Și nu, nu are legătură cu faptul că s-a vândut, ci cu faptul că sunt praf pe ce înseamnă client service.
Am făcut vineri comandă prin ei la un restaurant, comanda trebuia să ajungă cel târziu la 14.15, adică după 2 ore.
La ora 15 am apelat helpul din aplicație. Cu rezultatul de aici

Mâncarea a ajuns la 16.30, comandată pe la ora 12.
Să ne înțelegem, că nu sunt idiot. Înțeleg perfect că e aglomerație în oraș, mai ales că e vineri. Pot înțelege că curierul întârzie din cauza aglomerației. Dar nu ai cum să îmi spui tu, aplicație care încasezi 35% din comanda mea, în cazul de față fiind vorba de aproximativ 85 de lei, partea lui foodpanda, că nu ai cum vedea în timp real curierul. Marș și pune mâna pe telefon și află, nu îmi da răspunsuri prefabricate, pe banii mei, deloc puțini.

Desigur, când a venit curierul, am aflat și că, de fapt, e aplicația de vină, pentru că restaurantul Mon Paris e la mama dracului față de mine, aproape 20km, dar Foodpanda, în flămânzimea lor, au decis să îi bage în tot orașul, că doar nu îi doare mâna să își ceară scuze. Mâncarea a ajuns cât de cât caldă și decentă, nu e de stele Michelin, dar e bună, mai ales când erai rupt de foame din urmă cu 4 ore, când ai comandat-o.

Anyway, experiență execrabilă și se pare că nu sunt singurul.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

11 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Să înțeleg că ai ars mîncarea făcută în articolul precedent?

  2. #2

    Pentru mine au fost buni si a fost aplicatia de baza pt comandat mancarea.
    Dar tot o sa dezinstalez aplicatia, acum ca au fost cumparati de Glovo, aplicatie/firma pe care nu o suport.

    • #3

      +1, same hate for Glovo (oras mic, durata nu e problema, dar au angajat cateva lepre care le strica tot, pacat de livratorii seriosi si corecti, ca din cauza unor snapani, sufera si ei, si restaurantele. Prefer sa ma duc sa ridic personal mancarea comandata decat sa mai dau peste un meserias care marcheaza comanda platita cu cardul ca livrata, desi nici nu s-a sinchisit sa ajunga la adresa, apoi tot el cu gura mare. Si nu ai efectiv cum sa vorbesti cu cineva la telefon sa faci reclamatie, au un soi de meniu si chat… nu, merci, se poate si fara ei.

  3. #4

    si uite asa apar ulterior articolele cu #tatigateste :))

  4. #5

    Totuși, e de apreciat că doamna a fost de acord cu tine că e de căcat!:)))))))))

  5. #6

    “mai ales când erai rupt de foame din urmă cu 4 ore, când ai comandat-o.”
    La 12 rupt de foame. Dat comanda. Pai no, comandăm înainte zic. Maxim 9.30…?

  6. #7

    Patit si eu fix la fel aseara. Comandat la 7:50, estimare inainte de comanda: 45-50 de minute. Estimare dupa ce au confirmat comanda: 21:05-21:15. Ok. nu era rau, pot intelege 20-25 de minute in plus. Comanda a fost livrate pe la 22:45, cu scris mare pe bon, comanda ridicata de la restaurant la 21:18. Probabil arunca 5-6 livrari pe un singur curier care le tot plimba prin oras. Stii ca e o problema serioasa cu intarzierile cand iti elibereaza automat un voucher de 15 lei in cazul in care comanda intarzie cu peste o ora.

  7. #8

    De curiozitate, cum ti s-a parut Mon Paris? Eu caut mereu restaurantele inainte sa comand.
    Aveau reclamatii cu duiumul si 1 stea pt livrarea greoaie si mancare rece.
    Am dat o singura data comanda ca voiam ceva in mod special ce doar ei aveau in meniu.
    ORIBILAAAAAAAAAAAAAAAA! Never again.
    Si da, niste magari ca nu spun la ce distanta e restaurantul.. UGH, mi-am reamintit experienta cu ei.

    • #9

      mancarea a ajuns, totuși, calda. supa a fost ok, snitelele nesarate. ceilalti erau morti de foame, nu mi au impartasit impresii

  8. #10

    Cica acea functie din meniul lor in care zic sa lasi x lei livratorului daca esti multumit, nu e chiar asa, ar ramane tot la ei banii. I-am intrebat si deocamdata doar liniste. Sunt de kkt daca e asa…

    • #11

      iti zic eu sigur, se retine 45%, m am interesat