Uite-l cât de elegant croșetează trecerile de pieton și pietonii. Și cum pleacă pe roșu, ca un adevărat erou. Dacă crăpa, conform meritelor, sute de motocicliști turau motoare pentru bietul suflet ucis prea devreme de conservarii nesimțiți. NOI VREM RESPECT!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

53 comentarii Adaugă comentariu

  1. Oamenii moare.

    Nu există respect pentru ăștia, n-a existat niciodată. Nu rețin dacă pentru el se cere sânge (de regulă ăștia ajung pe group uri de motocicliști cerându-se donații de sânge pentru ei) dar dacă ar ajunge, l-ar face praf toți.
    Lipsă echipament, lipsă creier. Fiecăruia ce merită.

    • #2

      Ieri am vazut unul din astia care tot asa se baga peste toata coloana sa vireze primul la stanga desi abia incapea, apoi imediat revenea ca avea linie dreapta sa dea tare, bineinteles in tricou si bermude…

    • Am răcire pe aer și motor mai mare ca multe mașini. Unii șoferi chiar îmi fac semn să mă bag deși gabaritul presupune să am loc minim un metru jumate ca să fac manevra asta. Chiar dacă mă coc în echipament, stau dracului la coadă.
      Da, n am nici o jenă să depășesc coloana stationara pe DN dar la semafor, aia e. Stau și fierb cu benzina evaporandu se în carburi.

    • #4

      Stai la coada pe dracu’… voi astia cu cruisere mari toti stati la vrajeala, nu la coada. Mai o blonda intarziata la munca, mai o videochatista care se machiaza in graba… Pana la rond la Constitutiei pica ceva.

      Auzi la el…la coada:)))

    • Nu stau la București și nu m-aș băga pe acolo fiindcă am galerii aftermarket neomologate.
      Am cască full face, mai greu cu vrajeala.

  2. #6

    Important e că este echipat corespunzător.
    Bine că are cască să-l recunoască mă-sa.

    • #7

      Tu vezi cum se rostogoleste casca aia …
      Ca-n Tom si Jerry.

    • #8

      Gogu, pai casca nu se leaga pentru ca “jeneaza la barbie”. Oricum, ce poate sa se intample pana la magazinul de pe colt ?

  3. #9

    Intalnesc in trafic mereu dobitoci, indiferent daca au trotineta, sunt pietoni, au motocicleta sau masina.
    Insa asta, ca motociclist, avea doar casca? Maieu, adidasi si pantaloni scurti.
    Am colegi, prieteni, care se plimba pe motocicleta si realizeaza pericolele, sunt atenti, respecta legea.
    Insa am si vecini care pana si-n parcare reusesc sa fie marlani cu pasiunea lor, turand motoreta pe loc, regland carburatoare, fum, miros, galagie, chiar langa bloc.

    • #10

      cocalarii aia galagiosi nu sunt pasionati de mobre, ei doar vor sa iasa in evidenta.
      Si ma indoiesc ca stiu ei sa regleze carburatoare

    • #11

      Normal ca nu stiu sa regleze carburatoare …..pentru ca au fuel injection

    • #12

      @Topdefence-ce a spus @Andrei, ce am spus eu si ce ai inteles tu..dar da, acum majoritatea motoarelor au injectie controlata electronic.

  4. #13

    Avea loc sa forțeze însă a plecat încet…. lipsa vitezei ucide.

  5. #14

    Fiecare padure are uscaturile si idiotii ei.

    Dovada ca e un idiot suprem care nu merita respect este ca pleaca pe rosu, el fiind protejat doar de aerul de smecher.

    Eu, motociclist fiind, dezaprob acest fel de comportament. Da, toti avem pacatele noastre, cel mai frecvent fiind crosetatul la semafor.

    Reguli de bun simt de respectat pentru siguranta ta, ca motociclist, care nu te invata la scoala:
    1. Nu crosetezi in mers – nu stii cand soferul evita o groapa si trage de volan, ramanand in banda lui, iar tu cu capul in oglinda lui. Poti croseta doar cand masinile stau pe loc, daca ai loc, cu atentie la portiere deschise, biciclisti dementi si pietoni scunzi care se strecoara printre masini.
    2. Nu mergi pe marcaje – frana pe marcaje e periculoasa deoarece ai aderenta scazuta, un alt motiv sa nu crosetezi in mers, sau sa mergi intre benzi.
    3. Nu slalomezi pe sinele de tramvai – aderenta zero
    4. Nu pleci pana nu te asiguri ca ceilalti au oprit la rosu – mori cu dreptatea in mana, dar, esti mort, nu mai conteaza
    5. Nu mananci usturoi inainte sa pleci la drum si ai casca integrala. Nici nu bagi o ciunga in gura inainte sa iti pui casca.
    6. Nu mergi pe mijlocul benzii – nu vezi gropile care soferii le iau intre roti si risti sa iei ulei pe cauciucuri. Se merge pe aceeasi linie cu una din rotile masinii.
    7. Nu bei si de sui pe motor. In masina poate mai scapi, pe motor nu.
    8. Porti echipament integral, inclusiv in oras – casca, manusi, geaca, pantaloni lungi, incaltari complete. La 30 la ora daca te pravalesti, te epilezi vreo 5 straturi de piele
    9. Pastrezi o distanta suficienta fata de masina din fata. Intotdeauna masina va putea opri mai repede ca tine.

    Astea asa, de bun simt, elementare si care imi vin la prima strigare. Sunt mai multe.

    • #15

      Ca si o completare la postarea colegului Cristi:
      – in coloana stau de obicei in stanga masinii din fata, in asa fel incat soferul sa ma vada in oglinda, nu intru in dreptul lui decat cand sunt sigur ca m-a vazut. de obicei soferii au un gest reflex cand ma observa, si majoritatea imi fac loc sa trec intre ei si marcaj.
      – trebuie sa conduci cu prudenta maxima. unii spun ca in asa fel trebuie sa mergi ca si cum toti restul sunt orbi si surzi si incearca sa te omoare. trebuie sa prevezi orice posibila coliziune.
      – daca te loveste o masina sunt foarte multe sanse sa crapi indeiferent de cine e de vina
      – echipamentul trebuie sa fie intotdeauna complet, indiferent de temperatura
      – daca se merge in grup, trebuie stat in zig-zag si maximum 6 motoare. doar daca toti sunt mai rapizi decat majoritatea traficului e safe sa fim mai multi. altefl, daca vor fi masini care incearca sa depaseasca grupul de motoare, vor fi situatii cand nu va reusi din prima si se va infige in mijlocul grupului.

    • #16

      si inca una din ciclul “am patit”.
      Daca opresti la semafor in spatele unei alte masini, e bine sa stai pe una din parti, ideal cea dreapta si sa te uiti in retrovizoare la masina care vine din spate. Uneori soferii nu te vad si risti sa te faca sandvish, stand pe margini poti face o manevra evaziva in lateralul masinii din fata daca vezi ca masina din spate nu pare sa opreasca in spatele tau. in fine, multe de spus, unii o patesc pe barba lor, altii nevinovati, democratizarea motociclismului….

    • #17

      am râs cu bulbuci la sfatul nr. 5. 🙂

    • #18

      Hmmm, sfatul 6 e periculos. Mi-a aratat un politist cum, din masina, nu vezi un motor care e in partea stanga a masinii, cam aliniata cu linia rotilor. Am ramas masca, si oglinda era pusa relativ ok – cea centrala, nu retrovizoare stanga.

    • #19

      Cristi are o dreptate monumentala cu regulile alea, da’ nu cred ca exista vreun sfant care sa le fi respectat intotdeuna. E doza aia de cretinism care se insinueaza din cand in cand si n-ai ce sa faci altceva dacat sa-ti sumi ca esti bou si sa speri ca scapi:

      1. Pe mine personal la punctul 1 m-a luat o duba duios in brate si m-a mutat mai incolo. Nici acu nu stiu cum n-am cazut.
      2 si 3… Mai ales cand ploua. Cresc morcovii pe ploaie ceva de speriat.

      5. :))) Open face si esarfa shecshi sa nu intre musca . Daca ai vitezana iti asumi ca nu bagi mici cu cola. Sau una cu de toate….Veganism si piept de pui, dracu va pune:)

      6. Pt Jordan: Nu e pentru ei, e pentru tine, practic iti scurtezi manevra de evitare. Daca vrei sa faci evitarea de la mijlocul masinii iti mai bagi niste milisecunde in plus. Cateva sa te hotarasti daca stanga sau dreapta si cateva sa repozitionezi motorul.
      In plus, porning manevra de la mijlocul masinii ai sanse maxime sa zbori direct pe contrasens sau in tufisuri, ca lungesti si manevra de revenire.
      De pe urma rotii poti sa dai doar nitel din c*r ca demoazela si ai scapat.

      7. Nici mahmur as adauga…tot iti tufe instinctele de le ia naiba.

      8 si 9. Amen to that.

  6. #20

    a accidentat si doi pietoni si nici n-a binevoit sa crape!

  7. #21

    Cetin, nu toti care merg pe motocicleta sunt motociclisti. Asta e un dobitoc.
    Daca murea, tot specimene ca el turau motoarele “in memoria lui” .

    • #22

      Aha, bun. Tare convenabil.
      Pe logica ta, nu toti cei care conduc o masina sunt conservari..
      Daca o sa dea peste tine o masina in timp ce te afli pe motor, să stii de pe acum că aia nu era o masina, iar soferul nu era un conservar.

    • #23

      Ovidiu, da.
      Nu toți care conduc mașini sunt conservari.
      Am permis categoria B, C si E cu 14 ani înainte de a avea categoria A.
      Conform creierului tău, eu ce sunt in cazul de față? Motociclist sau conservar? Sunt curios.

    • #24

      @Andrei
      Pe înțelesul creierului tău, cand esti cu motorul esti motociclist, cand cu masina – conservar.
      Motocicliști nu sunt doar cei care respecta standardele tale de comportament in trafic (sanatoase sau nu), motociclist este acela care conduce o motocicleta.

    • #25

      @ Ovidiu, daca mai esti pe aici. Scuze pentru comentariul acid, nu ai gresit cu nimic.
      Ma enerveaza foarte tare faptul ca maimute din astea bipede, fara creier, sunt bagate in aceeasi oala cu oameni seriosi, cu familie.
      Din pacate, cocalarii astia care tureaza motoarele in intersectii, la semafor, merg pe o roata, etc, sunt tot motociclisti.
      Sorry!

  8. #26

    Bai, ma abtin sa comentez. Astazi la stop a trecut unul cu o dubita pe langa mine, pe culoarea rosie, ca un erou… Noroc ca in momentul ala nu era niciun pieton pe trecere.
    Si de cand a murit un amarat din asta sub balconul meu, acum niste ani de zile, prefer sa nu mai zic nimic. Da, era vina lui, dar parca …

  9. #27

    Avea gleznele goale…deci era si hipster.

  10. #28

    Inteleg de pe forumul de pe motociclism.ro ca cel putin motociclistul a murit. Iar pe threadul dedicat acestui accident majoritatea il condamna.

    • #29

      Nasol ca se pierd vieti, mai nasol cand mai iau si pe altii dupa ei, nevinovati.

    • #30

      Dupa 2010 a aparut specia cocalarus motorus, o varianta a cocalarus bemveus.
      Inainte aveam rockerii muncitori la fabrica posesori de Ij Planeta 5, CZ sau Jawa. Erau ok, erau de-ai nostri, doar cateodata se mai dadeau in stamba dupa alcoolizare.
      Acum sunt mai ales ei, chilotarii pe rachete.

  11. #31

    Daca crăpa cocalarul cei care si-ar fi turat mobrele in semn de “protest” ar fi fost alti cocalari. Comunitatea moto veritabila este formata din oameni decenti, nu slapari care isi iau mobre pe care nu le pot stapani.

    Eu unul nu-i salut pe astia in maieu si slapi pe mobre-ei nu sunt din tribul astora care sunt pasionati de motociclism si folosesc echipamente de protectie-casca, armura sau geaca moto, manusi, ghete moto chiar si vara. Acum 15 ani specia asta in maieu nu exista.
    Si ma enerveaza cand saluta ei.

    • #32

      Nici eu nu las 2 degete in jos daca n-are macar o jeaca pe dansul.
      Sau daca are GS1200, ca aia ma oftica :))

  12. #33

    10 de ani de sofat prin Bucuresti nu-s de ici de colo.
    Dai de sute de berbeci pe saptamana care se urca pe tine, iti iau fata, fenteaza coloana, vin pe contrasens. La un moment dat ajungi sa te lupti cu ei. Nu ii lasi sa se bage, le raspunzi la tupeu, claxonezi sa le sara urechile, poate poate or invata ceva.

    Dar eu am realizat ca oricat as incerca eu sa le fac educatie nu merge.

    Asa ca de un timp incoace merg linistit. Ii las sa se bage, sa fenteze, sa faca ce vor ei. In intersectii MEREU incetinesc si belesc ochii (“dar iubire ce ai ca e verde?”), nu ma mai consum. Nu de alta, dar ajunsesem sa vin acasa cu tensiune de imi explodau tamplele de nervi. Nu are rost.

    • #34

      eram copil, ajungeam de 2 ori pe an în București ”hai tati să traversăm, că s-a pus verde”, ”mai stai un pic să afle și ei (șoferii)”. taică-meu mi-a dat mereu sfaturi bune, dar ăsta cred că intră în top 10. 🙂

  13. #35

    Numai pareristi tristi si cu ura-n suflet ptr motociclisti, p-aici. Pornind de la proprietarul blogului pana la ultimul comentac. Detinatori ai adevarului absolut si ingeri pe carosabil. Nu mai fiti asa mici in suflet. S-aveti un weekend frumos si sa va bucurati de cei dragi.

    • #36

      motopartarii ar trebui sa fie primii care se bucura cand li se mai face putina curatenie!
      sa traim bine!

    • #37

      Unde vezi tu comentarii cu ura pentru motociclisti aici?
      Aaaa, ti-e mila de calaretul slapar sau il cunosteai? Ghinion!
      “Play stupid games, win stupid prizes!”

      Daca eram prietenul lui il convingeam sa isi ia echipament correct. Dar ma indoiesc ca genul ala de smecher are prieteni care ar fi diferiti de el (adica si aia ar fi tot in slapi, n-ar avea ce sa-l sfatuiasca).

  14. #38

    Am aflat acum de la un prieten de la brigada rutieră că motociclistul a plecat pe verde, toate mașinile alea trecând pe roșu.
    Mișcarea e urâtă, dar se pare că nu a fost vinovat de accident. Faceți ce vreți cu informația asta.

    • #39

      A plecat o pula pe verde.
      1. avand in vedere unde statea nici macar nu vedea semaforul.
      2. Cand el deja intra in masina aia, masinile de pe sensul opus nici nu incepusera sa se miste.

      Sper doar ca a crapat, sa nu mai aiba ocazia sa ia si pe altii cu el.

    • #40

      Ai carnet? Crezi că trebuie să vadă semaforul lui ca să își dea seama când e verde?
      Incredibil cum toți pareristii sunt ei siguri.

    • #41

      eu am carnet. de 25 de ani. da, trebuie sa vada semaforul. si nu are voie sa plece pana cand intersectia nu e libera. iata.

    • #42

      Si macar de si-ar fi luat ca reper semaforul pentru pietonii care traversau in aceeasi directie cu el, dar si ala e rosu.

  15. #43

    Oare numai eu inteleg ca de fapt motociclistul a plecat pe verde? Si ca masinile au trecut pe rosu?

    • #44

      A plecat pe verde, corect. Dar in forja, echivalentul pietonului care sare pe trecere in alergare. Dimpreuna cu smechereala celor care au fortat galbenul(daca era) sau ultima secunda de verde…poftim tarasenie.

    • #45

      Sunt între 2 și 3 secunde între impact și culoarea verde pt pietoni. Sigur au trecut pe roșu șoferii. Pe metoda clasică, uite, e galben, hai să accelerez. Nu îi suspectez de liniuțe, pentru că avea spre 70 ani șoferul vinovat.
      Un alt indiciu că mașinile au trecut pe roșu sunt cei 2 pietoni loviți pe trecere dincolo de intersecție.

    • #46

      Ce se vede sub copertina când pleacă ala nu e semaforul de pietoni care e pe rosu?
      Fă tu restul de calcule…

  16. #47

    O regula de aur pentru toti soferii, biciclistii, motoristii, scuteristii si pietonii: nu lua prin surprindere pe ceilalti participanti la trafic.

  17. #48

    A venit apa caldă? A venit, dar e rece….

  18. #49

    Mie mi se pare mai degraba ca omul era cu mintile in alta parte si i s-au nazarit chestii.
    Cum ca avea verde in principal, bazat pe…nu e clar ce.
    Intradevar nu prea avea cu sa vada semaforul de unde era pozitionat pe trecere.

    Pe forumul motociclism spun c-a murit, drept urmare din punctul meu de vedere vina lui se termina acolo.

  19. #50

    Maraudere nu fi oaie.
    Nu urăște nimeni motocicliștii.
    Fiecare cunoaște cel puțin un mobrist.
    Cei care sunt ok primesc respect și lumea îi lasă să se bage in trafic, îi evită, indiferent.
    Ce urăsc oamenii sunt cocalarii proști, care nu au cultura motocicletei și a mersului pe motor.
    Educație și anumite reguli de conduită sus pe mobre. Asta urăsc oamenii. Proștii cu 2 roți.
    Sunt și conservarii proști de put, dar nici cu motoriștii nu mi-e rușine.
    Idiotul perfect a fost ăla din clip. Probabil că voi comunitatea ar trebui să vă educați berbecii și să respectați regulile ca restul proștilor, apoi să emiteți păreri.
    Motocicliștii grei și adevărați sunt băieți calumea, oameni cu bucă și de bun simț.
    Hai să tragem o linie clară între motocicliștii adevărați și papagalii care conduc motoare în șlapi și bermude.

  20. #51

    Locuiesc într-unul din blocurile din acea intersecție. Am vedere la bulevardul Iuliu Maniu. Nu am văzut accidentul, am văzut doar ce a urmat după, cu smurd, poliție, bulevard blocat etc., dar vreau să precizez două chestii:
    1. Semafoarele din acea intersecție sunt deosebite. Mașinile de pe cele două sensuri ale bulevardului trec pe rând, nu în același timp. Cea mai mare tâmpenie a unui participant la trafic în acea intersecție este să se uite la ALT semafor decât cel de pe sensul lui de mers. Nu poți corela “verdele” de la pietoni cu “roșul” de la mașini. De asemenea, sunt niște timpi morți în schimbarea culorilor când practic toată lumea din intersecție (mașini, pietoni, motocicliști, căței, pisici) stă pe loc. În timpii ăștia morți (și nu numai) se trece pe galben spre roșu (mașini) sau pe roșu (pietoni). În toate direcțiile. Asta pentru ăia care visează mașinile care n-au plecat pe sensul celălalt sau pietonii care treceau etc. E o intersecție idioată și periculoasă, mai ales spre seară, când nu mai e blocată sau aglomerată, cu semafoare sincronizate din părți.
    2. De ani de zile (minim vreo 12) de când locuiesc acolo, seară de seară și noapte de noapte, pe bulevardul Iuliu Maniu se fac curse ad-hoc între “jmekeri” cu bolizi sau între motocicliști. Se ambalează motoarele după căderea serii de zici că ești pe pista de F1. Vezi aici viteze pe care nu le vezi nici pe autostradă. Au sărit mulți gardul de pe centrul bulevardului (pe vremea când acesta exista și nu fusese înlocuit cu borduri) din cauza vitezei de raliu. Niciodată n-am văzut vreun radar care să-i potolească puțin pe toți Șumaherii de ocazie, deși poliția știe treburile astea. Un obicei al acestor “piloți” amatori este să se poziționeze primii la linia de start…pardon!…semafor, pe trecerea de pietoni, de unde logic că nu mai văd semaforul, și să plece în prima secundă când se face verde (sau chiar puțin înainte) ca să prindă culoar liber până la următorul semafor. Cam asta văd eu în filmare că face viteazul, ceea ce mă face să concluzionez că nu era prima oară când făcea asta. A fost, însă, ultima, fiindcă a prins un “meseriaș” care probabil profita de timpii ăia morți ca să se strecoare. Viteza cu care a plecat (aia nu e viteză legală) + viteza cu care încerca ăla cu mașina să prindă probabil o ultimă secundă de galben (nici aia nu mi se pare legală) și gata!.. au dat de lucru la pompele funebre (din câte am citit).

  21. #52

    Scuze de offtopic, n-am vrut sa comentez la un topic de acum o luna. Stiu ca voi fi considerat rasist dar vreau sa imi exprim parerea

    Am comentat la un post in trecut despre rasismul din Statele Unite si inca imi mentin parerea. Cu siguranta exista unii care sunt rasisti indiferent ce a facut persoana aia, doar daca este negru/mexican/indian e direct futut in gura si poarta astia o ura pe nationalitatile respective. Insa, exista unii care pur si simplu folosesc rasismul in avantajul lor. Au facut o nasoala “ce-ai frate cu mine? De ce esti rasist? M-ai vazut negru? I can’t breath!!!!!!!!” desi nici nu l-ai atins. Orice se intampla, unii o dau cu “white privileages” si supremacy.

    Uite un exemplu: m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=iZhdMcrBuDU

    Ce inteleg eu, exista riscul sa interpretez ce imi convine. Femeile de culoare o acuza pe aia insarcinata ca a atins fata de 15 ani cand trecea si o fac rasista filmand-o si hartuind-o. Aia zice ca nu e rasista, isi cere scuze daca s-au simtit alea asa. Astea sunt agresive, injura si provoaca. Barbatul aleia incearca sa o ia si sa plece cu masina. Fata aia de 15 ani de culoare vede ca vrea sa iasa aia din parcare,se duce in spatele masinii (desi filma din fata pana atunci) si ii fute niste pumni in masina pe motiv ca era sa dea peste ea (ce plm cauta in spatele masinii?). Aia insarcinata iese cu pistolul amenintandu-le sa pastreze distanta. Femeile de culoare pun video pe facebook doar bucata care le convine, nu toata povestea. Cuplul e acuzat de felony pana la 4 ani, intre timp barbatul aleia e dat afara de la munca, nu conteaza sentinta, nu vrem ca imaginea firmei sa fie asociata cu rasismul.

    Morala mea: Unii (nu toti), folosesc pretextul cu rasismul total de-ampulea ca scuza ca nu sunt lasati sa se cace in capul tau. Toata lumea acum trebuie sa joace cartea cu condamnarea rasismului trebuie sa fie politicaly correct, pentru ca altfel esti mancat, politician, firma, trebuie sa joci in hora. Ati vazut mizeriile alea de se inchinau si le spalau picioarele. Eu, acum, nu pot sa zic ca jegoasele alea doua au provocat scandalul pentru ca automat voi fi considerat rasist, nu conteaza ca liderul pe care-l apreciez cel mai mult si cu care mai merg la masa e de culoare, nu conteaza ca merg la indieni la zilele de nastere, nu conteaza ca au cei mai buni prieteni copii de alte rase, lucru care nici nu as fi bagat de seama daca nu era mizeria asta cu rasismul din ultimele luni. Si ca situatia asta face pe oameni sa devina rasisti. Vin niste tigani si te buzunaresc de 10 ori in autobuz, vin noste tigani si fura din magazine, tu nu ai fi vrut sa fii rasist initial dar situatia o face ca sa nu ai alta varianta de aparare decat din start cand ii vezi sa incerci sa fii precaut, desi, poate omul e nevinovat. La fel si cu tatuajele de am citit pe aici, vezi pe politistul ala tatuat care s-a luat de cuplul ala cu gemenii cu Dawn, zici ca e interlop pentru ca cu astia te-ai ciocnit tu la viata ta, nu conteaza ca sunt si doctori, pompieri cu tatuaje, nu conteaza ca tatuajul poare face parte din traditia tarii.

  22. #53

    Pe Iuliu Maniu se fac liniute de cel putin 20 de ani.

    Portiunea dintre Lujerului si Veteranilor e perfecta pentru asa ceva.