Mi-am adus aminte de clipul ăsta cu Bufnici, care era supi că cei de la eMAG nu au făcut campanie cu el, așa că a început să recomande să nu se mai cumpere de la magazinele mari, ci de la magazinele mici și a auzit el că e treabă să comanzi de pe Amazon, că au transportul mic.

Trecând peste jalnica epitomă a carierei bufniciene “nu îmi dai bani, te ard ulterior, pentru că vai, sunt celebru“, e ok să comanzi de pe Amazon, chiar e decent, când cumperi tot felul de flecuștețe de 50 sau 100 de euro. Vin, nu vin, aia e, jucător te numești.

Dar ce faci când Amazon nu îți livrează comanda care oricum era pusă să vină în două săptămâni și te anunță că vine peste mai mult de o săptămână, dacă mai vine?

În românia, dacă o cumpăram de la eMAG (nu de la Altex, acolo, la produse scumpe, cumperi dreptul de participare la tombole), după o săptămână de nelivrat, mă duceam la sediu, făceam scandal, făceam ceva ca să îmi primesc produsul de 1000 de euro, plătiți în avans.

Dar așa, la Amazon, la cine să mă plâng și cum? Pajeet de la clienți e un tip de treabă, mi-a zis că, dacă vreau, îmi dă banii înapoi. Dar eu voiam produsul pe care să îl dau cadou și la care mi-au trimis deja accesoriile. Ce să fac cu banii?

Și, uite-așa, îți reconsideri poziția la cumpărături de pe Amazon, cel puțin în perioada asta, care este, evident, mai aglomerată. România, cu toate bubele ei, e formată dintr-un lanț scurt. Depozit » Curier » Client. Se întâmplă ceva pe parcurs, se poate afla, se poate găsi, se poate rezolva. Amazon e mișto, dar sunt atâtea zale în lanțul distribuției că inclusiv lor le e mai ușor să îți dea banii înapoi decât să investigheze ce s-a întrâmplat

Asta ar trebui să auzi de la un lider de canale civilizat. Canale youtube. Recomandări care spun și chestiile negative. Care te anunță că poți să îți primești produsul și peste o lună. Și alte detalii, nu doar că are portbagajul generos pentru clasa ei, locul de unde au pornit unii. Sau la revista RAR.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

55 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Asta ar trebui data la BAC “jalnica epitomă a carierei bufniciene” cu intrebarea ce a vrut sa zica autorul.

  2. Rambursu’ presedinte !

    • #3

      dupa ce iesi din romania, oamenii nu stiu ce e aia ramburs, nici macar ca optiune nu este

  3. #4

    Ca un om pe care il bate gandul sa ia ceva mai scump de pe Amazon.de, am si eu cateva intrebari:
    – ai ales transportul express sau pe cel normal?
    – iPad-ul e pierdut pe drum sau nu il mai aveau pe stoc si intarzie livrarea?

    • #5

      transport normal. intarzie livrarea, pur si simplu

    • #6

      Multumesc pentru informatii.

    • Am comandat eu zilele astea de pe Amazon.de. Am primit 3 produse a doua zi și cel de-al patrulea, a treia zi. Nu am fost mulțumit de calitatea a doua produse și mi-au trimis înlocuitor a doua zi. Stau in UK, nu știu dacă contează cu ceva… practic Rromania ar fi mai aproape :))

  4. #8

    Daca vorbim de un magazin random din ro, non emag, am de 20x mai multa incredere in amazon.
    Am discutat cu pajeet cum ii zici tu, care de obicei e vreun european, dar nu conteste si crede-ma ca pare mai logic si mai de ajutor decat ar fi o discutie cu tine, de exemplu.
    Daca se f*** ceva si aia nu mai trimit comanda, gen altex. vorbesti cu dumnezeu. Faci scandal ca iti place tie sa faci. Mie imi place sa rezolv problema.
    Ex: comandat airpods pro si niste sony casti . Airpods venit doar cutia, furat prin depozit probabil. Vorbit seara pe la 22 cu o sarboaica, miercuri dimineata aveam airpods set 2.

    • #9

      data viitoare incearca sa fii mai putin agresiv, ca nu tin minte sa fi intrat peste tine in casa sau ceva.

    • #10

      Absolut, dar mă deranjează că vorbești cu certitudine despre ceva ce aparent nu cunoști deloc. Doar eMAG se apropie de seriozitatea ăstora, dar și acolo pe partea de support este la ani lumina distanță.
      Gândește-te că un român a sunat și a spus că a venit doar cutia de airpods, fără să dovedească. Nu numai că m-a crezut, dar au trimis din Franța un produs nou pe avion și a ajuns de pe o zi pe alta. Închipuie-ți aceeași discuție la un magazin din România.

    • #11

      aparent tu habar nu ai ce vorbesti. ia cauta amazon pe blog, sa vezi ultimele povesti cu amazon.

    • #12

      C-dat frigider Artic ( pt birou) de BF de la e-mag. Sosit acum 2 zile – sertarul de fructe spart. Sunat la e-mag, mi-a raspuns un baiet si mi-a oferit variantele: retur, discount 10%, cumparat sertar din alta parte (emag ofera voucher la valoarea bonului )sau reclamatie cu poze etc si sa astept rezolvarea. Inainte sa aleg din variante am verificat si varianta 5 – scris la Artic care au revenit azi, au cerut detalii etc – urmeaza sa primim sertarul gratis etc.
      Ce vroiam sa zic de fapt e ca baietu ala de la e-mag a revenit azi cu mail sa ma intrebe cum am ales…
      Plm – cred ca-i prima oara cand mi se intampla asta…

      Bine pe partea cealalta – am luat si un cuptor cu microunde o data cu frigiderul care a costat 289 Ron de BF si e 249 Ron azi 😀 …

    • #13

      Io nu prea comand de pe amazon. E treaba nevestei. Insa pot sa va zic ce am vazut la mine la lucru, fiindca printre altele eu preiau si ce aduc curierii. Vine un pachet pe numele unui pustan, fiul unor mari celebri (zic mari celebri, fiindca am si celebri mai micuti in cladire, pe astia mari ii vezi pe copertile revistelor, pe aia mai mici undeva pe ultimele pagini). Asa, vine pachetul, (Amazon Prime) il pun in storage, juniorul nu e in NY. Trece o saptamina, vine juniorul, isi ia pachetele (intre timp se adunasera mai multe), dar colegul care era in tura, nu ii da si pachetul in discutie, era undeva sub alte pachete. Bifeaza in registrul de intrari/iesiri pachete tot ce e pe apartamentul respectiv si se pare ca totul e ok. Dupa alte doua zile, mai vine un Amazon Prime, is eu pe tura, il prind pe pustan cind vine de la skateboard si ii dau si pachetul nou venit si pe cel vechi pe care il gasisem ratacit. Se uita asta la mine si zice: eu dadusem pierdut laptopul de gaming si mi-au trimis unul la schimb. Asa ca a trimis inapoi unul din laptopuri. La ce volum de afaceri au, Amazon pur si simplu la $ 2-3000 nu merita sa isi bata capul, trimit din nou si ulterior poate ca cerceteaza. Poate.

    • #14

      Fazele astea țin de 2 lucruri mari și late:

      1. Cifra de afaceri a vânzătorului.
      2. Gradul de civilizație per ansamblu al clienților.

      E clar că la cifrele amazon nu li se rentează să activeze un departament de verificare a fraudelor când au clientelă civilizată care face smenuri la o rată extrem de mică. Îl iei drept cost of doing business și asta e.

      Ca să investighezi fraude trebuie oameni capabili, plătiți bine. Acuma să pui ditamai mecanismul pentru cineva care reclama airpodsuri de 250 usd prima oară normal nu merită.

      Și sunt sigur că mai e o chestie. Dacă ai istoric de client solid evident că te crede. Dacă vede 15 retururi sau probleme în ultimul an stați liniștiti că altfel se pune problema ca și la amazon.

      Dar cât timp nu ești in cifrele alea nu rentează să te investigheze îți trimite altul și aia e.

      În România e greu să faci asta pentru că nu ne încadrăm la punctul cu clienți civilizați per ansamblu. Trist dar când mai citesc ce povești pățesc unii care au magazine online cu clienții, îi înțeleg uneori.

  5. #15

    Eu comand de pe Amazon UK, că așa m-am învățat și am cont acolo de pe vremea când stăteam acolo, ba am și cont de Prime. Foarte rar aleg standard delivery, de obicei când e ceva mai greu (gen un waterproof case de ăla mare pe role) sau chestii mici, insignifiante, care nu merită transport rapid. În rest, tot, dar absolut tot care depășește £100 iau express delivery. Nu intru în detalii acum ce anume iau, dar chiar și așa produs+express delivery costă mai puțin decât același produs în RO. Vreți un exemplu? Magic mouse 2 e 365 lei cu tot cu transport, la noi 460 lei.
    Orice s-a stricat sau nu e conform, retur poșta română 40 lei, ajunge in 3 zile la ei, primești banii înapo instant după ce a ajuns, inclusiv transport retur. De foarte multe ori n-au mai vrut nici produsele inapoi, au dat banii cu scuzele de rigoare.
    În ultima vreme au început să separe produsele dintr-o comandă în mai multe transporturi care pleacă ba din Austria, ba din Franța, ba din Germania. Ghici care ajung greu și de regulă la posta romana? Alea din Germania. Restul pleacă cu UPS, DHL și ajung mereu a doua zi. De ce? Presupun că din cauza Brexitului, își fac pregătirile de rigoare pentru că au fost un pic “duși” și au acceptat comenzi din țări non-Amazon pe shop-ul de UK. Orice țară din Europa era redirectată către UK. Eu am comandat de acolo pentru ca am contul de ani de zile, comandam si trimiteam in tara la parinti, prieteni etc., iar cand m-am intors am ramas pe UK ca era mai simplu. Puii mei…

    • #16

      amazon UK are preturi mai mari, cel putin la unele cacatisuri ieftine. inainte luam si eu de pe UK, nu stiu de ce m-am dezobisnuit, cred ca m-am gandit ca sa nu ma invat cu el, din cauza ca vine brexit si pla

    • #17

      Acum, fix in momentul asta, magic mouse 2 e 388 lei la emag. Merita sa comanda de pe amazon pt 23 lei diferenta? Eu zic ca nu.

    • #18

      Eu zic da PTR 23 lei !!!
      Mai repede comand .

  6. #19

    Nu am avut probleme cu Pajeet’ul de la amazon, ma ruga doar sa mai astept o zi pt livrare, am prins un drac de sarbatoare la nemti. A fost cum a zis Pajeet, a venit coletul cuminte cuminte.

    Ps: da, daca nu primeam coletul faceau retur la bani.

    Ps2: mi am luat casti Sony de pe amazon uk, s au busit buretii, Sony romania mi a urat succesuri depline. Nu este treaba lor, sa ma duc la amazon. (Dacat m am plans :()

  7. #20

    Fara suparare insa ceva imi scapa. Daca faci comanda la magazinul de la colt, livrarea intarzie si te duci la ei iar seful de magazin iti spune ca nu stie unde e problema si ei iti dau banii inapoi – ce anume poti face diferit fata de Amazon?
    Ma refer in sensul in care inteleg ca tu nu vrei banii ci produsul in termenul tau de livrare.

    • #21

      la magazinul din colt livrarea nu intarzie 3 saptamani, daca nu iti vine in 3 zile, iti iei banii inapoi

  8. #22

    Subscriu ca Amazon is da shit… cand o sa intre in regiune (exista un zvon ca ar avea in plan macar un fel de site pentru CEE), o sa mature cu Emag, Altex si toti ceilalti pe jos. Ca sa povestesc ceva relevant, am vrut niste casti smechere anul trecut. Dupa o documentare intensa, am zis sa-mi iau Sennheiser Momentum 3, ca sunt misto, What HiFi le recomanda, am zis si sa sprijin PIB-ul Romaniei (sunt produse la Brasov). La noi, in toate partile, pe la 1900 de lei sau mai sus; pe Amazon.de, cu tot cu livrare in Romania – 1650… si da, scria “manufactured in Romania” sau ceva de genul pe cutie. Deci, produs exportat din Romania pana in Cehia/Germania, repatriat si tot mai ieftin cu 15-20%?!

    OK, livrarea poate sa mai intarzie (mi s-a mai intamplat si asta), dar nu e nimic tragic… cand cumperi chestii care fie nu se gasesc aici, fie se gasesc la diferente sensibile de pret, nu ma deranjeaza sa astept putin.

    Inc-o chestie, diferentele de pret sunt socant de dese si chiar pot fi dovedite statistic. Ca tot sunt economist si ma joc cu cifre… pe date Eurostat, unde au un fel de marja operationala ca indicator pe diverse sectoare, Romania este frecvent pe primul sau primele locuri in UE la diverse categorii de bunuri, de la haine la incaltaminte la medicamente la electrocasnice la DIY… asta denota o competitie scazuta, o balta in care se balacesc doar cativa pesti mari care fac jocul.

    • #23

      diferenta de pret e masiva. iphone 11 pro max luat la 830 de eur. ipad pro 860 de euro, acum pe emag, fix acelasi model ca al meu, 6589 lei. la diferenta asta de bani, evident ca astepti.

    • #24

      Ati patit vreodata sa-ti afiseze un pret iar cand esti la checkout sa-ti afiseze alt pret? La www.amazon.de/-/en/gp/product/B08L6Y5B3J/ref=ox_sc_act_title_1 (iphone 11) imi afiseaza 604 euro in cos si 620 la checkout plus 7 euro transport normal.

    • #25

      @Random:

      Ia uite ce zice fix sub pret, pe pagina produsului:

      Prices for items sold by Amazon include temporarily reduced VAT. Depending on your delivery address, VAT may vary at Checkout. For other items, please see details. Information on the reduced VAT in Germany.

    • #26

      Unde-i cu checkboxul “fara factura, pe incredere”?

  9. #27

    Nu fusese o stire zilele trecute ca au fost furate produse Apple în valoare de n milioane de dolari? Posibil ca ei sa se fi bazat pe produsele din camionul respectiv.

  10. #28

    Io n-am avut probleme cu comenzile de pe amazon.de, în schimb ebay.de mi-a dat oleacă de emoții, în sensul că produsul a ajuns după 14 zile, în loc de 2. Comandasem ceasul respectiv de pe ebay pentru că nu-l mai găseam pe amazon, altfel nu mă încurcam cum ei.
    Plata ramburs în Austria? Nu se stresează ei cu d-astea.

  11. #29

    Nu prea merge nici la emag asta cu certatul. Daca e vandut de ei si suni sa intrebi de ce intarzie primesti aceeasi oferta, anularea comenzii si stornarea banilor. Daca e din marketplace ti se spune ca vor lua ei legatura cu vanzatorul si atat, probabil daca insisti poti sa anulezi comanda.
    Patit ambele variante in ultimul an, 1-2 saptamani de “plata acceptata”, intr-un final au venit cand le-a fost scris, nici scuze, nici un voucher, nimic.
    Varianta sa primesti mai repede produsul nu exista, vine cand vine, anulezi comanda si faci alta cu livrare programata sau cu Tazz daca te grabesti si e in stoc.

  12. #30

    Comandat de BF un living de la emag, ieri au anulat comanda și primit banii in cont fara nicio explicație. Cu cine mă cert? După 11 zile de așteptat? Au descoperit după 11 zile că defapt nu era în stoc?

    • #31

      Ia vezi OPC-ul ce zice de treaba asta? S-ar putea sa ai o surpriza placuta ca te suna Emag si te intreaba ce vrei…

  13. #32

    2 lucruri pe care trebuie sa le schimbe magazinele de la noi si exista deja pe amazon:
    – sa-ti ia banii de pe card doar cand expediaza produsul. acum ceva timp am incercat sa cumpar un produs care era la precomanda de la amazon si din pacate mi-au anulat comanda din cauza unui oversell… in tot acest timp nu au retras niciun banut din cont.
    – asta o face deja emag-ul dar intr-un mod putin diferit…optiunea livrarii rapide, sunt inca uimit cum poti sa comanzi ceva de pe amazon.de pana in pranz si sa-ti ajunga a 2-a zi(dar asta se intampla cand nu era pandemie)

    • #33

      Asta cu retrasul de bani ar fi interesant. Azi dimineata am comandat o tastatura de pe amazon.com si am folosit Revolut, din obisnuinta, ca ala imi da notificari mai dese.
      Fix dupa comanda am primit notificare ca s-a verificat cardul, si acum de vreo ora am primit notificare ca s-au luat banii. Asta inseamna ca produsul pleaca in curand.

      Cu amazon.uk am avut niste rateuri, aia la un moment dat la transportul normal livrau cu posta romana. Din 5 pachete de papuci de copii, am primit doua. Restul, pauza, cred ca au primit niste copii cadouri de la cei de la posta. Am primit instant banii inapoi, dar cum fusesera la promotie, nu m-a incalzit asa mult (promotie de-aia de 60% off).

      De pe amazon.de mi-am trimis acum cativa ani un scaun de masina pentru copii cu vreo 300 de lei diferenta fata de cel mai mic pret din RO, si asta cu transport inclus (vreo 28E a fost transportul). Aia din ce am vazut lucreaza cu DHL si sunt putin mai seriosi (partea DE-RO, ca partea RO-destinatie e alta treaba).

  14. #34

    Foarte bine punctat la sfarsit, de exemplu de ce in review-urile smartfoanelor (inclusiv cele din Ro) nu se spune nimic de calitatea semnalului, de nivelul SAR, de sunetul difuzorului, de microfon, cum te aude celalalt, adica exact ce ma intereseaza atunci cand vreau sa cumpar un telefon!! Aici se face diferenta dintre un telefon scump si unul mai ieftin, chiar daca sunt cu specificatii apropiate.

  15. #35

    rant on

    “…când cumperi tot felul de flecuștețe de 50 sau 100 de euro…”

    ă, ce? scuze, dar pentru mine (și alții?) sumele astea înseamnă ceva.
    plus transport și taxe

    rant off

  16. #36

    Dam comandat de pe Amazon (doar din Europa) destul de mult. Si s-a intamplat sa imi intarzie comenzile, dar ca reguli am invatat urmatoarele:
    – termenul limita pentru livrare este cel “rezonabil”, dupa cum mi-a spus cineva de la ei la telefon. Adica presupunand ca nu exista intarzieri sau blocaje undeva pe traseul coletului. Daca nu este livrat pana atunci, sistemul mai acorda o saptamana (sapte zile, aici sunt incluse si zilele nelucratoare) si apoi este considerat “lost upon delivery”
    – niciodata nu am avut vreo intarziere cu “expedited shipping”, astea fiind trimise prin curier (de multe ori prin DHL), dar la livrarea normala, cu posta si cu avizele lor, mereu au ajuns tarziu. Stiu ca e mai scumpa varianta de expedited, dar pare a fi mai sigura.
    – am anuntat mereu intarzierile dar de fiecare data am anuntat si ca au sosit pachetele, chiar daca primeam refund intre timp. De obicei mi s-a multumit ca am sunat, imi luau din nou banii de pe card (cum e si normal) si mi se dadea cate un bonus. Fie nu era incasat transportul, fie un transport gratuit data viitoare, fie un certificat de vreo 15-20 euro.

    Asta e experienta mea. Poate am fost doar norocos, dar cred ca ai mult mai mari sanse sa ajunga la timp pachetele cu “expedited shipping”.

  17. #37

    Eu nu am ezitat sa comand de la magazine mai mici din Romania. La inceput ramburs, pana am prins incredere, apoi si cu cardul. De multe ori m-au surprins serviciile, mult mai saritori si mai dornici de a oferi clientilor o experienta placuta. Ultima data m-au sunat la 5 minute dupa comanda sa imi spuna ca produsele comandate sunt in stoc furnizor (stiam deja de pe site) si ca se vor livra in 5-7 zile, daca sunt de acord. Am fost de acord si in 5 zile m-a sunat curierul.
    In plus, in 90% din cazuri gasesc preturi mai mici fata de “marii jucatori”. Iar legat de garantie, nu se ocupa vanzatorul, de obicei fiecare brand are service autorizat care e acelasi peste tot.
    Ca exemple, daca permite conducerea:
    – vexio
    – badabum
    – a2t.ro
    – ideall -> mentiune speciala: au masini proprii de livrare cu elevator pentru electrocasnice. Fan/Cargus/Sameday, efectiv le dau drumul din duba, i-am vazut.
    – IT Arena – nici buni nici rai, doar sunt foarte aproape de mine in caz de ridicare personala
    – evoMag – deja parca incep sa intre in liga mare, iar in Bucuresti ai livrare gratuita peste 150 de lei.

  18. #38

    Acum 2 ani, într-o vineri, mi-am comandat laptop de pe amazon.com. Plătit cu Revolut, că ieșeam în câștig vs. cursul de schimb practicat de amazon. Problema e la procesarea plății, că banii mi-au plecat din Revolut dar Amazon ziceau că “n-am primit nimic, boss. vezi cu banca”.

    După 2-3 zile de du-te – vino cu trimis de statements de la Revolut că am plătit și vorbit cu vreo 3 Pajeet diferiți, am citit undeva pe interneți că poți scrie la jeff@amazon.com și te bagă cineva în seamă. Așa că asta am făcut, cu așteparea că probabil o să-mi răspundă alt Pajeet și o luăm de la capăt.

    Duminică seară am trimis mail către jeff@amazon.com, primit un reply de la Amazon Account Services team on behalf of Jeff. Am primit aceeași explicație ca de la Pajeet, mi-au cerut aceleași documente, doar că de data asta s-au mișcat lucrurile. Luni dimineață primeam mail cu “comanda a fost expediată”. Livrată la ușă vineri, fix la o săptămână după ce am plasat comanda.

    If all else failed, zic că nu strică să arunci un mail către jeff@amazon.com, poate se mișcă niște rotițe mai cu spor pe acolo.

  19. #39

    Felicitări pentru achizitie. Bun pret pt Ipad 2020..
    [850 eur vs 5600 lei iStyle] ♤♤♤♤

    Eu nu am resentimente sau afinități , unde ma nimeresc in Europa, la cel mai apropiat punct Amazon Locker, ridic gratuit cu cont Prime italian..mai ieftin decat cel german cu vreo 30 euro..
    Transportul e cam 8 euro spre România si câteodată aduce Fancurier .. chestii mici si incasabile.. “pierderi acceptabile pentru infanterie” cum ar zice Maximus…

    Pentru retur ideal ar fi ca produsul să-l ridici în țara în care faci achiziția la vreun prieten, ca el sa poata ușor returna/reclama..
    Apoi prietenul, daca te iubeste, trimite gratuit cu Tabita sau Atlassib impreuna cu 2 sticle de vin..

  20. #40

    Lasa ca nu-i chiar asa, tu pornesti deja de la prezumtia ca toti sunt hoti ca rumanii nostri. Din sute de comenzi pe ebay si aliexpress nu am avut nici cea mai mica problema atunci cand-rar-s-au mai intamplat neplaceri din astea. Fara probleme. Cu amabilitate si bun simt s-au rezolvat in 2 timpi si 3 miscari. La intrebarea ta “cu cine te certi?” iti raspund simplu: cu nimeni, pentru ca nu e nevoie.

  21. #41

    nu cred ca exista ceva mai penibil in online decat buhnici

  22. #42

    Las si io asta aici, sper sa nu vina iar jesus ala sa zica ca n-am zis nimic.

    Inteleg dupa titulatura celui de-al doilea produs ca e de pe amazon.de. Nu stiu cum e in .de, dar in .fr (si banuiesc / cred ca in toata Europa cu exceptia Romaniei), Black Friday e la aceeasi data cu USA, adica saptamana asta, vineri pe 27. (In Franta guvernul a cerut amanarea lui cu o saptamana, poate ca-n Germania a ramas la aceeasi data). All in all, din ce in ce mai multe comenzi, mai ales ca urmeaza si Craciunul

    Se vede din imagine ca doar 1 din cele 2 produse este vandut de Amazon (al doilea banuiesc ca este un 3rd party seller care-si tine stocurile la Amazon, si ai sold and shipped by Amazon). Mai banuiesc c-acel seller e din China, si poate are o problema si produsul ala e in container pe drum intre China si Europa.

    In fine, nefiind in tara respectiva de unde e amazonul, pe tine livrarea te costa, si nu poti jongla de exemplu (in cazul asta sa zic ori n-as fi luat de la 3rd party seller, ori daca m-am pacalit, pentru ca Amazonul imi baga pretul cel mai mic, chiar daca asta inseamna sa-ti bage in fata un alt vanzator decat amazon) atunci anulez articolul respectiv (pot face asta pentru ca livrarea e gratuita).

    De cand cu pandemia asta din martie, am observat multe “balbe” de genul o data de livrare estimata, dar in general pesimista, si livrau mai repede, dar s-a intamplat de doua ori culmea cu niste carti, care mi-au zis ca nu le au acuma, gen peste cateva saptamani, s-a facut ziua respectiva, Amazonul zicea ca urma sa le primesc dar ele nu fusesera expediate. A trebuit sa discut cu customer support ca sa le anuleze.

    Sigur ca n-ai cu cine sa te certi, ce se poate intampla daca totusi esti nemultumit este ca sa-ti ofere un discount de x euro la urmatoarea comanda, ca sa se scuze pentru intarzierea comenzii.

    • #43

      nicio legatura cu ce spui tu. comanda asta a avut 7 liniin de produs, le-au livrat in ordinea in care le au avut. ipadul vandut de amazon nu are nicio legatura cu manusile de 3 dolari chinezesti, livrate tot de amazon. pachetul apare shipped si e undeva la UPC.
      Subiectul articolului e altul, din pacate toată lumea da sfaturi

    • #44

      UPS banuiesc, nu UPC. Daca pachetul apare shipped, Amazonul nu prea poate face mare lucru, problema e la transportator.

    • #45

      ba omule, am peste 300 de comenzi amazon, zeci de mii de euro platit, nu ma plang de pachet, explic doar ca Bufnici e prost cand recomanda Amazon fara sa explice si ce se poate intampla. pula mea, scriu atat de incalcit de nu se intelege? apare undeva ca nu imi place mie amazonul? de abia ce am pus articol cu iphone luat de pe amazon. serios, nu inteleg, 2/3 din comentatori par coborati din avion si inseamna ca problema e la mine, nu pot fi toti prosti. unde nu se intelege ce scriu?

    • #46

      Atata timp cat titlul era despre Amazon, si nu despre Bufnici, am crezut ca acolo e problema. Citesc rar, comentez si mai rar.

    • #47

      ok, am inteles greseala

  23. #48

    Di n cauza ta am intrat pe Amazon si s-au dus 125 de euro.
    Oala de presiune si jucarii :)))
    Livrarea catre 14 dec (standard nu express)

  24. #50

    Nu cred ca poți compara Amazon Cu alt “vânzător” fie el online sau la colț de strada sau unde vrei tu. In 99.5% din cazuri sunt de nota 20.
    In țara căpșunilor unde prestez cu spor am cont prime și comand pe Amazon aproape lunar, de la baterii pentru jucăriile piticei la haine, echipamente de montaj diverse, tableta, folii, huse, cabluri, etc. Nu îmi aduc aminte sa fie vreodată vreo întârziere, toate vin de pe o zicpe alta in general. Daca sunt acasa răspund la interfon și îl rog sa deschidă poarta și sa le lase in curte. Dacă suna pe mobil ca nu răspund la interfon le zic sa arunce peste gard sau dacă e ceva sensibil sa sune la Vecinul. Niciodată nu am avut probleme.
    Însă! Cea mai tare chestie care a făcut-o Amazonul când încă eram rezident in Ro a fost cu un Kindle. Plecasem într-un concediu prelungit de câteva luni și luasem un Kindle de la ei sa avem pentru drumuri. Eram in Thailanda când s-a stricat Kindle și l-am sunat pe Pajeeh asta al tău. Mi-au zis ca îmi trimit altul și sa îl trimit pe asta stricat retur. Cum eram in continua mișcare și in zone f remote i-am rugat ca pe data de 06.01 ( era jumate-jumate lui Decembrie când am Vb cu ei ) sa îmi expedieze Kindle-ul nou in Hanoi la hotelul unde aveam rezervare. Și așa a fost. Când am făcut check in pe 05.01 pachetul era acolo. Am trimis kindleul defect prin Februarie din Bali, totul Ok, nici o problema. Can’t beat that.
    Aici dacă vreau sa Dau retur dau un print din pagina lor și las coletul la posta Sau la orice librarie, free of charge. Retur pana la 90 zile. Despre ce vorbim ?

    • #51

      nu stiu despre ce vorbim noi, ca tu sigur vorbesti despre altceva

    • #52

      Amazon e in stare sa ti-o si suga pentru a-ti castiga increderea. Asta este prioritatea lor nr. 1. Increderea clientilor. Profitul este pe locul 2.

      Asa ca se poate comanda de acolo fara nicio frica. Indiferent ce se intampla cu coletul sau produsul luat de la ei, vei fi despagubit in cel mai scurt timp.

  25. #53

    am inceput sa renunt la ei de cand fac livrarile cu Oistreich Post pana in Romania si apoi cu Fan ul pe teritoriul romaniei, Grupul REDIS, comandat un ceas tot asa cadou si pe drum l-au furat baietii, cand i-am sunat tot imi ziceau sa astept ca o sa apara asta in conditile in care pe tracking ceasul aparea ca este in depozit la FAN Oradea iar ce-i de acolo mi au trimis mail in care se jurau ca acel ceas nu a ajuns la ei , anulat comanda, facut refund, pus comanda noua asta a sosit nu l-au mai furat, dupa ce a sosit cerut banii pe transport pt al 2 lea produs, vb de transport expedited shipping, 7 zile sa ajunga din Austria in Romania la 20 de euro, s-au dus vremurile cand trimiteau cu UPS-ul si ajungeau in 2 zile 🙁 …practic un ceas din Germania in Romania mi a ajuns in 3 sapt aproape ca o comanda din China…

    • #54

      am vorbit ieri cu Utpal pe tema asta. sunt aigur ca coletul meu e furat si pe 1 decembrie imi vor face retur la bani. 1200 de euro bine investiti

    • #55

      din ce am inteles de la FAN pachetul ce a disparut a venit la palet, cum ziceam cost reduction, deci daca si tableta ta a fost pusa tot asa e destul de usor sa sustragi diverse lucruri, iar AWB-ul e pe palet nu individual pe pachet, de asta eu vedeam ca ceasul e in Oradea si aia se jurau ca nu l-au vazut niciodata… da iti primesti banii inapoi, da toti indienii sunt de treaba si isi cer mii de scuze si arunca cu vouchere de 5 euro discount dar totusi parca ai vrea obiectul ala comandat sa ajunga nu sa pui trei comenzi ca sa primesti o comanda ca doua se fura pe drum si astepti 1 luna sa primesti ce ai comandat si in perioada asta te faci prieten cu toata India.