Mai țineți minte reclamele alea sexiste din anii 80-90, când femeile erau doar material de…ăăăă…inspirație pentru public și pentru marketerii care le gândeau? Alea în care femeile erau doar motivul pentru care venea acasă stăpânul, casă era curată, copiii gata bătuți, mâncarea nici prea caldă, nici prea rece și ea pregătită, eventual, să i-o mestece?

Se pare că s-au întors. Nu am idee care a fost brainstormingul de la care a pornit ideea asta măreață, în care ai o femeie năucită, pe jos, cu picioarele desfăcute și, imediat, dedesubt, mesajul Bucuria de a mesteca, dar cred că ar trebui să își caute de muncă undeva, pe un șantier, de unde să poată să urle pe stradă, la femeile care trec Vino, fă, să îți dau bucuria de a mesteca!

Jenant.
Via

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

30 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Iti dai seama ca a trecut prin cateva aprobari pana a ajuns sa fie afisata pe acel panou si nici macar un bou sau o vaca din lantul ala nu a observat penibilul si prostia celui care a venit cu aceasta idee

    33
    • #2

      Ştiam că la Wrigley toate reclamele/ campaniile publicitare sunt obligatoriu aprobate anterior de Big Chief al concernului…
      Au mai avut reclame ce “loveau” aiurea în istorie…
      Se pot vedea pe net încă…

      5
  2. #3

    poate avea in gand un premiu, oricare, macar asa are sanse la premiul pentru reclama penibila a anului,
    altfel sa nu uitam ca si managerii de firme din astea sunt mizeri, cine stie ce intern venit de pe santier a angajat

    13
  3. #4

    uitandu-ma cu atentie, reclama este feminista si se adreseaza barbatilor.

    15
  4. #5

    Daca avea o rochita/fustita scurta avea mai mult impact.

    25
  5. #6

    Eu as vrea sa vorbesc cu cel care a aprobat mizeria asta de la Hornbach

    www.youtube.com/watch?v=LWxkJTiGc0Q

    28
    • #7

      Exact, eram la masa cand am vazut mizeria asta si efectiv imi vedea sa dau la boboci, atat de scarboasa e.

      12
    • #8

      Aoleeeu!!!!
      De ceeee, de ce am deschis???

      15
    • #9

      Mie imi place.

      2
    • #10

      Cineva de la marketing, când era mic, a văzut Alien+The Fly și a rămas cu sechele.

      6
    • #11

      Nu va mai plangeti, e chiar misto 😉

      4
    • #12

      Hornbach : “Mulțumim pentru feedback! Este o campanie despre bucuria grădinăritului de primăvară după amorțirea din sezonul rece. Iar în grădină, din lucruri dezgustătoare pot răsari multe frumuseți. O primăvară frumoasă vă dorim! “.

      6
    • #13

      Sau de asta, the smell of spring :))))))))
      www.youtube.com/watch?v=6ShaZn7GiJw

  6. #14

    Nu înțelegeți reclama pentru că lipsește coloana sonoră. În panoul ăla sunt și boxe:

    Balălău e mandatar la intercontinental;
    Vinde carne fără oase la gagicile frumoase.
    Hai dumba dumba dumba
    Și-o vinde cu trei lei ciunga.
    Hai dumba dumba dumba
    Și-o vinde cu trei lei ciunga!

    3 lei ciunga Orbit!

    Ooh dai dumalele dum daka dumelaka
    dai dumalele dum daka dumala…

    30
  7. Elegant, cât de cât… 🙂
    Nu înțelegeți geniul și arta mai presus de înțelegerea noastră, a vulgului. 🙂

    11
  8. #18

    Va dati seama ca a fost o perioada in tarile cu apa calda in care dintr-un salar de barbat puteai tine femeia acasa plus 3 copii ?

    36
    • #19

      o tineai acasa ca n-avea unde si cum sa se angajeze, iar copiii cresteau fara toale de firma si aifoane, ala mai mic purta ce n-a rupt ala mai mare. fara netflix, xbox, glovo, luvruri si vietname.

      17
    • #20

      da boss, casa proprietate dotata cu electrocasnice ultimul racnet si cel putin o masina de familie. Chiar nasol dintr-un singur salariu

      7
  9. #21

    Eu l-as da afara pe cel care a aprobat asa ceva

    8
  10. #23

    Te-a facut sa vorbesti despre Orbit? Si-a atins scopul intr-un sens. E ca sloganul ala “Oriunde cu placere”, ramane-n minte.

    14
    • #24

      Eu văd disperarea unei corporații căreia pandemia i-a pus afacerea cu ciungă pe butuci. Probabil că vânzările de ciungă au scăzut drastic.

      Înainte reclamele la ciungă erau despre beneficiile unui sortiment de ciungă (fără zahăr, puține calorii, aromă intensă, senzații răcoritoare extreme etc.)

      Acum e despre să cumperi ciungă, orice fel de ciungă pt că ciunga înseamnă distracție. Și cum ciutanii din ziua de azi care au crescut cu școala online nu prea au mai văzut ciungă, trebuie să li se explice că pachetul trebuie desfăcut și ciunga mestecată.

      Am mai văzut panou cu sloganurile astea și cred că mai sunt și alte imagini. Get laid, get a life. Please buy gum, or don’t.

      1
  11. #25

    Pe cel/cea care a făcut reclama l-aș pune să mestece gumă cu fire de păr în ea.

    5
  12. #27

    “Bucuria de a mesteca Orbit” imi pare reclama la stomatolog…

    3
  13. #28

    Des chizdi stractia!
    Asa suna sloganul 1 citit repede.
    Sunt moldovean, am văzut…

    2
  14. #29

    Eu văd disperarea unei corporații căreia pandemia i-a pus afacerea cu ciungă pe butuci. Probabil că vânzările de ciungă au scăzut drastic.

    Înainte reclamele la ciungă erau despre beneficiile unui sortiment de ciungă (fără zahăr, puține calorii, aromă intensă, senzații răcoritoare extreme etc.)

    Acum e despre să cumperi ciungă, orice fel de ciungă pt că ciunga înseamnă distracție. Și cum ciutanii din ziua de azi care au crescut cu școala online nu prea au mai văzut ciungă, trebuie să li se explice că pachetul trebuie desfăcut și ciunga mestecată.

    Am mai văzut panou cu sloganurile astea și cred că mai sunt și alte imagini. Get laid, get a life. Please buy gum, or don’t.

  15. bucuria de a mesleea

    “cand iti miroase gura a peste mesleeste niste orbit”