Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) a informat anterior că românii care întâmpină diverse probleme cu zborurile Wizz Air pot depune sesizari pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania. Firma nu poate fi sancţionată de către autorităţile din România, întrucât nu are reprezentanţă în ţara noastră.

Problema cu anulările acestea are două fațete. Dacă sunt făcute din motive tehnice, sigur, e de preferat să anulezi, decât să cadă rabla din aer, cu tot cu oameni. Dar nouă anulări într-o zi ridică niște probleme foarte serioase legate de fiabilitate flotei Wizz și avem o problemă mare aici.

Cealaltă fațetă este că Wizz are obiceiul de a anula curse just for the money. Curse anulate și bani nedați înapoi, e plină pandemia de cazuri de genul, avioane supravândute, oameni cu bilet întorși de la poartă, după care anunțați că nu s-au prezentat la îmbarcare, niciun ban înapoi. Iar dacă Wizz anulează 9 curse pentru a mai face niște bani din nimic, avem iarăși o problemă.

Și ce nu înțeleg eu este de ce statul român nu obligă Wizz Air să aibă reprezentanță în românia? Care este miza? Cine are bani băgați în unguri și nu dorește plata vreunei despăgubiri?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.