• 54% dintre români intenționează să facă cumpărături de Black Friday în acest an, recordul tuturor edițiilor
  • Ofertă specială Genius: 18 luni de beneficii, la prețul de 12 luni
  • Rețeaua easybox, de trei ori mai mare decât anul trecut, 850 unități
  • Categorii noi: 100.000 produse de protecție și echipamente medicale, 10 tone de cafea
  • Premiere: apartamente cu reducere de până la 50.000 euro, teste RT-PCR la 199 lei cu reducere de aproape 50%, închiriere de rulote

 

București, 9 noiembrie 2020. A 10-a ediție Black Friday la eMAG vine cu numeroase premiere pentru clienți: pe 13 noiembrie, peste 4 milioane de produse vor avea reduceri totale de 300 de milioane de lei, oferite de către eMAG și de sellerii din Marketplace. eMAG estimează că în această ediție aniversară de Black Friday clienții vor realiza comenzi totale în valoare de 585 de milioane de lei, cu 17% mai mult decât anul trecut.

După câteva luni în care comerțul online a cunoscut o evoluție accelerată, interesul pentru Black Friday este foarte mare, în creștere față de ediția precedentă și la un nivel record în istoria locală de 10 ani a evenimentului. Potrivit unui studiu realizat în această lună, 54% dintre românii cu vârsta între 18-65 ani intenționează să facă cumpărături în această ediție de Black Friday, în creștere cu 8% față de anul trecut.

Veniturile totale nu au avut foarte mult de suferit în urma măsurilor luate de autorități, chiar dacă activitatea oamenilor a fost afectată de pandemie. Cheltuielile au fost mai mici, oamenii au renunțat la deplasări, concedii, ieșiri în oraș. Venitul disponibil a crescut, fapt relevat și de creșterea față de anul trecut a depozitelor populației la bănci.

“Anul acesta oamenii vor să investească mai mult în confort și tehnologie, în contextul generat de pandemie, și am construit o oferta diversă cu milioane de produse. Ne pregătim de un an, timp în care am lucrat cu furnizorii și partenerii noștri, firmele de curierat s-au pregătit și ele intens pentru a avea o zi de sărbătoare în care le oferim clienților cele mai mari reduceri din an”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.

Comerțul online a avut o adopție accelerată de pandemie, mulți oameni au descoperit beneficiile precum gama mai mare de produse, prețurile mai bune, serviciile de livrare și retur. Astfel, anul acesta de Black Friday și de Crăciun, cumpărăturile din toate categoriile se vor desfășura preponderent online.

Ca urmare a digitalizării accelerate din ultimul an și a adopției din ce în ce mai rapide a cumpărăturilor online, eMAG estimează că plățile cu cardul vor înregistra cea mai mare rată de creștere de la an la an de până acum de Black Friday, ajungând la 55% din totalul vânzărilor față de 42% în 2019.

 

Investiții pentru pregătirea evenimentului

Pentru a oferi flexibilitate cât mai mare clienților, eMAG a extins considerabil rețeaua easybox, ajungând în prezent la peste 850 de unități, de peste trei ori mai mult față de ediția anterioară de Black Friday. Așteptările sunt ca un sfert dintre comenzi să fie livrate în easybox, aproape triplu față de numărul de comenzi din ediția anterioară.

Pentru a susține o experiență foarte bună de navigare și căutare în aplicație și site în ziua de Black Friday, eMAG a investit peste 4 milioane de euro în servere, servicii de hosting cloud și dezvoltare, precum și în cele trei depozite care, împreună, acoperă o suprafață de peste 170.000 mp. În plus, compania a angajat anul acesta 1.200 de oameni în zonele de Customer Care, în centrele logistice, dar și în echipele de tehnologie.

Echipele din depozitele eMAG sunt pregătite pentru a procesa coletele încă de la primele ore, în condiții de deplină siguranță, astfel încât comenzile să fie predate către curieri cât mai rapid și livrate până pe 27 noiembrie. Pentru a atinge acest obiectiv, eMAG colaborează strâns cu firmele de curierat FAN Courier și Sameday.

Oferta Genius și până la 40 de rate fără dobândă

Începând de astăzi și până vineri inclusiv, toți clienții care achiziționează serviciul premium eMAG Genius vor primi 18 luni de beneficii, la prețul de 12 luni, ducând astfel costul pe lună la doar 5,5 lei.

Pentru a profita de cele mai mari reduceri din an, clienții eMAG au la dispoziție metode flexibile de plată. Clienții vor putea achita online cu cardul de credit în până la 40 de rate fără dobândă. Mai mult, cardurile de cumpărături eMAG Raiffeisen Bank solicitate în ziua de Black Friday vor fi alimentate cu un bonus de 200 de lei.

 

Stocurile de Black Friday adaptate vremurilor, cu produse medicale în ofertă:

 

  • 40.000 de produse IT
  • 220.000 de electrocasnice mici
  • 75.000 de televizoare
  • 130.000 de smartphone-uri
  • 50.000 de sticle de whisky, vin și alte băuturi alcoolice
  • 10 tone de cafea
  • 40.000 de electrocasnice mari
  • 400.000 de articole fashion
  • 200.000 de parfumuri și cosmetice
  • 500.000 de jocuri și jucării
  • 500.000 de produse pentru casă și grădină
  • 100.000 de articole și echipament sportiv
  • 100.000 produse de protecție și echipamente medicale

 

 

 

Produse speciale:

 

  • Teste Real Time PCR la 199 lei, cu reducere de aproape 50%
  • Beneficiul de transport gratuit la easybox pentru membrii Genius va fi extins doar în ziua de Black Friday de la 250.000 produse la toate cele 4 milioane de produse, inclusiv ofertele Marketplace
  • Toți clienții care devin membri Genius începând de astăzi și până vineri inclusiv, vor primi 18 luni de beneficii premium, la prețul de 12 luni
  • Peste 200 de mașini și moto, cea mai extinsă ofertă din toți cei 10 ani de Black Friday
  • Cea mai mare reducere, de 34.000 euro la un BMW 840d XDrive Gran Coupe
  • Închiriere de rulote, mașini, servicii taxi și car-sharing
  • Abonamente de telefonie
  • Servicii medicale
  • Cafea de la Starbucks
  • Monede și lingouri de aur
  • Ceasuri și bijuterii de lux

 

Pentru o experiență cât mai bună de cumpărături și o comandă rapidă în ziua de Black Friday, pe 13 noiembrie, eMAG le recomandă clienților:

  • Să își salveze easybox-ul favorit pentru a-și putea ridica rapid și confortabil produsele preferate
  • Să își salveze cardul în cont pentru a plasa comenzi în siguranță și rapid
  • Să își pregătească lista cu produsele favorite
  • Să își instaleze aplicația eMAG și să-și activeze notificările pentru a afla când începe Black Friday
  • Să profite de oferta limitată Genius pentru a economisi costurile de livrare

Pentru clienții noi care vor să beneficieze de ofertele spectaculoase de vineri, eMAG recomandă înregistrarea gratuită a unui cont și pregătirea conform ghidului interactiv accesibil tuturor în aplicația eMAG sau pe www.emag.ro.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

4 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Iar sare lumea de cur in sus ca au mărit astia prețurile artificial înainte de black friday si după au băgat o reducere de e mai scump decât in Septembrie după care plâng ca de fapt nu au prins produsul ca nu au fost mai mult de 3 buc. După care oricum comanda ceva și apoi toată lumea plânge ca black friday e de kkt in România ( which is true). Nu mai comandați ma dacă e așa de kkt, sa vadă și ei ca le scad vânzările cu 50% și la anul nu va mai trag in piept. Același lucru și la vot.

    • #2

      Asa ar trebui sa facem dar românul abia asteapta sa cumpere ceva de BF chiar daca nu are nevoie doar pt ca e la “reducere”, sa aiba apoi motive sa se plângă.

  2. #3

    De vreo 3 ani încoace fiecare produs pe care l-am băgat la favorite nu a apucat reduceri de BF. M-am lăsat.

  3. #4

    Cu cât umflă prețurile anul ăsta? 400% ca acum 2 ani sau 500% ca să fie rotund?