Lăsând la o parte scamatoria cu ridicatul în picioare în mersul motocicletei, care nu știu cât e de legală, pentru că nu am permis de A, vă rog să îmi spuneți de câte ori semnalizează polițistul din imagini, schimbarea direcției de mers.
Iar după ce stabilim asta, să îmi spuneți cam în cât timp ar fi pornit girofarul și sirena, după ce îl bușea Cielo-ul căruia i-a sărit în față când a decis că nu mai vrea să facă stânga, ci dreapta.
PS: Știu că parbrizul e vai mama lui, dar azi am vrut să îmi iau lichid de parbriz și nu am găsit decât cu teflon. Ori eu, din negura gândurilor mele, îmi aduc aminte că teflonul e o substanță care unge tigăile și care are proprietatea de a nu mai pleca niciodată de pe spațiile pe care le unge.
Și parcă nu aș vrea să am definitiv teflon pe parbriz…
NOU
Am sa-ti spun ceva ce mi-a zis un priten: Decat prost mai bine bogat.
NOU
ahahahaha !!
NOU
Da cu teflon, ca nu se mai lipeste friptura de geam.
NOU
FIx zeama de aia JetXpert pe care scrie -25C am luat eu iarna trecuta.
La -6 aveam a trebuit sa duc masina in parcare acoperita sa se topeasca pietroiul….
NOU
Da ştim, parbrizul e de vină ca e clipul în ceață. 😀
NOU
Probabil nu i-a venit inca filtrul de la Razvan si cum Razvan e plecat, mai dureaza.
razvanbb.ro/2014/08/filtru-de-polarizare-cpl-pentru-camere-video-auto.html
NOU
Azi i-ai criticat pentru lipsa de coaie, omul a citit articolul si a iesit sa iti arate ca el are.
NOU
Dar nu ne-a aratat mare lucru.
NOU
Daca ii intrebi pe ei e posibil sa auzi una din variantele –
Varianta 1 : militistii prin meseria lor isi pun viata in pericol zilnic pentru patrie si bobor, ca sa puteti voi dormi si munci linistiti.
Varianta 2 : omu era in misiune. Sub acoperire !
…
NOU
Motocicleta e BMW. Oricine stie ca autovehiculele construite de BMW nu au semnalizare din fabrica
NOU
Mersul in picioare ajuta la vizibilitatea in fata si la relaxarea picioarelor dupa o perioada mai lunga de condus.. si eu fac chestia asta pe portiuni scurte la drum lung, dar conteaza si modelul motocicletei sa permita manevrarea comenzilor din pozitia asta. Un dezavantaj e faptul ca nu mai ai vizibilitate deloc in oglinzi, de aceea e recomandat pe portiuni scurte in trafic dupa ce te asiguri in prealabil ca nu ai nimic in spate. In principiu e o tehnica folosita preponderent in offroad pentru un mai bun control.
Cat despre semnalizare.. no comment, atata ii poate capu, o sa ii treaca aerele cand il da de terra primul pensionar fara reflexe destul de rapide.
NOU
asta era doar “incredere’, “siguranta” era cu loganu’
NOU
Am A-ul obtinut intr-o alta tara.Ca sa ma pot plimba cu scuterul prin frumosul bucuresti va trebui sa mai fac inca o data scoala+examen pentru a aprofunda conditiile de trafic specific bucurestene?
NOU
In afara de faptul ca nu a semnalizat schimbarea directiei de mers la stopul cu Cielo, nu prea ai ce sa ii reprosezi omului.
A mers foarte ok pentru un motociclist in Bucuresti.
Ridicatul in picioare e chiar recomandat pentru motociclete la denivelari.
Iar Cielo-ul ala avea o gramada de loc dat fiind ca motopolitistul s-a pus chiar pe dunga de marcaj a soselei.
E drept, in orase e mai greu cu conservarii in a caror tartacuta densa nu a intrat ce le-a spus instructorul in fiecare ora de scoala: “Mergi pe mijlocul benzii pe care te afli!”
Deci, fara nici un pic de respect, de data asta ai dat chix la greu si recomand cu caldura ca pana nu faci A-ul si nu mergi un pic pe doua roti in Buc, sa lasi filmuletele cu motociclisti de-o parte.
NOU
Stefane poti si sa te superi, dar tu ori esti politist, ori pricepi mai greu.
In opinia ta manevrele motopolitistului au fost corecte ?
In cazul acesta ar fi cazul sa mergi si tu la scoala, altfel esti un pericol in trafic.
NOU
pretendere:
Aceeasi observatie ca mai sus: Ia A-ul, fa cateva sezoane prin Bucuresti si revino.
Ca motociclist in Bucuresti, omul a mers foarte ok. S-a asigurat la toate manevrele si a lasat spatiu conservelor.
Daca la semaforul respectiv ar fi stat sa dea si semnal, ar fi pierdut spatiul liber intre masini.
Repet: de pe doua roti se simte altfel si multe lucruri care par periculoase/riscante din scaunul de sofer, au de fapt o margine sanatoasa de siguranta.
In rest, filmarea este prea proasta pentru a putea spune cu incredere ca omul nu a semnalizat nicio manevra 😀
NOU
Fii linistit, am bifat A-ul pe vremuri.
Traficul din bucuresti e apa de trandafiri comparat cu cel din orasul in care conduc eu de obicei.
Dar nu conduc pe doua roti si pot sa iti spun doar ca ” margine sanatoasa de siguranta” exista, de cele mai multe ori, doar in mintea unor motociclisti.
Am vazut la cald bucati aburinde de motociclisti care, aflandu-se in ”margini sanatoase”, au incetat sa mai existe.
Am copii, prefer in conserva si sa las marginea aia sanatoasa altora. 🙂
NOU
@StefanSC: dar domnul nu e doar motociclist in Bucuresti. In primul rand e politist. N-ar trebui sa respecte, mai ales el, regulile de circulatie? Pentru ca, daca nici el nu le respecta, ce pretentii sa mai ai de la pu*etii cu motor?
NOU
domnul radu e precum biciclistii hipsteri, dar cu motor. eu, cu masina, trebuie sa semnalizez, el nu, ca se vede altfel de pe motor. ador comentatorii astia.
NOU
@Arhi & @Ralu:
Si de ce nu ii luati numarul si depuneti plangere?
Sunt sigur ca Politia Romana are un mecanism prin care poti depune plangere pentru comportamentul agentilor ei in trafic.
NOU
nu are
NOU
si unde-s denivelarile in filmare ?
NOU
Boierule te-ai apucat de taximetrie? La secunda 33 se aude sunetul clasic de centrala taxi.
Aaaaa si felicitari pentru calitatile vocale. Se aseamana cu calitatile de fotograf.
Pupici si sa nu ma bagi in spam, ca baubau de zoso.
NOU
e sunetul cand se apasa pe butonul de emrec. da n-ai tu de unde sa stii asta.
NOU
ergonomia e de vina, e greu sa tragi de semnalizator cu degetul mare in timp ce tii ambreiajul pe BMW-urile alea
NOU
La Bmw-uri semnalizarea de dreapta e pe partea dreapta a ghidonului :p n-are logica da’ mno, bmw
NOU
dropkick murphys?
NOU
DUBAI ?!?! 595 EURO ?!?!? mai treci o data te rog!
NOU
Lasa, Musiu Arhi, ca instructorii care le zic elevilor cu motor sa mearga pe mijlocul benzii, sa se asigure, sa semnalizeze sau (Barbosu’ fereasca!) sa poate casca si echipament (si alte rahatele de-astea de pierdut timp si oportunitati in trafic) sunt prosti. You know nufin.
NOU
Posed permisul A. 🙂 Nici un motociclist nu este obligat sa semnalizeze cand ia un viraj la dreapta. Legea a ramas asa din vremuri imemoriale cand motocicletele nu aveau semnalizari si ridicai mana la oriziontala cand luai viraj la stanga. Mana dreapta nu se poate ridica pentru ca acolo ai mansonul de acceleratie. M-as mira sa se fi schimbat intre timp legislatia….
NOU
dar la stanga? dar cand schimbi banda? dar de ce nu ridica mana? dar?
NOU
“Posed permisul A. 🙂 Nici un motociclist nu este obligat sa semnalizeze cand ia un viraj la dreapta. ”
ne ducem dracului !!! ™
www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/ordonanta-urgenta-nr-195-12-decembrie-2002/#art54
Art. 54. (1) Conducătorul de vehicul care execută o manevră de schimbare a direcţiei de mers, de ieşire dintr-un rând de vehicule staţionate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o altă bandă de circulaţie sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmează să efectueze o întoarcere ori să meargă cu spatele este obligat să semnalizeze din timp şi să se asigure că o poate face fără să perturbe circulaţia sau să pună în pericol siguranţa celorlalţi participanţi la trafic.
si, prostule care esti, motocicleta intra in categoria vehicole rutiere.
NOU
*vehicule
NOU
Eu zic s-o pui de un poll, Arhimaestre…
a. Să se folosească semnalizarea la schimbarea direcţiei de circulaţie, în conformitate cu prevederile legale aplicabile în vigoare?
b. Să se renunţe complet la sistemul de semnalizare de pe orice tip de autovehicul, încă din fabrică, întrucât tot nu se mai foloseşte?