De fapt, cam acesta e motivul pentru care mi-am luat handsfree-ul.
Eram în intersecţie la moşilor, la volan, vorbind la telefon. O chestie destul de importantă, de care depindeau nişte bani. În faţa mea, un Chevrolet Kalos, cu o duduie la volan, care şie ea vorbea la telefon.

Se dă drumul la semafor, intrăm în sensul giratoriu, având verde peste tot, moment în care duduia respectivă opreşte fix, dar ştiţi cum,  FIX  în mijlocul intersecţiei şi pe mijlocul străzii, gesticulând cu elan către telefon.

Eu mă uit la ea, ţinând telefonul cu umărul drept, văd că s-a oprit, analizez cu o jumătate de ureche situaţia, o înjur şi trag de volan stânga, să o ocolesc.

Moment în care am auzit lângă ureche sirena unui tramvai, care se deplasa liniştit pe şine. Am avut noroc că pasagerul meu din dreapta a strigat STAI  cu o fracţiune de secundă înainte de sirena tramvaiului şi am avut timp să trag brusc de volan dreapta, cu rezultatul că, într-un final, doar mi-a şters puţin vopseaua de pe bara faţă.

Bara faţă care de-abia fusese vopsită cu 2 zile înainte, la nişte preţuri ameţitoare. Bineînţeles, tramvaistul s-a dat jos alb la faţă, că de sus nu văzuse ce s-a întâmplat, călătorii din tramvai voiau să mă linşeze, unul urla că întârzie la spital, nişte păpuşici sexoase râdeau de chelia mea transpirată, ce să mai, un vis şi-o minune.

Păi să nu ţii handsfree-ul în ureche non stop?

Articolul  e parte integrantă a campaniei „Ţine-ţi viaţa în propriile mâini” cu scopul de a convinge cât mai mulţi români să folosească un kit ‚hands free’ în trafic. Mai multe detalii, la Grupul Şoferilor cu Handsfree.

Plantronics susţine campania „Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!” prin lansarea de discounturi de până la 20% pentru o gamă de trei dintre cele mai performante modele de kituri  hands-free care se regăsesc în magazinele Germanos. Astfel, Plantronics Explorer 210 are un preţ de 69 de lei, Plantronics Explorer 240 costă 85 de lei, iar Plantronics Explorer 395 este 115 lei (preţurile includ TVA).  Discounturile sunt valabile până pe 30 iulie 2011.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

28 comentarii Adaugă comentariu

  1. E clar, tot femeia e vinovată că ai păcătuit 😀

  2. #2

    Deci uite că nici bărbații nu conduc prea grozav :-)))

  3. #3

    Ai vazut, coane, ca gandacu’ negru din povestea ailalta avea dreptate?
    fomeia ii vinovata: daca nu oprea in drum, tu mereai bine mersi mai departe.

    tu pui la indoiala 2000 de ani de indobitxxx, pardon, credinta?

    hai noroc 😀

    • #4

      Skepsix » tie ti-au placut rau de tot asterix si obelix:))

  4. Si vatmanu ce a zis? Nu a inceput sa zbiere?

  5. #7

    A fost doar un semnal de trezire. Foarte bine ca ai invatat ceva din intamplare, si anume sa folosesti un hands free. Asta este cel mai important.

  6. #8

    Ai mai scris despre asta -> www.arhiblog.ro/2011/06/daca-folosesti-handsfree-esti-lame.html mi-a sarit in ochii titlul pe care stiu sigur ca l-am mai citit pe undeva aici.

  7. #9

    Folosirea unui handsfree nu te face deloc sa fii mai atent la volan. Exista studii care au afirmat ca folosirea unui handsfree nu te face decat sa ai un sentiment de “siguranta” fals fiindca atentia ta oricum va fi distribuita intre condus si vorbit la telefon. Macar daca il tii in mana simti ca ai un handicap si esti usor mai atent. In general am observat ca cei care vorbesc la telefon folosind un handsfree alearga cu niste viteze ametitoare, iar cei care tin un telefon la ureche se misca mai incet. Vreau doar sa spun ca reflexul unui om care vorbeste la telefon este grav afectat, doar ca daca merge cu viteza mai mica nu are nevoie de cine stie ce reflex sa evite un pericol. Ce pot sa zic… macar daca esti cu handsfree probabil o sa ma spulberi pe trecerea de pietoni si n-o sa sufar prin spitale.

    • #10

      Cristi » faptul ca ai DOUA maini libere nu iti spune nimic?

    • #11

      Ok, dacă ai de ales între a folosi handsfree sau nu atunci clar handsfree primează, pentru că ai 2 mâini libere, cum zice Arhi. Dacă ai ceva foarte important de vorbit atunci în primul loc, care nu încurcă, tragi pe dreapta și gesticulezi și urli până nu mai poți. Dacă ai ceva scurt de vorbit, până la urmă poți zice că e echivalent cu o conversatie cu alt pasager din mașină, deci handsfree e indicat. Cel mai bine e să nu ai de vorbit la telefon, dar să fim realiști, se întâmplă, sunt oamnei care ăsta le e jobul: 8 ore pe zi în trafic…

    • #12

      Depinde si pe cine sunt facute studiile alea 🙂 Asta e la fel ca aia cu viteza omoara. Nu viteza singura omoara, ca poti sa omori pietonul si daca pleci de pe loc incet si treci peste el. Nu viteza sau handsfree-ul te vor spulbera de pe trecere, ci prostia soferului respectiv. Normal ca daca esti prost, daca nu esti in stare sa conduci, sa anticipezi, sa fii atent, nu o sa fii mai atent cu handsfree, dar macar vei avea niste maini libere cum zice Arhi. Te-ai gandit stimate pieton ce se intampla daca unui sofer ii scapa telefonul din mana? Clar reflexul e sa nu mai fie atent la drum. Asta e cea mai mare tampenie pe care am auzit-o, ca mai bine tin telefonul in mana, cu cealalta mana schimb viteze si volanul il invart cu burta, decat sa am handsfree.
      Eu am dinte albastru cu comenzi pe volan. E normal ca in momentul in care vorbesti la telefon sa incetinesti. Eu si pe autostrada o las la 100 cand vorbesc la tel. Nu s-a inventat device care sa fie anti-prost. Prostia duce la accidente, nu diferenta intre handsfree si telefon, intre benzina si GPL etc. :))

  8. #13

    Sens giratoriu pe mosilor? Unde?

  9. E FoFo OK???

  10. Am ajuns si eu la concluzia ca merita un handsfree. E mult mai ok sa conduci si sa vb la un handsfree decat sa tii telefonul in mana

  11. Ia-ti un carkit decent si nu mai stai nici cu mizeria aia in ureche. Eu am un Parrot CK3100 si e pur si simplu genial la volan. Apas butonu, muzica se opreste, sunetul iese prin difuzoarele masinii si am microfon plasat discret pe langa ceasuri.

  12. #19

    @napster. Problema cu carkiturile e ca toti pasagerii tai vor auzi discutia. Si nu e ok. Cel putin mie asa mi se pare.

    • Raspunzi, spui ca nu poti sa vorbesti acum, inchizi, suni cand ajungi la destinatie. Daca e o urgenta atunci nu vad sa fie problema, dar business talk poate astepta cateva minute pana ajungi la destinatie.

  13. #21

    Cel mai tare handsfree e ala pe care ti-l da Nokia (Samsung, Motorola, Sony-Eric….whatever) in cutie odata cu telefonul. Fiindca : 1.e moka, 2.are fir (radiatie zero), 3.ii obliga pe nesimtitii de la Plantronics sa isi reconsidere ofertele pe pietele sarace.

  14. La ce-ti ajuta un hands-free cand ai cutie automata? Cred ca esti mai atent daca tii un telefon in mana. Cu siguranta @Cristi are si el dreptatea lui, un telefon in mana te faci sa fii mai atent , stiind ca mergi un oarecare “handicap”.

  15. #23

    Probabil sensul giratoriu era la Obor dar el venea dinspre Mosilor.

  16. Daca e sa vorbesti, un hands-free e bun, decat sa stai cu o mana blocata. Eu prefer sa nu vorbesc la telefon. Arunc un ochi pe el, daca suna si eventual trag undeva pe dreapta, daca e important. Daca nu, pot sa astepte. M-am cam sictirit de sute de apeluri amboulea, cand se poate rezolva uneori si cu un email. Au fost enspe cazuri in care sunt sunata aiurea in tramvai, doar sa ardem gazul. Nu, nu e vorba de prieteni sau rude, pentru care clar am mai multa disponibilitate

  17. #25

    pictures or it didn’t happen.

  18. #26

    …hmmm…interesanta povestea, nu stiu cat e de adevarata, dar e buna educatia pe care o faci..
    …de reclama nu mai zic nimic, pt ca de la asta a pornit campania..:D

  19. Bai nene, cum sa opreasca FIX in mijlocul intersectiei? Nesimtirea e mare in Romania aia :))

  20. Eu zic ca ai scapat usor 🙂 si nu stiu cat te-ar fi ajutat handsfree-ul