Anul trecut le-am făcut reclamație la ANPC băieților șmecheri de la Tinmar, care au decis, pe 20 decembrie, că îmi vor crește contractele de curent și gaze și am la dispoziție până la sfârșitul lunii să mă decid dacă accept noul contract sau mă mut. Pe 20 decembrie.

După doar 2 luni, ANPC mi-a răspuns. Relativ satisfăcător.

Ce nu știați este că, tot atunci, am făcut cerere de schimbare la Hidroelectrica, pentru că era cel mai bun preț, la momentul respectiv.

Nu mi-a răspuns nimeni, aia e, m-am mutat la Digi, all good.
Ieri, 11 mai 2022, mi-a răspuns și hidroelectrica.

5 luni, da? 5 luni ca să primesc răspuns la un mail.
Fast and hidrofurios.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

44 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Man… iti dai seama ca s-a facut coada la hidrofurios la fel cum a fost la benzinarii acum cateva saptamani… si aia sunt de stat.

  2. #2

    E bine că ai primit răspuns, eu am trimis actele din septembrie anul trecut și nici măcar un semn până acum. Poate la anul.

  3. #3

    Bai las-o in plm de treaba, documente semnate si scanate.

  4. #4

    Or avea call centeru’ la Cluj, mai stii?

    • #5

      E in bucuresti dar n-au avut apa calda sa se spele pe ochi

      1
    • #6

      Sa zica “merci” ca nu e mai rau, puteau fi banateni.

    • #7

      Mai rau decat la miticia nu are cum sa fie.

  5. C’mon man, Hidroelectrica are platforma online de contractare din luna februarie, Am facut migrarea pe 05.02, lejereanu si automatescu – client.hidroelectrica.ro/contractare.
    Am scapat de ENEL, cosmarul buzunarului meu.

    1
    • #9

      Esti usor neatent, ca sa nu zic mai rau.
      Omul a trimis in decembrie si nu a primit raspuns.
      Tu, ca un viteaz ii spui ca e fraier ca din februarie, adica 2 luni dupa, putea sa faca online.
      De ce dracu sa faci online in februarie daca de buna credinta ai trimis cu 2 luni inainte documentele prin procedura aflata in vigoare la momentul respectiv.

    • #10

      Suplimentar – Hidroelectrica se ocupă de partea produsă strict de hidrocentrale – iar noi suntem în al treilea an de secetă consecutiv. Așa că pe la finalul verii s-ar putea să aveți surpriza să plătiți curent cumpărat la prețul spot.

    • #11

      Inainte era pe mail. Cosmar. Pe vremea aia mergea cu cerere la registratura. Dupa ce au facut online, coada online a mers mai repede decat cea pe mail. Si mie mi-au raspuns la cateva luni pe mail dupa ce facusem deja contract prin registratura.

      Facturile vin pe mail, dar ca sa platesc usor mi-am facut cont la BCR (asta si cu BT sunt favorizati). Si mai e o firma de plati.

  6. #12

    Eu am primit prima factura de la Hidroelectrica dupa 1 AN!!! in care le-am dat zeci de mailuri, telefoane si am facut o reclamatie la ANRE. Toti din call center erau mirati ca nu am primit factura, dar ei nu aveau acces sa emita si ma redirectionau la financiar. Ce crezi? nici cei de la financiar nu puteau emite si toti spuneau ca vor vorbi cu un sef si se va rezolva in cateva zile, mai exact 365 de la inceperea contractului 🙂

    2
  7. #13

    S-au mai reparat la Hidroelectrica. Se face online acum, în 15 minute am avut contractul.

    1
  8. #14

    Cand ma mai intreaba cineva de ce nu ma mut la Hidroelectrica, le arat articolul asta. Si eu m-am mutat de la Tinmar la Digi.

    Dar nu am mai apucat sa le fac reclamatie, cand am vazut oferta lor, am sarit de pe scaun si am coborat jos, in casieria RDS.

  9. #15

    Acum au platforma pe site de contractare,index, facturi.Contractul a venit repede,indexul de transmis ceva mai greu …dar trebuiesc cunoștințe PC …iar factura nu am primit deocamdată …..contract semnat pe 9 feb…cu intrare în drepturi cu 1 martie.
    Deci au evoluat puțin .Le trebuie o aplicație mobilă pusă la punct și rezolva toate problemele,dar am impresia că e Românica acolo.Merge ai așa.

  10. #16

    Ciudat. Eu am intrebat ce aveam de intrebat la telefon si nici nu am asteptat mult pana sa imi raspunda cineva. Iar documentele pentru noul contract le-am trimis prin platforma lor, a mers totul ca pe roate. De luna asta sunt la Hidroelectrica.

    Cu aceasta ocazie, as dori sa urez un calduros “muie” celor de la Enel. Sper ca viata sa ii trateze asa cum trateaza ei clientii.

  11. #17

    Eu m-am mutat la hidroelectrica. A mers instantaneu de cand au facut platforma de clienti, de prin ianuarie.

    • #18

      Si la mine a mers repede pe platforma lor.

    • #19

      expresul de hidroelectrica, platforma 9 si 3/4

    • #20

      De la ce furnizor ai plecat si care sunt diferentele de tarif ?

    • #21

      Am plecat de la Enel. Imi marise la 1.4 lei pe kwh din Ianuarie si ceva abonament pe zi. Acum am maxim 0.7 cu totul pe kwh. Fara bonamente si alte smecherii

  12. #22

    Explicatia oficiala este ca au avut mai multe cereri decat puteau ei sa proceseze. Acum si-au cumparat ceva soft si se misca mai repede.

  13. #23

    Intre timp baietii si-au facut platforma pt contractare si merge mult mai repede treaba: client.hidroelectrica.ro/contractare .

  14. #24

    Merge instant de când au făcut platforma online. In 2021 da, era horror cu trimis documente pe mail.

  15. #25

    Am trimis și eu mail la hidroelectrica, degeaba. Apoi au dat drumul la platforma online, am aplicat acolo, apoi, cam după 3-4 săptămâni am primit ultima factura de la Enel. Problema e ca din februarie nu am primit nici o factura de curent, nu știu cum o sa ma bucur de prețul rezonabil la energie dacă vor factura de 2 ori pe an câte 2000 de lei…

    • #26

      o sa primesti factura pe mail. poti sa verifici si aici client.hidroelectrica.ro/facturi

    • #27

      Au avut ceva probleme cu softul de facturare si de asta nu ai primit.
      (traducere: amenda ca nu au trimis facturile la timp e mai mica probabil decat cea ca nu au aplicat schema de compensare asa ca au dat vina pe IT. Desi normele alea aberante erau practic imposibil de implementat in 2 saptamani cat au avut la dispozitie)

    • #28

      N-am nimic nici pe mail, nici pe link-ul acela. Am data deja citirea pe site de 2 ori, urmează a 3-a.

  16. #29

    Contract făcut pe platforma HIDROELECTRICA pe 17 Ianuarie, intrat in vigoare pe 9 Februarie, index transmis lunar în platformă (primul in Martie la sfârșitul lunii), venit factura pentru trei săptămâni cu index transmis de distribuitor (am contoar inteligent și mi-au transmis să nu mă mai obosesc să îl transmit eu că pierd timpul degeaba). La plata facturii e mai nașpa că trebuie sa te deplasezi la BCR sau la automate de plată, varianta doi este Pago… am plătit prin Pago dar, pe site HIDROELECTRICA nici in ziua de astăzi nu pot să vad dacă factura este plătită. Si as dori pe această cale să transmit :. MULTĂ MUIE celor de la Enel și celor de la Engie..

    1
  17. #30

    eu am facut in septembrie cerere de schimbare, tot asa prin mail, si am devenit client in 3 luni.
    de cand au facut platforma online se misca foarte bine. am schimbat alte 4 contracte folosind platforma online si a durat cam 1 luna pana s-a facut schimbarea.

    • #31

      Salut, dupa cat timp ti-a venit prima factura si tin cont de indexul transmis?

    • #32

      prima factura mi a venit dupa o luna si jumatate sau 2 si era cu un consum estimativ pe care l am scris in contract. abia dupa ce am dat citirea aici client.hidroelectrica.ro/autocitiri am primit factura cu un consum real. oricum nu mi bat asa mult capul cu autocitirea, am pus in contract un consum estimativ de 100kwh pe luna iar eu consum cam 120-150 real.

    • #33

      Eu am factura luna de luna dar estimată…pot sa le trimit indexul că degeaba…tot 100 de lei …nici nu mă mai obosesc cu indexul…sa vina ei sa citească când vor dori

  18. #34

    nu stiu daca ti a zis cineva pana acum, dar vezi ca acum se face online cererea 🙂

  19. #35

    Așa am așteptat și eu vreo 2 luni, dar am sunat la ei și mi-au spus să nu mai aștept că au avut multe cereri pe email și nu fac față. M-au îndrumat către ‘portalul’ de client unde am încărcat actele și au emis contractul, iar în vreo 2 săptămâni am fost clientul lor.

    Acum am altă problemă, sunt clientul lor de pe la jumătatea lui Februarie și nu mi-au emis nici o factură până acum :)))

    O să fie interesant când o să-mi vină 5 facturi în același timp + penalitățile de întârziere de plată în același timp 🙂

    • #36

      La fel am patit si eu,astept factura din februarie incoace.
      Am facut reclamatie pe site,cica atunci poate te mai baga in seama.

  20. #37

    Hidroelectrica are mai nou portal de contractare.
    A durat vreo 15-20 de minute sa primesc documentele pe mail si transferul s-a facut cam intr-o luna.
    Probabil ai avut tu ghinion

  21. #38

    Eu am făcut contractul pe platforma lor în martie și din aprilie sunt la ei. De atunci, am sunat de minim 10 ori la ei, acum 2 zile a răspuns o doamna, aveam întrebări legate de facturare, pt ca nu s-a emis nicio factura. Am sunat bou, am rămas vaca: Nu știu sa va spun când primiți factura, nu ma ocup eu!

  22. #39

    Eu am trecut la Hidrofurious anul trecut în may, procesul durind doua luni încheiate, eram printre primii, nu erau așa de aglomerati. Nici acum nu au o aplicație de intromisiune a indexului, statistică, facturi, etc. Dai telefon la un număr cu 0800 și vorbește robotica, bagi numărul de contract, ți-l citește înapoi, confirmi, bagi index, citește de confirmare, accepți. E criminal, că aplicația de telefonie nu suporta split screen or android să vezi numărul de contract din vreo factura, ceva, trebuie sa ai numărul scris pe o foaie. Indexul încă nu e la zi, adica tot estimează consumul din cifrele date de mine pe contract, adică mi-a cerut pe contract sa pun estimări de consum pe fiecare luna calendaristica. Per ansamblu, de căcat, dar e 62 bani preț total pe factura. La Enel era parfum de levănțică, totul perfect aranjat cu aplicație, prețul era 60 bani înainte de schimbare (da, preț reglementat).

  23. #40

    Eu am făcut contractul online în ianuarie, a mers foarte repede. A venit la sf de februarie ultima factură la enel, și de atunci nimic. Nici pe portalul lor nu pot să văd factura, nu mă recunoaște după cnp. La telefon a zis o duduie că nu apar în sistem. La sesizarea scrisă nu a răspuns nimeni încă. Din ce am citit aici probabil peste 3 luni primesc primul răspuns iar peste 1 an vine și prima factură.

  24. #41

    Am schimbat de la Electrica la hidro in martie . totul ok pe site . nu inteleg ce atata stres ca nu vin facturile ? cand o sa vina le platim . nu inteleg care este problema . adica nu stiu ca trebuie lunar sa pun bani deoparte pentru energie ? si sa platesc atunci vine ?

  25. #42

    Eu am transmis pe platforma Hidro pe 5 martie pentru 2 locatii si inca n-am primit nimic.
    Stiti ca tarifele sunt plafonate in functie de consum, nu? Daca nu dati citirea lunar, cum dovediti ca va incadrati in 100Kw/luna sau intre 100-300kw/luna ca sa stie cum sa va factureze, cu 0.68 sau 0.8?

  26. #43

    Eu sunt caz fericit. Semnat 4 contracte online pt 4 locatii in ianuarie, in februarie venit ultimele facturi de la vechiul furnizor, martie venit primele facturi pe mail de la hidro. 0.65 lei/kw… Contract fix pe 1 an (zicea cineva mai sus ca in vara avem surprize din cauza secetei).
    Asa ca…senzatie! La 0.65 lei nu merita nici panouri fotovoltaice!

  27. #44

    De 4 luni sunt client Hidro.
    La sfarsitul fiecarei luni trimit index.
    Facturile vin insa toate estimate!

    Parfum!