Deci în dimineața asta am văzut 4 bemveuri seria 3. Alea ieftine, luate din germania. Sigur erau luate din germania, pentru că la numere aveau porcăria aia cu autohaus blabla.
Din 4 bemveuri, 3 erau negre și unul roșu. Normal, extrem de agresive în trafic, bazându-se exclusiv pe faptul că ceilalți se vor da la o parte, să le facă lor loc.
Oamenilor, toți cei 4 șoferi erau la volan în trening cu dungulițe!
Să îmi explice și mie careva, că eu știu că sunt mai înapoiat în materie de modă.
S-a instaurat moda treningurilor în bucurești?
E uniformă de bemve treningul albastru închis cu dungulițe?
Nu de alta, dar să știu măcar să îmi iau și eu unul, pentru ArhiMobil.
Mi-e dor de zilele când mergeam pe bicicletă…
NOU
Primul gand pe care l-am avut a fost ca era una si aceeasi masina :d – numai ca din 4 una era rosie – asa ca a cazut repede ipoteza; al doilea care a ramas a fost urmatorul: ori erau rude, poate chiar gemeni ,soferii, ori erau de la aceeasi firma… :))
NOU
Simplu smecheri cu burta goala is satul da na are BMW e zeu … desi bmwu face 2 mii euroi probabil cat castiga in un an …
NOU
trenungul cu dungi, adidasii chinezesti si borseta umflata sunt atribute specifice pentru homo economicus (popular bisnitar)
NOU
Ia-ti unul cu dungi late, sa fii trendsetter 🙂
NOU
Nu stii tu, dar exista o adevarata conspiratie a bemveistilor cocalari iar semnul lor distinctiv este taman treningul albastru.
NOU
e o oferta de criza in nemtia la un bwm cumparat primesti cadou un trening cu dungulite
NOU
Lol, Arhi, acum afli ca BMW-ul e semnul ghertzoiului de Bucuresti? 🙂
NOU
Stiu maisnile alea, le intalnesc si eu, mai au inca o chestie, nu au semnalizare din fabrica, se presupune ca avnd bmw poate sa circule cum vrea el, si da e obligatoriu sa aiba treling cu dungi si sa fie putin mai negricios…
NOU
e, nu judeca si tu asa pripit. poate era vreo intrunire sau mergeau la una. bmw are cele mai tari intruniri, zicea protv.
faza cu agresivitatea nu e vina soferilor care le conduceau. oamenii s-au obisnuit sa se dea din calea lor cind vin cu viteza din spate, inca de prin anii 90, fiind recunoscute ca masini puternice.
si din cauza proastei educatii la noi, a conduce un bmw inseamna a fi cocalar. afara asa ceva nu se intimpla, chiar daca-s conduse de tigani. si tot din cauza educatiei, odata cu scaderea taxei de acum 2 ani s-au adus toate cazanele de pisici in tara, care au facut de ris marca bmw.
si e pacat, pentru ca sentimentul trait la volanul unui bmw il intilnesti la foarte putine masini.
NOU
Dude, ia-ti un “trening” Sergio Tacchini. D’ala sifonat, ca pe vremuri.
😀
NOU
Tre’ sa-ti tunezi Arhimobilul daca vrei treining, nu poti sa mergi asa. Flacari desenate pe portiere, jante de aliaj cu anvelope sport, o toba de trezit Pantelimonul etc
NOU
O fi vreo moda noua din Germania, importata la pachet cu masinile. 🙂
NOU
Poate au iesit sa ia numai o paine… 🙂
NOU
Pai daca trening-urile erau Adidas ce sa aibe desenate pe ele, PUME?
NOU
“Treiarele” is semnul gertoiului din toata tara nu numa din Bucuresti 😀
NOU
Daca ii vedeai si de la brau in jos ai fi constatat ca au pantofi de piele asortati cu pantalonii de treining cu dungulite 🙂
Dotari standard pentru astfel de specimene: bemveu sau mertzan, treining de fas cu dungulitze, pantofi de piele, haur (cel putin un kil) la gat, pitzipoanca (obligatoriu blonda) pe locul mortului si cel putin trei telefoane mobile la care vorbesc in timpul condusului in trafic 😀
NOU
Poate dau nemţii la fiecare seria 3 un trening albastru cu dunguliţe cadou.
NOU
da, la asta nu m-am gandit
NOU
Aşa-mi plac mie ţăranii ăştia care s-au bucurat la câte un jaf de 3000 de euro, şi acu’ nu mai au bani nici de haine.
Probabil ei or înţelege că la maşina sport asortezi şi hainele. În fine. Am văzut Lamborghini şi şofer cu trening, aşa că nu mă miră.
Ok, au fost maşini puternice la viaţa lor, dar ăştia chiar n-au gândit-o când le-au cumpărat. Le-au cumpărat să se dea şmecheri şi din pur teribilism, pentru că îmi imaginez că un om normal nu-şi ia o maşină cu 2-300.000 km. O fi el BMW, dar pe la kilometrii ăia, încep să se ducă anumite piese. Şi când i-o cădea un ambreiaj sau naiba ştie ce şi ajunge cu el prin service şi constată că pisesa respectivă costă aproape cât a dat el pe maşină, ce-o să facă?
Da na, românu’ e şmecher, nu gândeşte.
NOU
vazut ieri pe magheru unu cu A4. se incadra perfect in tiparul descris de tine 🙂
NOU
din partea mea cat timp circula normal si nu incurca pe nimeni, sa se imbrace cum vor si sa conduca ce vor.
NOU
@aditzah – o dadusi de gard, la comparatia cu lamborghini – bmw de 3000e.
altfel, in buget 3000 euro cred ca e cea mai buna masina care o poti lua. si ai dreptate, un om normal nu-si ia o masina de 2-300.000 km. el isi ia o masina la 70.000-90.000 km, dati inapoi de la 2-300.000. sau isi ia din germania, cu kilometrii reali. Dar la 10.000 euro, nu la 3.000.
NOU
Visez la ziua cand n-o sa mai vad tot felul de taranoi imbracati in trening si adidasi oriunde…..la mall , munte, mare , in oras, pe camp, la pescuit etc….
Ar trebui puse afise pretutindeni care sa le explice acestor primate ca in trening te imbraci doar daca te duci la gym altfel…..esti de cacat.
NOU
Asa e moda intre cocalari acum. Dungulite la trening ca sa se invete cu zilele ce vor urma in spatele celor 4 pereti reci si goi 😉
NOU
ma, eu cand ma duc la drum mai lung am pantalon de training (rebook sau cum so scri), adidasi geox si tricou.
E drept ca n-am BMW. Dar asa ma simt mai lejer si nu vad de ce m-as imbraca in training doar sa merg la Gym (nu c-as merge) cand pot sa ma duc si dupa bere in training.
Logic, la Opera nu ma duc in training, insa chestia asta cu asortatul hainelor cu masina mi se pare aiurea. Asortez hainele la destinatie sau la ocazie, nu la masina.
Chiar, in ce ar trebui sa ma imbrac daca eu conduc o Ibiza? In fusta ca-i masina de femei? :cuckoo:
NOU
@kodeina
N-am comparat maşinile, am comparat cocalarii.
NOU
Romanul are un fetish destul de puternic pt. treninguri. Nu vezi nicaieri in lume atatia oameni in treninguri ca la noi. Evident, preferabil Adidas sau Nike. Obor, that is. Dungile alea trei uda pasaricile de fete simple, se pare. Daca mai e si alb, cu dungi albastre+logo Real Madrid, nu mai scapa niciuna neiubita. Evident, treningul e considerat tzoala “frumoasa”, iti iei treningul “ala bun”, si adidasii “aia albi si faini” cand mergi la mall. NOI pierdem aici. EI rad de noi, trust me. 😉
NOU
rog si eu sa ma lamureasca si pe mine cineva de ce sunt chemate BWM-urile din anii 90 “pisicute”.
NOU
hehe…
Eram asta seara la spalatorie…intra unul cu un bemveu seria 3, zgomot suparat…ma uit pe portbagaj un logo ca la porsche. Ma gandesc BMW Alpina, omu cunoaste…Se da jos un ghertoi din asta in trening si adidasi ( cu 3 dungi, sa fie clar) …hai sictir, zic!
NOU
se rasucesc in mormant fondatorii BMW cand vad cine le cumpara masinile si ce fac cu ele … fosta-m fan
NOU
Totusi, la ce varsta au masinutzele, se tin bine. Da tot nu ca masinile adevarate.
NOU
trening = uniforma de “combinator”. clar in trening nu o sa gasesti vreun sclav al unei multinationale…. sau muncitor la intreprindere. e modul de recunoastere a celor care au businessuri (GMM = gainarii mici si medii), care noaptea ingroasa cozile la shaorma si duminica vin la rugaciune…. in autovit.
@gigel: totusi, spalatorii cu tinuta obligatorie nu prea am vazut. eu le evit cand sunt la costum, pentru ca sunt prea mari sanse sa ma umplu de spuma activa si ce mai folosesc ei la spalare.
NOU
Da, cine avea trening de ala cu 3 dungi inainte de 89 era meserias. Si adidasii albi bulgaresti. Cred ca s-a pastrat cumva in subconstient.
Adevaru e ca treningu e o toala misto. Nu te stringe nici la burta nici la cur,numai bun pt drum lung.
NOU
meeron, asta cu GMM-urile e mortala
NOU
trening+bemveu la mana a doua = mare smecher (zic ei)
NOU
In Occident, cei care conduc bemveuri si alte masini scumpe, se imbraca la camasa, cravata, pantaloni de stofa si au pantofi lustruiti. Portretul de la noi: fie trening cu dungi, fie maieu rupt si transpirat pe spate (ca sa-si arate muschii omu’), impresii si figuri in cap, ochelari de soare si vreo pitzipoanca de consumatie in dreapta.
E cel mai penibil peisaj pe care-l vad de fiecare data, cand ma intorc din Occident, unde lucrez in telecomunicatii..
Am vazut vara asta un sofer de BMW, a bagat benzina de 15RON, chiar m-am uitat.. era in fata mea..=)) Imi inchipui ca retardu’ a platit o gramada pe inmatriculare si n-are bani sa-i faca nici casco. Ca sa nu mai zic ca il rupe la buzunar si combustibilul, ca doar e BMW..:)))
Cred ca stim cu totii de cazul ala cu Porsche Cayenne cu GPL.. sau de oameni care n-au acoperis sau stau in chirie in garsoniere, dar conduc BMW X5 si alte luxuri.. si au iPhone pe care-l folosesc doar ca sa dea telefoane. OMG, in ce stadiu am ajuns.
PS: Conduc un Prius, consuma 5.5% in Bucuresti, am CASCO, am platit 500RON toate taxele ca sa-l inregistrez la noi, vorbesc frumos si ma imbrac casual (camasa+blugi calcati, pantofi curati si port un Tissot), iar pentru asta nu-mi trebuie BMW. Oricum, aud des glume gen ‘conduci un cascaval’ sau ‘hibridele in Romania, vai de capul lor’..
Scz ca am fost putin out of topic, dar m-a distrat ce a postat Arhi, cam asa e pe la noi si are dreptate..:))
NOU
e uniforma standard la “baieti”. acum cateva zile am vazut un astfel de incident pe la academia militara…in coada aia niste baieti in trening(ce-i drept nu erau intr-un bmw ci intr-un mercedes dar tot pe acolo) s-au dat jos sa il bata pe un nene ca nu s-a dat la o parte cand au dat ei flashuri. cam asta e mentalitatea de baieti. strangem din cur si muncim ceva vreo doi ani apoi ne luam un bmw seria 3 din germania si ne dam mari smecheri dar chestia e ca masina asta e mai scumpa decat cocioaba in care stam noi. dar ce mai conteaza
NOU
“strangem din cur si muncim ceva vreo doi ani apoi ne luam un bmw seria 3 din germania si ne dam mari smecheri dar chestia e ca masina asta e mai scumpa decat cocioaba in care stam noi. dar ce mai conteaza” Si asta nu e tot. Am o cunostinta care are un X5 in fata blocului.. si el sta in garsoniera in chirie si plateste rate la masina..:)) Nu e caz singular, am mai auzit si de altii cu Jaguar sau alte extravagante, dar n-au bani de iesit in oras decat in weekend, ca le consuma prea mult masina..:))
Le-am povestit colegilor mei de servici, belgienii, s-au crucit cand le-am povestit cum sunt unii.. romani..:(
NOU
e si normal. la noi se aplica principiul epatarii. ceva de genul afara nu e vopsit gardul, cade casa, cade geamu’ dar inauntru e mertanu’. sau bmw-ul. tinerii aspiranti la un seria 3 model ceva mai recent se multimesc pana una alta cu un seria 3 cu numere de Bulgaria. de departe mi se par cei mai agresivi si mai periculosi soferi din Bucuresti. de aceea in Romania bmw-urile sunt vazute ca masini pentru tarani. de aceaa automat daca un baiat din asta isi ia o astfel de masina se crede cu cateva clase mai sus decat tine chiar daca el nici nu stie sa scrie sau sa citeasca. Are bmw. ce mai conteaza? am studiat foarte atent aceste fenomen. cum sta treaba: nu stiu ce “om de afaceri”, foarte admirat si idolatrizat isi achizitioneaza un BMW Seria 3. El ar putea sa-si ia si un Seria 7 la cati bani are dar considera ca nu e necesar. Apoi apare pe fir si omul nostru, muncitor onest si care cheltuie banii in cluburi sau la cazinou. Vede si se gandeste…bai daca reusesc si eu sa strang 15.000 euro imi iau si eu un Seria 3 si automat o sa fiu la fel de respecat ca si ala. Taiem cheltuielile, mai imi da bunica cateva mii de euro, mai fac o gainarie si gata…uite BMW-ul. Automat pot sa incep sa ma port ca si nenea ala si sa pretind respect de la ceilalti participanti la trafic pentru ca eu am un BMW si nu orice masina:D
NOU
sunt si posesori de bmw-uri pasionati. ne intalnim din cand in cand. dar nu avem regula treningurilor in dungi. sunt printre noi cu masini de la 1000 euro pana la peste 100 000 de euro. unii avem si treninguri din pacate… dar asta nu inseamna ca suntem ghertoi . sunt printre ei, pe cei care ii zariti in trafic, care baga in masini mii de euro… si asta doar de dragul pasiunii.
nu cred ca e o regula: posesor bmw = cocalar(ghertoi).
NOU
stef, ai perfecta dreptate, dar adevaratii fani sunt sufocati de cocas…