De când facebook a introdus miraculosul sponsored posts, likes etc, nu poți avea îăncredere în nimic din ce se întâmplă acolo.
Să vă povestesc despre Paul. Paul e prietenul meu, e ofițer, motociclist și ce mai e el pe acolo.
Paul nu a fost în viața lui la un interviu de job, pentru că este militar de carieră. Nu e interesat de joburi și nici nu va fi interesat vreodată.
Ieri, browsând pe facebook, văd un anunț sponsorizat la Bestjobs, iar în vârful său trona Paul a dat like acestei firme.
Prin urmare, am întrebat, știind sigur că nu are cum să fi dat el vreodată like unei firme de joburi.
Acum înțeleg de ce o vedeam pe Aela Cotabiță dând like gunoiului numit RTV.
NOU
In zilele noastre nici nu mai stii la ce dai like, asta daca nu o face o aplicatie in numele tau. Totusi, cred ca daca te joci putin prin setari reusesti sa previi chestiile astea.
NOU
minim 80% nu au cunostinte minime pentru a optimiza sau a opri mizeriile astea
NOU
@Danyzus
Nu reusesti. Cu niste frame-uri bine plasate, poti face pe oricine sa iti dea like la orice gunoi. Doar sa dea click pe un link de la tine 🙂
NOU
@Danyzus
Nu reusesti sa previi.
Cu un simplu frame si ceva javascript poti face pe oricine sa iti dea like la gunoaie fara sa stie. Doar sa il inserezi intr-un site cu trafic mare 🙂
NOU
Epidemia asta cu like-urile tot noi o mentinem.
NOU
Mă întreb cît mai durează pînă vă prindeţi că un “like” nu reprezintă absolut nimic.
NOU
reprezinta o actiune data in numele tau, fara aprobarea ta.
cum ar fi pentru maniacii faisbookului sa le apare la toti “prietenii” : alex a dat like la reparatii fisuri anale si hemoroizi ? + o poza elocventa ?
NOU
alex trebuie sa mearga la medic, nu sa dea like pe facebook
NOU
asa cum isi cauta paul loc de munca, nu ?
NOU
Singura solutie este ca din cand in cand sa iti verifici like-urile.
Bizar.
NOU
Facebook este si el un sistem, e adevarat complex dar mai da si el rateuri.
Cei care au avut astfel de neplaceri ar trebui sa trimita un feedback catre facebook si sa expuna problema.
NOU
Am observat ca anumite ziare online atunci cand dai click pe pagina unui articol redirecteaza mizerabil catre facebook si asta ar fi o explicatie.
NOU
Patit. Radea prietena de mine ca am dat like la nustu ce site de gagici, si apoi mi-a picat fisa legat de ce se intamplase.
NOU
acuma aflu si eu… cand mi-am sters 100 de prieteni pe criteriul fan Capatos, happy hour… trist…
NOU
Probabil ca o persoana terta a folosit in contul sau de facebook fotografia lui Paul luata de pe net sau o fi vreo defectiune la fecebook. Se mai intampla si la case mari.
NOU
Am patit acum cateva zile, ma suna dimineata un prieten ” ba ai dat tu like la Pantofi cu toc si Flori cu livrare gratuita?!?!”. Logic ca nu dadusem eu like la nimic, cu o seara inainte umblasem pe niste site-uri mai dubioase si asta a fost rezultatul 🙂
NOU
Tocmai acum am descoperit si eu ca am dat like la un articol a lui Victor Kapra. Nu-mi pare rau de like, merita, dar nu l-am dat si sunt 99% sigur ca nu am apasat din greseala.
www.victorkapra.ro/2013/03/victorie-romneasca-la-sony-world-photography-awards-alecsandra-dragoi/#comment-8021
NOU
macar victor merita
NOU
am vazut si eu tot felul de oameni dubiosi trecuti prin parnaie dand like la florarii online. ii naspa ca eu daca lucrez la o firma si ma trezesc ca vede careva ca am dat like la o firma rivala iese naspa.
NOU
clickjacking is cool dude