Pentru băsiștii care trâmbițează cele 90 de locuri de parlamentar în plus, un anunț.
Uninominalul actual a fost produs de preșul băsescu și camarila sa, nu de altcineva, ei erau la putere. Iar anul ăsta USL a vrut să schimbe acest uninominal, ba chiar a reușit, dar băsescu și ai săi au apelat la slugile lor de la CSM și au declarat legea neconstituțională.

Asta ca să știți cui mulțumiți pentru cei 590 de parlamentari și să lăsați impresiile din căpățâni.
Hai pa.
Comentariile băsiste vor fi șterse. Pentru că vreau și pot.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

90 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Eu credeam ca treaba asta e clara pentru toata lumea … dar se vede ca nu mai sunt bine informat de cand mi-am sters (aproape) toti fanii basisti din listele de “prieteni”.

  2. #2

    Întreb şi eu: în ce sens au vrut să modifice legea?

    Dacă se pricepe careva, dacă era uninominal pur, nu însemna că intrau doar ăia situaţi pe primul loc, iar cei de pe locurile doi şi trei plecau plângând acasă?

    • #3

      Victor Badoiu » ba da, asta insemna uninominal pur.

    • #4

      Well, bănuiam eu ceva, însă voiam să fiu sigur.
      În cazul ăsta, sunt convins că ne trebuie uninominal pur, deşi asta ar însemna ca tot parlamentul să fie de la USL, un PDL-ist (ăla din diaspora) şi vreo câţiva UDMR-işti.

    • #5

      Uh, in sfarsit, m-am lamurit si eu.

      Ar fi fost numai USL-isti DAR… cred ca asta ascutea un pic lupta, nu? 😀 Acum se aplica tot felul de algoritmi interesanti…

    • #6

      in conceptia mea, uninominalul pur inseamna ca cineva care candideaza la alegeri sa fie inscris in buletinul de vot in dreptunghiul ala doar cu numele, fara nicio sigla de partid. Atat.

  3. #7

    Damn, am dat click asteptand o explicatie ca pentru prostu de mine…

  4. cum tovarase, si zici ca atunci cind presedintele nostru, dl basescu tuna si fulgera impotriva celor care au ignorat vointa poporului cu aia 300 de parlamentari, defapt ar cam minti? hmmm… nu mai stiu ce sa cred… parca vad ca miine-poimiine aflu ca a fost si securist, in ciuda actelor care dovedesc ca a fost dizident de mic.

  5. referendumul ala cu maxim 300 de parlamentari erea pentru uninominal sau cu liste? (oricum, sa fim seriosi ca nici un partid/politician nu ar dori sincer scaderea nr de parlamentari)

    • #10

      LetsGO » da, referendumul ala desfasurat sub puterea pdl, de catre pdl, care nu a fost pus in aplicare de catre pdl, dar care a fost reprosat uslului, ca nu l-a facut in ultimele luni. ala.

    • #11

      Si si-au prin urechile rau dupa ce l-au dat jos pe Geoana de la senat, cand au avut controlul total asupra parlamentului si nu a depus nimeni o solicitare de modificare a constitutiei. Pana atunci tot acuzau opozitia ca le pune bete-n roate

    • mi se pare anormal ca vointa poporului sa nu fie pusa in aplicare (indiferent de cine e la guvernare)

    • #13

      LetsGO » s-a mai intamplat o data. mai tine minte cineva cand a castigat alegerile alianta PSD-PC, dupa care PC s-au sucit, pentru binele tarii, si au sarit in barca PDL? de aia eu ii urasc pe oamenii lui felix cu toata scarba. datorita lor, ultimii 8 ani au apartinut curvei de udrea

    • #14

      nu a fost pus in aplicare de PDL pentru ca nu a avut cum, nu a avut sustinerea a 2/3 din parlament(USL ca sa fiu mai clar)pentru a modifica constitutia.

    • #15

      vasile constantin » pa vre, ca sa zic asa. era necesar un nou referendum, pentru modificarea constitutiei. atat.

    • #16

      numai bazaconii citesc p-aicea. Pentru trecerea la o singura camera era nevoie de modificarea constitutiei.Pentru 300 de jeguri in parlament si uninominal pur din doua tururi de scrutin era nevoie de o simpla lege.

  6. #17

    Iti dai seama cu arata Parlamentul daca trecea legea aia? Erau vreo 10 oameni in opozitie, in rest doar USL! 🙂

  7. #18

    1.Sunt un antibasist convins
    2. Numarul suplimentar de parlamentari se datoreaza exclusiv pdului/basescu
    3. Legea este proasta
    4. Daca nu era aceasta lege si se mergea pe uninominal curat, in parlamentul Romaniei pe langa 460 de parlamentari usl ar fi fost doar 15 udemeristi si 1 de la pdl (ala care a castigat in Basarabia)
    5. Asta ar fi fost o tragedie pentru un stat inca nedemocratic cum este Romania
    6. Sa faca naibii o lege electorala cum trebuie si asta in max 6-12 luni, deoarece dupa aia fie o lasa pe asta, fie fac una si mai naspa.

    • #19

      7. Sunt prost. Era sa uit ce era mai important.

      Dau de jurat sa-l publici si sa stergi ultima fraza

  8. #20

    Mie nu imi place ca USL acum odata ce a obtinut majoritatea, se pune sa negocieze cu fosti lideri PDL, vezi Blaga si Anastase ca si acestia sa intre in parlament.
    Inca ceva!
    Se pare ca au uitat faptul ca Basescu e problema in tara asta, acum ca au parlamentul in mana, parca au uitat ca RAUL din Romania e presul Basescu! si odata ce s-au vazut cu sacii in caruta, parca nu-i mai intereseaza sa-l suspende si sa-l faca istorie!

  9. #21

    Din cate stiam eu sistemul asta uninominal a fost si in 2008.
    In 2008 erau PNL si PSD majoritari.

    • #22

      Catutzi » PNL nu a avut niciodata alianta cu psd, pana la USL. si, chiar si asa, basescu a contestat modificarea legislativa a USL-ului la CSM. asa ca de aia avem 590. altfel acum aveam uninominal pur.

  10. #23

    Nu stiu daca e atat de important cine a organizat si ce, cred ca e mai degraba important ca platim mult mai mult si pe mult mai multi decat ar fi cazul. Poate ca vorbesc putin mai subiectiv pentru ca nu-i suport pe cei de la PSD, dar cred ca aproape toti de aici vor fi de acord ca pe vreme de criza numai cheltuieli in plus cu cacatii astia nu aveam nevoie.

  11. #24

    Chiar atat de repede uita lumea ca PDL-ul a incercat introducerea uninominalului pur si a fost votata la fel neconstitutionala pentru ca ar fi permis PDL-ului pe val sa acapareze parlamentul dupa cum a vrut USL-ul acuma?

    www.ziare.com/basescu/pdl/basescu-vrea-sa-schimbe-legea-uninominalului-519216

    De la Choirex citire:
    “Pe de alta parte, “marea deficienta a legii este inechitatea”, considera seful statului, pentru ca “a introdus elemente de inechitate prin alocarea mandatelor catre oameni care au fost pe locul 2 sau 3. Asta nu ar fi inca niciun pacat, dar sunt exemple clare de candidati care au fost pe locul I cu peste 10.000 de voturi si, in schimb, a obtinut mandatul un candidat de pe locul 3 sau 4”.

    Da, tot Base, CSM, CCR si altii is de vina, as usual….
    Esti liber sa nu postezi comentariul, dar treaba e cu totul altfel de cum o prezinti. Acelasi proiect a fost STOPAT de catre CCR in 2008-2009 din exact aceleasi motive pentru care a fost stopat si acuma. Nu mai tine scuza ca vezi domne camarila lui Base au pus frana la schimbare. Cum plm, doar ei l-au propus cu cativa ani in urma si le-a iesit o frectie….

    Nici mie nu imi convine ca sunt mai multi parlamentari, dar trebui sa fim constienti ca si:
    1. La redistribuire, vor mai lua mandate si PSD si PNL in plus, chestiune cu care se vor Lauda.
    2. Referendumul din 2009 a fost o manevra infecta a lui Base.

    • #25

      Nu uitam ca au vrut uninominalul pur cat timp o duceau bine in sondaje, apoi au vazut ca mai multi “lideri” n-ar prinde parlamentul cu uninominalul pur si au cotit-o. Pana anul asta, nimeni n-a vrut cu adevarat uninominal pur, ce s-o mai aburim?

    • #26

      Tudor » nu am de ce sa nu postez comentariul, tu habar nu ai ce inseamna un comentariu basist. al tau e decent si argumentat. poate intr-o zi o sa las unul, sa il vedeti si voi

  12. #27

    @Jerome:
    1. esti idiot; 2. idem 1
    3.,4,5,6, – la draq..ai dreptate…din pacate

    • #28

      @Mihai Grecia
      Tu m-ai facut idiot.
      Eu te fac basist.

      PS. E tot aia

  13. #29

    Cetine, nu te mai uita la Antena 3, ca te-ai imbolnavit de sindromul Mircea Badea, adica orice ar fi, Basescu e de vina. Presedintele Romaniei, oricare ar fi el, nu are atata putere cat cred unii cetatenii ca are. Presedintele e un diplomat ce reprezinta tara, el nu poate sa taie sau sa creasca salarii sau pensii, el nu poate sa creeze sau sa elimine locuri de munca, el nu poate sa-ti rezolve problemele tale individuale, cum nu poate nici un alt demnitar din stat. Si am impresia ca suferi si de sindromul Doina Cornea, care era impotriva comunistilor, dupa care a iesit la televizor si a spus sa-i votam. Romanii merita cele mai oribile lucruri din lume, pentru ca ii implora pe politicieni ca sa-si bata joc de ei. Eu ma consider un om corect, dar daca o sa ajung vreodata demnitar al statului, o sa fur cu cea mai mare nerusinare.

    • #30

      Andrei » esti de o naivitate infricosatoare. basescu a condus pdl-ul cu mana de fier, a pus premierul marioneta emil boc, a luat decizii el personal in toate problemele ce tin de guvern, pentru ca detinea guvernul, parlamentul si tot, desi atributiile sale constitutionale sunt sa dea buna ziua in strainatate. probabil memoria ta e relativ flasca, dar eu tin minte tot ce mi-a distrus viata in ultimii 8 ani, asa ca scuteste-ma. multumesc

    • #31

      Lasa ca vine Ponta si-ti improspateste memoria cat de bine era cand ne-a condus PSD-ul. Poate o sa-ti aduci aminte ca 90% din distrugerea tarii a fost facuta de PSD, iar 10% de PD, PNL si celelalte partide insignifiante. Vorbim la primavara, dupa ce o sa urce Romania pe culmile succesului, numai ca probabil eu o sa fiu plecat din tara atunci.

    • #32

      @Arhi, esti foarte inversunat de la alegeri incoace si zau daca pricep. Uite ca tu ai spus-o: “eu tin minte tot ce mi-a distrus viata in ultimii 8 ani”. Zi tata, pe larg, sa intelegem si noi. Zi ce ti-a distrus viata.

  14. #33

    Deci a crescut numarul de parlamentari si statul e tot nedemocratic? … Ma cac in ei de 3 ani de facultate pe Stiinte Politice daca inteleg anti-basistu din tine.

    • #34

      @alex – “Ma cac in ei de 3 ani de facultate pe Stiinte Politice”

      Bine faci.
      E clar ca nu ti-au folosit la nimic.

  15. #35

    USL USL USL

  16. #36

    Abia astept sa se reintroduca limba rusa in scoli!

    • #37

      Si crezi ca o limba straina ar dauna? Ce penibili sunteti, basistii… Stai ca vine iarna, iar platiti enspe mii de lei la gaz. Oh wait… a venit.
      Noi sa nu fim cu rusii, sa fim cu nemtii, dar la dracu, nemtii sunt cu rusii!!!
      Noi sa nu fim cu chinezii, sa fim cu americanii, dar la dracu, americanii sunt cu chinezii!!!
      Logica basista pute.

    • #38

      @Puiu
      Imi cer scuze, dar esti un dobitoc.
      Ar fi nemaipomenit daca in scolile romanesti (macar la optional) s-ar introduce rusa si chineza.

    • #39

      @Jerome – gandeste-te ca nici nu e nevoie sa se introduca in scoli (decat ca optional) insa ai uitat ce idioti se ocupa de invataman..
      ar fi o problema ca nu ar fi nimeni sau destui elevi interesati sa faca o catedra pt asa ceva..insa ministerul ar putea investi in cursuri online forte bine gandite si gratis, cursuri in urma carora sa poti da un examen si lua un certificat de absolvire.. practic eu asta consider o revolutie in invataman, fiecare curs e gratis, e online disponibil oricand si oricui iar cand te simti pregatit sa poti merge sa dai examenul si sa iti atesti cunostintele dubandite

  17. #40

    @ Arhi: PSD-ul a fost cu PNL-ul prin 2008. Nu oficial, dar in Parlament s-au sustinut. Cand a iesit PC de la guvernare. Au plecat secretarii de stat PC din ministere si au aparut secretari de stat sustinuti de PSD. 🙂

    @ Jerome: Legile se fac si se desfac. Cele mai multe nu sunt nici proaste. Oamenii prefera sa ignore spiritul legii si sa interpreteze cum au chef litera legii.
    Anyway, legile sunt supuse consultarii publice. Asa ca cine doreste, poate contribui la imbunatatirea lor.

  18. #41

    mai arhi doua chestii pe treaba asta:
    1) www.telegrafonline.ro/1200088800/articol/44473/psd_va_sustine_proiectul_privind_votul_uninominal_propus_de_guvern.html

    2)
    www.mediafax.ro/politic/hrebenciuc-uninominalul-pur-ar-favoriza-pdl-si-ar-defavoriza-partidele-mai-fistichii-9660118

    Nu s-a vrut uninominal pur inca de la bun inceput.
    Personal nu-mi pare rau nici de unii si nici de altii, insa de halit oricum o vom hali cu totii pentru ca dintr-un vot negativ niciodata nu iese nimic bun. In 96 au votat cu totii CDR si ne-a luat dracu in anii aia, mai aveam putin si cumparam paine cu roaba. Acum nu stiu ce va iesi dar cu de-al de Sturzu si poponaru ala de remus cernea in parlament nu cred c-o sa stam pe roze cum n-am stat nici cu miss litoral anastase. Nu-s pro pdl, pro kioru dar nici usl-ist din simplu motiv ca absolut TOTI sunt la fel. Acum e usl-ul pe val vor dezamagi si ei, dupa 4 ani cine stie poate ia domnu dan majoritatea voturilor, dupa alti 4 ani ia pdl-ul, dupa inca 4 va luat psd-ul si toooooooooooot asa. Se vor roti intre ei pana la adanci batraneti iar noi ramanem cu politica de la colt de strada la care ne pricepem de minune.

    • #42

      vlad » dude, mie mi se falfaie ce se va intampla peste 4 ani. cu ajutorul soartei, voi fi in alta tara. dar vreau sa il vad umilit pe basescu, asa cum m-am simtit eu in ultimii 8 ani. umilit si puscariabil. si sunt convins ca nastase va avea grija de el. dar trebui sa fie suspendat, pentru asta. altfel, ca fost presedinte, nu i se va intampla nimic, daca isi duce mandatul la bun sfarsit

    • #43

      Arhi, de curiozitate, cum te-a umilit Băsescu în ultimii opt ani? Vreau un răspuns punctual și concret.

    • #44

      ratza » emotionant, dorintele tale sunt lege pentru mine.

    • #45

      Nu era niciun atac, pe bune, chiar sînt curios. Am zis să fie punctual și concret fiindcă era mai simplu pentru mine să înțeleg 🙂

      Eu am devenit așa de miserupist că nici nu mă mai interesează cine iese și ce face. Oricum, îți respect alegerea de a nu-mi spune.

  19. #46

    @Arhi: voiai sa spui CCR nu CSM.

  20. #48

    Urez pe aceasta cale dinastiei Base &Co. aceleasi sarbatori fericite pe care le-am avut eu acum un an.
    Iar lu` ospataru` de Igas ii doresc sa-i creasca urzici la OO! In fiecare zi!
    Nu ca as fi mandru de astia care sunt acum la putere…

    • #49

      Midant, asa de bine le spui, de parca ai lucra in MAI.
      Sunt de acord cu tine, bisnitarul de Igas a fost cel mai dezastru ministru din MAI !

  21. #50

    De ce nu vad/aud nicaieri sa se aduca in discutie de cei peste 50% dintre romani care nu sau prezentat la vot ? sau a devenit ceva la ordinea zilei ?

    daca la masa iti este servit 3 feluri de cacat
    cacat nou si proaspat: (noii oameni politici aparuti de 2 3 5 ani si )
    cacat vechi si uscat: ( aici deja este ceva clasic ii stim cu tontii )
    cacat necunoscut amestecat: (aici sunt niste neica care nu a auzit nici bunicu de ei nici tata nici eu …..cum sa intamplat in zona mea )

    Eu am ales sa ma ridic de la masa fara sa gust …altii au incercat cu lingura aia mare altii mai timizi au incercat cu degetu , altii au suflat in cacat sa nu friga …..

    • #51

      cosm1n » aia au votat cu basescu, ca la referendum

    • #52

      Ce ma distreaza argumentele de genul asta.
      Hangiule, cacat gusti oricum, doar ca sortimentul a fost decis de altii. 🙂

  22. #53

    AFAIK, uninominalul actual se desfasoara in baza Legii nr. 35/2008, votata in martie 2008.
    Puterea in momentul ala era: presul Base, prim-minu’ Tariceanu si parlamentul dominat de PNL si PSD.
    De Basescu ai spus tu.
    Camarila rezulta din cele de mai sus 🙂

    • #54

      Comisarul Paraipan » sa ne aducem aminte CINE l-a pus pe tariceanu prim ministru si cine era in portocaliu, tinandu-se in brate? basescu si tariceanua? aha.

    • #55

      @Arhi: in 2008 guvernul Tariceanu era sustinut de PSD nu de PD 🙂

    • #56

      Florin Samareanu » guvernul tariceanu a ajuns acolo impreuna cu PDL. a fost numit de basesc. au castigat alegerile impreuna. si e absolut irelevant, cat timp atunci cand au vrut sa schimbe legea, basescu s-a opus. basescu a adus 100 de noi parlamentari, nu altcineva

  23. #57

    In loc sa urati un sistem intreg, o intreaga clasa politica, stiti voi sigura ca X e mai jegos decat Y. Inteligent. Nu ar fi atat de caraghios daca nu v-ati face naivi intre voi cu un aer de superioritate parinteasca. Certati-va, scoateti-va ochii ca prostii, pentru ca sigur Iliescu este mai bun decat Basescu sau Boc mai bun decat Ponta. Sunteti niste caraghiosi cu un IQ impresionant si va meritati pe deplin urmatorii 8 ani, precum ii veti merita si pe post-urmatorii 8.

  24. #58

    sa ma pis pe alegerile din rrromania
    au intrat in parlament : unguent, hoata natiunii, pe numele ei de fatare, roberta, broasca in gat, bullshitul, pardon, blaga, nuti si multi, multi altii.

    ne meritam soarta, daca traiam intr-o tara normala cu oameni normali, astia nu primeau niciun vot

    basescueunbou

    • #59

      Da cine cacat primea vot ma ? Dan Diaconescu ? Regele Cioaba ? Oamenii au ales cacatul cel mai frumos ambalat.

  25. #60

    Totusi cine credeti voi ca este cel mai mare fraier, parlamentarul sau cetateanul ?
    Cetateanul, clar. Cum dracu sa nu fie cand este furat pe fata si nu face nimic.

    • #61

      Tu ce anume faci ca să nu fii furată?

    • #62

      ratza » albinuta are 1.80 si e barbat. dar da, recunosc, are un user ciudat, care induce in eroare :))

    • #63

      🙂 Eh, m-am adresat unei albinuțe. Doar nu era să zic “domnule trîntor”…

  26. #64

    @Arhi: Acum ceva timp ai promis print-o postare ca va fi ultima discutie despre politica, insa e fix ca si cand te trezesti rupt de mahmur si zici ca nu mai bei in viata ta.

    Vorbesti de anumite lucruri din politica de parca ai fost acolo. Ne spui ca ai fost umilit si batjocorit de base, sunt curios in 2,3 cuvinte cum mai exact.

    Spre exemplu si eu ma simt mintit de tine, cititor fidel (necotizant e adevarat), pentru simplul fapt ca ai promis si nu te-ai tinut de cuvant. Dar bineinteles ce conteaza un guster in minus pe un blog a-listed.

    • #65

      Daniel Andrei » man, nu puteam trece cu vedere chestia asta, chiar nu puteam. daca il da jos pe base, jur ca nu mai scriu despre politica nimic. doar sa ne invadeze americanii sau ceva

  27. #66

    Daca tot ai coae le propui tu aici pe blog sa renunte la 90 de parlamentari toti in asa fel incat sa se mentina proportiile? Daca tot mergem pana acolo sa renunte la mandate pana la 300 de alesi?

    Apropos ce a facut tovarasul Alexa?

    • #67

      alxzen » a pierdut. cui sa propun, maica-mii? probabil intelegi gresit, eu nu sunt uselist, eu vreau sa il dau jos pe basescu.

    • #68

      Pe tovarășul Alexa nu l-au votat nici măcar ăia care au abonament la Gimmy (1.17% înseamnă probabil familie și prieteni). Cred că sloganul către votanți era să se ducă să dea o labă și i-a ofensat…

  28. #70

    Dupa cum am mai spus pe undeva uninominalul romanesc este o treaba…romaneasca. Ne-am rahatit pe noi ca vrem uninominal, ca nu-s bune listele ca ne baga pe gat pe cine nu vrem etc si uite unde am ajuns. Acum s-a vazut clar ca in “rromania” se voteaza partidul indiferent cine candideaza. Sa nu-mi spui tu mie ca din sutele de candidati pdl nici macar unul nu merita votul comunitatii iar astia de la USL toti is mierea lui Dumnezeu. Au pus tot felul de infractori si condamnati definitiv pe liste si au fost votati in procente de 70%.
    Concluzia e clara, votam ca oile si avem conducatorii pe care ii meritam, adica ciobani (orice referire la persoane reale este pur voita si intentionata 🙂 )

    • #71

      votul a fost un vot antibasescu. cat timp vom vota anti, acesta va fi rezultatul. momentan, singura solutie e votul anti.

    • #72

      Da, intradevar a fost un vot anti basescu si anti unii lideri din pdl dar sunt convins si de faptul ca e scris in codul genetic al romanilor sa mearga cu turma si sa se consoleze cu ideea ca “daca toti voteaza asa inseamna ca e bine”. Mi-ar place sa avem 2 partide mari si late (unul stanga si unul dreapta) care sa aiba procente relativ egale iar diferenta sa o faca realizarile nu ura fata de ceilalti.
      In alta ordine de idei iti dai seama ce ar fi insemnat un parlament cu 95% dintr-un singur partid, indiferent care ar fi ala. Ar fi iesit o noua inventie romaneasca, o dictatura democratica.
      Iar in legatura cu schimbatul legilor electorale tare imi este frica sa nu si-o ia psd-ul asa cum si-a luat-o cu mandatul de 5 ani la presedinte cand au pregatit legea pt nastase si a tras foloasele basescu, incat acum isi mananca unghiile ca altfel deja erau scapati de el.

  29. #73

    Eu sunt nelamurit in urmatoarea privinta:

    Conform legii 35/2008 dupa care s-au organizat actualele alegeri norma de reprezentare pentru un deputat este de 70.000 locuitori iar pentru un senator de 160.000 de locuitori.
    Asta inseamna, s-au cel putin asa inteleg eu, ca, la o populatie de ~22 milioane de locuitori putem avea maxim 314 deputati si 138 de senatori.
    Din datele BEC vom avea 412 deputati si 176 de senatori.

    Astia in plus pe cine reprezinta daca legea spune clar care este norma de reprezentare. Nu inteleg si va rog sa ma lamuriti.

    • #74

      Valentin S. » ceva cu redistribuirea. daca atinge un prag minim, trebuie sa fie parlamentar

  30. #75

    M-am lămurit pe deplin ce-i cu uninominalul ăsta, dacă au ajuns parlamentari rromani prin misterioasa redistribuire al’de Igaş ăla de”brancona” “impetuos necesar” lb. româna, MRU, Ialomiţeanu, Flutur de aducea lumină de Paşti şi desena lozinci cu oile pe imaş, Alma Roberta abac de numărat din 3 în 3, Boagiu autobahn de Rro, cireşica de pe … Elena… nu din Troia.
    Aştept de la băse să zică acum de cei 300 şi să-i invite pe ăia de pe locu’ 2,3,4 să renunţe benevol de a-şi prelua mandatul pentru camera deputaţilor sau senat, n-or ajunge 300 dar nici 588. Dar asta e de domeniul fantasticului aşa că rămân cu visul, poate îi împuţineaza vreo “apocalipsă”… de fapt la noi nici asta nu vine….

  31. #77

    ai sa te lasi tu, cetin , de politica.?
    haha
    cand m-oi lasa si io de futut pizde si de beut.
    eh, de baut ma pot lasa, dar pe udrea as doar putea sa ma pis.

    deci sa revenim la politica!
    ahhhh mmmm mdeeddddd aaaaa!

  32. 1. “basescu a contestat modificarea legislativa a USL-ului la CSM” – vrei sa zici la CC (Curtea Constitutionala nu la Consiliul Superior al Magistraturii – care are cu totul alte atributii)

    2. “băsescu și ai săi au apelat la slugile lor de la CSM și au declarat legea neconstituțională” – vrei sa zici la CC (Curtea Constitutionala nu la Consiliul Superior al Magistraturii – care are cu totul alte atributii)

    In rest nu sunt absolut de acord cu tine dar asta nu inseamna ca nu esti un tip fain cu umor, un tip ok.

    Numai bine!

  33. #79

    Cand ai timp, scrie te rog un articol despre legea electorala in Romania, ce si cum se intampla. Eu nu reusesc sa pricep niciun strop din criteriile electorale. De exemplu, nu inteleg cine a ajuns in parlament in urma alegerilor si de ce. Nu inteleg cum s-au impartit voturile pe colegii, ce e aia un colegiu. Si mai imi aduc aminte ca acum vreo 5 ani am fost la un referendum care a fost validat si urma ca numarul parlamentarilor sa scada dramatic, lucru care nu s-a intamplat.
    In alta ordine de idei, numarul asta de 590 se stia dinaintea alegerilor, sau s-a concretizat in urma lor?
    Crede-ma, nu sunt retardat :), dar n-am gasit nicaieri o explicatie coerenta.

  34. #80

    E bine ca sunteti toti oameni cu viziune aici si nu va cramponati in detalii!
    In esenta, basisti, nebasisti, antenisti, ungureni si alte lighioane, chestia vitala in cazul asta e ca din taxele si impozitele pe care le platim trebuie sa sustinem un parlament cu 20% mai mare, poate voi nu platiti impozite sau nu vedeti asta dar pentru mine sunt mult mai multe guri de hranit in contextul curent, indiferent cine e vinovat(chiar mi se rupe) in final tot din taxele noastre ii platim pe astia!

    Dar nimeni nu atrage atentia aici, toti sunt prea ocupati cu basisti-antibasisti desi in esenta tot noi platim! Deturnarea discutiilor pe panta asta imi miroase a blat!

  35. #81

    albinuta veninoasa, true!

  36. #82

    Stii cum e asta cu votul anti-basescu? E ca si cum as avea eu boala pe vecinul de sub mine (care e un manelist infect si o cioara borata), si, din dorinta de a-i face rau, ii dau foc la apartament. Ghici ce?

    • #83

      punKreas » da, asa e, fara basescu si pedele vom fi terminati

    • #84

      Nu e vorba de asta, arhi, dar, in dorinta mea de a-i face rau tiganului, nu ma gandesc ca poate lua foc si apartamentul meu :))

      PS: bugetarii raman fara tichete, iar taxele cresc cu 16% :))

    • #85

      punKreas » si asta e rau?

  37. #86

    Salarii îngheţate pe 2013. Creşterea impozitelor şi taxelor locale cu 16%.

    Mue base

  38. #87

    Arhi cred ca l-ai inviat pe Caragiale! M-am cacat pe mine de ris citind comentariile pline de intelepciune ale rromanilor indo-latini de pe blogul tau.

  39. #88

    Maresc comunistii imopozitele!
    Uraaaaaa!!!!….

    Traiasca PARTIDUL!

  40. #89

    Cu tot respectul domnule Cetin Ametcea va inselati:
    “E impresionantă şi cu lipici la public jelania asta colectivă că au intrat în legislativ şi ăia care au pierdut alegerile. Dincolo de realitatea constatării că nu-i musai să câştigi ca să exerciţi un mandat de reprezentare, sunt nişte chestii care trebuie scrise. 1. Legea e făcută prin decizia politică a cuplului Bogdan Olteanu-nea Viorică (cu inestimabilul sprijin logistic al lui Mişu Voicu) şi a asigurat în 2008 “alegerea” unor oameni ca Antonescu, Orban sau Tăriceanu. 2. Legea e-n vigoare pentru că PD-L a atacat (şi bine a făcut) la Curtea Constituţională uninominalul pur, pe care-l susţinuse din gură când era mare şi tare. 3. Dacă votam pe legea nouă, configuraţia Parlamentului era mult mai simplă: 95% USL, 5% UDMR. şi, chiar dacă erau cu peste 100 de parlamentari mai puţin, nu era deloc bine, domnu’ chestor. da, ştiu, e scumpă democraţia, dar face. 4. America are mai puţini. eu zic să mai căutaţi prin forurile legislative locale reprezentative şi să folosiţi abacul. 5. De bine, de rău, sistemul ăsta asigură proporţionalitatea reprezentării opţiunilor politice. iar atât de huliţii Udrea, Blaga & co au electoratul lor, cât e el, cam triplul pragului minim. Care acum e şi reprezentat în Parlament. 6. vai, legislativul arată ca un mare OTV! aşa, şi? alegerile s-au desfăşurat în Groenlanda, cu votanţi din Zambia şi candidaţi din Taiwan? nu, dragilor, dintre noi, pentru noi, cu votul nostru!”

    Victor Ciutacu
    Cu deosebit respect,
    Bogdan bradescu, cititor fidel

  41. #90

    Eu sunt Apolitic de fel,i-as impusca pe toti! Insa cea mai mare ura o am pe partidul FSN-PDSR-PSD ! Cele mai mari jafuri s-au facut in guvernarile lor.