ovulator

Faza asta e de ieri și, până azi nimeni nu a corectat-o. Ori domo sunt varză pe internet, ori cineva a luat decizia de a o lăsa așa, că e buzzul foarte mare.

Poftim, loațz link, a mers.

LE:

Kim Koellner, CEO DOMO :

Le mulțumim celor care ne-au informat asupra erorilor apărute pe site-ul nostru. Trebuie să recunoaștem că ne-am amuzat, dar, în același timp, am considerat că trebuie să reacționăm și să oferim explicații clienților noștri. Identificarea unei persoane responsabile pentru acest incident nu a reprezentat o prioritate pentru noi. Cum spune un proverb românesc – Nu arunca greșeala ta asupra altuia, ci mai bine îndreapt-o. Alături de colegii mei, am hotărât să remediem erorile prin aplicarea unor discounturi la produsele Westwood. Putem spune că este modul nostru de a plăti pentru greșeli.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

38 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Felicit omul lor de marketing. :)) Cred ca se naste o noua ramura de promo pe online, de la emag incoace toti o dau de gard “neintentionat”.

  2. #3

    Nu se compara cu “Masina de spalat fufe”.

    • #4

      merge sa o iei la pachet cu donatorul de apa.
      oricum, mie imi face cu ochiul Vitrina frigorifica pt vinuri

    • #5

      @Vladimir: poate n-ai vazut-o pe’aia cu Sexpressor manual :))

  3. #6

    Tu esti serios? Te-ai uitat la denumirile celorlalte produse din link? “Placa de indreptat marul”, “Urcator de par” etc.

  4. Ce c***t? Este gresita la toate. Posibil ceva miscare „intelijenta” de marketing.

    • #8

      Pai asta si este. Te-ai prins. Este tanti de la Erka cu care dadea de pamant Zoso iar Arhi merge pe sub mana si se face “partener media” cu articole dintr-astea 🙂

  5. #9

    Se baga-n priza?

    • #10

      in pizza, ca sa ovuleze

    • #11

      Sper ca nu au la vanzare “cuie” , “pensula” sau doamne feri “flori”

  6. Poate v-a scapat imgur.com/D0k4Xqi

  7. #13

    parca se inchide Domo, nu?

  8. #16

    Aproape toate sunt gresite, cel mai tare e sexpresorul de cafea. E clar ca e o campanie , de genul ” hai sa scriem aiurea denumirea la cateva produse, o sa innebuneasca feisbucu si blogurile , aia o sa rada de noi , da’ ne creste awareness-ul.” As paria pe genuchiul lui monta ca asa stau lucrurile.

  9. #18

    ar fi fost o idee cu adevarat desteapta daca search-ul de pe site ar fi returnat si produsele din promotie.
    vreau hota de la domo? intru pe site, ignor gif-ul de promotie, intru la hote sau caut direct “hota”. ghici ciuperca ce produse NU apar in lista…
    si nici macar in lista de producatori nu mai apar ca si criteriu de selectie…
    vina-i a mea, ca nu caut grota…
    Hmm…(C) (TM) tare mi-e ca le-a scapat ceva…

  10. #22

    Mie chiar mi se pare amuzanta ideea.

    Dar, na, ca de obicei, avem:
    – captain obvious
    – specialistii de tastatura, care spun ca e o idee de cacat si, implicit, ca ei ar fi avut nenumarate idei mai bune

    Ca un fel de Radu Opaina multiplicat de 20 de milioane de ori.

    • #23

      Tu in ce categorie te consideri?
      Se pare ca una superioara!
      Can’t wait … !

    • #24

      @Cosmin Cea mai superioara, desigur. 🙂

    • #25

      @dan Da … De regiune superior, Varu’ Maftei ăsta sau Luca?

  11. #26

    tot respectul pt cine a gandit campania asta, desi nu m-ar mira sa fi imprumutat o idee de afara

  12. Se ocupă Grapini de site-ul Domo.

  13. #28

    “Identificarea unei persoane responsabile pentru acest incident nu a reprezentat o prioritate pentru noi.”

    Pariez ca persoana responsabila e deja in preaviz :))

    • #29

      Sau ca după campanie primește o mărire de salariu

  14. #30

    Mie imi place ideea :)))
    Astept campania de greseli a emag-ului 🙂

  15. #31

    Sexpressor manual Westwood
    Masina de spalat fufe Westwood

    Yes, baby 🙂

  16. interesanta ideea de a face misto de proprii angajati si pana la urma de propria companie. 🙂
    la fel, destul de misto sa insiste cu asta, ca_campania sa fie fie cat mai evidenta.
    sper sa obtina ce-si doresc sa obtina.
    pe de alta parte, as fi vrut sa zic ca proprietarilor marcilor care isi vad acum produsele cu numele pocite, se pot supara. dar, fiind vorba doar de o singura marca, posibil sa fi fost de acord cu stuntul asta.

  17. #33

    Fake

  18. #35

    Pai si celelalte sunt NOXE??? E cineva care face misto de ei?

  19. #36

    Cred ca e cea mai originala idee in materie de marketing din ultimii ani de la noi

  20. La inceput a fost Metro, cu al lor “Gulas din pula de porc”…
    Insa o idee buna de marketing.

    • #38

      Fix asta voiam sa spun si eu acum. Aia da reclama, vezi cum o tine minte lumea ? 🙂