Nu știu dacă o mai țineți minte pe Irina Scarlat, femeia care a ajuns cumva la Uber și a trebuit să plece, din cauza rezultatelor senzaționale, după care a ajuns la Revolut, de unde iarăși a plecat din cauza rezultatelor senzaționale, căutând noi oportunități și provocări.

Tocmai ce mă bucuram că a ajuns, în sfârșit, la munca de jos și s-a angajat la o firmă de tranzacționat crypto, Bitpanda, iar momentul e perfect ales ca să caute cât de curând noi oportunități în carieră și a trimis comunicat la lume, să afle, când zbang…

Ditamai GDPR data breachul vieții, un mail trimis tuturor influențărilor din românia (bine, ăia pe care îi știa doamna Scarlat, adică clasicii pișcotari pe care îi știți cu toții), cu absolut toți destinatarii în cc, la liber, la vedere. Grav, grav de tot, pentru asta se dau amenzi cu procente din cifra de afaceri, nu glumițe.

Desigur, te-ai întreba de unde știe PR-ul de la Bitpanda adresele de mail ale influențărilor români. Păi simplu, un alta databreach GDPR, o prelucrare complet neautorizată a unei liste de emailuri deținută de cine? Ați ghicit, de Irina Scarlat, o zice domnișoara PR de la Bitpanda, nu o zic eu.

Sărăcuța domnișoară PR a încercat și nivelarea lucrurilor cu o mită mică de 50 de eurași, poate nu se supără nimeni și trece problema neobservată. Din păcate, nu a trecut…

Ce să zic, o să urmăresc cu atenție developmentul situației. Nu cred eu că depune cineva reclamație, ar fi și păcat ca un unicorn atât de vienez să fie nevoit să plătească amenzi uriașe din cauza lipsei de profesionalism a angajaților mai vechi sau mai noi.

Doar subliniem pentru internet, pentru că internetul nici nu uită, nici nu iartă.