Iar Wizz, ca sa sarbatoreasca evenimentul, a bagat 9 ore intarziere.
Multa UE la boss gaweri!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

33 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    ca sa continui gluma, trebuia sa spui Jizz Air

    40
  2. #3

    te poti uita la shogun-ul original. ai avea timp sa faci o vizionare/actualizare pentru a compara cu noua productie
    #oportunitati

    16
  3. #4

    Cere-le despagubiri, ia-le banii. La mine a durat vreo 4 zile sa primesc 250 de euro compensatie pentru intarziere de 4 ore, muie Wizz.

    37
    • #5

      Poti da 2 umbre de detalii? Pentru o prietena.

      9
    • #6

      Eu am primit compensatie 250k euro!

      8
    • #7

      @Moony europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_ro.htm

      Nu știu despre experiența lui Liviu, dar eu nu prea recomand să intermediezi printr-o companie gen AirHelp sau mai știu eu cum. Anul trecut prin iulie am pățit-o cu Wizz și încă aștept banii, via AirHelp, deși era vorba de zbor anulat din pricina operatorului etc.

      7
    • Eu am primit despagubiri dupa ce un zbor wizz madrid-cluj a avut intarziere de aproape 5 ore prin airclaim.com, eu am primit in jur de 350 euro despagubire. Completezi pe site-ul lor datele zborului si se ocupa ei de tot in schimbul unui comision de 15-20%.

      5
    • #9

      Claim direct la Wizz pe site facut de titularul rezervarii + procura simpla de mana semnata de ceilalti pasageri cum ca titularul rezervarii poate sa ceara despagubiri in numele lor. Despagubirile pentru intarzieri mai mari de 3 ore calculate de la ora la care trebuia sa aterizeze zborul sunt:

      Până la 1 500 km – 250 euro

      Peste 1 500 km în UE și toate celelalte zboruri între 1 500 și 3 500 km – 400 euro

      Peste 3 500 km – 600 euro

      7
    • #10

      Da, doar ca de obicei primesti clasicul raspuns ca: intarzierea este cauzata de conditiile meteo sau alte kkturi legate de aeroport si asta e boss! Nu avem ce face, nu despagubim in astfel de cazuri.

      1
  4. #11

    9 ore la prima strigare, vorbim mâine.

    36
  5. #12

    airhelp punkt com pentru despagubiri, iti opresc 50%, dar se ocupa de tot. Daca vrei pe cont propriu mult succes.

    Edit: indiferent de varianta aleasa o sa ai material pentru articol(e).

    6
    • #13

      Chiar și așa mai bine las jumătate din bani la airhelp decât să rămână la Wizz.

      13
    • #14

      alta solutie? Arhielp.

      11
    • #15

      Râzi, matale, da’ eu așa am citit! Și nu mă prindeam unde e legătura dintre Arhi și site-ul de recuperat bani.

      2
  6. #16

    Pai au si ei 3-4 avioane de care trag ca de pula saracului. Cand se strica unul trebuie sa asteptati ca dupa autobuzul 41 sau urmatorul daca nu e loc.

    11
    • #18

      stirea este despre o doamna judecator care nu a avut bani de un lufthansa
      probabil cinstita

      3
  7. #19

    @arhi Nu ai alte opțiuni în afară de Wizz? Prea mulți s-au ars cu compania asta.

    6
  8. #22

    6 ore intarziere anul trecut la Whizz (da, Whizz), facut cerere de despagubire, primit £450 lire pentru 2 bilete. Mai mult decat au costat biletele, dar nu as vrea sa mai astept 6 ore iar niciodata. Au pe site la ei ceva optiune, dar e destul de ascunsa, ideea e ca mai mult de 30 min nu iti ia. Pentru 30 min de munca nu o sa apelez la o companie tert sa faca astea, adica dureaza tot atat sa vorbesti cu ei si sa rezolvi cu actele, pe unii chiar nu va inteleg.

    11
    • #23

      patit si eu. le-am scris la wizz direct si mi-au dat ignore bineinteles. apoi am apelat la ceva firma de intermediere cu reclama pe net. cred ca airhelp. si-a luat firma respectiva 10% iar noi am primit restul de pana la 400 euro de caciula. frumos, elegant, fara scandal.

      7
    • Eu am completat formularul de pe site-ul wizz + le-am trimis mail si mi-au raspuns ca intarzierea nu li se ooate imputa lor pt ca avionul a avut o defectiune si a trebuit schimbat in budapesta. Doar dupa ce am apelat la airclaim am primit despagubirea.

      5
  9. #25

    3+5=1085

    6
  10. #26

    Vii acasa, dar nu stii cand

    5
  11. #27

    As vrea sa zbor
    Dar nu ma lasa
    Rana din picior!

    1
  12. #28

    Partea proastă e că spre Năvodariul tău doar Wizz zboară direct. Restul cu escală și foarte scumpe, iar dacă mai sunteți și o familie de 5…

    1
    • #29

      problema e escala aia. nebun sa fiu sa stau 9 ore in roma, gen. preturile sunt pe acolo

    • #30

      Arhi, ai o alta optiune. Zbor direct.
      Are doar orele mai nasoale – gen aterizarea in bucuresti la ~4AM.
      Aterizarea in “anexa” Navodariului – ceva gen ora 10PM.

      Sunt super ok, civilizati, curati, inca fara suedeji. Fara omorul clasic de la Wizz pentru imbarcare. La timp aeronava; singurele intarzieri sunt daca nu au culoar. Dar nu tine de ei. Cel mai mult am auzit de ~1h intarziere (in avion). Dar mereu avionul a fost la burlan, la timp.

      Mi se pare ciudat ca nu stii despre ei.

      5
    • #31

      Vlad dar n-ai zice si tu cine, nu?

      5
  13. #32

    Pt cei care au intrebat de despagubiri pt intarziere: airhelp are si abonament de 20 eur/an. Daca ai abonament nu isi mai retin comisionul de 30%. E perfect daca zbori des sau zbori des cu wizz/ryan etc. mi s-a intamplat ca wizz sa refuze cererea de despagubiri iar apoi air help sa recupereze banii. parca zbori mai linistit…

    2
  14. #33

    Nos montagnes offrent de l’or, nous mendions de porte en porte.

    3

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam