Consiliul Concurenței a sancționat compania Dante International SA, opeeratorul magazinului online eMAG, cu 32,28 milioane lei (aproximativ 6,7 milioane euro) pentru abuz de poziție dominantă pe piața serviciilor de intermediere prin platforme online de tip marketplace și a impus companiei o serie măsuri corective pentru a restabili mediul concurențial normal și pentru a preveni apariția unor astfel de fapte
Răspunsul eMAG
eMAG și Consiliul Concurenței au ajuns la o înțelegere comună privind faptele investigate, aferente perioadei 2013 – iunie 2019. eMAG a colaborat cu autoritatea de concurență pe tot parcursul investigației și a pus la dispoziție, în mod transparent, dincolo de obligația legală de a coopera, toate datele și informațiile privind modul de funcționare a platformei Marketplace pentru o înțelegere completă a acestui nou model de comerț electronic.
Platforma eMAG a funcționat în primii 12 ani de activitate doar cu vânzare directă. Apoi, treptat, prin platforma eMAG Marketplace, partenerii au avut posibilitatea să își vândă produsele, în baza unor reguli care au fost adaptate din mers, pe măsura ce platforma a evoluat. Concomitent cu plata amenzii, compania și-a asumat voluntar o serie de măsuri în fața autorității de concurență, prin care regulile și algoritmii vor fi mult mai transparenți. Astfel, perspectivele de dezvoltare ale partenerilor vor crește prin predictibilitate, acces la date și o soluționare rapidă a problemelor.
„Viteza cu care am dezvoltat platforma eMAG nu a fost lipsită de erori, însă am învățat de fiecare dată din ele și ne-au ajutat sa adaptăm modelul. Procesul de dezvoltare a platformei a presupus de multe ori soluții rapide în interesul clienților, dar unele dintre ele au fost impredictibile pentru alte părți implicate în platformă. Deși izolate, aceste situații au generat îngrijorări ale autorității de concurență, împreună cu care am depus toate eforturile pentru identifica un mod foarte predictibil, transparent și echilibrat prin care toate părțile să poată beneficia de avantajele unei platforme de comerț online, iar clientul să rămână prioritatea noastră. Chiar dacă am primit o sancțiune, luăm partea bună din aceasta experiență: am învățat cum să oferim un serviciu foarte bun în același timp și clienților, și partenerilor din Marketplace, printr-un sistem de reguli și algoritmi îmbunătățiți permanent, bazându-ne pe tehnologie. Astfel, clienții beneficiază de servicii inovatoare care le salvează timp și bani, iar partenerii beneficiază de oportunități majore de dezvoltare, în România și în țările din jur,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG
Ideea e simplă. Dacă a fost încălcată legea, să plătească pentru asta, mai ales din poziția de jucător dominant pe piața de comerț online. Toate acțiunile astea duc, în final, la servicii mai bune pentru noi, clienții și o piață concurențială corectă pentru toată lumea.
Dar eu am o doleanță, pentru că sunt client cu sute de comenzi pe emag și cred că o au și mulți ca mine.
Eu, consumator simplu și cumpărător de emag, doresc ca produsele vândute și livrate de emag să îmi fie afișate primele, în absolut orice situație, indiferent de preț. Pentru că experiența mea cu sellerii din marketplace a fost foarte slabă, timpi de livrare mari, preluări de comenzi după câteva zile, servicii clienți inexistente, anulări de comenzi din pix, tot ce urăsc eu la comerțul online.
Cum facem asta? Nu știu, dar eMAG ar trebui să gândească un sistem de search pentru clienții logați sau pentru cei Genius, eventual crearea unei categorii de clienți gen eMAG BASIC, iar la căutări să nu văd selleri. Dorința mea și sunt de acord să plătesc în plus pentru asta.
Voi de ce cumpărați de pe eMAG?
NOU
Eu pun la.filtre livrat de emag si aia e
NOU
Pai bifa aia “Livrat de eMag” nu face fix asta?
NOU
A facut pana la un moment dat. Acum se intampla sa livreze Emag si produse de-ale partenerilor.
NOU
De cele mai multe ori când bifezi arată tot produsul vânzătorului din market place pentru că are prețul mai mic cu 10-20 lei decât emag. Pe pagina produsului trebuie adăugat în coș cel vândut de emag, dar dacă nu ești atent…
NOU
Nu, emag livreaza si produse din marketplace. Inainte exista “vandut de emag” dar l-au scos din motive necunoscute.
NOU
Poate că au scos opțiunea de “vândut de eMag” tocmai ca înțelegere cu cei de la Consiliul Concurenței.
Opțiunea care este acum cu “livrat de eMag” e mai nasoală pentru că:
1. include și produse vândute de alții din marketplace dar livrate de eMag.
2. chiar dacă ai selectat opțiunea și ai în listă un produs vândut și livrat de eMag când il deschizi îți arată implicit vânzătorul cu prețul cel mai mic, deci trebuie să te duci iar să deschizi lista de oferte de la produsul respectiv ca să dai click explicit pe opțiunea vândută și livrată de eMag.
Din câte țin minte doar de 2 ori am luat ceva din marketplace, din peste 100 de comenzi, deci pentru mine ar fi utilă opțiunea de care zice Arhi, dar aș prefera să fie chiar filtru, nu opțiune de sortare.
NOU
Ce mai, esti norocos. Emag are optiunea de a selecta vanzatorul.
NOU
“livrat de eMag” este principalul meu criteriu de căutare. Ultimele trei comenzi (plătite cu cardul) către vânzători din marketplace, au fost anulate de aceștia, fara explicații (între 4 și 8 zile).
NOU
aseară mă gândeam și eu la asta, ar merge o opțiune în setări “arată doar produse vândute de emag” sau “arată produsele vândute de emag primele” și să fie debifate la început ca fie acoperiți și legal, aș bifa chestia aia în primele minute de când aș afla de ea
NOU
Multe produse le cumpăr doar de la emag, dar sunt multe categorii ocazionale unde mi se pare ca emag nu excelează si merg pe mana sellerilor( si am fost 99.99% mulțumit- 1 caz m-a scos din pepeni cu un timp porc de procesare a comenzii ).Empatizez cu sellerii pentru ca am vândut timp de 1 an pe emag si mi se pare ca este loc pentru toată lumea sa mănânce o felie de pizza, cata vreme esti serios.Dar mi s-ar părea interesanta opțiunea de care vorbești si cred ca mulți ar merge doar pe produse vandute de emag.
NOU
Cand esti lider de piata vei avea si multi nemultumiti. Intrebarea este, cine a dat cu subsemnatul la CC ca doar nu s-au auto-sesizat? LOL
NOU
Eu cred că amenda intervine în relația eMag selleri, nu are treabă cu sugestiile clienților care au toate uneltele de filtrare.
Altfel ar fi luat altă amendă, nu?
NOU
Am cumparat destul de multe de la emag de pe vremea cand aveau showroom-ul in Sema Park. Pana acum am 1 singura comanda data catre un partener si totul a fost OK, dar totusi, de fiecare data pun filtru pe “livrat emag”. Acum cu situatia creata, e de porc sa ceri comisioane mari de la “partenerii” marketplace si sa le afisezi produsele “la coada”.
p.s. in ultimele 6 luni am doar 1 comanda la emag, din pacate politica lor cu ultra mega super extra reduceri m-a determinat sa cumpar de la altii, chiar daca dau un 10-15 lei in plus, fu#k emag.
NOU
De pe Emag comand când prețurile sunt competitive pe anumite categorii (IT, electrocasnice etc.) față de concurența directă. De pe marketplace doar când caut produse de nișă, neobișnuite. Și cred că asta ar trebui să fie ideea marketplace-ului – să ofere listarea firmelor care vând produse care nu se găsesc în marile magazine din piață. Tu, firmă mică și fără buget serios de marketing (sau care nu vrei/nu știi să investești în marketing) nu poți veni în marketplace cu calitate îndoielnică și preț mult peste Emag sau concurenții direct și să te aștepți la o șansă egală. Pur și simplu este un număr limitat de jucători pe categoriile comune de cumpărături.
În rest, nu cred că am comandat ceva din marketplace care să fie listat și pe Emag, chiar și numai pentru serviciile puse la punct (livrare, garanție, condițiile de retur).
NOU
Pentru ușurința cu care dau comandă.
Că vine a doua zi (genius)
Că pot ridica personal daca nu sunt acasă să primesc produsele.
Retur facil.
De departe cea mai mișto chestie este cea cu genius.
NOU
Numa belele am avut cu “vanzatorii” de pe emag, merci, nu.
ps: cumpar de la emag pt ca stiu ca nu mi bat capul daca trebuie sa fac retur, daca sunt idioata ( si sunt) si bag dejtu gresit, pot suna la call center si ma ajuta cineva. Cred ca este singurul loc in care nu m am pizduit cu nimeni pe banii mei :))). call center ul lor e belea, la modul serios.
NOU
Cand cumpar ceva de pe emag aleg tot timpul “vandut de emag”. Atat. Experientele nu tocmai bune cu alti vanzatori din marketplace m-au facut sa aleg acest filtru.
NOU
Tare mi-as dori butonul ala cu vandut de emag inapoi. Orice cautare fac dau prima data pe vandut de emag, pentru ca de aia sunt pe site-ul emag, sa cumpar DE LA emag. Marketplace-ul in sine mi se pare o tampenie notorie, plina de scammeri si firme neserioase.
NOU
Eu aș vrea ca toți vânzătorii din marketplace să adere la aceleași standarde. Aceeași timpi de livrare, aceleași costuri de transport, aceeași politică de retur etc. Dacă nu pot face asta, să nu îi bage în marketplace.
NOU
Sunt seller in Marketplace cu peste x0.000 comenzi. Produse fashion (sport).
Am anulat 5 comenzi pt lipsa stoc (pt ca au fost comenzi simultan in emag si magazinul online/magazin offline).
Termenul mediu de livrare este de 30 ore de la plasarea comenzii pana la predarea in mana clientului (in calcul intra si comenzile plasate in weekend care pleaca de la noi luni). Livrari acasa sau easybox. Cost livrare 15 lei (respectiv 10 lei) sau gratuit la comenzi peste 500 lei.
Reclamatiile primite se numara pe degetele de la maini.
Acceptam returnarea produselor in 100 zile!
Pentru a reduce numarul clientilor ce comanda marimea gresita afisam dimensiunile in cm la fiecare marime a fiecarui produs (suntem primii din Romania care am facut asta).
Livram din stocul propriu exact produsul pe care il comanzi!
Nu credeti ca filtrul seller “neserios” ar trebui aplicat de emag, nu de client? Si Emag chiar face asta: dispar din platforma cei ce au probleme.
Ce ar trebui sa facem mai mult ca sa va doriti sa fim printre primele rezultate? Chiar ar fi un feedback util pt noi (probabil si pt emag) si va multumesc in avans. Tineti cont ca in ultimii 2 ani valoarea comenzilor emag este mai mica decat valoarea comenzilor marketplace!
PS Problemele intre noi si Emag sunt multe, dar in general apar pt ca dai de un angajat slab pregatit care nu iese din tipare pt a incerca sa ajute la rezolvarea unei probleme.
NOU
Tu cred ca esti unul dintre sellerii aia care sunt ok.
In primul rand pretul nu trebuie sa fie dublu fata de alte magazine/site-uri de profil, trsnaportul sa nu fie 30-35 de lei, si perioada dintre comanda si confirmarea ei sa fie cat mai scurt. Din ce vad, indepliniti conditiile astea.
Am experiente si bune si proaste cu marketplace-ul emag. De la comenzi date, neconfirmate nici pana in ziua de azi, pana la comenzi date azi, confirmate in maxim 30 de minute si livrat a doua sau a treia zi.
NOU
Poate ar fi bine ca eMag să înceapă să promoveze partenerii din marketplace care sunt serioși, au puține reclamații de la clienți etc.
Practic dacă comanzi de la eMag sau de la un partener marketplace “premium” să te poți aștepta la un nivel similar de servicii și seriozitate (eventual poate eMag să fie și arbitru în cazuri de dispută?).
Sau să îi excludă mai agresiv pe cei neserioși.
NOU
sa fie anuntat cumparatorul de lipsa stoc, daca se poate nu dupa 8 zile.
be) sa nu i se propuna niste jeguri de care nu a auzit nici dracu, cand comand un produs cu T mare, pai, sigur am vrut T ul ala mare. nu, nu ma intereseaza alte variante ieftine pe care le are vanzatorul in stoc.
ce) doresc sa anuleze vanzatorul comanda pe emag, nu sa astepte sa sun eu la emag si sa pun emag ul sa anuleze.
NOU
Laur, stii ca daca ai nps bun, emag te baga in fata, nu? Vorbesc de sortarea by default. Cred ca ti-a explicat supervisorul acest lucru.
Am lucrat pt un seller emag si am avut de-a face cu marketplace-ul lor. E misto platforma, dar mai are niste buguri.
@filipa , sellerul iti cere sa anulezi comanda fiindca daca o face el, ii scade nps-ul. Da vina pe emag, nu pe seller.
NOU
@ifcosmin: doar cateva completari tehnice:
– NPS (Net Promoter Score) este un scor obtinut din notele primite de la clientii ce completeaza formularul trimis de emag la cateva zile dupa livrare (notele se acorda intre 0 si 10). Scorul este obtinut printr-o formula matematica, tinand cont doar de notele de maxime (9 si 10) pe de o parte si cele minime (0-6) pe de alta parte, eliminand notele de 7 si 8. Astfel, daca ai multe note bune, ai scor pozitiv, maxim 100. Daca ai multe note mici, ai scor mic sau chiar negativ. NPS este doar unul dintre indicatorii care te “imping in fata” pentru a detine butonul “Cumpara”, chiar daca ai pret mai mare al produsului in comparatie cu alti selleri (chiar si Emag) pentru acelasi produs. Din experienta noastra: la totalul de comenzi primite, avem maxim 10 note primite/luna, jumatate din ele cu comentarii legate de produse ce nu sunt vandute de noi (clientii dau nota fara sa stie pt ce comanda lasa nota), astfel ca nu avem un NPS maxim mereu pt ca “au intarziat pampersii” 🙁
– supervisor nu mai avem demult, pt ca ni se cer bani pentru un om care nu ne-ar ajuta cu nimic (poate doar pt a fi singura persoana cu care am putea vorbi la telefon din partea Emag, altfel doar email sau mesaje direct in platforma). Am avut in perioada de inceput.
– sortarea “by default” este influentata de NPS, dar si de alti indicatori. Cel mai important este urmatorul: daca am un produs cautat de clienti si primesc multe comenzi pt acel produs, atunci algoritmul intelege ca produsul este “hot” si este normal (dupa parerea mea) sa il impinga inaintea altor produse. Asta presupune bineinteles ca sellerul are produsele in stoc, le livreaza rapid, nu exista multe retururi pt acel produs (deci si aceste informatii sunt luate in calcul).
– alti indicatori importanti pentru afisare “mai in fata”: procentul comenzilor finalizate in termenul promis, finalizate cu AWB emis din platforma Emag, astfel incat clientul sa poata “urmari” livrarea, finalizate si predate in aceeasi zi catre curier, procentul retururilor finalizate la timp sau nefinalizate dupa 10 zile de la momentul in care a fost emisa cererea de retur, procentul comenzilor returnate, numar de reclamatii, viteza medie de finalizare sau de livrare.
– sellerul nu anuleaza comanda pentru ca in primul rand o comanda anulata de seller este oricum comisionata. Astfel, daca din vina lui nu se poate finaliza comanda, incearca sa convinga clientul sa o anuleze (fara a selecta motivul “produsul nu este in stoc”, motiv care nu il scuteste de comision). Nu are treaba cu NPS (vezi explicatia de mai sus), ci cu alt indicator ce influenteaza sanatatea contului: “Rata de finalizare comenzi”
Am detaliat cele de mai sus pentru cei care spun ca au selectat “livrat/vandut de Emag” si sunt afisate si produse vandute de alti selleri. Daca eu vand acelasi produs ca Emag si oferta mea este principala, inseamna ca Emag, in urma algoritmilor explicati doar partial mai sus, garanteaza ca este ok sa cumperi de la mine! Sper ca toate cele scrise mai sus sa va convinga sa renuntati la miturile “nu cumpar din marketplace” si “nu platesc cu cardul pt ca ajunge mai greu comanda”.
PS In luna Decembrie, indiferent de metoda de plata, termenul de livrare “a 2-a zi” a fost de 99% prin Sameday (pe aceasta cale le multumim in numele clientilor)!
NOU
Multumesc pt lamuriri.
NOU
@Laur-, este bine ca ai clarificat faptul ca valoarea comenzilor din marketplace este mai mare decat valoarea comenzilor Emag.
Astfel se justifica pentru toata lumea existenta marketplace si, aparent, in afara de cei din aceasta bula care nu vor decat produse vandute de Emag, lumea cumpara destul de mult si de la parteneri.
NOU
@Andrei G, un seller poate ajunge la vanzari si de 2000.000 lei lunar. Nu iau in calcul black friday. Depinde foarte mult de nisa in care activezi, de numarul de produse, daca ai tinut cont de recomandarile emag (cat mai multe caracteristici, descriere, poze, video etc.).
NOU
Cam tot ce cumpar vreau sa fie vandut de emag. Pt simplul fapt ca in termen de 30 zile poti sa returnezi produsul fara discutii. Indiferent ca esti PF sau PJ. Imi da o oarecare liniste. O singura data mi s a intamplat sa fiu nevoit sa returnez produsul (cam dupa 2-3 zile de utilizare). Apoi mai e faptul ca am o evidenta a tuturor comenzilor si facturilor, garantiilor etc. Pe de alta parte nu am avut vreodata probleme cu alti vanzatori mari de la care am cumparat chestii de nisa.
NOU
Am zis si la Vali, de fapt am intrebat :
‘Da, probabil ca marea majoritate cauta livrat de emag datorita lipse de probleme in privinta garantiei, etc dar daca tu ca si client maketplace platesti sa apari asa cum trebuie, nu asa cum vrea emag , trebuie sa apari asa cum trebuie nu ?”
Adica nu cumva a fost ceva stipulat prin contract intre ei si acel ceva a fost incalcat ?
NOU
Pentru oferte false nu primesc amenda? Unele produse sunt la oferta de ani de zile….
Parca era o lege ce zice ceva de media pretului ultimilor 30 zile…
NOU
Poate sunt eu mai norocos, dar comand destul de des de la selleri din marketplace și nu am avut nicio problemă. Prefer emag, pentru că genius, easybox, dar nu mă dau cu curul de pământ să nu iau de la alții. Sunt câțiva selleri de la care am luat chiar de mai multe ori, nu m-au dezamăgit. Singura chestie – mă uit de unde sunt, că dacă vine ceva din Satu Mare sau Suceava face o zi în plus. Și am comandat de prin toată țara, plata cu cardul întotdeanua, nu au fost probleme. M-am uitat acum în log, în ultimele 3 luni am cumpărat de la 10 selleri.
Ce ar merita îmbunătățit – la unele produse trebuie adăugate filtre suplimentare. Există categorii cu zeci de mii de produse, după câteva filtre mai rămâi doar cu 150 de pagini. Nu e ok. Măcar să le colapseze pe cele asemănătoare. De exemplu dacă ai un produs cu mai multe dimensiuni și mai multe culori, fiecare apare separat, ocupă câteva zeci de intrări, toate cu aceeași poză. Iar filtrele sunt crâncere. Exemplu de categorii: “fermoar”, “un fermoar”, “fermuar”, “cu fermoar”. Serios, ăia scriu ce vor ei acolo? La chestii dreptunghiulare ar trebui să poți să alegi un range pentru fiecare dimensiune, gen “100-150 x 200-300”, acum se așteaptă să bifezi 30 de dimensiuni gen 157×220, 157×223, 159×210 etc. Practic unele filtre sunt inutile.
NOU
da, marea majoritate nu vor vanzatori din marketplace, deci, daca emagul doreste sa isi satisfaca clientii poate sa inchida marketplaceul (sau sa il mute ca business separat) si sa nu mai faca profit din zona asta. ar optiunea sa nu respecte legea nu exista.
NOU
@manole, pare ca majoritatea vor produse din marketplace. Noi, cei care intram si comentam pe aici reprezentam minoritatea.
www.startupcafe.ro/afaceri/iulian-stanciu-emag-marketplace-comert-electronic-2020.htm
“Din punct de vedere unităţi vândute, marketplace-ul a trecut de 60%. Marketplace ul oferă o simplitate mai mare de a face comerţ.”
NOU
Nu exista filtru cu “livrat de”? Am intrat adineauri si mi-a aparut, ca de obicei. imgur.com/36Fbkin (e drept ca scrie doar livrare, dar pana acum a mers sa ma bazez pe el)
Eu cumpar ca-mi vine cu cuRieru’ si ca au filtre de cautare bunicele (nici cu varietatea de produse nu-mi e rusine). Mai pica si cate-o reducere, zic mersi. Am apelat la serviciul clienti doar o data si mi s-a raspuns rapid si frumos (era vina mea, ca fusei chioara, nu a lor). Transparenta e ok.
In rest, daca am inteles bine, nu mi se pare nimic in neregula in a avea o platforma pe care sa te afisezi in primul rand pe tine. Asa cum mai scriu Nea Ilie sau Maddame pe-aici, nu ei detin blogul, nu le apar postarile deasupra celor puse de Cetin si nici nu vin cu pretentii de gen; e platforma lui, postarile lui primeaza. Blogul si emagu’ nu sunt platforme detinute de stat, sunt medii ale unor entitati care au contribuit la platforma mai mult decat ceilalti, entitati care au tot dreptul sa apara mai des, mai sus, etc. Din partea mea, emag poate vinde exclusiv produsele lor, ar trebui sa fie perfect legal.
NOU
Madamme si Nea Ilie nu au incheiat un contract cu Cetin. Serios, parca sunteti oligofreni unii dintre voi si nu intelegeti deloc cum functioneaza un contract.
NOU
Nu stiu ce ofera emag in contractele incheiate cu alti furnizori.
Pentru tine, ca vad ca n-ai prins analogia deloc: tu iti faci un site, gigelpix punct net, pui ce vrea muschiu’ tau pe el. Poti sa-l umpli exclusiv cu produsele tale, cum ar fi tricouri cu moaca ta. Daca vreau si eu sa-mi vand tricouri cu moaca mea pe site-ul tau, imi poti impune conditii, cote, frecventa, etc., nu esti obligat sa ma afisezi la fel de mare ca pe tine, la fel de sus, la fel de des, la fel de bolduit, colorat, etc.
Alt exemplu: magazinul fizic. Unele lanturi de magazine au produse proprii (DM are Balea, Billa are Clever, etc.). Cand mai dai pe-acolo, ia vezi daca nu cumva alea sunt plasate mai la nivelu’ uochiului. Mai la inceputul sectiunii cu produse asemanatoare, ca poate le iei intai pe ale lor si nu treci mai departe. Mai la super oferta cu eticheta mare. Mai langa casa, ca sa le vezi inca o data. Pe aia nu vad sa-i dea nimeni in judecata. In magazinul tau, online sau offline, persoana fizica sau juridica, e dreptul tau sa-ti promovezi in primul rand produsele tale.
Daca emag au pus in contract ca toti furnizorii sa fie pe picior egal in afisari sau cautari, asta e strict problema lor, dar nu ar trebui sa fie obligatoriu. Daca statul e atat de urzicat la faza asta, atunci sa faca statul un site de cumparaturi, unde sa fie toti afisati egal cu imagini de 100 x 100 pixeli, intr-un carusel care sa-l afiseze pe fiecare timp de 3 secunde. Aia care dau spaga sau au relatii se pot intinde pe mai multi pixeli, banuiesc.
NOU
Interesant cum s-a activat lumea “dar eu vreau produsele emag primele”.
Asa si?
NOU
nujt, eu cumpar de pe amazon si-s multumit 🙂
NOU
Dar produsele care nu se livreaza in Romania de unde la cumperi?
NOU
Acum câteva luni am făcut o sesizare/propunere de feature, sa fie o bifa să pot vedea doar produsele eMag. Domnișoara de acolo a spus că e o idee buna și o transmite mai departe. Poate într-o zi, o sa o și vedem implementată.
Sincer, nu vad rostul, de ce as comanda de pe eMag Marketplace si nu as cumpăra direct de pe siteul micului producător, cu aceleași riscuri …
Nu ai bani de investit in site? Înseamnă că nu crezi destul de mult în afacerea ta.
NOU
eMag castiga 20-30% din vanzarile partenerilor practic nefacand nimic. Doar fiind eMag. Nu ti se pare un motiv suficient de bun pentru a ajuta un pic seller-ii?
NOU
Ce client serios esti tu Cetin cu doar 9 ani vechime in contul eMAG 🙂 si ce expertiza ai in ecommerce :)) ?
Nici nu stiam ca iti numara eMag anii contului asa am aflat astazi ca am 14 ani de cand comand la ei.
In alta ordine de idei Genius cu livrare la Easybox in Constanta in 15 ore de la comanda este chiar OK. Plata ramburs evident 🙂
NOU
mai am si altele:)))))
NOU
m-ai facut curios si am intrat si eu in sectiunea aia. am 8 ani de emag si 51 de comenzi. slabut. am cautat sa vad daca au si suma cheltuita, n-am gasit. asa ca am pus mana pe calc si am adunat. 35.741 RON :)))) omg !! voi cat aveti ?
NOU
12 ani / 156 de comenzi / 13 review-uri
NOU
9 ani / 92 de comenzi / 21 reviewuri / 30.555 ron :))))
NOU
…sau oamenii ar putea sa sanctioneze seller-ul pe baza unui sistem de “seller rating” pe care l-ar putea implementa daca ar vrea si atunci o sa vezi ca seller-ul respectiv are rating de rahat si atunci pa.
Ca la… stiti voi, Uber 😛
NOU
Asa bossiko, țineți cu monopolul.
Hail jibuz
NOU
@jollyca: va fi afisat rating la seller!
NOU
Mi-am refăcut recent bucătăria. Am cumpărat (printre altele) o chiuvetă (pe stânga) de la un seller eMag. Obișnuit cu eMAG, nu m-am uitat atent decât în ziua când trebuiau să vină cei de la Lemet (Lems) să monteze bucătăria. Chiuveta era pe dreapta, nu pe stânga (cum era neapărat necesar datorită conformației tâmpite a camerei mele. Nu aveam timp să mă duc la Dedeman să cumpăr alta, montatorii erau aproape de casa mea, așa că am cumpărat de la un magazin din apropiere ce chiuvetă am găsit.
Am fost prost și neatent, știu, dar aproape de fiecare dată când am cumpărat de la selleri au fost probleme, cu eMAG niciodată.