V-am povestit de prietena mea care avea zbor spre Spania cu Wizz, iar Wizz nu avea nicio problemă în a-i reține banii, din spirit de solidaritate.
Doamna avea zbor azi dimineață la ora 6. La ora 23.58 ieri a primit mail că s-a anulat zborul. Nu știu de ce, observ că toate zborurile de Spania sunt anulate la ei.

Problema e alta. Că, la ora 23.58 i s-a oferit opțiunea de a primi voucher sau a i se face refund.

Norocul ei a fost că s-a trezit pe la 3 fără ceva, ca să se pregătească, și a văzut mailul. Pentru că, dacă întârzia câteva minute, nu mai avea niciun drept. Pentru că Wizz te poate anunța la 12 noaptea că nu mai ai zbor, dar ai dreptul să îți primești banii doar în următoarele 3 ore. Altfel, mue bă române.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

51 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    ANPC

  2. #2

    “Nu știu de ce, observ că toate zborurile de Spania sunt anulate la ei.” – Cred ca situatia e super clara. In fiecare saptamana, luni dupa-amiaza, guvernul actualizeaza tarile din care se poate zbura incepand de a doua zi. Wizz a asteptat pana in ultimul moment sa vada daca Spania e inclusa sau nu. Pana luni seara, nu aveau de unde stii daca se va putea zbura sau nu.
    Sansele erau mari ca Spania sa nu fie inclusa totusi, a fost o combinatie de ghinion sa ai zbor fix a doua zi dupa actualizarea listelor si Wizz Air care sunt semi-cretini.

    • #3

      nu au niciun zbor catre spania pana pe 4 iulie

    • #4

      INSP a dat comunicatul la orele 16:-16:30 – Wizz nu a dat macar un SMS pana la 12 noaptea – a pus exclusiv pe aplicatia de mobil, anularea zborului la orele 22-22:30.

      Aseara la 18:30 am primit mail de la ei sa completam formularele de autoizolare pentru cele 2 pasagere, desi Spania de 3 zile e fully open. Mama cretinilor mereu gravida

      Pentru cei care au luat bilete si care nu au cunostinte sau acces la tone de media ( gee sa cautati voi comunicatele INSP) este absolut de kkt ce au facut, denontand o mare durere de dos. Iar cand esti Wizzair si nu gigelAIR serele, cred ca poti afla si mai devreme cum sta treaba si sa nu-ti lasi clientii , dupa care plangi cu lacrimi de crocodil, cu ochii in soare.

      Alt exemplu – eu sunt frecvent flyer Wizz – decartez bani o data pe luna – odata, pe la inceputul anului, imi aduc aminte asa pe la fo’ ora 10AM, intre 10 telefoane, ca mai am si check in de facut, avionul fiind ca de obicei la 15:35. Bagam aplicatie – checkin oha se bloca. Repetam de 3 ori, la fel – mai astept nitel se face pranz si un pic, mai incerc o data – voila nu mai puteti face checkin ca e prea tarziu. Am dat boiereste cu cardul la OTP 35 de Euro, ne pare rau, aplicatia noastra nu stim sa aiba probleme, ati fost dvs un mare gagautza. Galbenus inghitit, nu murim, doar luam lamaie sa ne treaca greata. Factura nu vine pe loc ci intr-o zi cu soare in sistemul Wizz, adica fix 10 zile mai incolo. Valoare factura: 25 de Euro. Telefon la ei 5 euro / 4 minute, ii regasesc pe factura portocalie – stiti diferenta de la 25 la 35 e taxa procesatorului – cereti de la ei factura. Zi sa mori tu Wizzair !

      Mai vreti ?

    • #5

      “Pentru cei care au luat bilete si care nu au cunostinte sau acces la tone de media ( gee sa cautati voi comunicatele INSP)” – sunt fix pe toate site-urile de media. Geez – la ce pnm folositi internetul? Situatia era clara de la 16:30 ca nu se va zbura spre Spania. Eu as fi contactat Wizz-ul de atunci.

    • “cand esti Wizzair si nu gigelAIR serele”
      Aici gresesti

  3. #7

    Deh, multă lume a luat țeapă/muie cu Wizz-ul și mulți vor lua iar, din cauză de prostie, că ”ei este mai jmekeri și nu li se întîmplă pocinoage de astea.”..

    • #8

      ba marinel, daca wizz e singurul care zboara acolo, ia zi-le tu prostilor astora cum sa nu mai fie prosti si smecheri?

    • #9

      Nu vreau sa fiu contra, dar daca incurajezi firmele care au un asemenea comportament nici nu poti sa te astepti sa existe alte variante. Se vede peste tot in economie, de la terasele care platesc la negru si nu dau bon, pana la mari corporatii care inventeaza bani prin tot felul de scheme. Practic oamenii integri n-au alta sansa decat sa ramana la sapa, ca afacerile sunt dominate de jeguri.

    • #10

      >>cum sa nu mai fie prosti

      Zilele astea biletele de avion se iau cu cardul de credit si in caz de ceva se face chargeback. Merge si cu ala de debit dar dureaza mai mult. Desi daca suni si spui de chargeback cred ca iei banii inapoi rapid, ca chargeback-ul ii costa.

    • #11

      well, daca ai conturile blocate de statul roman, cardurile de credit nu sunt ceea ce ai nevoie

    • #12

      Daca ai conturile blocate de statul roman ai probleme mai mari decat biletele de avion, cu exceptia cazului in care incercai sa fugi din tara…

    • #13

      nu neaparat. anaf iti blocheaza conturile si pentru 1,25 lei pe care cred ei ca ii datorezi. sau, daca sunt dati in judecata de tine, ei iti blocheaza oricum conturile si platesti penalizari

    • #14

      Ma rog, nu vad diferenta, chargeback sau refund tot in cont iti vin banii.

    • #15

      acum, nu stiu exact, dar pot face refund la avioane daca platesc cu revolut?

    • #16

      Mai Arhi, sa vezi ca mai sint si variante.. De pilda, eram prin Borneo si avionul de Garuda s-a stricat si ”veniti maine, la zborul urmator”… Bine, dar zborurile de legatura Singapore-Paris-Bucale? ”A, ai card si-ti iei tu altele.” O bagatela, 1680 iepuroi. Pus mina pe telefon si sunat ”la ai lor” si gata, ”acu pleaca un avion de Lion Air (low cost) si aveti legatura cu Singapore Arline (firma concurenta Sky Team) si de acolo reveniti pe Air France catre Buc”. Cit i-a costat? Nu ma intereseaza. Eu am ajuns conform planificarii platite deja, nu sa dorm pe pardoselile asiatice.
      Adica spre Spania le poate lua pe Air France sau alta, chestia e ca clientul sa NU aiba programul schimbat/distrus. Nu vor/nu pot – faliment. Sint altii care sa le ia locul, nu-i plîng.

  4. #17

    Nu, WIZZ poate sa se dea cat vrea cu fundul de pamant cat vrea, trebuie sa restituie banii. Asa a incercat si Blue Air si chiar acum am pe birou raspunsul ANPC in care scrie negru pe alb:

    “Prin punctul de vedere al BLUE AIR adresat institutiei noastre, operatul aerian precizeaza ca se v-a proceda (da da, e scris “v-a proceda” – trecem peste) la plata in favoarea dumneavoastra a sumei de XXX ron (da da, e scris “ron”, trecem iar peste) reprezentand contravaloarea zborului anulat”.

    Mie mi-au zis ca imi dau voucher si daca vreau banii sa ii contactez. Si apoi nu mi-au mai raspuns, asa am ajuns la ANPC (se face reclamatie online, la ei pe site, poti incarca si facturi, poze, ce vrei tu).

    • #18

      Blue e firma romaneasca si ii poti reclama la ANPC. Wizz sunt unguri si nu are treaba ANPC cu ei.

  5. #19

    Lacomia acestor tipuri de organizatii are sprijin legal. Daca te iei cu ANPC-ul de ei nu iti recuperezi zborul, timpul pierdut. Dar da, ANPC-ul are rolul asta de a da peste bot ticalosilor economici.
    Am avut o vacanta in Italia planificata si platita din Decembrie pentru Martie. R¥AN irish scum Air. Prima saptamana din Februarie am anulat cazarea si am primit banii inapoi. Pe jegosii de rYan nu i-am putut gasi. Macar un om responsabil care sa iti explice de ce nu iti poti lua banii inapoi pe un zbor care nu va avea loc-am incercat sa recuperez banii din Feb pana la jumatatea lui Martie. Am fost trimis in aplicatii dubioase, nr de telefon care nu functionau etc etc. Am ales Riyan Air pt ca era singura linie care avea zboruri directe ok pt zilele mele de vacanta-plecare dimineata devreme, intors seara tarziu. Altfel folosesc companii mainstream.

    • #20

      Sunt mai multe aspecte:
      1. Daca anulezi tu zborul de la tine putere, nu primesti nimic inapoi. Daca e anulat de corona, alte chestii, atunci da.
      2. In ca zulul in care NU ai anulat tu cu mana ta zborul, ai facut reclamatie ANPC? Ce au zis?

    • #21

      Am incercat sa anulez zborul cu cateva zile inainte sa fie Italia inchisa. Era evident ca va fi inchisa in acele zile. Apoi zborul a fost anulat automat de covid 19.
      Nu am facut sesizare la ANPC-sunt precaut cu nivelul trigliceridelor – pot deveni vulcanic si nu as fi castigat mare lucru. Asa ca am pus-o la “nu mai cumpar bilete la low cost” .

    • #22

      Ryanair’s Micheal O’Leary arrives in a hotel bar…

      Ryanair’s Micheal O’Leary arrives in a hotel in Dublin, he goes to the bar and asks for a pint of draught Guinness.

      The barman nodded and said, “That will be one Euro please, Mr. O’Leary.” Somewhat taken aback, O’Leary replied, “That’s very cheap,” and handed over his money.

      “Well, we try to stay ahead of the competition”, said the barman. “And we are serving free pints every Wednesday evening from 6 until 8. We have the cheapest beer in Ireland”

      “That is remarkable value” Michael comments. “I see you don’t seem to have a glass, so you’ll probably need one of ours. That will be 3 euro please.

      O’Leary scowled, but paid up. He took his drink and walked towards a seat.

      “Ah, you want to sit down?” said the barman. “That’ll be an extra 2 euro. – You could have pre-book the seat, and it would have only cost you a Euro.”

      “I think you may to be too big for the seat sir, can I ask you to sit in this frame please”

      Michael attempts to sit down but the frame is too small and when he can’t squeeze in he complains “Nobody would fit in that little frame”.

      “I’m afraid if you can’t fit in the frame you’ll have to pay an extra surcharge of €4.00 for your seat sir”.

      O’Leary swore to himself, but paid up. “I see that you have brought your laptop with you” added the barman. “And since that wasn’t pre-booked either, that will be another 3 euro.”

      O’Leary was so annoyed that he walked back to the bar, slammed his drink on the counter, and yelled, “This is ridiculous, I want to speak to the manager”.

      “Ah, I see you want to use the counter,” says the barman, “that will be 2 euro please.” O’Leary’s face was red with rage.

      “Do you know who I am?”

      “Of course I do Mr. O’Leary,”

      “I’ve had enough, What sort of Hotel is this? I come in for a quiet drink and you treat me like this. I insist on speaking to a manager!”

      “Here is his E mail address, or if you wish, you can contact him between 9 and 9.10 every morning, Monday to Tuesday at this free phone number. Calls are free, until they are answered, then there is a talking charge of only 10 cent per second”

      “I will never use this bar again”.

      “OK sir, but remember, we are the only hotel in Ireland selling pints for one Euro”.

  6. #23

    eu oricum nu sunt cu zborurile, la mine zborurile cu avionul sunt o raritate

  7. #24

    LOT-ul te lasă un an să te gîndești ce-ai de gînd cu biletele anulate, poate vrei să reprogramezi aceeași călătorie la anul, poate vrei să schimbi complet ruta, poate vrei aia sau ailaltă. Iar dacă nu și nu (ușor bosumflat, așa, la finalul mailului), mbine, măi, îți dăm banii înapoi (cu subtextul da’ nu-i frumos, să știi).
    Fain e că deocamdată doar plecarea mi-a intrat în vîrtelnița anulărilor, întoarcerea e bine-mersi. 🙂

    • #25

      Cind se anuleaza si zborul de intoarcere vei primi un mail unde optiunea de a cere banii inapoi nu mai exista. Cazul meu, cel putin pe New York-Budapesta si retur…

    • #26

      mai da-o-n plm, pai daca imi inchizi zborul dus, cum adica imi lasi zborul de intors?

    • #27

      poate ai mers pe jos până acolo și ai obosit iar la întoarcere te gândești totuși să iei avionul!:))))))))

    • #28

      Probabil le-a cumparat separat si sunt tratate ca zboruri diferite, dar la cate nefacute fac companiile aeriene in perioada asta, e posibil orice.

  8. #29

    Subscriu la povesta lui Arhi – am avut 2 mame senioare care trebuiau să fie pe zborul de azi-noapte și în ciuda ‘aripioarelor’ existente în aviație, până la 12 noaptea, nu am fost siguri sau nu că zborul are loc. N-a avut ! Va pupăm pi frunte !

    Despre cum poți verifica – cel puțin teoretic:

    Pe de o parte ROMATSA, da lunea NOTĂM ( Notice to AirMen) despre luna în curs și eventualele modificări săptămânale – pe de altă parte guvernul micționeaza alături de INSP, cu jet, când vrea el și unde vrea el. Wizz e la mijloc. Noi dedesubt, ca la lapte gros..

    Ca și info – aici găsiți NOTĂM-urile : flightplan.romatsa.ro/init/notam/getlatestcovid_lrbb – link public

    Un alt link de pe FB : www.facebook.com/arobriefingotopeni/ unde se găsesc info-uri de la echipele/echipajele din OTP

    Link-urile de la INSP sunt publice, nu le mai pun – aseară INSP a decis să mențină în continuare restricția cu ES datorită (vezi doamne) numărului mare de infecții, peste 5/milionul de locuitori – deci o medie de 240 infecții noi – Spania având undeva pe la 200-220 cu 48 milioane localnici ( zilnic anunțate la teveu p’aci nu pe tzihspe site-uri internaționale) . Întrucât l’etatc’estmoi, nu comentăm, deși constat că suntem al naibii de exigenți cu posibilitate de infectare prin transport aerian dar pe ăla terestru îl exonerăm cu gratie – despre ce se întâmplă în RO, nu mai vorbesc. Alții sunt de vină, aia de afară de obicei și moștenirea dezastruoasă a ăluia de dinainte….

    Ce e mai haios și în același timp revoltător, este faptul că WIzz nu a avut nici măcar bunul simț să bage niște SMS-uri la stimatii plătitori – noi am primit în aplicația de mobil, warning la 22:30, în timp ce pe website-ul Wizz, zborul se ținea bine mersi – nu ne-am mai uitat, după 12, că am decis că e vremea de dodo după ce am dat la loc comanda la senioarele din RO și le-am băgat la somn. Si despachetat. Si bagat prajiturile in frigider. Sper sa nu faca diabet 🙂

    Next flight pe site la Wizz ,face jump direct pe 4 iulie – am bilete AGP-OTP – dar NOTAM-ul e până pe 17 iulie. Vom afla cel mai probabil lunea viitoare….

    Cert e ,sky it’s the limit. Sunt curios dacă până pe 4 iulie se ridică și teorema autoizolarii la domiciliu , pentru ăștia veniți ‘pe sus’. Căci pe șosea, totul e posibil.

    P.S Nu pot pune aici pozele de aseara de pe site si de pe app-ul mobil, ca sa vedeti minunea – sunt curios ce a fost pe aeroport azi-dimineata. Daca apare la stiri, dati de veste 🙂

  9. #30

    Cauti in contul de wizz istoricul zborurilor. Intri in detaliile la cel anulat care tocmai a trecut. Faci cerere de refound. Tocmai am facut asta cu un zbor pe care l-am avut dimineata spre Belgia si care a fost anulat undeva in ultimele 12 ore. Zborul azi la 6 dimineata iar creditul il am 120% in cont imediat dupa ce am facut cererea la 13:40.

    • #31

      Ca răspuns la o întrebare undeva mai sus – da, se poate face refund dacă ai plătit prin revolut.
      Eu am plătit doua zboruri prin revolut și am primit la amândouă banii înapoi (un AirFrance și un KLM)

    • #32

      da si tu detalii mai explicite, cum faci?

    • #33

      Arhi, refund si chargeback sunt chestii diferite: refund iti face vanzatorul cand iti da voluntar banii inapoi, chargeback este “intoarcererea” banilor initiata de banca in cazul unui vanzator necooperant – adica nu sari direct la chargeback, intai incerci sa obti refund.

      La refund nu conteaza teoretic la cine ai cardul.
      La chargeback probabil e diferenta mare intre chestii gen Revolut si banci clasice.

    • #34

      Nu e nici o diferenta, daca lucrezi cu visa, mastercard nu conteaza ca esti revolut sau bcr, au aceiasi termeni.

    • Refund pe Revolut fac zilnic, de fiecare dată când testez un POS. Am BCR si BTRL sub mână, refund se face instant. Dacă dau cu cardul de Raiffeisen, văd doar mâine banii pe card. Dacă dau cu Revolut, îi văd instant.
      Plus, la terminalele GPE (aka prin BCR) când faci anulare de tranzacție, nu dai cu cardul decât la plată. La anulare (inclusiv plată de ieri să zic) nu mai dai cu card, ai nevoie doar de numarul secvențial (aka nr de chitanță POS). Suma apare înapoi instant, fără dubii.

      Pe plată online, e same shit cu mențiunea că ai procesatorul la mijloc dar mecanismul e la fel.

      Deci gaura neagră nu apare la refund pe o plată făcută (chiar și online). Apare la stornarea bonului de casă, acolo e bulibășeala, închiderea lunară tre sa fie la fel cu aia de pe POS, banii duși în cont i-a păpat deja comerciantul etc. Ca mecanism, refund la Revolut durează câteva secunde. Ce face comerciantul în spate …e altă treabă și se traduce prin ” refund la 30 de zile”sau ceva de gen.

  10. #36

    @Arhi: merge cu revolut, dar de preferinta cu card visa (acum dau visa), la mastercard durează câteva zile, la visa ar trebui să fie instant.

  11. #38

    Sunt doar niste jigodii, nu mai dati vina pe guvern si alte cacaturi.

    Am doua zboruri rezervate la British pentru sfarsitul lui August si am primit mail saptamana trecuta sa ma anunte ca zborul este inca programat, dar daca vreau sa fiu sigur pot primi voucher de acum. Cu peste doua luni inainte, nu cu 3 ore!

  12. #39

    Nici cu blue air nu îmi e rușine..
    Am cumpărat bilete de pe data de 10 iunie pentru 15 iulie , nu am primit nici până acum dovada că am cumpărat ceva , banii mi au fost retrași a doua zi. Sunt in telefoane cu ei sa primesc macar un mail cum că nu au primit banii sau ceva …singura chestie care mi-o spun e că trimit cererea mea la financiar ….

  13. #40

    S-or fi pregatind de valul 2…

  14. #41

    Va rog sa repetati in cor dupa mine: Nu avem asteptari de la companiile aeriene low-cost. Nu avem asteptari de la companiile aeriene low cost.
    Low costul este in continuare considerat avion de saraci. Mergi cu avion de saraci, vei fi tratat ca un sarac. Punct. Asta e mentalitatea generala. Faptul ca sunt companii clasice care te trateaza la fel, e partea a doua (abia astept sa moara Austrian ca nu numai mizerii am patimit cu ei).

    Punctual.
    – companiile aeriene low cost (si nu numai) taxeaza orice serviciu. Vrei SMS ca s-a anulat zborul, cand cumperi biletul bifeaza acolo 1 Euro (sau cat o fi) in plus pentru notificari. Alfel, nu primesti. Nu va zgarciti la astea ca sunt importante. Cand vedeti anunturi precum “zboara la Roma, Madrid oriunde cu doar 30 de euro”, adaugati inca 50 de euro minim pe segment pentru pretul corect (loc decent in avion, notificari, un bagaj mai mare etc.). Asta ca nu fiti surprinsi la checkout ca de la 30 de euro ati ajuns la 80-100.
    – nu ca vreau sa le iau apararea, dar in perioada asta tulbure, nici ei nu stiu unde o sa zboare peste doua saptamani. Eu târâi un bilet la wizz din martie. Am 4 zboruri anulate pana acum si am tot reprogramat. Ma astept sa mi-l anuleze si pe urmatorul si sa zbor abia dupa 15 iulie. Ei, si nu doar ei, asteapta decizii guvernamentale, pentru ca si astia, guvernele (toate) sunt kknari si zic: deschidem maine aeroportul. Sa muriti voi, ca noi avem aici avioane, combustibil, piloti, faceau incalzirea pe gazonul de langa.
    – banii ii pierzi daca anulezi tu. Daca anuleaza ei, banii ii recuperezi, cash sau voucher. Ce face wizz-ul nu are substanta legala pentru ca spera ca unii sa renunte sa nu mai ceara. Plus, toate companiile prefera sa aiba o vizibilitate in viitor. Nu sa iti anuleze azi, tu zici ca vrei voucher peste 2 saptamani si sa iti iei bilet pentru a doua zi la acelasi pret fara sa platesti vreo diferenta desi tu ai luat biletul cu 2 luni inainte de zbor.

    Am fost placut surprins atat de companii low-cost cat si de cele de linie. Exemple:
    – compania low cost vroia sa faca repede si bine. Aveau alte zboruri mai departe si nu statea la parlamentari ce si cum. Aveau un scop, sa ajunga acolo la program ca altfel pierd fereastra la aeroport si se ducea de rapa tot programul.
    – companii de linie, am fost asteptat la scara avionului pentru ca aveam conexiunea in 10 minute (aterizat cu intarziere) si m-au dus la un vames separat pentr verificare si apoi direct la celalalt avion, nu a trebuit sa alerg prin aeroport.

    Ca note separate:
    – cele mai mari probleme le-am avut intotdeauna cu Austrian – over-booking, zboruri anulate cu 6 ore inainte de decolare, re-rutare peste 4 ore, timp pierdut prin aeroporturi etc. In schimb au fost foarte prompti cu plata compensarilor. Totusi, ii evit cat pot.
    – singura companie de la care nu am putut recupera banii de intarziere a fost Turkish. Pur si simplu am renuntat.
    – probleme majore (6 ore in aeroport degeaba) am avut cu Blue Air, dar pentru ca ROMATSA italiana era in greva spontana (se uitau la meci) si am pierdut conexiunile (tren). Compensare nu am primit pentru ca nu a depins de Blue, a intrat pe situatii speciale.
    – Lufthansa s-au tras rau de tot pe fund sa dea o compensatie, a trebuit sa apelez la AirClaim (sau similar) si am reusit sa trag 50% din compensatie (au mers pana la judecata cu ei si au oprit comision suplimentar).

    Ca o concluzie, trebuie sa fi atent si depinde si de noroc si imprejurari. Am pierdut conexiuni la escale, am avut zboruri anulate, am aterizat pe alte aeroporturi din diverse motive, ce sa mai, o gramada de povesti.

    • #42

      problema apare cand pe anumite destinatii nu ai decat low cost. sau o optiune de 1400 de euro cu escala 2 zile la frankfurt

    • #43

      Stiu, asta e principalul motiv pentru care am folosit si eu low-costul. Prefer intotdeauna zborul direct.
      Marci banul in plus (bagaj de cala, un sandvis si un suc la bord etc) si ajung la un pret de avion de linie. Paradoxal uneori chiar mai scump.
      Chiar la inceputul anului, am preferat zbor de linie, cu escala de 2 ore ca era mai eftin cu 100 de euro decat lowcostul direct. Vorbesc de o luna in avans.

    • #44

      eu cumpar intotdeauna loc, preferabil cu loc de picioare, prioritate, bagaj in pls. in ultima perioada am invatat sa cumpar si posibilitatea de schimbare a zborului:))

    • #45

      De cand cu lockdownu’ in Austria, Austrian nici macar nu mai raspunde la mailuri sau telefoane.
      Protectia Consumatorului a inceput o actiune de recuperare a banilor de pe biletele anulate pentru cei care apeleaza la ei. In afara de ei nu se deranjeaza nimeni sa verifice situatia refund-urilor.
      Teoretic iti poti lua voucher de pe site-ul Austrian si face apoi rebooking, dar rebookingu’ se poate numai telefonic si nu raspunde nimeni la telefon.

  15. #46

    La reclamatia contra Wizz, ANPC -ul mi-a raspuns ca Wizz nu are punct de lucru si sediu social in Romania, motiv pt care a directionat sesizarea la EEC, Centrul European al Consumatorilor – filiala din Romania…institutie care nici macar nu poate lua decizii obligatorii, nu poate sanctiona, nu poate sa impuna WIZZ sa faca/sa nu faca/sa despagubeasca.

    • #47

      Aaaaaa, deja-vu, am supt-o si la EEC, cand Wizz a scos o suma de pe card si a aparut alta pe factura. Am mai taiat o lamaie si am mancat-o si gata. Din doua pufuri, nu s-a mai simtit nici mirosul 🙂

      Inca mai aveam nervi sa ma lupt cu ei – acum folosim ‘decat’ serviciile lor, care sunt peste Blueair oricum ai da-o. Tin lamaia la indemana ca nu stii niciodata si din pacate nu am alte variante de transport pe AGP. Sunt mai de varsta mijlocie si ma doare umarul sa inot atat 🙂

  16. #48

    In tari de Doamne-ajuta exista “Air Passenger Rights” + diverse legislatii emise de guvern care sa protejeze calatorul de manareli din partea companiei aeriene. Exemplu:

    airpassengerrights.ca/en/

    In cazul lui Wizz, guvernul trebuia sa le spuna: ba baeti, nu aveti voie sa faceti asa ceva; regula asta de 3 ore e ilegala, luati si-o schimbati la standardul european daca vreti sa mai operati in Romania.

    • #49

      guvernul e ocupat sa aresteze vanzatoare de leustean, aceste mafioate

  17. #50

    Sunt unguri, sa nu uitati asta cand mai luati bilete la vizair

  18. #51

    Mda se pare ca am cautat prea tarziu, biletul meu era pentru data de 2 july 2020 , anulat cu 24 de ore inainte , scarba de companie !