Mai țineți minte reclamele alea sexiste din anii 80-90, când femeile erau doar material de…ăăăă…inspirație pentru public și pentru marketerii care le gândeau? Alea în care femeile erau doar motivul pentru care venea acasă stăpânul, casă era curată, copiii gata bătuți, mâncarea nici prea caldă, nici prea rece și ea pregătită, eventual, să i-o mestece?

Se pare că s-au întors. Nu am idee care a fost brainstormingul de la care a pornit ideea asta măreață, în care ai o femeie năucită, pe jos, cu picioarele desfăcute și, imediat, dedesubt, mesajul Bucuria de a mesteca, dar cred că ar trebui să își caute de muncă undeva, pe un șantier, de unde să poată să urle pe stradă, la femeile care trec Vino, fă, să îți dau bucuria de a mesteca!

Jenant.
Via

Dacă v-a plăcut ce ați citit, dacă știți că am rămas din ce în ce mai puțini oameni verticali, avem și noi nevoie de voi.

Alte articole din arhiva de aur