Scris de Virgil
Porsche Romania,
Esti amabil sa incerci putin profesionalism sa rezolvam urmatoareasituatie!?
Detin un Golf 7 1.2 TSI aflat inca in garatie VW. Dupa ceva plimbari prin service-uri agreate bucuresti si unde masina mea iesea mai “buna ca noua”, intr-un sfarsit cei de la Darius Motors Constanta gasesc “problema”!!!
De la inceput..cutia parca agata in viteza a IIa! “Parca” pt ca nu tot timpul…dupa, din ce in ce mai des. Mers la Midocar pe centura…”masina nu are dom’ne nimic” doar sa mai completati ulei la motor ca asa consuma ele! WTF de noi ele consuma!?!? Ok!!
Masina tot a continuat sa faca, tot la service…”masina e ok” mergeti linistit cu ea!..mergem.
Pe la Constanta din ce in ce mai rau…ajungem la Darius Motors!
– Pai ele au o problema la cutie modelul asta…agata in a Ia si mansalier!
iar WTF!?!? de noi!?
– …o putem face dar o sa va faca in mansalier oricum mai ok fata de a IIa
ca tot nu o folositi tot timpul!!
– …bai voi sunteti sanatosi la cap!?!? Sunteti patiserie sau
reprezentanta!?!?
– lasam masina…ne suna dupa juma de ora ca masina nu mai e in garantie ca
e cumparata din Cehia! :))))))))
– deci cum!?!?
– Mai verificam dar sa stiti ca o sa platiti reparatia ca nu e pe garantie!
Dupa alta juma’ de ora…
– Buna ziua, ne cerem scuze am gresit noi la introducerea win-ului, masina
e in garantie…desfacem cutia, e o treaba mai complicata!
DUPA 2 SAPTAMANI – 14 ZILE
…nimic
Sun
– Buna ziua. Am o masina pe la dvs. in service, mai e pe acolo!?
– Daa…schimbam pareri cu cei de la Porsche bucuresti ref la problema. Ei trebuie sa-si dea acordul!
– Bun, dar 2 sapt!? adica nu-i dati de cap!?
– Ba da, dar ne consultam cu ei!
– Bun…2 saptamani si nici un semn!? Dar o masina la schimb era decent din partea dvs. sa oferiti! …macar dupa 1 sapt!
– …nu ati cerut!!
– !?!?!?!
– va sunam dupa sarbatorile aste’ sa rezolvam
Dupa sarbatori!
– Buna ziua, masina nu se poate face pe garantie, e de la ambreaj…ati abuzat ambrejul!
– !?!?!? …cum dom’ne! de unde asta…ce treaba are cu cutia, daca e
ambreajul de ce nu face in toate vitezele!?!
– asa a zis porsche!!!…va costa 6000 ron cu reducere!
– :)))))
Sunam la Porsche…call center…
de juma de ora sunt tot transferat!!!
Urmeaza pretectia consumatorului…
NOU
Nu e normal să agațe în manșalier. Rușine, Porsche România!
NOU
Manșalier. Tomato, Potato, tot aia e.
În fine, nu știu ce să zic, pe vremea mea agățam numai de-astea care dădeau marșarier.
NOU
Unde vezi tu romani in poza aia? Nu exista ”Porsche Romania”, exista doar Porsche ”Made in Italy”.
Porsche nu e firma romaneasca.
NOU
@Nea Ilie: Permite-mi sa scriu corect ceea ce ai vrut sa zici: “… pe vremea mea agățam numai de-astea care dădeau DIN marșarier.” Mersi de permisiune!
@Virgil: Nu mai bine iti luai un Sandero? Si nici nu dadeai o caruta de bani pe el. Zic si eu, nu dau cu paru’.
NOU
P.S. Se vede ca-s obosit; nici mailul nu l-am scris corect. Arhi, modifica-l tu, te rog, si sterge comentariul asta. Mersi!
NOU
Eu tot nu inteleg de ce nu e ca la orice alte produse se pot cumpara. 3 intrari in service pentru aceeasi problema, schimbat cu una noua sau banii inapoi (integral).
Adica daca la telefoane de exemplu se poate, la masini de ce nu?
Nu e aceeasi lege?
NOU
Nici la telefoane nu se poate. Nu exista acea lege (in vigoare) de care zici…
NOU
Unde e textul de lege care spune ca daca intra ceva in service de 3 ori => schimbare?
NOU
@ eddie eu mi-am schimbat telefonul cu alt model, dupa ce l-am trimis de 3 ori in service pentru aceeasi problema.
NOU
Am trimis la Vodafone în service LG k10 2017, pentru că “high temperature detected”. În 14 zile primit telefon nou nouț, același model. (Oferit telefon la schimb în toată perioada, dar na, am fost inspirat să cer unu, ce-i drept) :))
NOU
Am schimbat telefon si masina de facut paine, dupa 3 intrari in service cu aceeasi problema.
Firma din grupul unde lucrez schimbat tv Sony Smart 4K ultraHD de 215cm de 35mii lei, dupa 3 intrari in service.
La masina, hai sa zicem, sa nu ti-o schimbe cu una noua, dar servisarea sa se faca gratuit, fara scandal, masina la schimb pe perioada reparatiei, obligatoriu!!!!
Si, ca bonus/scuze/imaginea companiei, la urmatoarea reparatie in reprezentanta voucher de cel putin 30% din total.
Este de bun simt!
NOU
Marsarier nu mansalier ca ma ia rasul in loc de plans!
Discutia nu este ca VW fac masini bune sau proaste ci ca statul roman e un carnat si o situatie de felul asta nu se rezolva in 2-3 zile maxim.
NOU
Evident. E vina lu’ Dragnea că VW a început să facă mașini de tot căcatul.
NOU
VW dintotdeauna a facut masini de tot cãcatul insa intotdeauna au fost piese de schimb ieftine si disponibile peste tot.
NOU
@Cluby. Da, si fratele meu este mecanic.
NOU
adica asta nu e golful duduii care a a mureat in 50 de kilometri?
fiat, ford and french cars….
NOU
Bre, in ce sens “agata”? Agata cand bagi in viteza sau in mers simti asta?
Treaba-i simpla. Nenea ala de iti repara masina raspunde cu semnatura, adica daca e din vina ta si el o repara pe garantie nu da bine la CV. Ca el poate sa spuna ca are un defect din fabrica cutia, face comanda de alta, iar a ta o trimite la expertiza la producator. Pentru ca producatorul trebuie sa afle daca masinile au defecte din fabrica, care sunt cauzele lor si sa le remedieze. Iar daca producatorul, in urma expertizei, constata ca e vina celui care a condus masina, e nasol. E o procedura mai stufoasa in care se arunca mortul de la unul la altul.
NOU
In general, producatorii stiu ce probleme au masinile lor. Au loturi de masini cu defecte de fabricatie, pe care le semnaleaza prin acele “service bulletin”. Mai rau e ca in finalul lor, scrie ca “defectul nu va fi adus la cunostinta proprietarilor si nu va fi remediat decat daca proprietarul reclama defectul”. Sunt defecte cu care masinile pleaca deliberat din fabrica pentru ca se considera ca pot fi gestionate pe parcursul utilizarii masinii. Ca lucrurile nu ar trebui sa fie asa, e alta discutie, insa traim in perioada FWD, in care dupa 2 ani apare facelift-ul, iar in 4 “noul model”.
NOU
Sigur e vina celui care a condus. Vina ca a cumparat “marfa nemteasca”.
NOU
…agata cand bag in viteza in mers…si doar in a IIa, in rest totul ok. Se comporta de parca nu apas pedala…haraie! Oricum raportul service dupa 2 saptamani de “feedback nema” si putin scandal…raportul negru pe alb: ambreaj uzat NEuniform, care a dus la “busirea” unor pinioane/sincroane in cutia de viteze, treapta 1 si 2!
Acum:
– pai daca e NEuniform si masina nu are 70k km pai nu e un defect de montaj, defect de fabrica…adica garantie. Daca dormeam pe ambreaj sau rupeam cutia nu facea toata ca dracu sau nu agata in toate vitezele!? Cand iti bati joc de ambreaj…acesta se poate uza doar uniform, plus masina are abia 70k km! Sa nu mai zic ca aceata problema a tot fost sesizata la vw si camd a mers masina la revizii…
Oferta de reparatie de 6000 ron chit ambreaj…priceless!
Tupeul alora de la Darius Motors Constanta…de dat cu ei de pereti! Mai grav ca un sef de service nunstoe mecanica…si face presupuneri imbecile. Totul dupa 2 saptamani cat s-au uitat la ea ca la Game of Thrones!
NOU
Am si eu un prieten, golf 6, nou la vremea lui, avea probleme (de nou) cu AC-ul. I-au schimbat 2 compresoare, radiator, valva de expansiune, cam tot ce tinea de AC si se putea demonta. Intr-un final, dupa mail-uri si discutii interminabile cu Porsche Romania, i-au spus ca nu se poate face. A vandut masina.
NOU
A vândut-o știind că are defecte. Bravo! #rezist
NOU
@Cristi: Tu ce ai fi facut?
NOU
Poti s-o vinzi cu defecte, nu e asta problema. Problema e ascunderea lor fată de cumpărător.
NOU
🙂 acum doar nu era sa isi asume omul pe viata o masina cu defecte. Nu cunosc termenii negocierii, stiu doar ca a luat 12k euro pe un G6 1.4 TSI “cu-de-toate”. Probabil ca diferenta pana la 17-18k a reprezentat-o AC-ul nefunctional si km parcursi.
NOU
cat timp omul stie ce cumpara, nu vad problema.
NOU
să nu te bucuri că ești sărac?
nici în vitrină nu mă uit la Porsche România, acum că am mai aflat și asta, am argumentul perfect pentru care am Logan.
NOU
Io cu 6 mii cit au cerut aia pe ambreiaj mi-am luat Papuc. Si merge!
NOU
Haha, mi-a luat ceva sa-mi dau seama ca “de noi” n-are treaba cu pronumele personal. Am crezut initial ca e o noua injuratura “WTF de noi”. Un fel de “vai de noi” in varianta englezita hardcore. Mda… in fine 🙂 Cutie automata! Pacat un VW nou, fara cutie automata
NOU
..pai am dat Audi A4 automat dupa ce a iesit din garantie pt ca tot niste “mecanici” vw au bagat batul in foc ca o sa am probleme cu ea … si sa iau manuala …ca e pe viata!
Dupa …la vw acum: Trebuia sa iei dom’ne automata ca sunt cele mai bune acum! Pai FMM!!
NOU
parca acum cateva luni era un articol si la zoso despre golf, cutia automata cu probleme si profesionalismul celor de la Porshe Romania.
NOU
link?
NOU
www.zoso.ro/inchipui-mers-conversatia/
NOU
“Detin un Golf 7 1.2 TSI” aici ar fi trebuit sa ma opresc din citit :))
NOU
da ma, dormi acolo, pentru ce te-ai trezit?
Stim, cocalarim numai cu motoare doizerotdi, fratilimeu! Sau nu mai putem merge pe strada decat cu rulota si depasind din scurt orice merge sub 120?
NOU
Eu de obicei ma opresc la “detin”. Am, nu detin, ba limba de lemn!!
Detin in proprietate personala un dispozitiv mixt de comunicare audio-video…am un telefon.
NOU
:)) Recomandare!?! Da! Renunta la ideea de vw golf…cel putin pt. moment!
NOU
A dracu’ români … Moskvici n-aț’ cumpăra!
La ăia nu duci tu maşina la reprezentanță, vine reprezentanța la tine, cu tot cu Stat major.
NOU
Haha, deja imi imaginez… tras pe dreapta pe autostrada, masina nu mai porneste. Suni la reprezentanta. Dupa o ora vezi ca te survoleaza niste su-35, deasupra ta sar parasutistii, la orizont apar cateva mi-24, din ambele sensuri vin blindate, ies vreo 10 luptatori spetsnaz din boscheti, te pun la pamant si la sfarsit apare unul in cizme cu pantaloni bufanti si multe stele pe umar si intreaba “kakaya problema?”
NOU
scenariu alternativ:
dupa cateva cizme in burta, reprezentatul oficialul AZLK spune soferului: “suka, bljad, nu te duce capu’ sa repari o masina? deranjezi atata lume pentru nimic.din cauza ta avem KPI-ul pe rosu… nu ca nu ne-ar place rosu, dar…ia’ mai ia cateva cizme”
NOU
Sunt curios in Germania sau Austria cum se comporta reprezentanta:clientul nostru, stapanul nostru?!
NOU
Marche-arriere –> marsarier–> a devenit mansalier, de la manșă, ca golful 7 se stie, e avion
NOU
…avion, cu faimosul R de la “rachetă”.
D’aia agaţă !
NOU
Probabil proprietarul masinii nu poate fi crezut de cei de la reprezentanta pentru ca toata lumea stie ca NU poti agata NIMIC cu golf 7.
-stiti, parca simt ca agata…un pic, dar parca agata..
-nu agata domnule nimic, e golf 7, temperati-va optimismul si mergeti linistit
NOU
Ia da tu un mail frumusel la Porsche Deutschland sa vezi imediat ce rezolva astia problema.
NOU
Ce zice nenea de mai sus. Protectia consumatorului e pistol cu apa…
NOU
Pfoai, eu as incerca cu un mail la Trump. Dupa diesel gate, o mica problema cu cutia e pistol cu apa..
NOU
Recomand ce zice mai sus, sau o viteza la ei acolo.
NOU
Unul in birou are un golf la care a schimbat 3 motoare, chemat de vw sa le schimbe, si acum are probleme cu superchargeru. Unul are un polo si a schimbat motorul pentru ca s-a dezintegrat o bujie.
Si nu fac taxinetrie cu ele.
NOU
supercharger? De bă băeț’, avioane v-a trebuit?!
NOU
Eu stiam ca avioanele au afterburner nu supercharger. Si ce golf era ala cu supercharger? Probabil primul 1.4 TSI, cel de 170CP.
NOU
Ha… eu agat din mers.
NOU
mers-arriere
NOU
Pomohaciu approves!
NOU
Supercharger la Polo ii un fel de quickcharge pentru USB pentru mobilele astea mai noi. Bagi cablu’ USB in supercharger si iti incarca telefonul mai repede. :))
NOU
Săț iei azi VW e ca si cum ti-ai lua telefon Nokia. Esti prost, traiesti in padure, nu ai citit auzit nimic in ultimii ani?!
NOU
Ce-ai bă cu Nokia? Nuț mai place sneicu?
NOU
Vorbesti de noile telefoane nokia?
NOU
Decat sa apelezi la opc, mai bine mai scrii un articol aici iar intre timp sa le trimiti un email scurt si celor din DE
NOU
Abia aștept să se umple de electrice …. Să te ții atunci
NOU
o sa agatze cutia?
NOU
m-am oprit la “mansalier”
NOU
Luati-va fratilor Logan, Sandero…masini fiabile si cand se strica macar nu plangi 3 zile cand afli pretul.
NOU
Correct, plângi doar două…
NOU
Salut, eu am patit o chestie asemanatoare la o masina mai ieftina, dupa 120 de km s-a rupt un dinte la volanta si ei nu au piesa in tara asa ca stau de 17 zile cu masina in garantie. Am cerut si am primit masina de mobilitate dar tot ma gandesc sa le fac reclamatie la ANPC pentru ca legea spune ca trebuia sa fie gata in 15 zile si mai ales ca ei nu vor sa cadem la o intelegere.
NOU
nasol.
aud niste povestiri de la Porshe de te ia durerea de cap.
mecanicul meu face practica acolo. si vede niste chestii de nu-ti vine sa crezi. vine un tipo zilele trecute cu un polo 9n, de prin 2005-2006. ii tragea putin masina in stanga. au pus-o baietii pe rampa si-au inceput. trebe schimbat bratul, bilelele, bucsele, capetele de bara, parca si roata e tocita. piesele ca noi sub masina. i-au facut astuia calculul 11.000 lei. plus manopera 15.000.
la banii aia ala isi lua doua masini la mana a doua.
a plecat ala la un alt service. unde i-a schimbat nush ce piesa, 250 lei cu tot cu manopera.
altul venise cu un suv. sa-i schimbe ambraiajul ca parca era pe duca. parca, asa i se paruse sorefului.
da domne, bine ca ai venit cu el ca te mai tinea 5 metri si te vedeam in sant. schimbat ambreiaj, disc ambreiaj, rulment, ruzeta, suzeta, cablu. l-a costat p-ala undeva pe la 6000 de euro.
si mecanicii aia nu stiu mecanica. nu stiu decat sa schimbe. adica lor daca nu le zice ceva senzorul X, habar n-au sa desfaca motorul, cutia, etc. au tot felul de studenti in practica, care fac treaba pentru ei.
de exemplu, la mine la brat trebuie schimbat um mustiuc de cauciuc, ca are 20j de ani si e franjuri. la porshe ma costa 4500 lei treaba asta. adica la banii aia imi iau 2 masini :))
aia nu schimba doar musticul, schimba bratul cu totul. au prese de pus musticul in brat dar “sunt decalibrate” din fabrica. pai ce e prost ala sa se chinuie sa preseze piesa aia 20j de minute si sa ia 300 lei? laqsa ca schoimbam bratul cu totul, punem masina pe rampa, bagam cheia si in 3 ore terninam. va costa 4500 lei, poftiti chitanta
NOU
Francisc
Problema nu e ca mecanici nu stiu decat sa schimbe- toti producatori in reprezentanta fac asa ….este politica daca o piesa dintr-un sistem sau subsitem este proasta atunci totul trebuie schimbt pe motiv ca nu sti ce a dus la producerea pagubei daca motivul este inca acolo si se strica iar… daca nu este sigura treaba ..etc.. totul cat mai comercial si cat mai mult sa iti ia banii
in afara daca se intampla sa repari masina si apoi patesti ceva si la expertiza se constata ca e din cauza reparatiei inadecvate atunci reprezentanta risca sa plateasca sume uriase si nu se risca la asa ceva – la noi insa nu e cazu dar profita de chestia asta ca sa fraiereasca lumea
eu mi-am cumparat un BMW 2006 pret 8 de euro- il duc in reprezentanta si il pun pe tester – gaseste niste erori si zice – trebuie schimbat motoru aproape tot- de curiozitate intreb cat costa- si zice motor nou nu se gaseste dar avem parteneri in germania care il reconstruiesc – va costa 11000 de euro si e tipla – nou .. :))))))))))))))
NOU
deci da, ti s-a ars un bec la care nu ajungi asa usor, tre sa-ti iei alta masina, altfel mori cu ea pe drum…
sau iti vinzi casa ca sa ti-o urce pe rampa.
NOU
Cred ca e politica de service, confirm ca la Colina Motors e la fel. Nu mai exista mecanici auto, ci doar inlocuitori de piese – asta ar trebui sa scrie in nomenclatorul meseriilor. Nu mai stie nimeni sa interpreteze defectele, simptomele, nu stiu nici macar ce are masina. Trebuie sa te duci tu, cu piesa noua si sa ii spui “vreau sa imi inlocuiesti piesa asta”. Practic platesti manopera de inlocuire, nicidecum o reparatie. Cei de la Colina a facut chiar o “inspectie gratuita a vehiculului” si mi-au dat un deviz de 1.600 lei in care trebuiau schimbate burdufele de la planetare si rulmentul de la planetara lunga. Deductie facuta de niste smecherasi fix pe baza numarului de km, nicidecum faptic. Rulmentul respectiv in schimasem in urma cu 300 km, era nou, iar burdufele de la planetare nu aveau nici macar crapaturi superficiale, caracteristice imbatranirii materialului. Niste…romani! probabil vom ajunge sa folosim termenul la modul peiorativ, similar tigan 🙂
NOU
aia de la Colina nici “schimbatori de piese” nu se pot numi, nu au fost in stare sa faca diferenta intre motoare, mi-au facut schimbul de ulei conform motorului cu benzina, desi eu aveam diesel. in urma discutiei contradictorii cu ei, m-au dus la rampa inca deschisa sa-mi arate pe ecran ca “asa zice manualul de service, aia de cantitatea de ulei”. asa zicea, adevarat, dar pentru motorul cu benzina…
pana la urma au scos surplusul de ulei, era cu vreo palma peste nivelul maxim pe joja
tot ei mi-au pus niste placute de frana complet necorespunzatoare. urmarea a fost ca discurile s-au facut praf in mai putin de 300km si au cedat fix pe autostrada spre Pitesti cand am pus o frana mai serioasa, era un caine la orizont; pur si simplu masina a zburat in parapet de pe banda 1, noroc ca nu venea nimeni si am evitat la 10 cm cred parapetul..
urmatorii 120 km pana la destinatie au fost cosmar, la fiecare frana volanul trepida urat, masina uruia si o lua razna in stanga sau dreapta. nu am sarit de 60km/h 🙁
la destinatie am cautat un mecanic sa vad ce are..discurile erau pur si simplu brazdate de santuri, parca ar fi fost din plastilina iar placutele neatinse (zicea respectivul mecanic ca ar fi fost placute cu insertii metalice, special pentru discuri ceramice nu banalitatile mele de pe masina si sa pui asa ceva e imprudenta majora, te lasa fara frane rapid..). am schimbat discurile cu altele identice, placute normale si totul a fost ok, discurile au deja peste 50k km si fara probleme
si am si altele cu dobitoci de la reprezentante
-3300 lei schimbare computer de bord ca nu merg stergatoarele, dar fara sa se uite la motor unde era un fir rupt. fost suficient un cutit si o banza izoliera de 1 leu
-250lei +nuscat manopera schimbare lampa frana spate, cost real 0, mufa oxidata dar cine sa se uite..
-mii de lei reparatie la un matiz la care batea o roata: schimbat brate, capete si ce naiba e pe articulatii, schimbat abreiaj si cutie de viteze (acestea doua pe garantie), tot nu s-a rezolvat. pana la urma a gasit un baiat la un service pe strada, piulita din capul unei roti nu era bine stransa :), cost o bere
-4000 lei schimbare unui compresor ac degeaba, era infundata o teava..
etc. etc. cu reprezentante, a trebuit sa iau cateva tepe dar in final am invatat, nu mai calc la nici una, fie colina, radacini, city center, porsche si altele, probabil am economisit deja cat pentru alta masina in ultimii 5-6 ani
NOU
dupa experienta colina, asteptat 10 ore ca sa schimbe un furtunas, cost 800 de lei, niciodata nu am mai intrat intr-o reprezentanta.
NOU
Am si eu un Seat 1.2 TSI (22k km).
Confirm ca uneori agata, si nu doar in masarier. Uneori cand agata in marsarier si scot din viteza, bag iar, nu mai agata dar parca nu are forta sa dea inapoi. Asta se intampla destul de rar (cam la 3k km). Nu am considerat ca este o problema majora asa ca nu am dus-o in service. Le voi zice insa, la revizia de 30k.
Din ce am mai citit cam asta e boala acestor cutii de viteze. Li se intampla mai multora.
Astept sa vad cum se rezolva la tine!
NOU
tipul asta de cutii adica manuala in 6 trepte sau DSG in 7?
NOU
Pai sa-ti spun detaliat!
Mi-au dar raport negru pe alb ca discul de ambreaj are o uzura neuniforma!
Pe toate forumutile se specialitate si toti cei care ai habar stiu si confirma ca uzura neuniforma nu are legatura cu utilizatorul masinii! E defect de montaj, instalare…garantie! Cu 1.2 105 cai, cu copil in spate nu puteam nici sa fac liniute, nici sa schimb in 7000, nici sa stau numai in viteza a IIa pe toate drumurile si nici nu dorm cu piciorul pe pedala! Am un suzuki swift de nou, face 200k km, cad usile de pe el dar motorul si cutia nu stiu ce e ala servici! Cu suzuki am dus la service jaguar in garantie, audi in garantie…acum vw in garantie.
NOU
@VirgilD. – am stat de vorba o data cu un tip din Togo, care emigrase si era mecanic auto in Franta. Si l-am intrebat daca frantujii isi iau masini frantuzesti si daca el si-ar lua una. Mi-a zis ca el a reparat multe nemtesti, ca-s foarte populare, dar el cand o sa aiba bani de masina o sa isi ia una buna, un Suzuki ceva.
Dupa aia, un coleg de corporatie de la filiala din UK e de fapt indian emigrat ca majoritatea englezilor. Si am vorbit o data despre masini si ce nu ii place lui in UK (probabil in afara de ploaie) e ca nu sunt disponibile la dealer toate modelele de Suzuki care erau in India, ca sa aiba si el de unde alege o masina buna.
E placut sa mai auzi din cand in cand si alte stereotipuri automobilistice decat cele neaose cu fauveu’ si beamveu’.
O sa vina in curand in biznis trip pe la noi un brazilian si o sa il intreb si pe el. Va tin la curent daca vreti.
NOU
Opel luat de nou, dupa 15k km la forfecarea ambreiaj/acceleratie scotea un zgomot ca un tiuit, mai tare cu cat se incalzea mai rau. pana nu am su at la opel in ungaria si dat mailuri nu s-a rezolvat nimic. au intervenit cei din ungaria la opel romania, au trimis un inginer si s-a schimbat pe garantie tot ansamblul volanta -ambreaj. acum face iar si e plin netul de flywheel whining noise, pe anumite motoare.
Clar stiu de anumite probleme.dar ridica din umeri.
NOU
Pe vremuri erau niște motoare la opel… C20LET. Alea mașini.
NOU
@Andrei M.
Vorbesc de cutie manuala cu 6 trepte.
NOU
ASa iti trebuie daca cumperi masini de la asita de pacalesc oameni cu noxele – acum au trecut la cuti de viteze si la altele… daca cumparai si tu o hibrida sau full electrica sa vezi ca acum te certai cu cei de la Electrica ca dau prea tare vatii pe retea …
NOU
golf… aceasta masina perfecta a rromanului
NOU
Am un wv jetta 1.2 tsi cu exact aceasi problema. In certificatul de garantie cei de la Porsche Romania au avut grija sa scrie o propozitie foarte interesanta…gen”nu intra in garantie bla bla bla…etc” Cum adica ETC? Adica nu intra la garantie efectiv nimic!?! Am sunat deja la OPC… ei spun ca nu e nici o ilegalitate…ca certificatul de garantie se supune legislatiei din Romania…Ce sa zic…dai un ban pe masina dar stii ca l-ai pierdut…:(
NOU
La semafor se opresc un Logan şi un Ferrari. Şoferul din Logan îi face semn celui cu Ferrari să coboare geamul şi îl întreabă sec:
– Ia zi, merge maşina? Eşti mulţumit de ea? N-am văzut prea multă lume că-şi cumpără…
NOU
Tardelul de Badea a inteles ceva, dar nu chiar ce trebuie. Doamna mama lu’ Badea, aveti fiu analfabet functional! Stiu, stiu,,,old news…
NOU
Am avut probleme similare cu 1.4 TSI.
Masina a fost schimbata total.
Sfat: exista o lege prin care daca o masina sta mai mult de 15 zile lucratoare in garantie se schimba.
In plus trebuie discutat direct cu Germania. Cei din Romania sunt incompetent la propriu.
Dureaza, dar pana la urma se rezolva. Uita de 1.4 TSI pe viata. Daca reusesti sa o schimbi DISEL sa fie masina noua.
NOU
Aberezi.
In 15 zile nici nu se finalizeaza raportul de expertiza. Masinile se inlocuiesc doar daca producatorul considera ca il costa mai mult ori daca produsul are un defect major, nu daca iti agata intr-o treapta.
In al doilea rand legislatia prevede limita de 15 zile FARA JUSTIFICARE, asta nu inseamna ca reparatia nu poate dura mai mult de 15 zile. O durata mai mare de 15 zile pentru a aduce o piesa este justificata.
In al treilea rand limita este de 10% din termenul de garantie. La 4 ani inseamna aproape 5 luni.
In al patrulea rand o masina este un bun cu durata indelungata de functionare, conditiile sunt diferite.
NOU
In conditiile in care tendinta mondiala este de eliminare totala a motoarelor diesel din productie, cand in Europa deja sunt orase in care s-a interzis accesul masinilor echipate cu motor diesel, mi se pare un sfat complet gresit sa mai recomanzi cuiva diesel-ul.
NOU
aia cu disparitia dieselului.. nu traim noi astia care comentam pe aici atat cat sa o prindem
poate cei care au de gand sa lase masina stra-stranepotilor sa isi faca griji..
NOU
Am avut probleme similare cu o Octavia 1.2 TSI 105CP. Au refuzat sa schimbe orice, au zis ca nu stim sa schimbam vitezele si ca se schimba treapta cu treapta, deci daca vii de la 100 km/h si faci curba trebuie sa ajungi treapta cu treapta pana la a 2-a, din treapta a 6-a, nu ai voie sa schimbi din prima in treapta a 2-a :)!
La mine se manifesta exclusiv in treapta a 2-a, restul nu agata.
Porsche Bucuresti Nord au fost “profesionistii”!
NOU
cum ai rezolvat!?!?!
NOU
Nu am rezolvat, inca agata. Culmea este ca daca respecti cat de cat ce au zis ei cu schimbatul treptelor nu mai agata in treapta a 2-a. Masina e inca in garantie pana in 2018, dar sunt sigur ca atunci cand va iesi din garantie vor descoperi ce este defect :)!
NOU
deci asa:
Buna ziua,
Referitor la autoturismul dumneavoastra am constatat urmatoarele:
-discul de ambreiaj are uzura neuniforma
-placa de presiune are urme de ardere prin patinare excesiva iar arcul diafragma este uzat
-dantura pinion treapta a 2-a afectata
-inelele de franare si mansonul de cuplare treapta a 2-a sunt uzate
Nu putem acorda garantie nefiind indeplinite conditiile (defect de fabricatie)
In acest caz va asteptam la sediu pentru a va prezenta oferta de reparatie.
Cu stima,
…….
Director Service
Darius Motors Constanta
Bd. Aurel Vlaicu nr. 186B
Constanta, Cod Postal 900330
NOU
Nu are logica…. daca discul a patinat, rotatia din cutie a fost mai mica decat cea normala…. de unde uzura pinioanelor? Nu exista legatura de cauzalitate intre ele. Este defect de fabricatie
NOU
Sunt foarte mari sansele ca daca o duci in H/AT/DE la repr VW sa primesti garantie. Cred ca daca insisti cu un avocat ok primesti si banii de deplasare/cazare acolo daca primesti garantia. Un email in DE la VW s-ar putea sa rezolve mai multe decat crezi. Daca e si in germana….
NOU
…o alta adresa in afara de vw@volkswagen.com nu am! …si nici nu identific una!
Ma uimeste totusi prostia si necunoasterea unui director de service! Cum explica el ca la imbecili. Sa nu mai zic se commenturi gen: sotia a mers cu tocuri!! Lucru de altfel si demonstrat ca nu afecteaza…dar te face sa-l dai cu capul de masa/birou!
Asta cu dusul masinii acum in HU sau DE e poveste, masina e desfacuta in Cta la Darius Motors, ridocarea ei de acolo sigur costa manopera desfacut cutie, ambreiaj …etc…1000 Ron! Oricum preturile oferite pe deviz cu discount 20% sunt duble fata de orice oferta de piese din online…piese OEM! altfel…triple cel putin!
NOU
Incearca aici dar baga pe limba lor : www.volkswagen.de/de/dialog-center/kontakt.html
Eu stiu caz din RO in care a apelat la service in DE si s-a schimbat in garantie. Adevarat exista bulletin service emis in toata reteaua vw
NOU
Concluzia e ca intrebarea “ce marca e mai fiabila” nu are niciun sens, pentru ca toate marcile au cate o problema cu vreun model, vreun motor, vreo piesa etc. si cu toate poti lua teapa.
NOU
Ai avut ghinion. Eu am doua golfuri. Unul din 2008, 1.6 benzina, ceva peste 50 000 km, cumparat nou din Romania, intretinut la Porsche. Nicio problema vreodata. In afara de schimburile de ulei si filtre la fiecare 10 000, absolut nimic. Consuma multisor e adevarat si cunosc si amanuntul cu consumul de ulei dar nimic spectaculos.
Celalalt e nou de vreo doua luni, tot benzina, 1.6 TSI pare absolut rezonabil pana acum. De mentionat ca ambele sunt masini folosite zilnic de sotia mea pt deplasari scurte si din cand in cand pt drumuri mai lungi.
In timpul asta, celelalte masini, cu motoare mai mari si muuult, mult mai scumpe pe care le am, mi-au facut tot soiul de “bucurii”
NOU
La Porsche Romania se fura!
Proprietarul a cerut un port de iphone/ipad (pe vremea aia erau alea late). Baietii de la Porsche Romania au luat un kit de extensie pt iPad, l-au montat si au FURAT magazia de cd-uri in locul careia au montat o caseta de plastic de la Citroen. La vremea aia magazia costa cca 450 Euro.
Masina a ajuns la mine dupa 36.000 de km si am asistat atat la discutiile despre kit-ul de iPad cat si la predarea initiala a masinii (cu 0km).
Mai mult, masina a venit echipata cu niste anvelope Michelin la care se dadea un set de covorase care nu se potriveau pe masina aia. Covorasele originale le-au oprit tot ei.
NOU
Revenire,
Pentru a continua in normalitate, am revenit cu un status la intamplarea descrisa anterior si interactiunea mea cu Darius Motors Constanta.
…normalitate, pt. ca asa cum ii sta bine unui service de marca, care tine la imagine si considera util feedback-ul clientului de orice natura ar fi el, cei de la Darius Motors au reevaluat situatia, optiunile si au reparat masina. Surprizele (in sensul bun !) nu s-au oprit aici; Comunicarea cu Dir. de service – ireprosabila, service rapid, o reducere substantiala la final, o masina functionala ca la inceput si pt. ca binele invinge …vom mai colabora.
La final: Un sistem procedurat, automatizat perfect functional privit din interior bazat doar pe volume si target-uri poate pierde pe partea comunicarii umane. Si de multe ori comunicarea face diferenta!