Citeam articolul despre mașini de la Vali, gândindu-mă că eu sunt unul din ăia care nu își vinde mașinile vechi, că nu știe cum. Bine, am vândut 2 dintre cele pe care le aveam, dar le-am vîndut mai mult forțat, lui Ciobi, de aici de pe blog, pentru că îi plăceau lui mașinile, nush de ce, eu când auzeam greierașii ăia de la Renault, îmi venea să sar cu el în Dâmbovița, cu portierele blocate. Dar, în rest, cum spuneam, tufă de veneția. Mi-e o silă de piața auto și de oamenii de pe ea. Îi pusesem o dată Audiul lui socru-meu la vânzare și greșisem moneda în anunț, în loc de 4000 de euro, erau 4000 de lei. 100 de telefoane am primit, și nu exagerez, toate cu HAI, ZI REPEDE, CÂT E ULTIMUL PREȚ, CĂ 4000 E MULT, DAU 2000, 2000 JUMA CEL MULT.

Ce mi se pare real funny este că, după toată tiriplica asta de acțiune de păcălit fraierii cu CUMPĂRAȚI ELECTRICE, DIESELUL NU SE MAI VINDE, peste câțiva ani, o să fie plin pe autovit de mașinuțe electrice full sau hibride, cu bateria la 50%, care mai pornesc, sau nu, fără baterie, iar oamenii le vor prețălui la preț de mega nou Ce ai frățică, păi Zoe ăsta nici 6 ani nu are, e spotless!! Cât e să schimbi o baterie completă la electrice? între 8 și 30 000 de euro? Nicio problemă, dă la tata, că repar eu, de ce să iau una npuă, pe bani similari, când pot să îmi iau un second care și-a dovedit trăinicia în timp??

Tesla for the win!
Am auzit că, la Tesla și la BMW, opțiunile pe care le cumperi pe mașină se resetează dacă vinzi mașina către alt client, că vânzarea e pe persoană fizică, nu pe mașină. Beat that, mofos!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.