Este fix cât Republica Populară Chineză. Înţeleg, maşină de succes, populară în toată lumea etc, dar designerii ăia sunt pregătiţi cumva în România? Care este scopul unui asemenea căpăcoi? Se aşteaptă careva să o alimentezi cu furtunul de pompieri, sau de la mufa unui tanc? Dacă da, au greşit găurica de admisie, care e la fel de mică.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

62 comentarii Adaugă comentariu

  1. pe principiul ” sa fie “

  2. @Luca-Matei : pe principiul “sa fie”, dar “sa fie mare” ca asa e la noi. :))

  3. #3

    Cred ca designerul care a desenat un gipan cu un asemenea capac…are o putzica taaare mica

  4. Era o teorie despre relatia dintre marimea masinii si cea a putei din dotare… :-))

    • #5

      asta ar insemna ca toti aia cu tico si matiz sunt niste terenti

  5. nu, au incercat sa ne spuna: romani sarantoci, nu e pentru voi. voi nu o sa aveti niciodata bani ca sa faceti plinul la masina asta

  6. #7

    eu cred ca s-au gandit la varianta de a o alimenta din mers!

  7. Probabil este un indiciu pentru femei:

    Furtunul de la benzinarie intra acolo unde se deschide “capacul ala mare”.

  8. #9

    Cred ca poate tine loc de usa de soba. Ai ramas undeva in pustietate, incinzi un foc in Duster si pe-acolo rascolesti jarul.

  9. #10

    se alimenteaza dastaru’ cu furtun ca la f1????:
    www.independent.co.uk/multimedia/archive/00057/pg-58-F1-Reuters_57641t.jpg

    sau o fi capacu de asa dimensiuni ca sa fie clisma mai usoara pt autoturism in cazul in care pitzipoanca soferitza alimenteaza cu combustibil nerecomandat de renau.

  10. Si curu frate! Asa cur urat de masina mai rar. Pacat de fatza, care e acceptabila.
    La asta e invers decat la femeile naspa: ii pui perna pe spate cand o frigi.

  11. #12

    E bun pentru cazul in care ti se blocheaza usile. Poti sa intri in masina si pe acolo in caz de forta majora.

  12. nu stiti voi: in buna traditie Dacia, poti lua capacul ala si peticesti masina pe unde e nevoie :))

  13. Ori capacul e mare cat capul tau, ori capul tau e mic cat “capacoiul” de la Duster.Ce zici?

  14. Mai, am ras cu lacrimi cand am vazut poza. 🙂

  15. #16

    eu banuiam ceva dar acum mi s-a confirmat

    ai un cap prea mic

    :)))))))))))))))))))))))

  16. Eu cand am vazut-o in “sourum” am crezut ca acolo e torpedoul.

  17. Pe 16 Iulie plec in Grecia cu un Duster…full 4×4. Alb!

    O sa revin cu feedback dupa drum. Comportament, putere, tinuta de drum, scartaieli, pozitia in scaun, etc…

    PS: da, ala afost primul lucru remarcat si de mine, capacul enorm de mare…din poze nu se vede bine dar este imens.

    PS2:ah, si mai este afisajul acela minuscul din bord……sa moara Bibi……ceasul meu cu 7 melodii din ’89 avea ecran mai mare…

  18. #19

    Cred ca designerul e francez daca nu ma insel…

  19. #20

    E ca la un balon taica. L-ai umflat si ies in evidenta amanuntele. Si Dusterul la fel. Tot un balon.

  20. 1. Este pe post de frana aerodinamica daca te lasa franele conventionale
    2. Daca ai copii mici, poti sa pui un gemulet pe usa si ii tii acolo
    3. Daca ai probleme cu partea din spate a masinii pe acolo incape un mecanic mic // design facut la cererea lui Boc daca se impute treaba in Bucuresti sa aiba cum evada.
    4. Pentru cele din dotarea politiei, in caz de conflict armat e bun de ascuns dupa el
    5. Daca esti beat manga sigur il nimeresti (ori sa pui benzina ori sa te pisi in el ca e a vecinului, sa-i moara capra)

  21. Sa o vada tot orbu :)) Chiar ca ii mare:O bine ca nu au facuto cat parbrizu :))

  22. #23

    6. Daca te enerveaza unu in trafic, sa-i tragi un capac peste oglinzi.

  23. #24

    Este o chestiune de marketing, nu stiu daca si tehnologica…
    Sunt cateva lucruri care iti dau impresia de masiv, ca sa stii ca ai dat banii pe un SUV. Crezi tu ca daca e atat de bombata capota este pentru ca motorul e mai mare? Oricum , intre taieturile extreme ale usilor, masina este Sandero. Asa a rezultat un Grandsandero.

  24. Arhi, iesti un ignorant!
    Pe-acolo iese parasuta in cazul in care il lasa franele.

  25. Cred ca daca ma chinui imi incape fundu acolo :)).

  26. #27

    Daca vine unu cu bata la tine si tu nu esti posesor de bata, pistol, etc., nu crezi ca ai avea nevoie de un scut?

  27. #28

    posibil sa fie un compromis intre designer si constructie , de multe ori se fac astfel de compromisuri intre inginerul de la plansa de proiectare si punerea efectiv in practica a realizarii caroseriei. plus ca acum este moda folosirii onor componente de la alte modele (gen…hai cu pompa de benzina de la dacia la aro).

  28. tinand cont de linia si de dimensiunile masinii cat si de faptul ca este pus pe nervura aia (arata mai urat unu mic deasupra sau sub nervura) mie nu mi se pare chiar hidos, dar se putea face totusi cu cativa cm mai mic:D

  29. Probabil că lor li se pare excelent și nu observă cât este de mare. În spatele capacului ce ne așteptă, un orificiun cât pompa de benzină? :)))

  30. Pai aia care isi iau Dustere sunt atat dev retardati incat poa nu “gasesc/nimeresc” alimentarea si ca sa fie siguri ca prosti care si-au luat imitatie de SUV/Jeep alimenteaza

    Cum sa iti iei harbui ala si la ce bani e cand la aceasi bani GASESTI SUVURI …. nu masinute din plastic …

  31. #32

    mie imi pare ca putea sa fie chiar mai mare. cred ca ar fi aratat f bine ca o portiera mai mica, in spatele masinii.

  32. Deschizi capacul, esti prost, zgarii masina cu pompa, pui capacul si nu se cunoaste. Este exact orientata pe publicul tinta al SUV-urilor 😛

  33. #34

    Capacul e asa mare ca sa-i mai poti face o alimentare cu GPL tot pe acolo 🙂

  34. #35

    inc az ca masina o sa mearga de cacat ,gaura este prevazuta cat sa-ti incapa curu sa te caci in rezervor

  35. Masina arata cat de cat ok, avand in vedere ca e dacie, si cat de cat romaneasca. Oricum interiorul pare groaznic de urat si groaznic de chel. A, si mi se pare ca varianta de baza nu are nici macar servodirectie 🙂

  36. ha ha ha…cata mai capacoiu…

  37. #38

    Se spune ca respectivul capac e atit de mare in ipoteza ca pe viitor vor exista si variante alimentate cu GPL. Si se presupune ca acolo va fi si ‘gaurica’ pt asta.

  38. Capacul ala e mare dar cred ca are acelasi diamteru ca la Logan conducta de la rezervor,nu?

  39. @rares cojocaru : E mare ingineria sa iti dai seama ca “gaura” este standardizata si are diametrul cat al pompei de la benzinarie(un pic mai mare ca sa incapa si pompa :)):). Conducta care duce spre rezervor poate sa nu fie ca la logan(sac!) poate sa fie ca la bmw, chestiile care nu sunt standardiazate nu seamana de la un producator la altul. In cazul de fata poate sa semne ca e acelasi producator..

    Tot ce observ din cometariile de dinaintea mea este ca “STRUGURII SUNT ACRI” si pun pariu ca trei sferturi din cei care au zis ca duster e jeg e praf e bla bla nu au bani nici macar de matiz dar ei isi dau cu parerea domne ca cei care detin duster sunt prosti…

  40. #41

    prin deductie logica si capu lu’ matale e aproape cat china… nu?

  41. pe sistemul o facem mai mare ca da mai bine, masina mare – capac mare :))

  42. #44

    Bai ce experti sunteti; in teorie, cu totii va pricepeti la masini si la femei. Hai ca va spune nenea, din surse sigure nu asa, capacul ala e asa mare pentru ca din toamna sau cel tarziu din primavara lui 2011 Dusterul va avea alimentare pe GPL si or sa-i puna “gaurica”. 🙂
    Aaa si o dedicatie pentru cei care nu citesc comenturile: “Aberati mai departe!” 😛

  43. Arhi, nu ştiu dacă ai şi deschis capacul imens, să afli că în spatele acestuia se află cea mai mică găurică de alimentare. Dusterul e ca o grasă virgină. Voila: twitpic.com/23pqju

  44. #46

    Teorii probabile:
    1. Studiau modelul de flaps pentru viitoarea Dacie zburatoare.
    2. Experimenteaza tehnici de alimentare in mers. Ceva ca la avioane…
    3. Studiu de impact media: cat dureaza pana observa cineva/ si pana comenteaza cineva tot felul de aberatii. Me included, of course 🙂
    4. OK… cineva pe la design are o putzica mica. Daca este femeie, este probabil sotia unuia cu kestia micutza (si sigur e francez).

  45. #47

    5. Sunt fani Arhi si au luat de model dimensiunea ideala a craniului idolului lor.

  46. Tinand cont ca in interior tot logan a ramas, probabil au zis ca la exterior sa vina cu ceva surprinzator. Pacat ca nu le-a spus nimeni ca un capac de rezervor de un metru patrat nu impresioneaza pe nimeni.

  47. Capacul ala e asa de mare pentru a putea gazdui atat teava pentru diesel cat si cea pentru benzina SI gpl – pentru masinile dotate cu asa ceva.

  48. Uite si misterul din spatele usii, poza de la Avando, se pare ca a deslusit misterul. :)). Oricum masina asta ii ceva in genul: vezi fata … mama ce bine arata, vezi lateralul … merge, frumusica …. vezi spatele ….. naspa rau. Nu stiu daca ai observat dar mie cel mai mult nu-mi place spatele si in special farurile si formele care se continua pe usa din spate de la faruri, imi da impresia ca ceva lipseste, parca ii taiat farul.

  49. Ar trebui sa trimiti factura de publicitate la Dacia. Si chestia aia sa o boteze Arhicapac. 🙂

  50. #52

    de fap e mare ptr a permite accesul la componente in caz de defectiune gen: cade un caine in rezervor, arunca un copil mingea de baschet..stuff like that..
    Ce ai face dc ar baga careva o galeata acolo si gaura ar fi prea mica sa o scoti ha? Francezu tata, tot francez e;)

  51. Nu te-ai prins, masina a fost initial un hatch si au zis “make it 160% bigger”.

  52. Nu inteleg de ce va mira … aveti idee cat de greu este sa pui benzina din bidon de 5 litri direct in rezervor. Dacia stie. De aceea a creat aliementarea pentru toate buzunarele.

  53. #55

    Capacul ala e cam cat capul tau, deci da, chiar e mare. :))

  54. #56

    O fi si de la caroseria tip carton televizor Funai 1994,iar cu ploile din ultima vreme,s-a mai umflat si el putin.

  55. cineva complexat rau a creat designul la chestia asta…

  56. cred că atîta şi mănîncă. totul la locul lor. măsură egală cu măsură. 😉
    apropo, ca avertisment pentru toţi – “cînd alimentaţi duster-ul, asiguraţivă că copilul tău n-a căzut în rezervor deja”.

  57. Cand vezi dublu de la bautura esti sigur ca o sa nimeresti gaura 😉

  58. #60

    dacia duster este un autoturism corect la pret pentru ceea ce ofera. Are mare cautare la export ( se asteapta si cate 6 luni ), asa ca gurita mica carcotasilor care n-au bani de benzina sa puna in SUV-ul lor de 30.000 euro. Sau de CASCO. Sau isi repara masinuta prin ateliere de doi lei la nea Costica.Iar cei care au Q7 nu au dreptul sa comenteze rautacios, doar daca va fi si un articol despre Volvo XC sau alte masini a fel de scumpe.

  59. Din poza, nu stiu sigur daca Duster-ul are capacul mare, sau Arhi capul mic :)) … Sau invers. Tare oricum. Eu as fi desfacut toata aripa spate dreapta ca sa fac un plin :)) … Capacul ala nu-i destul de bun …

  60. #62

    Barbate,cei de la renault s-au acupat 100% de duster .Mie chiar imi place cum arata acea usita de la rezervor 😉 Va gasiti sa criticati orice e posibil,dar voi nu vedeti ca aveti chilotii murdari……