Astăzi am drum prin Prelungirea Ghencea, colț cu centura Bucureștiului, să îmi plătesc ferestrele.
Meh, nu vreți să știți cât de aglomerată e bucata aia de șosea. Un singur drum cu o bandă pe sens, care deservește câteva mii de mașini pe oră, cred.

Mi-am adus aminte de aasta pentru că, prin 2008, un băiat de la o firmă de imobiliare aproape că mă convinsese să îmi fac rate la nuștiuce complex imobiliar de pe prelungirea ghencea, garantându-mi că acolo de fapt se face bulevard și că în maxim 1 an vor fi 6 benzi pe sens, iar complexul imobiliar va deveni cel mai tare din parcare.

Am trecut acum câteva săptămâni prin dreptul respectivului complex. Actualmente e în paragină, au crescut brusturii cât casa pe acolo.
But i can call it home…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

32 comentarii Adaugă comentariu

  1. Wow, am fost si eu pe acolo! Oribil se circula, absolut oribil…

  2. #2

    Si eu am vazut cateva case prin zona ( chiar si in Domnesti) acum 5 ani …
    Am ales altceva, fix din cauza accesului rutier care era ( este, si o sa mai fie) execrabil…

  3. #3

    @Arhi – taci, ma, ca nu conteaza traficul, conteaza sa nu facem drumuri late si iesiri la autostrada prin oras, ca noi vrem sa salvam Bucurestiul de masini si sa-l inapoiem pietonilor. #rant over.

  4. Romania… nu inteleg de ce va mirati.

  5. E aglomerat si nu e. Eu locuiesc acolo, intr-un ansamblu care nu e in paragina, in Cartierul Latin. E in felul urmator: plec dimineata spre birou la 6.50, fac 20-25 minute pana in zona Hilton. Decent. Plec cu 15 minute mai tarziu, fac minimum 45 de minute. Cel mai nasol e vineri seara cand ma duc acasa. Problema cea mai mare e calea ferata de langa soseaua de centura, care incurca mult. Sa vezi ce frumos e cand prinzi bariera…

    • Daa! Bariera, care ține minim 30 de minute, când trece o drezină ca melcul. Nu m-aș muta în zona aia nici mitraliat: nu tu transport în comun, nu tu acces ca lumea.

    • #7

      Flo » ce vorbesti, tovarasu’, este. faci 4 ore dus, 4 intors

    • #8

      Au transport în comun. Autobuzul 122 până în centru. Doar că din cauza traseului vine foarte greu. Ca să intre în Bucureşti (că Latin-ul e oficial în Bragadiru) unii o scurtează pe străzile din spate de la Primăvara.

    • Eu când zic transport în comun nu zic rată. Aia e bătaie de joc, mai repede ajungi în centru din Jilava decât din Prelungirea Ghencea.

  6. Vezi sa nu ramai impotmolit pe acolo dupa ploile astea 🙂

  7. #11

    Arhi, am impresia că te roade invidia. Nu ai și tu, ca tot românul de succes, o vilă la noroaie.

    N-am fost niciodată acolo, dar tocmai m-am plimbat cu Google Street View pe strada aia. Capitală europeană, ce mai. E normal să fie scump.

  8. #12

    Flo, vorbesti ca sa te bagi in seama. Habar n-ai de subiect. Se ajunge foarte bine in oras cu 122. Si este RATB nu rata de tara cum ai tu in cap. Inainte de a scrie gandeste cu capul (daca-l ai!).

    • #13

      ce ma amuza oamenii cand incep cu “patriotisme” dinastea locale :))

    • Amicul meu, dacă ți-ai luat o mică țeapă de la un agent cu zâmbet pervers nu încerca să propovăduiești prostii. Am drum frecvent pe jegul ăla de arteră și nu ar merita nici ferme de porci să se facă pe acolo. Și 122 e rată comparativ cu liniile normale, pentru cetățeni. Ca să nu mai vorbesc că un cartier cât de cât civilizat are mai multe linii către mai multe destinații. Dar tu curăță în continuare nămolul de pe gumari ca să ieși o juma de oră până la primul magazin și înapoi 🙂

    • #15

      @Flo, amice, esti un idiot. 122 este autobuz normal, cu nimic diferit de, plm 123, 124 sau 385, ca tot au traseu comun

    • @accidentu cerebral: Iată ce am scris mai jos: „Si autobuzul ala poate sa fie si Rolls Royce, ca tot vine o data la o juma de ora si iti ia mai bine de o ora sa ajungi la asfalt si civilizatie. That, my friend, is a rată :)”
      Pe bune acum, v-a băgat conexiune la net sau ai dat o fugă până la poștă?

  9. Daca nu ti-ai luat imobil in zona, la ce sa mai faca bulevardul?

  10. partea tare e ca proiectul cu transformarea in bulevard cu cate 3 benzi pe sens exista. numai ca este blocat din lipsa de fonduri. initial erau bani, dar au fost luati pentru a fi alocati in alta parte la drumuri si acum se asteapta sa se ia bani din alta parte pentru a demara proiectul. pe acolo cica o sa fie iesirea catre viitoarea autostrada spre craiova, parte din nush ce proiect european etc.
    toate astea auzite de la un nene care are un service in prelungirea ghencea si nu poate sa faca nici un fel de modificare la cladire pentru ca nu primeste aprobare de la primarie. i s-a spus ca poate imbunatati constructia si sa faca alte modificari doar daca declara ca atunci cand se vor face exproprierile, va primi bani pentru ce are acum, nu pentru ce modernizari/modificari vrea sa faca.

  11. #19

    Uite 2 trasee alternative

    1 – Bucuresti – Rahova – iesirea spre alexandria, cand se termina blocurile in Bragadiru faci dreapta si mergi prin Clinceni pana la scoala generala, acolo faci iara dreapta si dai in centura dupa vreo 5 kilometri

    2 – bucuresti – autostrada spre pitesti , dupa al doilea pod faci dreapta, treci pe sub el, iara dreapta, mergi inainte , intri in Ciorogarla si dai iara inainte , ai un indicator cu Domnesti la un moment dat, dupa ce faci stanga la indicator tii tot inainte si dai in aceeasi scoala generala la care faci stanga de data asta si ai iesit tot in centura.

    eu am casa la 500 m de centura spre domnesti. In intervalul 15.00 – 19.00 nu o iau niciodata pe prelungirea ghencea, nici macar sambata – e crima, mai ales daca mai prinzi si bariera.
    succes

  12. #20

    Numai specialişti pe aici, zici că-i forumul cg. :)) Unu nu a fost niciodată pe acolo dar a văzut pe streetview imagini de acum câţiva ani şi crede că tot aşa e şi acum. Altul zice că lui îi seamănă Mercedes Citaro a RATA (probabil el are ultima versiune de papuc tunat, supermaşină pentru familia lui). Sau că ţăranii din Latin trebuie să meargă kilometri prin noroaie până la magazin, deşi comentatorul nu a fost înăuntru să vadă că au tot atâtea magazine pe cap de locuitor cât ţăranii din Militari Residence.

    • #21

      Acum e ca-n Elveția, așa-i? 😀

      Știu, multe se schimbă în România în doi ani. În câțiva ani terminăm de construit socialismul.

    • Ejneboon, le-a bagat si net acolo! Hai ca iti explic pe litere: pot sa ma uit la transee din al doilea razboi mondial ca tot asa arata Prelungirea Ghencea. Si autobuzul ala poate sa fie si Rolls Royce, ca tot vine o data la o juma de ora si iti ia mai bine de o ora sa ajungi la asfalt si civilizatie. That, my friend, is a rată 🙂

  13. #23

    Zona are avantaje si dezavantaje dar ramane clar si scris pe harta bucurestiului ca dupa ce se termina prelungirea ghencea…..intri in ghencea:))….si pe urma in 13 sept…deci ciuciu ajuns repede in centru, sau alegi drumul taberei…..care e iar artera principala.:)) Marele neajuns e ca o sa dureze vreo 20 de ani sa faca cineva ceva si daca stai sa te gandesti e destul de intemeiat. Cum se justifica o investitie pentru un drum si un pod care nu duc nicaieri…..

  14. #24

    am un prieten care si-a cumparat apartament acolo. ma omoara traficul cand trebuie sa ma duc la el. nu stiu daca i s-a mai intamplat cuiva sa dea de cineva care are o mandrie pentru cartierul in care a crescut. eh, nevasta respectivului are o mandrie nespusa ca s-a nascut in drumul taberei si nu a acceptat sub nici o forma sa isi ia casa in alta parte decat in zona (militari-drumul taberei). 77k euro apartament cu 2 camere cu sufrageria cat bucataria mea. n-are nimic, titanul e un cartier nasol 😀

    • #25

      zanghe » cum drak, e de vis dr. taberei. am primit oferta de ap cu 3 camere la 250E acolo si am decis ca e mai sanatos sa nu, ca as pierde jumate din viata ca sa ies si sa intru in cartier

  15. #26

    Între timp, dragii mei trolli care vă ghidaţi viaţa după ce vedeţi pe streetview sau pe net, aproape s-a dublat numărul de blocuri în Latin, plus supermarket-uri etc. Deci nu mai arată ca atunci. Nu stau în Latin, ci în Drumul Taberei, de unde dacă vrei poţi să şi intri, să şi ieşi. Numai să vrei.

  16. “taranii din Militari Residence”-mwhahahaahahahaaaa. oooops! Acu or sa-mi sara aia in cap!

  17. #28

    Dar de ce neaparat IN Centru? Ce faci in Centru? Iti faci cumparaturile de pe Magheru in fiecare zi? Nu toate lumea munceste la Universitate. 🙂

    Dar in Pipera e mai bine? 🙂 Unde nu este aglomerat in Bucuresti dimineata si dupa amiaza?

    Arhi, tu in ce zona stai?

    • #29

      bongos » e vorba de faptul ca exista o singura strada, cu o banda pe sens. daca ai nevoie de salvare la ora 6 seara, iti face de 3 zile pana ajunge

  18. #30

    @Arhi,
    era ieri Oprescu in parc la moghioros si a zis ca face pasaj subteran la trecerea cu cale ferata de la Domnesti ca sa nu mai stea lumea la coada pe prelungire.

  19. #32

    dom le,aia de sade acolo in plg ghencea,e bine ori nu,da sau ba…poate imi fac credit la banca si mi torn o casoaie acolo, stau o saptamana la casa mea si in loc sa platesc banca o viata am sa ies sa mor nitel inecat in namoale.!!!