Unul din motivele pentru care am optat pentru Volvo.

www.facebook.com/autonocion/videos/1176692155676866/

Link direct

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

71 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Nu vreau să fiu rău, dar Fiat Seicento ăla parcă nu are seicento dintr-o stea NCAP.

  2. Hint . . . Bricolatorul

  3. #3

    Pentru că s-a zgârcit samsaru’ la Subaru, d’aia.

  4. #4

    Poze , review la volvo ? 😀

  5. Chinezărie eftină

  6. #8

    Poze Poze Poze Poze!

  7. #9

    prin 2005, in regie, accident.
    Eu aveam un Megane 2 ( modelul pe care il ai de la zoso) si in spatele meu, o dacia model vechi care se tinea dupa mine ( ca mergeam tare) nu a mai avut si frane cand eu am oprit la o trecere de pietoni.

    Fix aceeasi situatie ca in fimulet – dacia a dat-o pe urma la fier vechi, megane-ul n-a avut mare lucru.

    Alt megane, 3 ani mai tarziu, dadeam cu spatele pe aleea pe care ajung acasa ( lata cat pentru o singura masina) fara sa vad ca un prost cu o mazda parcase pe alee ( fara avarii fara nimic, noaptea , prin februarie etc). Mazda cu botul aproape praf – megane-ul a avut 2 zgaraieturi. Iti dai seama ca mergeam cu 20-30km/h cu spatele…

    In orice accident de genul asta – masina lovita din spate nu are aproape nimic, iar cea lovita in fata ai impresia ca tre s-o dai la Remat.

    • #10

      Buna asta. Parcat noaptea in februarie fara avarii. Ce prost :))

    • #11

      parcat pe o alee unde incape fix o masina… si care este drum de acces. Poate n-am fost explicit…
      Afara era un amestec de ceata cu intuneric… si eu dadeam cu spatele ( intru cu spatele pana la mine in curte – ca sa nu ies cu spatele dimineata cand ma grabesc).

    • #12

      …da, se auzea si muzica din Twin Peaks.

    • #13

      si un pitic dansa nebuneste

    • #14

      Orice masina e conceputa sa se deformeze foarte mult si usor in partea frontala si foarte putin in partea din spate. Si daca intrai tu in fundul unei dacii cu megane-ul iti faceai praf botul.

    • #15

      Mda…poti sterge comentariul, cetin. Confirm ce tocmai a zis omu in comentariu lui :))

    • Filmulet irelevat.
      Masinile “bune” sunt special facute sa se deformeze puternic in partea din fata in cazul unui impact pentru a absorbi energia. In cazul unui impact in partea din spate nu prea patesti mai nimic pentru ca scaune, tetiere etc. Daca era invers volvul ar fi fost si el destul de sifonat. Cred ca e mai important omul decat fierataniile.

    • #17

      Ma uitam recent la ceva teste si ma gandeam cum isi freaca ei mainile din cauza ca au scuza cu siguranta pasagerilor si pun toate chestiile scumpe in zona de deformare. Ai lovit un tufis, ne pare rau tre sa schimbati masina.

    • #18

      Poate nu avea avarie la mașină, de aia nu a aprins semnalizare de avarie. Poate nu știa că are mașina dodata cu lumini de poziție

    • #19

      Daca botul nu se face praf se face soferul praf. E doar fizica, cum ar zice George.

    • #20

      K’mon men !!!
      Pe o alee lată de nici 2 metri, noapte-beznă ca in k.rul unui negru, tu te duci cu spatele cu 30 pe oră ??
      Frățioare…eşti mai diliu ca mine, recunosc !
      Pe bune,nu ne tromboneşti ?
      Poate n-a fost chiar 30, mai taie şi tu, ce naiba !!

  8. #21

    Noi suntem toata ziua cu Volvo in service. Masina luata pentru siguranta in trafic, dar se strica mereu.

    • #22

      O sa avem o gramada de postari haioase despre preturi la anul.

    • #23

      V-ati luat un Volvo prin samsar, cu Km dati inapoi. De preferat si model de la inceputul anilor 2000… :))))

    • #24

      Pai autobuzul/metroul e destul de sigur!

    • #25

      Din pacate, service-ul volvo din Bucuresti – ma refer la service-ul celor de la primus – este o bataie de joc tipic romaneasca (dar cu siguranta acceptata si de volvo, ca probabil isi fac “cifrele” de vanzare). Duci masina la revizie, o iei dupa o zi si se opreste la un kilometru distanta, o duci inapoi si iti explica imbecilii ca ei au dovada ca masina era ok la plecare din service si ca acum a aparut alta defectiune ce nu are legatura cu faptul ca ei au verificat toti parametrii…un fleac de 7000 de lei… Probabil ca asa fac ei rost de piese de schimb pentru a face afaceri personale. Si vai, nu avem piesa necesara pe stoc (pentru ca nu au nimic pe stoc, e un srl de rahat), dar vine in x zile si se rezolva…sau nu. si uite asa iti tin masina in service 4 saptamani. Apoi iti spun ca stai, ca noi suntem premium si iti dam masina la schimb…iti dau una, dupa trei zile te suna, “stiti, ne trebuie masina aia de v-am dat-o ca am promis-o cuiva (de parca sunt la o asociatie de familie), puteti sa o aduceti si sa va dam alta? II spui ametitului ca e ok, sa o tina acolo ca nu ai nevoie 2 saptamani de masina. Te intorci dupa doua saptamani, masina tot nu e gata si le spui ca acum vrei masina aia de schimb: “da, sigur, dar e 50 eur + tva / zi. Sa platesti incompetenta si hotia lor… Asta e experienta cu volvo, din pacate… iar imaginea masinii si a brandului e afectata de experientele cu acesti incompetenti.

    • #26

      De-aia e sigura, daca sta in service nu faci accident cu ea.

    • #27

      Hahahahah 😀

  9. #28

    inca una cu fiat: img64.imagetwist.com/i/13745/s3dhrd956pe3.jpg/14650328_1306299996071384_6531665737477017197_n.jpg

    Comparatiile astea nu-s prea corecte, nu intru in detalii dar masina din spate intodeauna se face mai praf decat cea din fata …iar daca e diferente de tonqj cu atat mai rau.

  10. #29

    A scapat usor.
    Zilele trecute un Chevrolet de Spania a facut zob un Cielo. “Spaniolii” nu au patit nimic, in schimb in Cielo jale: sofer mort, sotie grav ranita.
    De rahat e si atitudinea spaniolei, pe care o doare la banana de dezastru produs si ii i-a la injuraturi pe ceilalti participanti la trafic. Daca s-ar da un premiu pentru maxim tupeu jegos, patachina aia l-ar lua (min 2:14).
    Da, printre noi sunt specimene care pot ucide fara sa aiba mustrari de constiinta.

    www.youtube.com/watch?v=ZOGjN5kewz4

    • #30

      Erata: ia la injuraturi

    • #31

      Dumnezeule sfinte ce bătaie meritau aia… O să fiu un pic dubios aici, dar mai bine nu se asigura mașină roșie când a făcut stânga. Muiștii tot ramaneau fără carnet, dar nu cred ca murea nimeni ( mașina roșie pare că a vrut să facă stânga și a renunțat când l-a văzut pe bou).

    • #32

      Ce buna ar fi o linsare de-aia batraneasca din cand in cand…

    • #33

      Spaniolă ? Aia era o nenorocită de sârmă.
      La drept vorbind ăia meritau doi pumni in gură, să pape cu paiul tot restul vieții.

  11. #34

    Trebuia sa fac si eu o poza cand mi-a intrat in spate un passat (TDI pt cunoscatori :D) eu fiind intr-un amarat de Fiat Stilo – cam la fel aratau masinile. Era dezastru mai mare in interior fata de exterior – mp3 sarit din bord, torpedo-ul cedase si aruncase tot pe afara.

    P.S. masinile primesc stele de siguranta si pentru pietoni (in fata, evident)

  12. #35

    felicitari mane!
    Este o masina solida si bine facuta! Comentarii de genul “se strica repede’ etc sunt de cacat.
    Absolut orice masina se strica daca nu ai grija de ea, inclusiv Ferrari.

    PS: ce motoras are pe ea?

    • #36

      un diesel ca al tau

    • #37

      1,6 Hdi 116 cp?

    • #38

      ce ai ba, ca tu ai 1.9

    • #39

      a da ba! 🙂
      Ma gandeam la Citroen C5…

      Acum 3 ani am avut un Citro C5 2006 cu 1,6 hdi…motor care era pus pe Citro, Ford si Volvo.
      Si un tov. avea Volvo cu acelasi motor ca al meu. Cand se strica ceva luam piese de la Ford ca erau cele mai ieftine desi codurile lor erau absolut identice!

  13. #40

    complet aiurea, orice masina (din ultimii 8-10 ani) lovita in fata pateste la fel, se deformeaza tocmai pentru a prelua impactul (care impact poate fi si cu un pieton sau caine)
    pentru cunoscatori, o lovitura in fata cu un caine la 80km/h se lasa cu pagube serioase
    daca volvo acela se lovea in spatele “matizului”, probabil iesea dauna totala la cat ar fi costat reparatiile

  14. #41

    Faptul ca o masina nu se deformeaza la impact nu o face neaparat mai sigura. Deformarea programabila reprezinta o masura de securitate pasiva. Caroseria trebuie sa absoarba energia de impact si sa protejeze habitaclul, nu sa ramana intacta.

  15. #42

    irelevant accidentul, la fel arata si matizul meu cand m-a lovit unul din spate cu un mercedes, eu doar bara indoita iar ala avea dauna la capota, faruri, aripi etc

  16. #44

    Un Volvo lovit in fata arata fix la fel. *
    Asta dovedeste ca structura deformabila a functionat conform calculelor.

    In schimb, orice masina moderna lovita in spate nu va prezenta deformari foarte vizibile deoarece 1) structura spate este conceputa mult mai rigida ( pt protectie pasageri + rezervor) nefiind necesar sa absoarba energia pe care trebuie sa o absoarba partea din fata si 2) lonjeroanele/traversa spate trebuie sa faca fata la eforturi dinamice de tractiune (remorci/rulote), deci sunt mai rigide.

    _____________________
    */ Acum cativa ani, in curte la Volvo din Pantelimon erau 5 masini –modele diferite de Volvo – care busisera pe careva in fund. Parca erau gemene la expozitie: toate aveau capota deformata fix pana la aceeasi inaltime si fix la acelasi unghi de pliere.

  17. #45

    Deci masina ta de suflet Subaru Forester din Bv…ati amanat depunerea actelor de casatorie!
    Felicitari pentru Volvo!

  18. #46

    Ma rog.. treaba e un pic disproportionata. Toate masinile sunt mult mai rezistente in spate. Acum niste ani.. prin 99.. conduceam un Golf II si m-a lovit in spate o Alfa Romeo 75 care s-a facut praf. Golful avea doar o mica indoitura care se putea vedea daca stiai unde sa te uiti.

  19. #47

    nu e chiar asa de simplu.
    la un accident conteaza ce forte sunt absorbite in corpul pasagerilor, nu cum arata masina dupa.
    o masina care se deformeaza mult preia ea o mare parte din energia impactului.
    una care nu se deformeaza transfera tot socul unde se poate.

    si-uite asa te poti trezi ca masina arata bine iar tu ai gatul rupt.

  20. #48

    Ce volvo ti-ai luat ?

    Link, poze, pret, review ? 🙂

  21. #49

    Trebuia sa iti iei xc70 sa fie ca in filmulet 🙂

  22. Boss, pa bune? Asta am patit si eu cu o Solenza cand am pocnit un papuc – ala avea bara julita eu aveam botu’ praf. Noroc ca e radiatorul mai in spate si n-a trebuit schimbat.

  23. #51

    Zi domle’ povestea intreaga: de unde , cu cat, cu cati si cum merge ?

  24. Volvo are avantaje si dezavantaje ca orice marca.
    Calitatea materialelor de la interior f buna
    Faruri, stopuri , ornamente etc chiar si peste cele din trioul german premium. Nu se vad volvo cu faruri , stopuri matuite nici dupa 10 ani ( cele originale ). E plin de airbaguri. Aluminiu tata nu plastic ce imita metalul la interior.
    Nasol: calitate ford a senzorilor. Din ce-mi amintesc toate interventiile service cu exceptia consumabilelor au fost cu senzorii.
    Restrictiv pe partea multimedia. Centuri cu bingbing care nu se opreste.
    DPF ul daca e diesel. Aici ori eliminat si resoftat ori intretinere si inlocuire la timp.
    Daca faci drumuri scurte sau prin oras e de ales prima varianta.

    • #53

      eliminat DPF

    • Trebuie sa gasesti un mecanic care sa stie sa foloseasca/ citeasca softul lor de diagnoza, altfel o sa auzi povesti ca ale unor posesori de mai sus. F multi servicemani au interesul sa traga cat mai multi bani de pe tine.
      Elemente de caroserie, interior, repere care nu sufera uzura mecanica iti recomand sa le cauti pe net la cei care desfac de pe alte volvo. Daca sunt prima echipare, cea de fabrica nu se compara cu ce poti cumpara aftermarket.

  25. #55

    A luat-o de la mustăciosul ăla de pe aici de pe site :)) asta e adevăratul motiv. A avut si preț special de A-lister, o fi dat Si vreun autograf ceva …
    Sa o porți sănătos !

  26. #56

    Lexus GS. Intra un bolovan cu o mini-duba in spatele meu, eu fiind oprit la stop. Impact serios de tot, ca ala schimbase banda vrand sa depaseasca prin dreapta si nevazand stopul, doar ca, surpriza, si pe banda intai era cineva: eu. Bolovanul: adio bot, adio motor, adio tot. Eu: bara sparta, semnalizatoare praf, indoit un capota portabgajului, dar inauntru n-am simtit mare lucru. Insa, surpriza: nu mai puteam deschide portierele spate si nici cea din dreapta fata nu mai mergea tocmai usor – masina se deformase cate un pic peste tot, pe toata lungimea (de altfel de-aia eu nu simtisem mai nimic, ca n-am absorbit eu energia impactului). Masina mea – casata, ca reparatia ca la carte ar fi fost extraordinar de scumpa (norocul era ca povestea nu era in Romania, ca aici probabil ca nici o companie de asigurari n-ar fi acceptat casarea unui Lexus).
    Asa ca nu totul se vede la prima privire, so chill cu “am vazut eu un X facut zob de un Y”.

  27. #57

    Un exemplu destul de elocvent – imgur.com/a/mmEdL – vaduvit totusi de faptul ca Discovery statea pe loc. Daca jipul era in miscare mai scurta Opelul cu 1 metru cel putin.

  28. #58

    Atatea comentarii si doar doua de felicitare…buni baieti:)

  29. Putin offtopic.
    Astrid, Evelina si Francesca in camera magenta. Asa-i cheama pe romani acuma? Plm, cred ca am stat cam mult pe posturile de stiri ultimii ani si am pierdut multe schimbari. Macar pe baieti tot Andrei ii cheama?

  30. #61

    Volvo (si ce Volvo la vremea aia) n-avea si directorul ala de la Adevarul, Dumitru Tinu saracul, care a dat coltul in accident ?

    • #62

      s40, masina care l-a ucis pe dumitru tinu, pentru ca, conform procurorilor, a cazut pe el

    • #63

      Dacă avea centura pusă, Tinu scăpa.
      A mers fără centură iar la rasturnare, a ieşit pe geamul lateral şi maşina i-a căzut cu rama plafonului pe cap/ gât şi i l-a rupt. Simplu.
      Volvo te poate apăra, dar nu sfida legile fizicii: aşa scrie undeva, în cartea tehnică. Şi este adevărat.
      P.S. şi eu am un Volvo.

  31. #64

    Sa inteleg ca va sta VOLVO pe cap Eu cred ca VOLVO este o masina OK si chinezi este doar cu finantarea nu la fabrica ei VOLVO tot VOLVO ramane!

    • #65

      Băi John, sper să fii străin altfel mi-e jenă de jena ta

  32. #66

    Un Volvo modelul asta www.moibbk.com/images/volvo-740-11.jpg a rupt un stalp PTT(de lemn fier in creozot), a trecut printr-un gard de placi de beton si s-a oprit in zidul unei case. Dupa ce a scos masina pe drum a constatat omul ca avea nevoie de o bara noua si o revopsire la masina 🙂

    • #67

      Un prieten a lasat trei sate fara curent cu scuterul :))

    • #68

      Un prieten doar a vrut să își cumpere Volvo și a cauzat două inundații și un cutremur.

  33. #69

    Sa nu spui ca are si sobita?

  34. #70

    Daca ai eliminat dpf la rar n-or sa se vaza noxele ? Intreb pentru un prieten desigur.Adica care ar fi avantajele eliminarii versus te prind astia in trafic cu controlul mobil.