Știți că niște creștini au rămas înzăpeziți 60 (șaizeci) de ore într-un tren pe câmp, fără căldură, mâncare, apă sau altele, nu? Într-o țară civilizată și normală, cineva de la căile ferate plătea cu capul iar oamenii ar fi primit măcar banii pe bilete înapoi, dacă nu despăgubiri.
Nu și în rromânia.
Iată ce declară Adrian Voicu, jegosul director de marketing al CFR.
Calatorii au beneficiat de transport pana la destinatia finala, nu sunt percepute si nu vor fi percepute taxe suplimentare de transport in ciuda faptului ca nu se circula pe ruta directa, ci pe ruta ocolita, pe unde se poate circula pe linii pe care se poate circula optim
Ați priceput, da? Călătorii să spună mersi că nu au fost puși să plătească în plus și să nu mai facă scandal.
De ce un asemenea răspuns ireal? Pentru că nesimțitul Adrian Voicu e angajat la stat, de unde nu prea are cum să îl dea nimeni afară. Pentru că e plătit din banii mei, adică din subvenții, CFR nefiind capabili să își asigure nici propriile salarii, darămite profit.
Adrian Voicu, director de marketing CFR, portretul unui jeg uman.
via Bazaconii
NOU
Deci de-acum sa ne luam bani cu noi cand circulam cu trenul, ca poate data viitoare daca ramanem blocati nu mai avem acelasi ‘noroc’. Poate ne vor percepe taxe suplimentare!
NOU
Treaba e simpla, se face un proces comun contra CFR calatori. Se solicita daune de cateva sute de mii (sau milioane) de euro, pentru diverse motive:
pierdut avion, sanatate pusa in pericol, stress, pierdut job, samd. Se vor gasi zeci de avocati priceputi care sa sustina cauza (comision baban). Iar scuza penibila a CFR calatori ca nu sunt ei de vina (ci vremea) cade pentru ca au fost anuntati prin toate mijloacele mass media, si n-ar fi trebuit sa dea drumul la trenuri. Suta la suta vor castiga, si vor crea precedente pentru ca orice calator tzepuit de CFR sa ii poata da in judecata.
NOU
si crezi ca vor aduce directorii bani de acasa sa plateasca daune?? stai calm tot din subventii se vor plati.
NOU
Sunt convins ca daca erai in situatia lor ai fi gandit la fel: de ce sa primesc eu despagubiri, cand sunt luate din buzunare saracilor de romani :))
NOU
Ma cac pe ele subventii, daca pornesc un proces de tipul asta.
NOU
Au platit cateva ore in tren si l-au folosit 60 de ore? De aia nu are profit cfr-ul, ca ii lasa sa mearga gratis in loc sa ii puna sa plateasca uzura sinelor, combustibilul, salariile celor din tren, a celor de la centru plus macar o noapte de cazare in tren. Pai folosesti trenul 50 de ore pe gratis?
NOU
nea caisa ala a fost chiar dragut, nu a mai spus ca oamenii au dat bani la nas ca sa foloseasca vagoanele atat de mult timp 🙂
NOU
Ce ANPC….o sa le dea o amenda de cateva zeci de milioane, iar calatorii o sa isi primeasca banii inapoi pe bilet. Vax albina!
NOU
“într-un tren pe câmp, fără căldură, ”
pai cum fara caldura ? – am inteles ca nu a fost oprita caldura niciun moment … in multe imagini prezentate pe la televiziuni calatorii erau relativ lejer imbracati / dezbracati.
NOU
Eeeee….asta e alta poveste….au avut si caldura! Lux, nu altceva!
NOU
Ics » da, schimba complet sensul articolului
NOU
Eu era sa-mi rup gatul meu si al fiica-mii in tren, si nu au nici macar trusa medicala de prim ajutor. Inca nu mi-a trecut hematomul de la picior, desi a trecut peste o luna de la cazatura.
NOU
Cata idiotenie…
NOU
Eu cand am auzit ce se intampla, am zis ca e ireal, ca e un roman de Kafka. Si in loc sa fie presa enervata ieri conta doar guvernul nou. Nu, de ce se intampla asta? Cum asa? Cine e responsabil? Ce putem face sa prevenim? Oribil si foarte trist. Te face sa iti pierzi speranta ca va fi vreodata altfel.
NOU
Ce putem face? La judecata cu CFR. Da, e ceva timp pierdut, ceva bani cheltuiti – dar ase se face peste tot in lume. Macar noi avem libertatea sa o facem, altii nu o au. Si murim in camp cu libertatea asta de gat, ca nu avem sange sa o folosim.
NOU
Eu am alta problema cu cfr-ul. De doua zile incerc sa plec din Iasi spre Galati si nu am cu ce. Cica nu pleaca nici un tren si nici nu se stie cand o sa plece urmatorul. Probabil cand o da caldura. Asta in conditiile in care in Iasi nu mai ninge de luni de la pranz, iar in Galati tot cam asa. Deci ar fi avut timp sa faca sculpturi in zapada pana acum. Iar cand o sa plec tare imi e ca o sa fac dublu.
NOU
Am auzit de dimineata despre ce a declarat acest imbecil.Eu l-as lega 30 de ore de un copac si ca bonus i-as da funia FARA SA O PLATEASCA
NOU
Ah, deci daca au avut caldura, e alta discutie deja. Sa plateasca, doar caldura aia costa 😀
Ma apuca groaza cand citesc chestii din astea. Da, frumoasa tara noastra si extrem de .. populata …
NOU
Tara noastra este supraglomerata, intr-un sens rau.
Nu avem ce face, asa ca ne uitam si radem, ne miram, plangem, participam la evenimentele cotidiene si lipsite de judecata.
NOU
Interesant e ca multi dintre calatori se pare ca circulau fara bilet. Amenda n-ar fi meritat?
NOU
In japonia isi dau aia demisia ca a intarziat trenul un minut, la noi sa zicem mersi ca nu se cer si bani in plus la o faza ca asta….Romania.
NOU
Într-adevăr, numai în România se putea întampla. În tările cu apă caldă îi salva cu naveta spațială.
NOU
Probabil ca e o clauza scrisa acolo mic prin care se absolva de orice responsabilitate in caz de conditii meteo vitrege. Cel putin la ANRE unde am dus eu o lupta cu morile de vant scrie clar ca o pana de curent trebuie remediata in x ore “cu exceptia cazurilor de fenomene meteo deosebite” (citat aproximativ)
NOU
Uite d’aia nu circul cu trenul, din cauza nesimtirii. De la nesimtire pleaca jegul din vagoane, intarzieri cu orele si bineinteles, preturile biletelor.
NOU
Nu inteleg…nu i-a dat nimeni in judecata pe cei de la CFR?
NOU
Nu ii iau aluia apararea, pentru ca este inacceptabil sa lasi trenurile sa circule in acele conditii si pentru ca cineva ar trebui sa raspunda pentru ce s-a intamplat (pe mine faza cu buzile ma infioara, as putea rabda de foame si de sete, dar sa nu ma pot duce la baie ar fi infiorator si nu, nu m-as duce la o baie infecta de tren), insa am impresia ca PROTV i-au scos declaratia aia din context. Omul zicea ca “… au beneficiat de transport pana la destinatia finala”, probabil ca nu se referea la trenul care intre Galati si Galati a facut 60 de ore, probabil se referea la alte trenuri care au ajuns la destinatie luand-o pe alte rute. O mica si insesizabila manipulare a la stirile de la ora 5…
NOU
Pe de alta parte, toti directorii CFR ar trebui dati afara pentru halul in care au gestionat situatia. Nu exista sa dai vina pe vreme, daca nu ai o strategie pentru situatii de genul asta inseamna ca iei banii statului degeaba.
NOU
Pe de alta parte , sa-mi bag pula in ea distanta dintre Galati (statia de pronire) si Braila (unde au ramas blocati prima data) !
NOU
jalnic, ar trebui tinut intr-un vagon 60 de ore sa vedem daca mai gandeste la fel…
NOU
PS: Corectie de forma nu de fond. Berbecele de la CFR care a facut aceste afirmatii si ocupa functia de director de marketing se numeste Adrian Vlaicu (nu Voicu).
NOU
Saraca, femeia aia cu copilul…
NOU
Ce pot recomanda este sa se dea in judecata CFR pentru umilinta la care au fost supusi oamenii astia.
NOU
“pe unde se poate circula pe linii pe care se poate circula optim”
Hal de exprimare. Asta e frate de lapte cu Vanghelie?
NOU
“apogeul nesimtirii” zici ? Bine-ar fi sa fie asta apogeul…
NOU
În fiecare seară înainte de culcare mă rog la zeul privat al plicurilor și locomotivelor să cumpere Deutsche Bahn CFR-ul și DHL Poșta Română. 🙂
NOU
+1
NOU
Ooof, Doamne, da, ar fi bine…Asta daca s-ar schimba si directorii cu unii din Germania si o parte din functionari…
NOU
Cum ma-sa sa-ti dea un asemenea raspuns? Pai jegosul asta merita batut la cur cu sabia si scuipat in fata, non-stop, de Giovani Becali.
NOU
:))))) Foarte tare asta andrei ,imi place.
NOU
sti faza cum ca intr-un an la noi trenurile au intarziat un an?
NOU
Nu.
Iar papagalii pagubiti nu au coaie sa dea in judecata CFR-ul.
NOU
face marketing viral omu’ 🙂
NOU
sa mai sper?…
NOU
M-am umplut de nervi auzind astfel de stiri .
Astia din conducere sunt pur si simplu cretini si idioti , merita impuscati .
Au stat aia 2 zile intre faurei si galati, fotbalistii pizdii au fost dusi la spital sa doarma dar nici o minte luminata nu s-a dus acolo , caz de calamitate fiind, sa foloseasca dracu rezervele alea ale statului si sa dea oamenilor mancare si apa. Erau copii nevinovati, oameni saraci, care erau la limita unei nenorociri .
Pur si simplu retardati . Voicu ala si-a luat la puli in gura dupa ce a aparut la teve de abia deschide gura acu` .
NOU
Incep prin a spune ca probabil ceea ce voi povesti este prea lung pentru a fi postat, dar macar e bun de poveste pentru tine si se pot trage anumite concluzii.In anumite cazuri se poate rezolva situatia si altfel si CFR-ul sa plateasca – in ianuarie 2009 ma intorceam
de la Budapesta cu CFR-ul la vagon de dormit – la plecare totul ok, cald in compartiment, am adormit aproape de miezul noptii.
Peste 2 ore m-am trezit scotand aburi pe gura iar fereastra compartimentului era inghetata pe interior – cred ca deja erau -5 grade in
compartiment. Am iesit sa ma interesez de situatia – conductorul m-a informat ca dupa ce am trecut granita s-a ars sistemul electric de incalzire al vagonului.
Evident l-am intrebat ce au de gand, mai aveam aprox 10 ore pana la Bucuresti si in conditiile alea nu se putea trai.
A ridicat din umeri, atitudine tipica, nu stiu, nu avem ce face, o sa incercam, etc. Am inceput sa fac scandal, moment in care am raams socat pentru ca era singurul care faceam asta –
restul calatorilor din vagon – si era plin – erau chiar deranjati ca faceam atata tevatura si nu ii lasam linistit sa se bucure de hipotermie, PE BANII LOR,
care pentru vremea aia nu erau putini – aprox 7 mil/2 locuri. Am inceput cu telefoanele – la CFR, cand am vazut ca ii doare in basca, domne o sa incercam
sa remediem, dar nu prea avem ce face, etc am inceput sa sun inclusiv la cabinetul ministrului transporturilor – Berceanu pe vremea aia. Am dat peste asistentul lui care a inceput sa sune si el
la CFR si ulterior ma sunau pe mine din centrala CFR sa ma linisteasca pentru ca le-am spus clar ca daca nu fac nimic eu trag semnalul de alarma si nu mai las trenul sa plece din prima statie.
In continuare eram singurul care ma agitam, ii injuram, incercam sa fac ceva – restul nici nu mai ieseau din compartimente si erau cred deja -10 grade in conditiile in care in noaptea aia au fost -25 afara.
Bineinteles ca in prima statie unde am oprit nu s-a rezolvat nimic pentru ca nu aveau piesele necesare, era statie de triaj si reparatie, dar ei nu aveau piese decat pentru vagoanele romanesti cu etaj…..
Deabia la Brasov peste 7 ore s-a inlocuit piesa arsa, pana la Bucuresti nici nu s-a dezghietat geamul.
Am fost singurii care in urma scandalului am primit paturi suplimentare, ceai, etc.
Cand am ajuns la Bucuresti, dupa 11-12 ore la -10 grade in compartiment, m-am dus direct la biroul reclamatii si am facut
reclamatia ca la carte – iarasi trebuie sa repet trist – dintr-un vagon intreg cu 12 compartimente de clasa 1, am fost singurul
care afacut reclamatie, la un moment dat a mai aparut cineva dar cand a vazut ca e de scris s-a lasat pagubas.
Dupa depunerea reclamatiei, asa cum ma sfatuise asistentul lui Berceanu am trimis toata documentatia si reclamatia pe fax si la ministerul transporturilor.
Dupa 6 zile, un tucalar de la CFR s-a prezentat la usa mea si mi-a adus 7 mil, contravaloarea biletelor de intoarcere de la Budapesta.
Am fost singurul care a facut scandal, singurul care a facut reclamatie oficiala, care s-a agitat, a sunat la minister, singurul care si-a primit banii inapoi.
Nu banii erau problema, dar oricum am obtinut ceva, tacit si-au recunoscut nesimtirea.
Din pacate atata timp cat nu deschidem gura sa guitzam, sa ne revoltam, sa facem scandal, nu vom obtine nimic.
Din 12 compartimente, 24 de oameni, am fost singur. Si am fost privit cu repros ca fac zgomot si nu mai pot sa auda gheata acumulandu-li-se pe sprancene. In vagon de dormit clasa 1…..pe banii lor nu putini…Rromania
NOU
Commentul asta ar trebui postat ca articol – asa da.
NOU
Mai ales ca biletele expirasera, si pentru data cand a avut loc calatoria nu mai aveau bilete valabile.
NOU
nu, nu am ce sa ii urez, decat multa ……. si mult pamant deasupra.
NOU
daca era o firma de autocare, nu mai facea nimeni gura. Asa…hai sa ne razbunam toti ca e de la stat si poate punem mana pe ceva bani.
NOU
Ma intreb unde a fost educat domnul in cauza de a reusit sa ”coaca” asa un raspuns genial.
NOU
cfr-ul e plin de idioti….de la conducere pana la ingineri si tipii care se fac ca ”fac revizie” vagoanelor in statie,dand cu ciocanul in roti….din pacate,sunt unul din nefericitii care zilnic fac naveta cu trenul pana la servici….si fara alte comentarii va prezint pe scurt….in medie la FIECARE SCHIMB PIERD INTRE 90 SI 180 DE MINUTE PE NAVETA…pe 70 de kilometrii….asta fara intarzieri,unde mai pui ca printr-un mic artificiu de-al cfr care au scos trenurile personale(-ai nou regio) rezervate pers.care fac schimbul doi pe acea ruta trebuie sa ma scutur frumos de bani pe un abonament lunar pe distanta de70 km (dus-intors) de 240 de lei…in conditii absolut ”infecte,,…rusine cfr…aaa…si app mai faceti ceva cu ”civilii” aia pe care ii trimiteti voi in control pe tren care o ”impart” frateste cu nasii…sa vezi calcule la bilete taiate+”tva-ul” lor…sunteti praf domnilor…bovine…