  13. #36

    Ce salariu are Esca? Cum a apărut viața? De unde pot să cumpăr butelie? Suntem singuri în univers? O să aducă telefoane Pixel? Este adevărat ca după black friday vor da faliment? Chuck Norris îl bate pe Bruce Lee?

    • #37

      La ultima întrebare pot să-ți răspund eu: da, îl bate, fiindcă Bruce Lee e mort, săracu’, nu mai poate să se apere.

    • #38

      Foarte mare. Spontan. De la magazinul de butelii. Unii dintre noi da. Pixar, nu Pixer. Da, dar nu după ăsta. Nu.

  14. #39

    Nu o intrebare cat un sfat sau doua: daca vreodata gaseste 2 chineji mici care sa-i faca gadgeturi branduite emag sa nu faca greseala allview, produse infecte cu 10 % mai ieftine…sa fie barem 40-50% cam asa. Si poate data viitoare sa adune tot anul cate o suta cate o suta de ssd-uri, cum gaseste oferte la furnizori, sa se faca mai mult de 1000 bucati in stoc de fraierdei sa nu se mai bata prostii pe ele asa cum va fi si acum…a, si daca as avea banii firmei mi-as lua un Panamera ultimul tip, nu as mai face pe saracu’ modest. Si totusi o intrebare: chiar cade cerul daca lasa mai mult de 12 lei la ofertele normale de zi cu zi? In rest sanatate familiei dumnealui si un sincer un WalMart sanatos!

  15. #40

    De ce naiba inca mai colaboreaza cu mizeria de Urgent-Cargus???
    Chiar nu tin cont de miile de reclamatii facute in legatura cu livrarea de rahat?

  16. #41

    Vom avea si anul asta o surpriza de black friday?(din gama aur, masini, etc)

    Daca da, normal ca e surpriza si nu ne spune, dar macar un hint. un numar de litere, jucam o spanzuratoare ceva.

  17. #43

    Stie ca se duce pe lupa cu Repanero? A dat un search macar cu review-urile serviciilor? O sa-i intre parul inapoi in cap. Personal, sunt la al treilea produs intrat cu o problema si iesit cu alta.

    • #44

      Depanero sunt nesimțiți. Mi-au făcut refuz de reparație pe motiv că nu au de unde să comande piesa. E de înțeles, nu orice se poate repara, nu e o problemă. Dar le-am zis să-l arunce, cică nu, să vin să-l iau, sau plătesc depozitarea. Păi la ce să mai fac un drum să iau ceva ce nu mai poate fi reparat? Chiar nu au un coș de gunoi acolo?

  18. #45

    1. Gradul de responsiveness la intrebari puse pe email este redus. Ceva planuri de imbunatatiri in zona aia?
    In plus, in timp ce nu iti raspund la intrebare, te bombardeaza cu tot felul de spam, gen: am vazut ca-ti place aia. Nu cumperi si asta? Repet: in timp ce astepti raspuns la intrebare.
    2. Alta chestie: am salvat niste produse la favorite. A doua zi imi vine mesaj: a scazut pretul la produsul X din lista ta. Ma uit: acelasi pret. Am avut grija sa fac screenshot cand am creat lista. WTF?
    3. Produse cu specificatii incomplete. Multe, si bagate in sistem cu piciorul. Ceva planuri de imbunatatire? Aceeasi caracteristica, pusa la un produs intr-o rubrica, iar la alt produs din aceeasi categorie, in alta rubrica. Ia de fa comparatie daca poti!
    4. Tare as vrea sa vad si eu undeva stocurile de la magazine/punctele de livrare. Se poate?

    Chestiile de mai sus sunt de bun simt, zic eu, in conditiile in care firma face profit frumusel. Ar trebui sa investeasca un pic si in calitatea serviciilor conexe.

    • #46

      +1 la 3. De multe ori trebuie să caut site-ul producătorului ca să văd specificațiile reale. Am văzut monitor cu hdmi, dvi și vga în specificații, dar în realitate avea hdmi și dvi sau vga, iar ei îl vindeau doar pe cel cu vga, nu cu dvi.

  19. In ce orase se deschid urmatoarele magazine emag? Sunt luate in calcul Focsaniul sau Bacaul?

  20. #50

    Care este creșterea marketplace fata de anul trecut? La valoare vânzărilor. Si strategia Emag este de a dezvolta zona de marketplace sau vânzarea produselor de către Emag?
    – marketplace ar putea înlocui magazinele de nisa si multi antreprenori ar putea merge in direcția asta, dar sunt probleme acolo, costuri prea mari si vizibilitate redusă. Se vor face demersuri in direcția asta?

  21. #51

    Veti intra vreodata pe piata de servicii gen amazon services :electrician,zugravi etc
    De exemplu multi va plangeti ca numai gasiti oameni seriosi(Vali auzi :))).Un serviciu de asta ar fi util pe baza de rating.O da si serviciu de curierat propriu ???

  22. #52

    Am vazut ca in curand emag va livra si cu posta-romana.
    V-ati gandit ca in colaborare cu ei sa faceti un sistem de prelucrare a coletelor mai rapid(din mileniul asta)decat cel al postei?
    *includ aici awb tracking sau timpii de asteptare la ghiseu.

    • #53

      Folosesti Internet Explorer, nu?
      Lucreaza deja cu Posta Romana si ce crezi, e foarte rapid procesul, caci au ghiseu special DOAR pentru comenzile lor.
      Daca tu vrei procesul lor sa fie integrat in cel al postei, poate mai intai faci legatura intre privat – stat si citesti putin despre posta.

    • #54

      Folosesti Internet Explorer, nu?
      Lucreaza deja cu Posta Romana si ce crezi, e foarte rapid procesul, caci au ghiseu special DOAR pentru comenzile lor.
      Daca tu vrei procesul lor sa fie integrat in cel al postei, poate mai intai faci legatura intre privat – stat si citesti putin despre posta.

  23. #55

    Ce are de gand cu Cargus? Produs comandat din marketplace. Curierul a ridicat produsul de la comerciant pe 20 oct. Azi 26 oct inca nu a fost livrat. Din Bucuresti in Bucuresti. De ce obliga partenerii marketplace sa lucreze cu Cargus?

  24. #56

    totusi o intrebare: de ce nu intra dl boss in politica, pe fata cel putin, are in spate o experienta pefecta pentru a infiinta un guvern privat care contra a unui procent rezonabil din pib sa faca treaba infinit mai buna decat maimutele de politicieni…ar putea sa se asocieze cu unguru rds si moldovenii dedeman daca nu face singur fata si nivelul ecommerce e maximum de plafon care-l poate atinge.

  25. #58

    In trecut a existat si un forum emag pe care activa destul de multa lume (burebista, ovidel, saltwaterc, wizzkid, Murphy, TTL, je etc.). Poate au de gand sa revina la el.

  26. #60

    Era pe site acu cateva zile o harta cu puncte de livrare de unde se putea ridica produsul fara plata transportului.
    La mine in oras e trecut ca punct de livrare oficiu postal. Bun, trec la adresa de livrare adresa oficiului postal si ma prezint la fata locului. Beneficiez de verificare la fata locului? Pentru nu prea am incredere in angajatii postei.

  27. #61

    Ce planuri de viitor are?
    Ce carti citeste?
    Ii plac drumetiile?
    Ce culoare preferata are?
    Ce zodie e?
    Care film ia placut cel mai mult?
    Ce IQ are?
    Daca tai din pretul unui TV 10% in fiecare zi in cate zile va fi de doua ori mai scump?

  28. #62

    Are de gând emag să lanseze gamă de produse cu brand propriu?
    Dacă da, cu ce expectativă? Dacă nu, de ce?

  29. #64

    asl pls

  30. #65

    Am citit toate comentariile, cititorii arhiblog.ro au comentat doar pentru caterinca.

  31. #66

    Cine castiga azi Dinamo sau Dinamo 2?

  32. #67

    Da’ halatu’? Cat e halatu’?

  33. #68

    Intrebarea no. 1:

    Nu se combina emag cu una din firmele de curierat Bucuresti-Dublin (e ieftin transportul, 1 euro/kg) ca in cazul in care gasesc la emag un produs mai ieftin decat la argos sa il comand de la emag?

    Nojoking, daca tot primesc din Romanica pachete cu zacusca, carti, tigari si tuica, de ce nu mi-as mai lua ocazional si vreun SSD, ceva de la emag? Baietii astia cu coletaria le ridica de oriunde, inclusiv de la showroomul emag, trebuie doar sa vrea emagul.

    Intrebarea no.2:

    De ce n-are emagul un discount pentru clienti vechi? Pentru ca 90% din electronicele, electrocasnicele mele din Romania timp vreo 15 ani au fost cumparate doar de la emag. Numa’ laptopuri au fost vreo zece.

    Sa zicem un 0.5% pentru fiecare 1.000 eur cheltuita la ei in ultimii X ani? Care sa ajunga in total la un nivel comparat cu comisionul de afiliat de exemplu? Ca atunci cand am acelasi produs la fix acelasi pret la emag si la F64 sa il cumpar de la emag pentru ca acolo am reducere de smecher de 2%? Numa’ zic.

    As mai avea si vreo doua intrebari legate de Depanero, dar nu sunt sigur daca e locul/persoana potrivita sa le pun si in plus incerc sa rezist tentatiei de a vorbi urat.

  34. #69

    Pana la viitorul extraordinar, poate rezolva chestiile mai pamantene:
    Am ales un produs de pe stocul lor (asa spuneau) si punctul de livrare (si asta tot a lor) vineri 21 oct. si ei au estimat ca eu il pot ridica ziua urmatoare dupa ora 11. Am fost asa de entuziasmat incat am mers la showroom, am facut comanda si am platit pe loc.
    Duminica m-am uitat in treacat in contul meu emag si comanda mea figura anulata! Ba chiar exista si o factura de retur???. Asta in conditiile in care banii au fost luati de pe card si mi s-a spus ca totul e in regula. La superservicul lor 24/24 7/7 nu a raspuns decat robotul. Am renuntat dupa cateva zeci de minute de asteptare. Am facut o sesizare folosind formularul lor, niciun raspuns. In schimb, produsul pe care l-am achizitionat (theoretic), figureaza cu 200 lei mai scump. Am fost si luni si marti pe la showroom, am vorbit cu persoane diferite (consultant, tanti de la casierie), am obtinut doar informatia verbala ca va ajunge si produsul meu, spera, vineri 28 oct. si la pretul de la data si ora comenzii nu actual. Nu mi-a putut nimeni explica ce e cu factura aceea de retur. Vom vedea.

    Asadar:
    1. ar fi bine sa scoata estimarea aia privind livrarea daca nu se pot tine, nici pe departe de ea.
    2. Daca nu sunt in stare sa faca fata suportului ala de 24/24, 7/7 in timp real (ok, inteleg ca zeci de minute nu poate raspunde nimeni, dar atunci sa faca bine sa sune cineva inapoi atunci cand poate) atunci sa nu se mandreasca cu asta. Mi se pare o regula elementara de politete: daca din vari motive nu pot sa raspund la telefon pe moment, atunci sun eu inapoi atunci cand se poate
    3. Daca tot au formular de reclamatie si nu se oboseste sa raspunda nimeni repede, macar sa dea un termen rezonabil si de care sa se si tina. Ok, imi zici ca imi raspunzi in 3 zile, atunci cel tarziu 3 zile sa fie.

    In loc de incheiere: sunt client destul de vechi al e-mag. Am cumparat diverse atat pentru mine personal cat si pentru firme la care am lucrat. Sper ca ce mi s-a intamplat acum este o exceptie.

    • #70

      ai mers la showroom ca sa faci comanda? De ce? Online ce avea? De ce a trebuit sa platesti in avans?

      Cand te anunta prin SMS ca a venit produsul (curat, civilizat) te duci in showroom (abia atunci te duci ), platesti si in ridici.

      I just don’t get it.

    • #71

      @Corcoran
      Pana acum nu am avut probleme cu livrarile de la e-mag deci plata in avans mi s-a parut o dovada de incredere reciproca si normala. Pentru valori mari, prefer o confirmare de la fata locului a pretului sau de la o persoana angajata acolo. La data respectiva era vorba de o livrare in 24 de ore. Mi-am spus ca sunt tot acolo daca platesc azi sau maine. Si daca tot eram in showroom… Cum spuneam, chestie de incredere

      Voi vedea cum se va finaliza aceasta comanda

    • #72

      Si iata ca a venit, in zadar, si ziua de vineri. Update:
      -nu au facut nicio livrare
      -nu mi s-a raspuns la sesizarea facuta on line
      -nu am fost sunat de nimeni sau contactat prin e-mail pentru precizari suplimentare.
      -nu exista modificari in contul meu e-mag (livrarea apare in continuare anulata), informarea verbala a angajatilor este ca totul e in regula.

      -am fost la showroom.
      Alt consultant, cam aceeasi poveste: s-a incercat scuza cu “daca ati fi cerut livrare la show-room ar fi fost de azi pe maine”, s-a renuntat la ea cand i-am spus ca aceea fusese prima optiune si am modificat-o tocmai pentru ca mi s-a spus ca nu se poate livra de azi pe maine; la ei figureaza in continuare ca livrarea trebuia facuta pana azi la ora 17. Concluzia consultantului: produsul e blocat in depozitul de la Bucuresti. De ce? nu se stie. Cand se poate rezolva situatia creata? Nu se stie. Evident ca nu era niciun superviser pe acolo, seful de magazin are numar dar nu se stie numarul (scuza consultantului: “sunt nou, nu cunosc numarul”) am lasat-o asa ca macar se vedea ca ar fi incercat sa rezolve ceva daca ar fi putut si nu se simtea prea confortabil). In final si-a trecut numarul meu de telefon pe o foaie separata cu promisiunea ca daca va mai trece seful sau pe acolo in WE ma va suna el. I-am spus ca voi mai face o incercare luni seara inainte de a ma interesa ce e de facut pe la Protectia consumatorului.

      Daca d-nul de la E-mag mai citeste pe aici: daca produsul meu este blocat pe motiv de schimbare de pret (vad ca practicati des sportul asta, pe acest blog cineva a scris ca in 3 zile consecutive, acelasi articol a avut trei preturi diferite), pana sa faceti chat-bot sau cum ii zice la chestia aia extraordinara, poate aveti grija prima data sa va conditionati fluxul de comanda-plata in spiritul normalitatii si al bunului simt, astfel:
      -daca ati decis sa schimbati pretul, blocati posibilitatea ca cineva sa comande la pretul vechi. Exista destule mijloace tehnice de a o face: de la a scoate, provizoriu de pe site articolul cu totul la al face cu stoc indisponibil/epuizat pana faceti modificarile
      -daca a existat totusi o latenta (banuiesc ca a fost cazul meu) intre momentul inregistrarii comenzii si, pana mi-a venit randul la coada la casierie si doar in momentul incasarii s-a vazut diferenta de pret, normalitatea si bunul simt ar fi trebuit sa se concretizeze in urmatorul fel (daca acea comanda devine automat, din soft, blocata):
      a) iti asumi diferenta ca fiind greaseala ta nu a cumparatorului si nu mai blochezi nimic. Daca nu ai chef (desi nu stiu cat de legal e asta) atunci
      b) informezi cumparatorul si ii dai PE LOC alternativele din care sa aleaga:
      -plateste pretul vechi ca avans si restul mai tarziu sau tot pretul actualizat daca este de acord cu el
      -il lasi sa anuleze tot si asta este. Dar NU ii iei direct banii.
      In cazul meu nu am fost informat de nimic, pe loc. Doua zile mai tarziu am aflat intamplator de factura de retur si de schimbarea pretului fara niciun fel de alte explicatii. Asadar in acest moment am partea “scrisa” in care se zice ca am comanda anulata si am asiguarile verbale a trei persoane din showroom (2 consultanti + 1 casiera) ca totul e in regula cu pretul si livrarea. A, sa nu uit: si banii luati.

    • #73

      adresa asta de email e corecta? da-mo un mail cu numele si o adresa de contact

    • #74

      Da. Pe aceasta adresa am si contul de e-mag
      Daca vor sa ma gasesaca, pot. Acolo am si numele real si numar de telefon.

    • #75

      Update 2
      Nu am reusit sa aflu (desi am incercat) cat e biletelul de aseara din showroom si cat este interventia lui Arhi, cert este ca acum am terminat de vorbit cu cineva de la E-mag.

      Am dat din nou toate detaliile si am convenit asupra unui nou termen de livrare (pe marti), si de data aceasta in show room. Vom vedea.

    • #76

      Update 3
      In aceasta seara am fost si am ridicat produsul din show room e-mag. Cu aceeasi ocazie am primit si un discount.

      Desi probabil s-ar fi rezolvat pana la urma si nu am primit un raspuns la fel de direct pe cum am pus intrebarea persoanei care m-a contactat telefonic sambata, convingerea mea este ca lucrurile s-au miscat repede datorita interventiei lui Cetin undeva (mai) “sus”. Asadar nu pot decat sa multumesc si proprietarului acestui site.

  35. #77

    Daca se poate, Emag-ul sa nu-i mai trimita sotiei mele vouchere cu 10% discount, ca face comenzi toata ziua si pune livrarea la mine la birou.
    Cu plata ramburs ..

    • #78

      Stai linistit, nu esti singurul care pateste acest lucru

  36. #79

    daca iubita mea e insarcinata, si are gemeni, trebuie sa astepte 9 luni sau 18 luni pana se nasc?

  37. #80

    Cu cât e dispus să-şi vândă afacerea? mi-a mai rămas nişte mărunţiş de la seminţe!:)))

  38. #81

    Sunt curios dacă vom avea un articol cu răspunsurile managerului sau ne-am răcit gura degeaba.

  39. #83

    o intrebare simpla: in cat timp o sa aduca emag-ul profit pentru investitori? Momentan din toate situatiile financiare emagul e in gaura grava. Daca e adevarat si nu sunt doar cifre masluite de contabili…ar trebui sa aiba o perspectiva de castig. Cand va fi asta? 1 an, 2 ani, 5 ani, 10 ani? Ma gandesc ca au prognoza asta facuta si stie aproape sigur…ca nu cred sa existe investitori care sa bage bani si sa nu aiba o idee cand li se vor intoarce.

  40. #84

    A platit amenda in Bulgaria ?

  41. #85

    Când e perioada de scumpiri? M-am săturat să mă bat pe produse cu toţi sărăntocii.

  42. #86

    Cum e posibil ca dupa o luna si 4 zile, cu telefoane la call center, sesizari pe site si la ANPC, raspunsuri zilnice de la call center de genul “stati linistiti, maine se rezolva”, sa nu fie returnati banii pentru o comanda care nu a fost livrata niciodata?
    Au pretentii de Amazon dar, daca e vreo problema, iese la suprafata dezorganizarea si lipsa oricarei orientari catre client.
    Poate asteptai intrebari din alea strategice si super-inteligente dar eu sunt asa mai simplu, ca de la tara: de asta m-am lovit, asta ma intereseaza.

  43. Nenorocire cu Cargus-ul ala, dar si la ei cu furnizorii terti, am primit jumătate de comanda, si cum n-am acceptat, a mai durat vreo saptamana, si nimeni nu stia pe unde e jumatatea comenzii, pe cont la urmarire comenzi, comanda predata.
    Nu mai iau cu plata inainte pe card …pfff

  44. #88

    Poate suna stupid dar fie, intreb: ma dispera sa platesc de doua ori transportul sau de trei ori daca ce am comandat e de la furnizori diferiti. Vreau doar o explicatie daca se poate ca nu ma pricep:de ce nu se pot pune toate coletele ce le comand intr-unul singur si sa platesc O SINGURA DATA TRANSPORTUL?!
    ex: am comandat o folie de sticla si o husa UAG. Bineinteles ca vin separat, fiecare cu transportul lof. Nu inteleg de ce. E fix aceeasi mancare de peste ca si cum as comanda de pe doua site-uri diferite. Oare cei de la E-mag considera ca ne place sa platim transportul de doua trei ori?

    • #89

      pai tocmai de aia, ca sunt magazine diferite (posibil nici macar sa fie in acelasi oras) platesti la fiecare transport. daca ai lua husa si folia de la un singur magazin/furnizor, ai primi un singur colet.

  45. #90

    Domnul Iulian Stanciu, cum e domne sa ai atata valoare si talent?

  46. #91

    Breh, Arhi, am ratat fereastra de oportunitate, dar, tinand cont de faptul ca emag vinde si polite rca, l-as fi intrebat daca e mai mare in grad ca var’su de la ASF.

  47. #92

    vreau sa trimit ceva peste Atlantic de la emag. au si serviciul asta?

  48. #93

    de ce nu le putem oferi feedback celor de la serviciul cu clienții? de ce nu putem raporta probleme pe email? de ce nu răspunde nimeni niciodată la serviciul cu clienții?

  49. #94

    comanda numarul 47116737. Raspuns solicitare nr. 08163660 din decembrie astept o solutionare cita rabdare mai trebuie sa am