danone-social-media

tocmai

Ieri a apărut pe facebook chestia asta, pusă de danone și văzută de mine la Sir Exarhu.
LE: Am primit, pe mail, o mizerie identică, de data asta de la prietenii care nu se schimbă în oleics, tocmai punct ro. La fel de fără virgule.

Nu, nu vă uitați la virgule, alta e ideea. Nu sunt familiarizat cu domeniul, așa că întrebarea mea este simplă.

Cât de legal este să asociezi numele propriului brand, cu numele unei vedete, într-o reclamă care te promovează?

Pentru că este promovare, este o poză peste care este pusă marca Activia, o încercare clară de asociere a mărcii cu jucătoarea de tenis. Nu ar fi fost asociere dacă era doar poza simplă pe contul unde a fost postată, fără a pune marca proprie alături de numele Simonei Halep.

Altfel, am avea peste tot în românia sau în lume, totemuri si afișaje gen Bravo Messi, Volvo te felicită pentru calificarea la Mondiale! Bravo Angelina, Pfizer te felicită pentru că ți-ai extirpat sânii! Sky is the limit, sau imaginația.

Având în vedere că nu, nu vedem astel de asocieri, tind să cred că nu sunt tocmai legale și, într-o țară situată mai la vest, specialistul social media de la danone, cine o fi el, și-ar lua niște șuturi în fund, ca preambul la lungile drumuri din sala pașilor pierduți.

Desigur, e posibil să mă înșel.

dodel

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.