nicoleta schroeder diaconu

Sunt tare curios cum va mai evolua în viitor ilegala prezență a UBER în românia, acum că șeful ANAF este inculpat în dosarul lui Medelin.
Nu de alta, dar e posibil să nu știți că UBER, când a venit în românia, a angajat-o rapiduț șefă pe doamna Nicoleta Schroeder Diaconu, nimeni alta decât preascumpa fiică a șefului intangibil al ANAF.

Sunt ferm convins că a fost angajată pentru capacitățile sale deosebite, așa cum a fost angajată Elena Băsescu la Luxten, în nici un caz nu pun la îndoială asta și știu cu siguranță că legătura sa cu omul care putea închide UBER este pur întâmplătoare.

Doar sunt curios, atât.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

24 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    O Nicoleta draguta. Intreaba Piticu daca vrea sa ia taxiu’…

  2. Pisica . . . Curiozitatea si pisica

  3. #4

    Daca tot dai 8-10000 de euro cuiva ca leafa (de ubermanager, de exemplu), de ce sa nu ii dai cuiva care te poate ajuta? Fix ca in evul mediu cand regii se incuscreau prin unirea in sfanta matrimonie a progeniturilor ca sa fie siguri ca nu se ataca intre ei :). Diferenta e ca acum avem aplicatie pe telefon, aia nu aveau.

    • #5

      10 000 de euro un manager pe romania? fii serios, la raspunderea aia nici macar nu m-as da jos din pat pentru banii aia

    • #6

      Pai nah, tu castigi suficient din blog, ma refeream la amaratii care nu au alta optiune decat sa se angajeze directori la multinationale… :))

    • #7

      Un CEO de multinationala, deobicei expat nu se da jos din pata fara un minim de 30k. preturi de bucuresti, ca aia la cluj sunt mai gomoshi, vor si un gulash la pranz.

    • #8

      Pai uite asa ajungem sa ii regretam pe Basexu si pe Eba, aia mica lua doar 7000 de lei de la Luxten pe juma’ de norma. Restul erau profit si Luxten plateau impozite pe ei, sa fie bani si de biserici.

    • #9

      de unde scoateti frate scorurile astea?
      pai un capitan de Airbus 380 cu 10.000 de ore de zbor are 120.000 Euro pe an.
      Voi spuneti ca un expat in Romania are 30k pe luna?
      Mai sa fie!
      La corporatie la Mecanicu’, directorul pe Romania are spre 10.000 euro/luna

    • #10

      Subscriu la spusele lui exvpa. Romania este considerata tara bananiera/cu risc, asta fiind si motivul pt. salarii mai babane in RO pt. manageri decat in propria lor tara (vestica de obicei)

    • #11

      Un CEO de multinationala mare da, ia atat, dar fatuca aia de la uber nu ia mai mult de 10000 de euro pe luna. Pe de alta parte ea nici nu are vreo alta responsabilitate decat sa fie fata lu’ tata.

    • #12

      10 000>1000

    • #13

      Haai sa stabilim totusi la ce corporatii ne referim. In cazul a 5% din celle mai mari poate vorbim de 30k, in rest… Nu se ajunge la 10k si mai pune ca expat trimis in ro nu e chiar cel mai stralucit stiulete din gramada !

  4. #14

    prezenta va evolua bine merci. parca nu vine alt tata de fata la ANAF.

  5. #15

    Riști excluderea din tagma bllogerilor

    • #16

      Pe mine ma cenzureaza Zoso de fiecare data cand zic de Elena si Luxten:))

    • #17

      Zoso iaște bășist, Arhi nu. Sau încă nu? 🙂

  6. #18

    UBER sau REBU tot aia e !

  7. #19

    Stii cum e… UBER are probleme peste tot in lume, dar culmea, e intr-o continua crestere de ani de zile si tot mai multe companii de taximetrie din diverse tari intra in faliment din cauza lor. Nu este cale de intoarcere, este inevitabil – cu toate ca e “pe lange lege” cam peste tot, nu ii poate opri nimeni. Au incercat sa-i scoata in afara legii si in tari puternice din EU: Germania si in UK si nu s-a putut. Who’s got the real power?

    Planul lor pe termen lung este self-driving cars pentru transport calatori (si inlocuirea regiilor de transport public de stat), la scara mondiala si cu siguranta nu ii vor impiedica anumite guverne sa ajunga acolo. Face parte din grupul de giganti din Silicon Valley, ce are misiunea de a prelua controlul asupra diverselor industrii mondiale si de a controla datele personale ale tuturor (pentru folosul americanilor). Crede cineva ca o tara nesemnificativa pe plan mondial precum Romania ii poate opri?

    Eu cand am platit cursa, s-a facturat pe Olanda… deci ce treaba are fiscul roman in asta? Ca si la Google, unde majoritatea banilor se duc in Irlanda (inclusiv pentru afacerile din Romania)… vi se pare ca fiscul roman sau statul roman le-ar putea face ceva vreodata ca sa ii opreasca?

    • #20

      resistance is futile !

    • #21

      LONG LIVE BLACK JESUS ! VIVIERE ILLUMINATI !

      Ba ejnebun. Inlocuirea transportului public … pe ce bloguri obscure ai citit asta ? Da self driving cars este pe val in momentul de fata, mai ales dupa blow-ul dat recent de George Hotz prin comma.ai, dar pana la world domination mai este.

    • #22

      @Razvan: momentan fac doar pasi “timizi”. Inlocuirea transportului public se va face prin metode alternative si nu imediat, imagineaza-ti ceva gen 10-20 de ani. Au demarat deja proiecte pe tema asta, vor urma si altele si mai ambitioase, cu siguranta. UberPool e deja live in anumite zone, te grupeaza automat cu alte persoane in ruta spre destinatie – gandeste-te ca un microbuz, gen mergi la birou cu inca 10 insi dupa tine, toti avand aceeasi destinatie (de ex, cladirea de birouri). UberHop face pasul si mai direct spre transportul in comun “traditional”, gandeste-te UBER + Autobuz = UberHop… au statii fixe de “imbarcare” (gen statiile de autobuz?) si anumite rute predefinite (precum liniile de autobuz). Avantajele de necontestat sunt ca ei, fiindca detin O TONA de date statistice pe care nu le-a mai colectat nimeni altcineva (fiindca au locatiile, destinatiile, traseele pe care le fac milioane de calatori din lume, pot vedea care sunt rutele cele mai populare, la ce ore etc), ei pot pune statiile in cele mai eficiente locatii si pot fi actualizate periodic pentru eficienta, pe baza noilor date colectate. De ex, lunea la ora 12 zona de imbarcare va fi intersectia X, iar martea la ora 9:00 va fi intersectia Y. Statii dinamice, in functie de necesitatile de transport reale. Linii de transport dinamice, in functie de necesitatile realtime.
      Acum, gandeste-te ce se va intampla cand vor face si pasul catre self-driving buses.

    • #23

      Se retrage la depoul Colentina

  8. #24

    La ac lucru ma gandeam si eu.
    Fata isteata.. a venit oferta.

    N are fata asta si o franciza de frozen yogurt si are un sot bagat si ala prin ceva afaceri serioase.

    Invatati baieti, invatati…