Scris de D.M.
Disclaimer

Daca esti fan Huawei mai bine da skip, daca iei bani de la Huawei citeste asta si ia-le banii ca sa le speli rufele!

Inainte de toate trebuie sa stiti ca sunt un obsedat de ceasuri sport/fitness. Mi-au trecut prin/pe mana Garmin, Samsung, Fitbit, Huawei etc
Toate au plusurile si minusurile lor. Vrei autonomie? Huawei/Garmin! Vrei sa fie frumos si sa se “pupe” bine cu telefonul tau Samsung, ia-ti Samsung! Evident in functie de buget, functiile cresc impreuna cu pretentiile.Dar in bugetul de 2-300 europi Huawei iti ofera cam cel mai mult: ecran fain, autonomie, mii de fete de ceas. Asa ca dupa o experienta da cativa ani cu Huawei: Gt, gt2, gt2pro cu care nu am avut nicio problema!!! am migrat la Garmin iar ma apoi la Samsung. Pana a aparut Huawei Fit3 care mi-a placut enorm. Mai departe,continutul articolului este experienta mea cu ceasul trimisa catre OPC.
Acest articol nu se vrea defaimare la adresa Huawei ci un kind reminder catre Huawei ca Romania e tara democratica, membra a UE, nu China si politica strutului.

“Buna ziua!
Am achizitionat de pe site-ul huawei.com/ro, on-line un dispozitiv Huawei Fit 3 pe data de xx/xx/2024 cu numar de comanda 9xxxxx02. Acesta a venit insotit de de casti audio si o extragarantie de 1 an in plus fata de cea oferita normal.
Dupa aproximativ 2 saptamani de utilizare, ceasul a inceput sa imi faca probleme in sensul ca se deschidea ecranul aleator iar touch-ul acestuia nu raspundea cum trebuie la comenzi. Am contactat Huawei iar acestia m-au redirectionat catre esdrom.ro cei care repara in garantie produsele huawei.
Undeva la sfarsitul lunii iulie ceasul a plecat catre esdrom iar pe data de 08/08/2024 am primit un sms de confirmare de la acestia cum ca produsul a ajuns. Pe data de 23.08.24 am fost informat ca produsul reparat a plecat spre mine. In fisa de reparatie pe care o voi atasa apare cum ca ecranul ceasului a fost schimbat.
La prima folosire a produsului in calitate de tracker de inot (produsul se lauda ca are aceasta functie) acesta a inceput sa se restarteze la nesfarsit pana s-a stins definititv.
Pentru a doua oara am trimis produsul catre esdrom acestia anuntandu-ma ca a intrat in service la data de 08.09.2024.
Trebuie mentionat ca cei de la esdrom au o pagina in care, teoretic, poti vizualiza stadiul reparatiei.Bineinteles ca functioneaza cu mari intarzieri.
Din acest moment am contactat telefonic huawei si am cerut inlocuire produsului/contravaloarea lui/ considerarea ca avans pentru un alt produs huawei.
Cei de la Huawei au zis ca nu este la latitudinea lor si ca doar cei de la esdrom pot lua aceasta decizie. Acest lucru mi se pare complet intolerabil avand in vedere ca eu am cumparat de la huawei si nu de la esdrom.
Mai tarziu am fost sunat de catre cei de la esdrom si efectiv certat cum ca nu as stii sa folosesc produsl si ca l-am supus unor conditii pentru care el nu a fost conceput. Le-am explicat clar ca a fost inot in bazin olimpic cu apa dulce si le-am raspuns unui chestionar despre modul de utilizare. Mi s-a spus clar si sper sa existe inregistrare ca mi se va face o “exceptie” si ca este ultima oara cand il repara.
Undeva pe data de 20-23.09.2024 produsul s-a intors iar in fisa de reparatia scria ca a fost schimbat display,placa de baza, sezori spate. teoretic tot ceasul mai putin rama.
La o inspectie vizuala am ramas socat de felul reparatiei. Efectiv ceasul a fost inmuiat in adeziv si curatat de ochii lumii.Parca ar fi fost facut de un cizmar nu de service adecvat. Voi atasa poze pentru a vedea si dvs.
In plus de aceasta prin schimbarea placii de baza a produsului, aveam un alt ceas, aplicatia huawei appp nerecunascand ceasul. In acel moment am realizat ca nu am primit o prelungire a garantiei si vreo mentiune cum ca “noul” ceas are un alt serial number pentru o eventuala garantie.
Am contactat Huawei telefon, le-am spus si trimis poze despre deosebita lucrare facuta de cei de la esdrom si le-am cerut prelungirea garantie pentru cele aproape 2 luni pe care ceasul le-a stat in service si pentru noul produs.
Am solicitat inca o data inlocuirea produsului/banii inapoi/avans pentru alt produs.
A doua zi am fost contacat de huwei si mi s-a spus ca tot ce se poate face este sa trimit din nou ceasul catre esdrom pentru “curatarea adecvata a excesului de adeziv”
si nici vorba despre prelungirea garantie cat a stat in service si actualizarea serial number-ului noii placi de baza in vederea unei garantii ulterioare.
Acesta a fost momentul in care am realizat ca nu mai ce discuta cu ei si ca voi fi refuzat la infinit. Aceasta a fost si momentul in care am decis sa apelez la dvs
Multumesc!”

Ca o mentiune suplimentara: cei de la call center-ul Huawei au fost foarte amabili si politicosi!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

49 comentarii Adaugă comentariu

  1. Sa tot iei chinezarii.

    23
  2. #2

    Mooje huawei

    15
  3. Mie imi pare treaba romaneasca, nu chinezeasca.
    Aatia pe la noi au ei un cui cu garantiile, nu conteaza natia firmei.
    Exemplu, am o centrala cu gaz vaillant proaspat iesita din garantia extinsa. A avut ceva probleme, schimbate piese, reglata, bla bla. NU a intrat nimic pe garantie, ba piese ruginite, cica apa e vinovata ca rugineste fierul, ba “asa face ele zgomot toate”, ba deplasarea costa ca e in alt sector si cand veneau “ia ca nu are nimic”. Acus merge, dar sa nu ii mai vad pe aia aia si carnatul asta de marca germana.

    41
    • #4

      Si eu am luat in calcul montarea unei centrale Vaillant, dar am renuntat ulterior.
      Problema este ca acest “carnat de marca germana” are mai multe fabrici in “Europa”. Iar ghinionul nostru, al romanilor, este ca suntem arondati la fabrica din Turcia.
      Asadar avem parte doar de nume nemtesc, dar calitatea tuceasca.

      10
    • cum e Boschul pe electrocasnice.

    • #6

      @Arhi: din experiența ta cu comenzile de pe Amazon, există șanse să primești niște produse mai bine făcute (care au fost făcute pentru piețele din vest) dacă le iei de acolo? (aici mă refer la toate “amazoanele” de prin UE).

    • #7

      absolut. ca pentru germania nu produce fabrica din turcia. oamenii sunt naționaliști si prefera sa cheltuie banii pe produse facute in tara

  4. #8

    Priveste partea buna a lucrurilor nu vei mai cumpara mizerii chinezesti de acum.

    13
  5. Haaaawueeeeiiii….

    1
  6. Chinezul tot bișnițar a rămas. No, soția are un Huawei pe care a uitat să-l dea jos cand a intrat în mare. După două ore a început să vibreze incontinuu, să se restrateze și dus a fost. Eu am un Garmin și trei sezoane l am purtat la mana in mare. Încă merge. Mumu hw.

    15
    • #11

      Nu vreau sa iau apararea Huawei, dar nu cumva a fost si o diferenta de pret semnificativa fata de Garmin-ul tau?

      Oricum in general electronicele sunt extrem de sensibile la apa sarata. Aici vad o bila alba pentru Garmin ca a rezistat 3 ani, nu o bila neagra pentru Huawei ca s-a stricat.

      5
    • #12

      Eu am intrat toata vara cu samsung`ul in mare. Nu știam “ca marea e sărată”!. Deocamdată nu am probleme.

      1
  7. #13

    Fericitilor! Sa vezi cum sa-ti iei teapa de 150.000 USD…

    4
    • #14

      detaliază, că simt că parcă m-aș enerva așa, de la prima oră

    • #15

      Utilaj din China luat comandat inainte de pandemie si livrat in pandemie.
      Instalare: ciuciu. Au instruit o echipa din Romania on-line. Mai mult l-am instalat noi.
      Asistenta: cu chiu cu vai printr-un fel de tik-tok.
      Dupa punerea in functiune, s-au busit componente (care erau germane/elventiene. teoretic…). Prinde chinezu’, scoate-i ochii! Pana la urma le-am cumparat (20.000 Euro) din Germania. Acolo alta surpriza: erau componente speciale pentru China! Alea standard erau pentru alte piete: Europa, America. Pana la urma ne-au rezolvat. Pe bani, nu pe garantie.
      Cand ii aud pe astia ce fericiti sunt ca apar masini chinezesti (MG, BYD etc.), nu le doresc decat sa-si ia masini chinezesti! Sa vada cum e…

      28
    • #16

      da da, aia cu mașinile e de râsul curcilor. vai, ați văzut ce prețuri? da, am văzut. am văzut și ce construiesc chinezii, în mod normal, când nu au biciul vestic pe spate. mulțumesc, nu.

  8. #17

    Huawei putea pur și simplu să îți ofere storno sau alt dispozitiv, nu să aștepte răspunsul (probabil negarea) de la service. Probabil sunt prea ocupați să arunci cu bani la influenceri decât să aibă un customer support de top.
    Mi se pare cel puțin ciudat comportamentul celor de la esdrom. Am fost pe la ei în câteva ocazii cu telefoane Samsung ( înlocuire baterii și display pe garanție) și de fiecare data s-au comportat ok.
    Sper sa reușești să obții storno sau produs nou cu ajutorul OPC. Succes!

    15
  9. #18

    Cu 2 luni inainte sa iasa din garantie aparura niste linii fine pa ecran la tvul samsung. Niste pixeli decedati. Ce m-au frecat aia de la garantie, doar doar or trece alea 2 luni si ma lasa cu ochii-n soare. Ba ca le trebuie factura de achizitie, ba ca una ba ca alta. Ba ca sa le trimit poze clare cu dungile alea, ba ca nu se vede bine in poze. Stateam si faceam cu telefonu poze la ecran, pe macro, ca sa prind ceva acolo. Cacanari. A urmat anpc. Si s-a rezolvat. A venit acasa un baiat c-o duba nou nouta inscriptionata samsung, in duba era o cutie mare in care era un panel nou nout. A schimbat tot panelu si gata. Asa ca cacanari gasesti si la case mai mari.

    34
    • Toti se comporta la fel, inclusiv maretul mar, am avut un ipad care efectiv a decedat dupa 4-5 luni si nu au vrut sa-l schimbe pana n-am trimis mail la protectia consumatorului.

      12
    • #20

      un TV Lg tot asa, inainte de expirrare cu vreo 2-3 luni s-a stricat ecranul. Dar au inlocuit panelul extrem de rapid siu fara nicio tragere pe cur.

      7
    • #21

      sunt componente probabil planificate sa crape imediat după expirarea garanției. Doar ca unele pot crapa și înainte. Ghinion

  10. #22

    3 litere pentru proprietar: opc . Mail catre ei cu toate doleantele, teoretic ar fi trebuit deja schimbat fiind a 3-a oara in service.
    In 2024, de ce ai alege huawei?

    13
    • #23

      @Niles: In 2024 de ce ai comenta fără să citești articolul?

      16
  11. #24

    Deci ai avut experienta buna cu 3 modele Huawei si o experienta nasoala cu unul. Deci e firma de cacat.

    Pare logic

    Apropo, avem pana acum 5 ceasuri Huawei in familie si o singura situatie neplacuta cu GT4 pe care inca il port (se descarca foarte repede bateria). Rezolvata pe garantie de Altex.
    GT1 luat acum multi ani inca il foloseste zilnic taik-miu

    4
    • op-op!
      eu o iau altfel:
      n-am avut probleme cu ei, dar si cand am avut…
      sau:
      fac produse bune, dar cand dau rateu nu-si asuma

      3
    • #26

      @Cipper, da, chiar daca a avut 3 cesuri fara probleme, tot este aiurea cum a fost tratat de Huawei atunci cand a avut o problema.
      Ca pana la urma, modul de rezolvare a problemelor este parte din experienta avuta cu un brand.
      Sau daca vrei sa punem altfel problema, bazat doar pe experienta descrisa, putem spune ca in 25% din cazuri produsele Huawei nu pot fi folosite.

      5
    • #27

      Sau, in cazul meu, 100% din produsele Huawei sunt bune. Niciuna din afirmatii nefiind adevarata.

      Ideea era ca marea parte a problemei din ce relateaza e a serviceului roman…

      Evit in general sa iau chinezisme, de exemplu telefon am ales un Pixel ultima data. Mai prost decat chinezismele dinaintea lui..

    • #28

      @Cipper, din nou gresesti.
      Problema este a firmei Huawei care, pentru a face economii, a ales sa externalizeze partea de service catre o firma ce lucreaza la calitate indoielnica.

      3
  12. #29

    E vina huawei ca o firma romaneasca cu care ei au contract de service lucreaza prost? Va rog eu sa imi explicati cum se poate ajunge rational la o astfel de concluzie. Sper ca e logic pt toata lumea ca nu exista firma pe planeta care sa produca 100% numai produse perfect functionale. Si apple si samsung si cine mai vreti vand produse care se dovedesc a fi stricate, care sunt trimise in service, reparate etc. Altfel toate aceste mari firme nu ar mai avea notiunea de service, garantie.
    Deci cum putem scrie un articol ca uite dom’le ce proasta e firma huawei plecand de la faptul ca un produs de-ale lor a ajuns in service? Aici avem o poveste cu un service care face treaba proasta (cu care au contract o gramada de alte firme, nu doar huawei sau doar chinezesti) si pare ca e din romania, nu din china. Sigur ca indirect e vina huawei ca nu si-au ales mai bine firma din romania care sa le faca service-ul (probabil mai e depanero ca alternativa reala)…dar e o discutie total diferita fata de cea “made in china”. Aici problema e la made in romania. Ultima problema fiind acele urme de adeziv, cam care ar putea fi rezolvarea normala si de bun simt? Sa iti schimbe produsul cu unul nou pentru ca are niste urme de adeziv pe el? Pe bune…hai sa ne luam la rand toti care citim asta si sa ne punem in situatia cuiva care primeste reclamatia asta si trebuie sa dea un raspuns. In ce univers s-ar putea justifica alta decizie decat retrimiterea in service si curatarea de acel exces?
    Cu prelungitul garantiei si sa scrie aia noul serial pe nu stiu ce – prelungirea garantiei se face automat cu perioada in care a stat in service. E lege, fie ca scrie service-ul sau nu scrie pe o hartie. Normal era sa fie intrebati cei de la ESDROM de ce nu au specificat ceva, nu facut telefonu fara fir cu huawei care doar preluau mesajul din dreapta si il trimiteau in stanga.

    5
    • deci e vina utilizatorului/cumparatorului ca huw/sam/appl isi aleg prost sau nu schimba firma de reparatii, da?

      ce din “Cei de la Huawei au zis ca nu este la latitudinea lor si ca doar cei de la esdrom pot lua aceasta decizie” nu ai inteles in conditiile in care eu am cumparat de la huawei?

      schimbarea placii de baza a unui device in garantie presupune un alt SN/serial number, efectiv alt ceas dovada faptul ca app-ul huawei il vedea ca pe un nou device. Nici huw si nici esd nu mi-au trimis o garantie pentru noul device, cat despre prelungirea garantiei cat a fost in service nici nu mai vorbim…
      Cine a zis ca huawei e firma proasta?
      Ca politica lor de a drege lucrurile e cu steag rosu, asta e alta poveste!
      再见
      Zàijiàn

      8
    • #31

      “ Va rog eu sa imi explicati cum se poate ajunge rational la o astfel de concluzie.” Dacă citeai tot articolul, cam asta spunea. Cu foarte multe detalii.

      7
    • #32

      @Ionut, da, este vina Huawei ca au ales un partener de service care isi bate joc de clienti. Si este vina Huawei ca atunci cand au fost contactati nu au preluat ei cazul si nu au investigat modul de rezolvare.

      9
  13. #33

    De vina par a fi mizerabilii de la ESDROM.

    De evitat!

    4
    • #34

      Cum poti sa eviti ESDROM?
      Ca singura varianta pe care o vad eu este sa nu mai cumperi produse de la firmele care asigura garantie prin ESDROM. Si, conform articolului, aici este inclus producatorul de electronice Huawei.

      3
  14. #35

    Cat sunt de nesimtiti astia cu garantiile!
    Cumpar un aragaz obisnuit, cu aprindere electrica, pentru o garsoniera data in chirie.
    Dupa nici doua saptamani imi spune chiriasa ca nu se mai aprinde ochiul cel mare. Avea garantie – in alt oras – sun, programam intrevederea, vine mesterul. Cu nervi, ca venea din alt judet. Face ce face, merge pe moment, dupa doua zile iar suna chiriasa ca nu se aprinde ochiul. Ii zic ca sun iar la service, dar ea imi spune sa nu-i mai chem tot pe aia, ca reparatia, de fapt, a constat intr-o hartie impaturita, lipita in capatul tijei pe care o actiona butonul aragazului.
    Simt ca vad negru-n fata ochilor, o intreb de ce nu mi-a zis de la inceput, daca a vazut chestia asta, bla-bla…
    Sun iar la reprezentanta, aia nemultumiti total, ca deja ar fi a doua deplasare la zeci de km distanta, ca nu le iese stamba la cot. La care le-am spus cum au reparat mesterul lor, cu hartie lipita, si daca nu-l repara corespunzator, le fac reclamatie la OPC.
    A venit si-a doua oara acelasi Dorel, nervi pe el ca l-am reclamat la sefi… tot nu l-a reparat…
    Intre timp am luat legatura si cu vanzatorul A…x si le-am povestit tarasenia. Cu toate ca ar fi trebuit sa refuz produsul de prima data, ca mi l-au adus cu tabla laterala infundata – dar am zis ca si-asa il pun in mobila, nu se vede, lasa!
    A….x zice ca nu e treaba lor, ca ei au externalizat servisarea… aaa, da? Direct la OPC, ca stiu sa scriu.
    Dupa o saptamana, chiar in timp ce citeam raspunsul celor de la OPC cum ca vanzatorul a fost sanctionat si obligat sa inlocuiasca produsul, ma suna directorul zonal de la A…x, cu scuzele de rigoare pt neplacerea produsa si daca sunt acasa, ca vin cu aragaz nou.
    Pai babaieti, nu puteati, ma, de la-nceput sa rezolvam problema?
    Aragazul e f bun, functioneaza ok si-acum.

    22
    • #36

      pentru unul care reclamă la OPC sunt sute care se enervează și abandonează…

    • In Romania rar rezolvi ceva fara pistol la tampla celui de la care ai asteptari.

      Ca il ameninti cu anpc, cu politia, cu reclamat la HQ (de regula din strainatate), cu bataia, cu sunat seful/tata/frati-miu/ciolacu/mama lu´ Ciolacu, ca il filmezi si-l faci de rasul curcilor pe net.

      Fofilatul de raspundere (chiar asumata in clar, contractual) si trasul in piept sunt sporturi nationale, nu fotbalu´ si oina.
      Plm.

      3
    • #38

      Asta cu pistolul la tampla imi aduce aminte cand am fost implicat intr-un accident auto, iar vinovatul avea asigura la Omniasig, undeva prin 2012. Am zis ca nah, totusi nu e Euroins si am fost la ei la sediu.
      Aveam o coaja de Ford Fiesta, veche deja la vremea aia si cam obosita. S-a purtat agentul de constatare cu mine de parca venisem sa fur de la ei. Avea asa un dezgust fata de un “sarac” ca mine. Aveam camera de bord (aveam fizic un aparat foto care filma in bord). Am scos filmarea pe CD (nu stiu unde-mi pusesem stickul USB) si i-am mentionat agentului ca am filmare cu accidentul la mine.
      Mai ca se ratoia la mine, ca ce sa faca cu CD-ul, ca laptopul lui nu are CD-rom. Intr-un final imi face dosarul cu reparatie in regim propriu, in valoare de 700 de lei. Termenul la vremea respectiva pentru despagubiri, era de 15 zile lucratoare. Au trecut repede 10 zile, le dau mail, ii sun…ma tot plimbau cu zaharelul.
      Am avut noroc ca facusem recent cunostinta cu un avocat si l-am rugat sa ma ajute, ca trecuse aproape jumate de luna si astia nimic. A sunat frumos, le-a spus ca ma reprezinta si vrea sa stie care e situatia. M-au sunat la scurt timp dupa, argumentand ca nu le dadusem correct IBAN-ul meu. Probabil asteptam si acuma dupa cei 700 de lei…

  15. #39

    Serviciile post vanzare in Romania sunt o gluma proasta. Aproapo, ati fost curiosi vreodata sa cautati certificatul de garantie al unui produs cumparat de la Altex ? Sa vedeti acolo supriza. Nu exista. Nici pe site in contul tau nici in aplicatie. Eu am trimis o sesizare dupa ce greu am gasit o posibilitate pe unul din linkurile de pe site SI folosind niste optiuni in campurile alea in care nu exista sub nici o forma o optiune legata de garantie. Ei zic ca iti dau pe baza bonului, 6 luni. Pai cum 6 luni intreb eu epustuflat ? Nu exista garantie de 2 ani ?!
    Ma uit pe site, scrie ca pot cere certificatul de garantie la casa. La casa imi da cu flit. Vedeti pe site. Pe site primesc raspuns cu un certificat GOL. Nimic trecut pe el. Ar trebui sa merg eu la ei, sa-mi treaca produsul cred. Altfel ce valoarea ar avea aia ? Da faq is that ? Te face sa-ti pierzi rabdarea si sa-ti bagi picioarele. Mizerii din astea. Dracu’ e’n detalii.

    6
    • #40

      Eu am avut o problema amuzanta cu cei de la Altex cu un cartus de imprimanta. L-am cumparat, am ajuns acasa si nu functiona. Seara m-am dus cu el inapoi la magazin, iar sefa de magazin a inceput sa-mi explice foarte arogant ca ei nu ofera garantie la consumabile si ca nu exista asa ceva.
      Daca este defect, ghnionul meu.

      Dupa mai multe discutii in contradictoriu, a ales sa-mi faca un serviciu si sa imi faca retur la cartusul de imprimanta. Dar nu ca ar fi obligata, ci din bunatatea inimii.
      In timp ce baietii din magazin imi completau actele pentru retur, am observat ca inclusiv pe spatele bonului de casa era specificat faptul ca pentru consumabile se ofera 6 luni de garantie. A ramas blocata cand i-am aratat.

      14
  16. #41

    Si mai nou, pe site-ul ANPC procesul de reclamatie e si mai complicat. Te pune sa-ti faci cont, sa-ti bagi CI sa ti-o scaneze…Iti vine tot atunci sa inchizi tot si sa renunti.

    9
    • #42

      eu o singura data am reclamat la ANPC. pe site. nu am mai auzit niciodata de ei.

  17. #43

    Nu e produsul de vina… Exista batch-uri de produse cu probleme, la orice producator, dar asta e irelevant in discutie.

    Am decis sa comentez deoarece am avut si eu o experienta foarte neplacuta cu ESD Rom, legata de un laptop nou. In cele din urma, au schimbat intregul ansamblu palmrest, insa am primit produsul din service cu o tasta distrusa si o executie dezastruoasa, cu defecte mecanice si estetice. Am incercat sa discut cu ei pentru o solutie, dar fara succes (efectiv nu m-au bagat in seama si am fost alungat).

    Am rezolvat in regim propriu problema, am cumparat tot palmrest-ul de pe aliexpress si am schimbat eu din nou piesa, in felul asta am pierdut garantia dar totusi am avut un piece of mind. Nu am mai avut probleme de atunci, nu-mi pare rau ca am facut asta. Au trecut 2 ani deja.

    Precizez ca device-ul n-a fost unul chiar ieftin (in jur de 6000 lei la perioada respectiva) si nu am suportat sa am un produs nou care avea defecte…din service…de-asta si motivul reparatiei in regim propriu.

    Daca se poate, fugiti de ESD Rom, cat vedeti cu ochii.

    *studiati review-urile negative la ESD pe Google, il am si pe al meu acolo, o sa descoperiti ca au o mare problema serviciile prestate.

    2
    • #44

      corect, in general, orice linie de produse are un 2% cu probleme, fie el Vertu sau Huawei.

  18. #45

    Eu folosesc un Garmin Fenix5 Plus luat second de pe OLX. La mine are 4 ani el are in total 5 ani. Am facut snorkeling in mare pana la -4m, -5 m. Il dau jos de pe mana cand il incarc, in rest sta acolo si cand crap lemne. Il folosesc la schi si mai apuca sa stea si pe afara, fara sa fioe acoperit de manseta. Nu l-am menajat de loc si cand se va opri voi considera ca si-a facut datoria.
    Ce e interesant – lucru aflat de pe diverse grupri legate de garmin, este ca se inlocuiesc eventuale ceasuri defecte, chiar si ioesite din garantie, sau iti propun un model mai noi refurbrished co o diferenta modica din partea ta, etc.
    Aici se vede diferenta de politica a producatorului la produse oarecum scumpe si sensibile

    7
  19. #47

    europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_ro.htm

    www.e-guvernare.ro/informatii/2-companii/16-bunuri/43-produse-neconforme/80-garantii,-cai-de-atac

    Foloseste ChatGgpt si informatiile din linkurile astea 2. Genereaza un raspuns legal si politicos si da mail la Huawei. Ar trebui sa se rezolve mai repede decat ANPC.

    • #48

      am incercat cu cei de la huaw!
      Politicosi, empatici, neputinciosi!

      1
  20. #49

    Eu cred ca s-a stricat pentru ca nu ti-ai curățat chackrele în prealabil :))) Și s-a reparat prost ca ai continuat sa stai cu ele așa, necurătate :)))