Stiti cat costa un bilet Constanta – Oradea? 3 milioane. Adica 100 de euro. Stiti ce primesti pentru banii astia? Jeg, frig, daca nu frig atunci caldura de 50 de grade in compartimente, pentru ca butoanele de caldura au doar inchis/deschis.
Stiti cat costa un bilet Constanta – Bucuresti? 600 000. Ce primesti pentru banii astia? Aceleasi conditii ca mai sus, inclusiv durata transportului. Pentru ca se fac nu stiu ce reparatii, drumul dureaza minim cinci ore, mai degraba sase. Iar pentru asta, desigur ca s-au scumpit biletele, ca asa e normal.
De ce platim banii astia? De ce, dupa 18 ani, avem conditii pe trenuri mai rele decat pe vremea lui Ceausescu?
Post inspirat de pozele din TRENUL FOAMEI, gasite AICI.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

15 comentarii Adaugă comentariu

  1. Bucuresti Constanta costa 46 de lei (460.000). e adevarat ca face 5-6 ore dar trenurile sunt impecabile, vagoanele sunt din 2007. Nu poti sa compari asa ceva cu ce se intampla pe trenul de la IAsi la timisoara. de asemenea in CTA-BUC sunt 5 scaune in fiecare compartiment, ca s-au prins astia ca poate simt si eu nevoia sa imi intind picioarele.

  2. dude, cu rapidul e 600 000

  3. Nu e, am venit eu alaltaieri cu rapidul de 18.43 de la Bucuresti. 460.000 fara nicio reducere, ca nu sunt student in Ro. O fi 600 la clasa I. cu acceleratul e de 370.000

  4. In curand, calatoria cu avionul va fi mai ieftina! Sau e deja?

  5. Cu na?a e 200:)

  6. @marius: da, la clasa 1, si te scuipi in gura singur de nervi ca dai banii
    @marius sescu: nu stiu unde am citit ca avionul constanta – oradea ar fi 900 000, fara taxe de aeroport. dar e posibil sa ma insel

  7. skreach, eu trebuie sa iau la clasa 1, ca asa cere firma. nu imi pare rau de bani, ca nu sunt ai mei, dar ramane ideea confortului. adica daca tot dau o caruta de bani, macar sa ma simt si bine, nu? plus ca nu e normal ca durata de transport sa se dubleze, iar preturile sa creasca

  8. asta cu clasa I e adevarata, conditiile de clasa I sunt identice cu cele de clasa a II-a. in danemarca, la clasa I te serveste cu bauturi si snacksuri.
    oricum nu cred ca ar trebui sa ne plangem de conditiile de pe constanta bucuresti, nu de alta, dar comparativ cu alte magistrale asta e super tare.

  9. marius, trebuuie sa ne plangem, pentru ca nu sunt conditii la nivelul preturilor. au ridicat preturile la nivel UE, dar serviciile sunt la nivel afghanistan. si stii prea bine cum e in europa, ca doar ai batut-o ceva

  10. Esti liber sa alegi autocaru’ (40 lei, 3.5h daca nu e zapada) sau, mai bine, masina personala pe ruta Bucuresti – Constanta. Dar si daca s-or tine de cuvant si o sa mearga cu 160 km/h cand e gata lucrarea… poate avem noroc si de un wi-fi in tren, ca in alte tari civilizate… Prize au bagat deja.

  11. :)):)):)) Tren WiFi :)):)):)) Ar fi 10.000 de chestii de rezolvat inainte de asta… :)):)):))

  12. sa nu vorbim de iasi – timisoara si galati – cluj napoca ca-s satul de ele pana peste cap ! am ajuns la un moment dat sa fiu imun, sa nu ma mai surprinda nimic .. dar thats history #:-s

  13. eu am citit undeva (acum ceva vreme), ca tarom a introdus cursele interne tocmai pentru a face concurenta la trenurile pe rute mari la clasa 1 (nu vorbim de cuseta,vagoane de dormit,etc).
    Iar pentru Buc-Constanta, prefer microbuzul (40 lei), dar in conditii normale face 2h jumate

  14. saliery, tin foarte mult la viata mea. nu merg cu microbuzul.