Oricât ar fi de funny, să conduci cu o asemenea viteză mi se pare criminal. Nu știu care sunt limitele de viteză pe autobahn, dar cred sincer că un asemenea sinucigaș ar trebui scos de pe drumurile publice.
La viteza aia, în afară de a ține volanul drept, alt control asupra mașinii chiar nu ai. Ești o ghiulea care se bazează pe bunăvoința naturii și a celorlalți șoferi.
NOU
Daca cel ce filma avea 100km/h cand a fost depasit… Ala cat o fi avand?!
Din cate stiu baietii aia au o portiune sau mai multe fara limita de viteza…
NOU
aprox 400-430 km/h ( apreciind distanta parcursa in 4 sec ca fiind undeva la 500m)
NOU
cum sa aiba ma 400? ce dracu, mai dai si argumente…
NOU
Masinile admise pe drumurile publice, sunt “sugrumate” la vreo 250-300kmh, (nu stiu exact) indiferent de marca, pret, proprietar, etc. Eu cred ca ceea ce se vede in film e mai mult o iluzie optica. Totusi exista destui idioti, care simt nevoia sa-si demonstreze insusi cat de “grozavi” sunt!
NOU
@gede: tu te auzi ce spui?
la 400 km pe ora masina aia nu mai are cum sa stea cu rotile pe sosea – decoleaza si nu mai ai control deloc.
poate daca era o masina de formula 1, probabil ca da, desi si aia era la limita, dar zic ca exista diferente majore intre forma caroseriei unei masini F1 si asta de o vazuram noi.
NOU
@aurache: Sa nu uitam de Veyronul ala, care a depasit 400 km/h si nu a decolat, dar normal ca nu era varianta pentru sosea.:)
NOU
GD mai taie din ele da-le…
NOU
Hunac, ai buton de play/pauza. Fa un stop dupa 4 sec, pune la socoteala distanta parcursa de individ, observabila in oglinda, pune la socoteala distanta pe care o vezi efectiv prin parbrizul aluia si adauga si distanta parcursa in tot acest timp de observator. Este ca iti cam da ?
NOU
Daca tot esti asa de destept spune-mi si mie ce masina avea? Chiar si veyron-ul ajunge la viteza lui maxima in conditii aproape ideale.
NOU
Buddy, apreciaza tu distantele intr-un video filmat cu o camera care are o lentila mai sferica decat basica la peste. Sa nu iei in calcul efectele de distorsiune a imaginii, ca sa iti dea tie 400.
Ala avea pe undeva pe la 280kmh maxim, mai degraba undeva intre 260 si 280.
Si ça tôt esti tu expert in analysa video, spune-mi cam ce viteza are masina din care se filmeaza in videoul asta? vimeo.com/34161844
NOU
avea viteza lu Minny
NOU
@ElZorab: Bre, dacă omului aşa i-a dat calculul teribil de precis (pt. că aproximările din ochi sunt clar modul cel mai potrivit de a calcula ceva), ce plm vrei acuma? Să accepte raţional că maşina aia putea ajunge la 430 de km/h doar dacă avea montat motor cu reacţie? Şi ai fost nasol la faza cu Veyron-ul, eu am avut un BMW din 82 şi am prins lejer 400 km/h. Bine, vitezometrul era stricat şi am apreciat din ochi, dar plm, sunt sigur ca am calculat bine.
NOU
@ElZorab: Bre, dacă omului aşa i-a dat calculul teribil de precis (pt. că aproximările din ochi sunt clar modul cel mai potrivit de a calcula ceva), ce plm vrei acuma? Să accepte raţional că maşina aia putea ajunge la 430 de km/h doar dacă avea montat motor cu reacţie? Şi ai fost nasol la faza cu Veyron-ul, eu am avut un BMW din 82 şi am prins lejer 400 km/h. Bine, vitezometrul era stricat şi am apreciat din ochi, dar plm, sunt sigur ca am calculat bine.
NOU
tu esti ala de calcula la OTV viteza cu care a miscat mana ‘Basescu cand’ l-a lovit pe baiat?
NOU
Pe unele portiuni nu exista limite de viteza. Ca un sofer care merge zilnic pe astfel de drumuri sper ca filmuletul sa fie trucat. Altfel iara incep discutiile pe aici pentru limitarea generalizata a vitezei.
NOU
Era Vadim, se pregatea sa ajunga la o sedinta din cadrul Parlamentului European.
NOU
pentru oameni care n-au mers cu mai mult de 100 viteza aia pare senzaţională şi maşina greu de controlat. pentru cine şi-a luat maşină de 100K şi a făcut şi un curs minim de şoferie nu e aşa senzaţional.
NOU
am impresia ca te justifici pentru postarile acelea jenante de pe zoso.ro cum depaseai coloana in curba fara discernamant. eu cred ca nu ar fi un capat de lume sa recunosti ca a fost o prostie si din partea ta sa postezi cocalarismele alea si din partea astuia ce merge cu 300.
NOU
+1
Supercar-urile alea nu au etrieri si directie de logan, incat sa fie incontrolabile la 250kmh.:)
NOU
Sa inteleg ca tu ai masina de 100k si curs minim de soferie?
Am cunosc anii trecuti o persoana care se ocupa cu cursuri de conducere unde invata amatorii cum sa-si conduca bolizii fara sa loveasca copacii.
NOU
Ca din tun s-a dus.
@Haterul » e Chuck Norris.
NOU
Ah ce as vrea si eu portiuni din astea la noi in tara, fara limita de viteza
NOU
iar eu as vrea sa am exclusivitate absoluta asupra serviciilor funerare cauzate de portiunea aia la care visezi tu.
NOU
@aurache: poti sa imparti linistit si cu alti 2-3-10..si tot iesi pe plus bine de tot
NOU
Nu am apucat sa vad, dar parca semana cu un Logan.
NOU
M-am tot “belit” (:)) pe “play/pause” sa imi dau seama ce masina e. Inclin sa cred ca ar fi Ferrari sau Corvette. In orice caz, masina care ajunge si depaseste cu putin 300 km/h.
Asta si cred, ca masina aia avea ndeva pe la 300 km/h, viteza pe care f multe masini din parcarile patriei noastre o ating destul de usor as zice.
Senzatia la un Porsche de ex (pt ca doar cu asa ceva am mers) la 250 km/h este cam aceeasi cu Loganul la 120-130.
Si da, daca cel ce filma avea in momentul depasirii 120-130 km/h, diferenta sesizata la trecerea supercarului cu 300 a fost exact una ca si sum ar fi stat pe loc.
NOU
eu zic ça e un DB9.
NOU
E Porsche Panamera,uita-te in oglinda la formele din fata si pozitionarea ledurilor.Si forma dupa ce trece pare a Panamera.
NOU
Nu e Panamera, uita`te la pozitionarea stopurilor.
NOU
E Logan fără frâne, haterilor…
NOU
Păi voi de ce credeați că-i zice Lăstun ?
NOU
Au trecut cateva secunde bune pana sa poata zice soferul care filmeaza ceva :).
Eu am vazut ca avea 150 cand a fost depasit si nu cred ca-s mile.
NOU
Mie mi se pare a fi motocicleta.
NOU
Toate ca toate,nu stiu unde ati vazut ca ala care filma merge cu 100km/h.
In momentul cand lasa camera in jos,are 150km/m pe la sf.are deja 160km/h.
Imi place spiritul de observatie si atentia unora.
Ala care a trecut pe langa mai mult de 300-310 km/h nu avea.
NOU
Se vede clar ca a accelerat dupa ce a fost depasit asa ca ala nu “zbura” cu mai mult de 200 maxim 250.
Si sa vezi ce senzatie ai cand mergi cu 150 si te depaseste un grup de motociclisti si pe stanga si pe dreapta.
Zici ca ti-au zburat tantarii pe la urechi. 🙂
NOU
Si totusi ce masina era? Mie mi s-a parut ca era Chevrolet Corvette!
NOU
Nu cred ca sunt singurul care a trait senzatia celui care filmeaza si pe A2/A1. Ce sa mai vorbim de Autobahn…
NOU
in afara de cateva zone unde este restrictie de viteza , mai toate autostrazile lor sunt fara limita , si majoritatea care merg cu masini puternice pe acolo scot untul din masina, pentru ca pot si pentru ca este LEGAL
NOU
bai fratilor….asta cu e LEGAL…..poate masina…mici cursuri de pilotaj….cine n-a mers cu mai mult de-o suta…sunt CACATURI. cand ai peste 200 nu mai ai nici un fel de control psihic/fizic al masini…totul este doar un film la care esti un simplu spectator. nu mai exista ideea de frana…directie…anticipare…e doar noroc,rugaciune si BULAN….indiferent daca esti pe logan sau aston martin
NOU
Si astea ne-o spune unul care chiar a condus cu asa viteze, nu? Adica aia de la F1 incalca grav legile fizice, cum domle, e imposibil, aia au bulan, ce conteaza ca au monopost, nu e diferenta mare fata de Logan. Hai sictir, creier de molusca.
NOU
bebito…esti idiot….
referitor la “cu cat m-am dat eu maxim”…240 pe A2.
referitor la F1…aia sunt toti piloti experimentati…lucru care nu este valabil pe nici o autostrada..
tot referitor la F1….viteza medie este de 250 acum…pe cel mai rapid circuit….nu este 400.
tot referitor la F1….si acolo au mai murit oameni …”ca aveau masini mai bune ca Loganul”
ti-am mai zis ca esti idiot?
NOU
Viteza medie nu inseamna ca pe anumite portiuni nu ajung sa rulkeze mult mai rapid.
Iti recomand un experiment legat de mdie: Iti dai jos nadragii si iti pui o buca pe un cub de gheata si cealata pe un fier inrosit. Nu ai de ce te plinge pentru ca in medie temperatura e ok…
NOU
@mihai: ai vazut tu ca aia pleaca de pe loc si ai ajuns la concluzia ca restul de ‘jde ture le fac la 500KM/h ca sa dea (500+0)/2=250 si ca sa ruleze “mult mai rapid”….nu-i asa?
manca-mi-ai nasul de paralel…
recunoaste cai supt din acelasi loc cu bebito…si incep sa te inteleg
NOU
vex, ai impresii greşite.
NOU
Problema nu e ca nu poate tine masina pe sosea. Problema e ca poate undeva in fata cineva se hotaraste sa depaseasca (putea fi si cazul asta, daca depasirea incepea cu vreo 15-20 de secunde mai devreme). Nu-l vede in retrovizor pentru ca individul vine cu viteza exagerat de mare; intra in depasire si 10 secunde mai tarziu nebunul se infige in spatele celui ce depaseste. Din cauza asta nu e normal sa circuli cu asemenea viteze pe drumurile publice.
NOU
…. e complicat sa vorbesti de viteze relative, viteze de reactie si altele de genul asta unora care au ramas calati pe ideea “e mai buna ca loganul…deci poate merge cu 300…ca este si legal…”
NOU
eu a trebuit sa ma uit de doua ori ca sa imi dau seama ce s-a intamplat. oricum, am trait senzatia asta pe Autobahn de pe locul soferului dar intr-o masina cu volan pe dreapta. Nu apucai nici sa vezi marca masinii darmite numarul:)
NOU
E clar ca avem nevoie de fostul ministru Funeriu.
NOU
Eu cred ca ma apropii de 10.000 de km parcursi pe autostrazile din Germania si as zice ca in cazul meu cele fara limita de viteza au fost undeva aproape de jumatate (putin sub), dar evident depinde si de zonele in care mergi. In unele zone sunt mai dese cele fara limita de viteza, in altele mai rare, depinde daca sunt autostrazi modernizate, cu mai multe benzi de circulatie, daca sunt multe localitati relativ aproape si exista multe noduri si iesiri/intrari, zone mai putin populate, etc.
In caz ca nu am mers prin zona sau am mers putin putem sa ne informam un pic de aici: en.wikipedia.org/wiki/German_autobahns#Speed_limits
Exista zone fara limita de viteza (undeva la +50%), zone cu restrictii permanente (undeva la o treime) si restul cu restrictii temporare (in general in zonele in care se repara/extind autostrazile).
In zonele fara restrictii de viteza exista totusi o viteza recomandata de 130km/h iar in cazul unui accident, daca se stabileste ca s-a circulat cu o viteza mai pare soferul e pasibil macar de o parte din vina (culpa comuna).
NOU
E LEGAL, aia au descoperit apa calda inaintea noastra, au drumuri, nu glume, si stiu sa circule si cu viteze din astea. Cine nu a fost acolo, nu a circulat, si cel mai important nu a OBSERVAT cum se circula, n-are sens sa mai vorbeasca….E imprudent, si norocul e destul de important in supravietuire, dar 240 pe “autostrada’ in Romania mi se pare o idiotenie muuult mai grava (mai ales ca cine stie ce masina o fi ajuns la asemenea viteza supersonica) decat filmarea de mai sus.
PS. imi pun o punga de floricele la facut, ca banui ca va fi fun de urmarit de aici incolo :))
NOU
idiotenie e putin spus…a fost una dintre cele mai mari cretineli facute de mine pana acum. nu era o lauda…un sfat sau un indemn…era pur si simplu un raspuns pentru cei care sunt primii din familia lor care schimba hranirea mijlocului de deplasare cu alimentarea la pompa si cred ca daca au cine stie ce ursulet sau passat ruginit si au mers si ei cu 180 prin germanica sunt niste mici schumacheri si toti cei care zic ca viteza e periculoasa indiferent de masina n-au vazut in viata lor decat 1300 berlina.
referitor la modul cum se circula….e simplu…sunt obisnuiti cu un anumit stil de condus…ca asa l-au prins ei…nu-i bai, totul se va rezolva cand din ce in ce mai multi estici isi vor plimba skodele, seaturile si alte asemenea mirifice exponate pe la ei prin patrie si vor fi convinsi ca “au si ei timp sa se bage” si vor incepe sa crape din ce in ce mai multi din vechea garda, cei care “respecta legea” conducand cu 300
PS1.masina era una buna…
PS2. cumpara cineva un Logan bun? 🙂
NOU
şi altă parte tare: cel care filma mergea cu 150 km/h, la 4.400 de ture, deşi era pe rezervă :))
NOU
Asta m-a filmat cind conduceam fara sa-i dau voie.
NOU
seamana cu un Porsche Panamera…
NOU
Poate era nenea asta:
auto.howstuffworks.com/5-fastest-speeds-on-autobahn5.htm
La ce viteza avea e posibila si calatoria in timp.
NOU
Din cate stiu eu, la ei pe autostrazi nu prea sunt limite de viteza, decat in apropierea oraselor/satelor.
NOU
si spune asa, nu avea 400 km/h, huh?
NOU
Da’ ce zi eu 400, 450km/h, sigur avea! :))))
NOU
m-am mai uitat inca odata la filmulet si e ceva care ma intriga: oare parapetul ala metalic chiar rezista la o tamponare cu o masina, nu la 300Kmh, ci macar la 150kmh?
ma asteptam la ceva parapet de beton cu un profil deflector, ceva care la ciocnire sa te arunce inapoi in banda ta – chiar daca si acolo poti baga nevinovati in mormant, dar macar nu ajungi pe contrasens.
de ce va zic?
am condus odata pe o autostrada de-asta mai veche unde intre sensuri era parapet metalic -daca nu ma insel unii dintre stalpii de sustinere erau din lemn- am intrat pe banda de depasire care era libera si in clipa aia am vazut cam la 150 de metri in fara un nor de praf, aschii, cioburi, iar in nor era o namila de suv (probabil un lincoln navigator) caruia probabil i se rupsese roata de pe partea soferului si acum ara cu sasiul si aripa stanga fata.
eu aveam aprox 120, in spate aveam o camioneta/suv, pe dreapta un tir, iar ala, cu toata franarea data de gard, probabil ca tot avea vreo 50-60 venind din sens invers.
frana nu puteam pune ca ma lua ala din spate, care si mergea ca un idiot in curul meu, sub tir nu ma puteam baga, liber in fata pe banda mea, asa ca am accelerat la blana si am zis “macar sa mor cat mai rapid”.
am scapat teafar numai fiindca a tinut gardul, dar mi-a ciupit vopseaua pe capota in cateva locuri si ma mir cum toate “schijele” alea nu mi-au crapat parbrizul.
2-3 zile dupa aia nu am fost in firea mea…
NOU
Daca vorbim de 400 kmh Veyron merge pana la 407 si noul Veyron Super Sport ajunge la 417 deci este posibil.
Daca avea tupeul sa mearga cu o asa viteza inseamna ca era Autobahn fara limita, in rest este la 130km/h limita.
Masina aia era un CL 63 AMG, daca pui pauza cand apare in oglinda il recunosti dupa grila din fata. Parerea mea ca mergea cu 300 poate 310.
NOU
Robert: mai exact 267 mph, adica 430 km/h are Veyronul SS. Ala vechi avea 407 topspeedul. Le incurcasi putin.
(mistoc sportul asta, trollingu’….)
NOU
Loganul nu este masina.
Audi A4 model 2008 este masina. Are directie asistata si frane, lucru pe care Loganul nu le are. In concluzie un A4 cu motor de 3 litri cu 5 persoane in masina si portbagajul plin, merge cu 245 kmph pe un drum european, E87 daca nu ma insel (e neted ca in palma) de nici nu il auzi cum baraie, asa e de silentios.
A1 si A2 sunt niste drumuri comunale cu pretentii.
Autobahnul e autostrada. Aia au zone fara limita dar cu recomandare cum s’a spus mai sus. Acolo, cand pe portiunile DREPTE (ca altfel nu se poate) iti vede omul farul in retrovizoare e de doua ori mai atent pana sa depaseasca pentru ca are DISCERNAMANT si este CONSTIENT de pericole pentru ca este CIVILIZAT si EDUCAT in spiritul unui sofat mai sigur, chiar si la viteze de autostrada, asta spre deosebire de noi. La ei poti sa ai si racheta. Daca te vede ca vii tare din spate, regula de bun simt ii obliga sa se dea din calea ta. De aia cand o sa am cojones sa ma dau cu 240 cu motorul o voi face pe Autobahn si nu pe A2 ca sa nu mor infipt in curul unui Logan, al carei proprietar compenseaza lungimea sau lipsa ei cu un comportament nesimtit in trafic. La noi mergi linistit cu 170-180 pe A2 (da, da, se poate si chiar in conditii de siguranta pe unele portiuni, astfel ca reduci substantial timpul necesar B-CT) si te trezesti cu vreun meltean complexat de marimea penisului sau care vrea el sa fie primul in coloana si ajungi de poveste pe la stiri. Aia au un lucru pe care noi nu il avem. Se numeste civilizatie! In rest legile fizicii si asfaltul sunt cam aceleasi peste tot.
NOU
In concluzie, A4 mai bun ca Loganul! Multumim pt ca ne-ai scos din ceata.
NOU
www.youtube.com/watch?v=niu6dJhdRJM -avem si in Romania.
Nu e o viteza senzationala pentru un Corvette. Si da, e Chevrolet Corvette.