Mai țineți minte reclamele alea sexiste din anii 80-90, când femeile erau doar material de…ăăăă…inspirație pentru public și pentru marketerii care le gândeau? Alea în care femeile erau doar motivul pentru care venea acasă stăpânul, casă era curată, copiii gata bătuți, mâncarea nici prea caldă, nici prea rece și ea pregătită, eventual, să i-o mestece?

Se pare că s-au întors. Nu am idee care a fost brainstormingul de la care a pornit ideea asta măreață, în care ai o femeie năucită, pe jos, cu picioarele desfăcute și, imediat, dedesubt, mesajul Bucuria de a mesteca, dar cred că ar trebui să își caute de muncă undeva, pe un șantier, de unde să poată să urle pe stradă, la femeile care trec Vino, fă, să îți dau bucuria de a mesteca!

Jenant.
Via

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.