A fost ieri o chestie emoțională pe net, despre cum a pus Burger King mesaj că să cumpere lumea și de la mec și de la alte fast fooduri, ca să nu moară de foame și ce gest minunat a făcut BK.

Acum, ce să zic, eu sunt mai cârcotaș și realizez că, de fapt, toți au cam aceiași acționari, așa că e un fel de reclamă în curtea proprie, ca să nu scadă prețul per acțiune.

Problema e că mesajul a aprins și inimi românești. Care au decis, în virtutea inimii dacice ce îi mână în luptă (știți că noi am ajuns oază de latinitate din cauză că dacii treceau dunărea la furat și distrus până când s-au enervat romanii, au făcut pod, au venit, au văzut, au civilizat) că or să preia mesajul și ei, pentru că de ce nu.

Și uite-așa, Pizza Cut&Crust și-a asumatfurat mesajul, pentru că așa se face pe internet, este liber și gratuit și cu siguranță doar noi am văzut asta, nu a mai văzut-o nimeni. Și când te gândești că dacă o făceau cum trebuie, cu recunoașterea autorului și preluarea mesajului, ar fi fost chiar o chestie bună și prindeau likeuri mai multe. Dar de, atunci când fiecare prost se pricepe la social media, ai rezultate pe măsură.