Iar Wizz, ca sa sarbatoreasca evenimentul, a bagat 9 ore intarziere.
Multa UE la boss gaweri!

Dacă v-a plăcut ce ați citit, dacă știți că am rămas din ce în ce mai puțini oameni verticali, avem și noi nevoie de voi.

33 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    ca sa continui gluma, trebuia sa spui Jizz Air

  2. #3

    te poti uita la shogun-ul original. ai avea timp sa faci o vizionare/actualizare pentru a compara cu noua productie
    #oportunitati

  3. #4

    Cere-le despagubiri, ia-le banii. La mine a durat vreo 4 zile sa primesc 250 de euro compensatie pentru intarziere de 4 ore, muie Wizz.

    • #5

      Poti da 2 umbre de detalii? Pentru o prietena.

    • #6

      Eu am primit compensatie 250k euro!

    • #7

      @Moony europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_ro.htm

      Nu știu despre experiența lui Liviu, dar eu nu prea recomand să intermediezi printr-o companie gen AirHelp sau mai știu eu cum. Anul trecut prin iulie am pățit-o cu Wizz și încă aștept banii, via AirHelp, deși era vorba de zbor anulat din pricina operatorului etc.

    • Eu am primit despagubiri dupa ce un zbor wizz madrid-cluj a avut intarziere de aproape 5 ore prin airclaim.com, eu am primit in jur de 350 euro despagubire. Completezi pe site-ul lor datele zborului si se ocupa ei de tot in schimbul unui comision de 15-20%.

    • #9

      Claim direct la Wizz pe site facut de titularul rezervarii + procura simpla de mana semnata de ceilalti pasageri cum ca titularul rezervarii poate sa ceara despagubiri in numele lor. Despagubirile pentru intarzieri mai mari de 3 ore calculate de la ora la care trebuia sa aterizeze zborul sunt:

      Până la 1 500 km – 250 euro

      Peste 1 500 km în UE și toate celelalte zboruri între 1 500 și 3 500 km – 400 euro

      Peste 3 500 km – 600 euro

    • #10

      Da, doar ca de obicei primesti clasicul raspuns ca: intarzierea este cauzata de conditiile meteo sau alte kkturi legate de aeroport si asta e boss! Nu avem ce face, nu despagubim in astfel de cazuri.

  4. #11

    9 ore la prima strigare, vorbim mâine.

  5. #12

    airhelp punkt com pentru despagubiri, iti opresc 50%, dar se ocupa de tot. Daca vrei pe cont propriu mult succes.

    Edit: indiferent de varianta aleasa o sa ai material pentru articol(e).

    • #13

      Chiar și așa mai bine las jumătate din bani la airhelp decât să rămână la Wizz.

    • #14

      alta solutie? Arhielp.

    • #15

      Râzi, matale, da’ eu așa am citit! Și nu mă prindeam unde e legătura dintre Arhi și site-ul de recuperat bani.

  6. #16

    Pai au si ei 3-4 avioane de care trag ca de pula saracului. Cand se strica unul trebuie sa asteptati ca dupa autobuzul 41 sau urmatorul daca nu e loc.

    • #18

      stirea este despre o doamna judecator care nu a avut bani de un lufthansa
      probabil cinstita

  7. #19

    @arhi Nu ai alte opțiuni în afară de Wizz? Prea mulți s-au ars cu compania asta.

  8. #22

    6 ore intarziere anul trecut la Whizz (da, Whizz), facut cerere de despagubire, primit £450 lire pentru 2 bilete. Mai mult decat au costat biletele, dar nu as vrea sa mai astept 6 ore iar niciodata. Au pe site la ei ceva optiune, dar e destul de ascunsa, ideea e ca mai mult de 30 min nu iti ia. Pentru 30 min de munca nu o sa apelez la o companie tert sa faca astea, adica dureaza tot atat sa vorbesti cu ei si sa rezolvi cu actele, pe unii chiar nu va inteleg.

    • #23

      patit si eu. le-am scris la wizz direct si mi-au dat ignore bineinteles. apoi am apelat la ceva firma de intermediere cu reclama pe net. cred ca airhelp. si-a luat firma respectiva 10% iar noi am primit restul de pana la 400 euro de caciula. frumos, elegant, fara scandal.

    • Eu am completat formularul de pe site-ul wizz + le-am trimis mail si mi-au raspuns ca intarzierea nu li se ooate imputa lor pt ca avionul a avut o defectiune si a trebuit schimbat in budapesta. Doar dupa ce am apelat la airclaim am primit despagubirea.

  9. #25

    3+5=1085

  10. #26

    Vii acasa, dar nu stii cand

  11. #27

    As vrea sa zbor
    Dar nu ma lasa
    Rana din picior!

  12. #28

    Partea proastă e că spre Năvodariul tău doar Wizz zboară direct. Restul cu escală și foarte scumpe, iar dacă mai sunteți și o familie de 5…

    • #29

      problema e escala aia. nebun sa fiu sa stau 9 ore in roma, gen. preturile sunt pe acolo

    • #30

      Arhi, ai o alta optiune. Zbor direct.
      Are doar orele mai nasoale – gen aterizarea in bucuresti la ~4AM.
      Aterizarea in “anexa” Navodariului – ceva gen ora 10PM.

      Sunt super ok, civilizati, curati, inca fara suedeji. Fara omorul clasic de la Wizz pentru imbarcare. La timp aeronava; singurele intarzieri sunt daca nu au culoar. Dar nu tine de ei. Cel mai mult am auzit de ~1h intarziere (in avion). Dar mereu avionul a fost la burlan, la timp.

      Mi se pare ciudat ca nu stii despre ei.

    • #31

      Vlad dar n-ai zice si tu cine, nu?

  13. #32

    Pt cei care au intrebat de despagubiri pt intarziere: airhelp are si abonament de 20 eur/an. Daca ai abonament nu isi mai retin comisionul de 30%. E perfect daca zbori des sau zbori des cu wizz/ryan etc. mi s-a intamplat ca wizz sa refuze cererea de despagubiri iar apoi air help sa recupereze banii. parca zbori mai linistit…

  14. #33

    Nos montagnes offrent de l’or, nous mendions de porte en porte.

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam




This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.