De când facebook a introdus miraculosul sponsored posts, likes etc, nu poți avea îăncredere în nimic din ce se întâmplă acolo.
Să vă povestesc despre Paul. Paul e prietenul meu, e ofițer, motociclist și ce mai e el pe acolo.
Paul nu a fost în viața lui la un interviu de job, pentru că este militar de carieră. Nu e interesat de joburi și nici nu va fi interesat vreodată.

Ieri, browsând pe facebook, văd un anunț sponsorizat la Bestjobs, iar în vârful său trona Paul a dat like acestei firme.
Prin urmare, am întrebat, știind sigur că nu are cum să fi dat el vreodată like unei firme de joburi.

Acum înțeleg de ce o vedeam pe Aela Cotabiță dând like gunoiului numit RTV.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

20 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    In zilele noastre nici nu mai stii la ce dai like, asta daca nu o face o aplicatie in numele tau. Totusi, cred ca daca te joci putin prin setari reusesti sa previi chestiile astea.

    • #2

      minim 80% nu au cunostinte minime pentru a optimiza sau a opri mizeriile astea

  2. #3

    @Danyzus

    Nu reusesti. Cu niste frame-uri bine plasate, poti face pe oricine sa iti dea like la orice gunoi. Doar sa dea click pe un link de la tine 🙂

  3. #4

    @Danyzus

    Nu reusesti sa previi.

    Cu un simplu frame si ceva javascript poti face pe oricine sa iti dea like la gunoaie fara sa stie. Doar sa il inserezi intr-un site cu trafic mare 🙂

  4. #5

    Epidemia asta cu like-urile tot noi o mentinem.

  5. #6

    Mă întreb cît mai durează pînă vă prindeţi că un “like” nu reprezintă absolut nimic.

    • #7

      reprezinta o actiune data in numele tau, fara aprobarea ta.

      cum ar fi pentru maniacii faisbookului sa le apare la toti “prietenii” : alex a dat like la reparatii fisuri anale si hemoroizi ? + o poza elocventa ?

    • #8

      alex trebuie sa mearga la medic, nu sa dea like pe facebook

    • #9

      asa cum isi cauta paul loc de munca, nu ?

  6. #10

    Singura solutie este ca din cand in cand sa iti verifici like-urile.
    Bizar.

    • #11

      Facebook este si el un sistem, e adevarat complex dar mai da si el rateuri.
      Cei care au avut astfel de neplaceri ar trebui sa trimita un feedback catre facebook si sa expuna problema.

  7. #12

    Am observat ca anumite ziare online atunci cand dai click pe pagina unui articol redirecteaza mizerabil catre facebook si asta ar fi o explicatie.

    • #13

      Patit. Radea prietena de mine ca am dat like la nustu ce site de gagici, si apoi mi-a picat fisa legat de ce se intamplase.

  8. #14

    acuma aflu si eu… cand mi-am sters 100 de prieteni pe criteriul fan Capatos, happy hour… trist…

  9. #15

    Probabil ca o persoana terta a folosit in contul sau de facebook fotografia lui Paul luata de pe net sau o fi vreo defectiune la fecebook. Se mai intampla si la case mari.

  10. #16

    Am patit acum cateva zile, ma suna dimineata un prieten ” ba ai dat tu like la Pantofi cu toc si Flori cu livrare gratuita?!?!”. Logic ca nu dadusem eu like la nimic, cu o seara inainte umblasem pe niste site-uri mai dubioase si asta a fost rezultatul 🙂

  11. #17

    Tocmai acum am descoperit si eu ca am dat like la un articol a lui Victor Kapra. Nu-mi pare rau de like, merita, dar nu l-am dat si sunt 99% sigur ca nu am apasat din greseala.

    www.victorkapra.ro/2013/03/victorie-romneasca-la-sony-world-photography-awards-alecsandra-dragoi/#comment-8021

  12. #19

    am vazut si eu tot felul de oameni dubiosi trecuti prin parnaie dand like la florarii online. ii naspa ca eu daca lucrez la o firma si ma trezesc ca vede careva ca am dat like la o firma rivala iese naspa.

  13. #20

    clickjacking is cool dude