Citeam asta cu listele de la Vali, un fel de bucketlist pentru români și mă gândeam, ce mi-aș dori eu mult de tot să fac și nu am făcut, amânând tot timpul, din varii motive.
Well, îmi doresc să îmi iau permisul de categoria A și să îmi cumpăr motor.
Și după ce se termină totul, chiar dacă am un trac teribil la examene și urăsc fizic să le dau, o să mă duc să fac școala de șoferi.
Voi?
NOU
vreau să plec înapoi acasă, pe planeta mea.
NOU
City breakuri . Cat mai multe si diverse :))
Si plimbari in natura.. multe.
NOU
Tim?
NOU
Poochie?!
NOU
Sa stau la coada, in trafic, pe Valea Prahovei. :)))
NOU
Vin si eu cu tine :))))
NOU
ah, the simple pleasures…
NOU
sincer daca am fi siguri ca trecut nenorocirea astapana si o coada pe Valea Prahovei ar putea reprezenta o mica placere…pt putin timp macar…
NOU
Să-mi concediu o săptămână, cel puțin și să merg la țară, să dorm afară, că o să mă satur de stat în casă până se termină toată nebunia asta.
NOU
Intru la cură de slăbire !
NOU
a, ok, si eu
NOU
Si eu. Din nou.
NOU
Fix asta voi face si eu. A-ul neaparat cand se vor deschide scolile, plus B+E, sa fie acolo. Eventual si un Tr, ca tot ma apuc de agricultura. La ce motor te-ai gandit? Pana una alta, rog utilizatorii de Honda Shadow 600 sa arunce cu niste pareri pe aici. Mersi!
NOU
aia din poza, Kawasaki EN
NOU
Hahahaha. Sigur vrei EN500? Sigur sigur?
NOU
probabil de capacitate mai mare
NOU
o.v.: ce vrei sa știi despre Shadow?
Pentru chestii de ordin general; fiabila, veche, lanț.
NOU
@Arhi. Sunt biker de 16 ani. Nu vrei Kawa EN500. E o struto camila, motor de naked bike pe un chopper. Chopper-ul are nevoie de motor in V ca sa fie chopper.
Mergi pe Honda. E o vorba veche-daca vrei motor, cauta Honda. Un Shadow de 750 cc ti s-ar potrivi. Eu unul am ramas acum cu un Suzuki Intruder vechi, dar Honda o recomand oricui. Mai ales Shadow.
NOU
haoleu cum arata asta…
m.olx.ro/oferta/honda-shadow-vt-750-ace-IDcLzC8.html#position=2&page=1
NOU
@Arhi- cea din link e mobra serioasa. Am doi prieteni cu Shadow -unul cu una de 600, altul cu 750 cc. Amandoi le detin de vreo 18-20 de ani. Fara batai de cap, fara interventii serioase la service . Nu conteaza cati km are, important este sa functioneze si sa te uiti pe la cadru-ala sa fie intreg cum a iesit din fabrica. Bine, sunt .ai multe criterii, dar nu ar trebui sa intampini probleme cu o Shadow.
Altfel da, Shadow, the best bike for us the 40+ youngsters.
NOU
powersports.honda.com/street/standard/monkey asa ceva vreau!!!
NOU
@ Silviu, vezi ca chopper nu e acelasi lucru cu cruiser.
Am avut EN500C (Cetin, ce ai pus tu in poza e EN500A), model pana in 1996. Mai scurt si mai urat decat EN500C.
Kawasaki EN500C (as recomanda 99-2000) este mai lung si mai asezat decat varianta A.
Avantaje? 6 trepte, racire pe apa, motor bun pentru oras si pentru un incepator.
NOU
Ca fost posesor de Honda Black Widow, o recomand. E o versiune de Shadow, doar ca, cel putin in ochii mei, mai sexoasa un pic. Motorul era de 750cc
NOU
Arhi; en ul e doar de 500. Oricum privești problema, s a zis: motor de naked (e motorizare, bulletproof intr adevar, luata de pe er-500) pe cruiser. Raportul e bun, randament bun… dar asta nu e tot. Unde mai pui ca s vechi.
Nu știi ce vrei, oleacă te ai apropiat însă de ce ar trebui să vrei: capacitatea mai mare. Asta implicit înseamnă spațiu. Aici deja te apropii de realitatea necesară.
…ia tu A ul și îți garantez cruiserul (peste 1000 cc oricum) perfect la câțiva kilometri de tine. Perfect înseamnă un motor bun, la bani ok, înmatriculat și garantat. A, și care să-ți placă 😀
P.S. dacă ciocanitoarea aia de pe Olx îți place, n are rost să ți gasim un Intruder VL sau un C90 mai nou, la aceeași bani hahahahahaha.
P.P.S. sub banii ăia.
NOU
ah, cum e asta
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/38/2006_Suzuki_C90.jpg/300px-2006_Suzuki_C90.jpg
NOU
Ăsta e un C90 Boulevard (Intruder) 1500 cc, se fabrică din 2005, injecție, ciclistica perfectă, platformă indestructibila.
A mea e din 2000, aceeași jucărie dar pe carburație, e Intruder VL1500 LC Mă rog, mie mi place old school…dar injecția are avantajele ei.
Cam pe aici îți recomand eu jucărie …
NOU
ah, mie imi place cum arata, habar nu am care e diferenta:))) asta e genul meu de motor, this is what i dream of
NOU
Ia ți A ul și te califici la un Suzi Intruder 1500 categoric sub 3500 de euro sau dacă scobim mai bine, un C90 din 2005. Echipat, nu povești (coburi/parbriz/alte brizbrizuri/poate batwing). Mai poate fi vorba de Honda VTX1300 (depinde de an..) … sau Kawa VN1500 200…3-ish. Astea s apropiate de 3500. Motorul se livreaza la Bucuresti, RAR făcut. Primești un plin facut, garanție și dacă esti foarte cuminte îți dăm ocazia să ti comanzi jucăria direct de la ma-sa din Canada. Verificare/transport incluse n banii ăștia.
Evident, probezi cum vrei, ce vrei, cu cine vrei. Cât vrei. Ia ti A ul și ti garantez ca bat orice ofertă de pe piață.
NOU
parbriz nu vreau, mi se pare gay:)))
NOU
Poți să-l dai jos. Aștept cu interes prima muscă mai juicy pe care o s o iei direct în mufarina. Vorbim după aia de un batwing din fibră frumos, custom, facut la Evil Chop în Cluj…sau…o să montezi parbrizul frumos înapoi si o sa zici că am dreptate.
NOU
pai de ce ai casca?:))
NOU
Am varsta si burta de chopper american, dar tot la Honda 954 balesc 🙁
NOU
Raider, ma intereseaza chestii de fiabilitate in general. Si cat de potrivita ar fi pentru un drum de 300-500km / zi sau chiar 900-1000, in anumite cazuri. E diferenta mare intre cel de 600 cu 4 trepte de viteza si cel de 750 cu 5 trepte? Autonomia difera mult? Eh, chestii d-astea sunt importante. Nu-s obsedat de viteza, chiar din contra. Am facut de mai multe ori Oradea-Berlin si retur cu un Fiat Uno de 1100cmc, 50 de cai, deci rabdare am la volan si posibil si la ghidon. Deci caut ceva FOARTE fiabil, ca n-am de gand sa merg in haita cu motoru’ , exceptie poate cu inca un utilaj de capacitate similara. Mersi!
NOU
@ Cetin.
Daca si de data asta muti forumu’ motocislism p-aici si-ti iei doar ciocate….
NOU
=))))))))))))))) sper sa nu.
NOU
o.v.: ambele au un consum de cca 4-4.5 litri la suta, mers normal. 600 are rezervor de 11, 750 de 14 litri.
600 e fabricat până in 2004 de prin 2000, 750 din 2004 până prin 2007. Evident, recomand 750 ul din prisma platformei bune, putere (cam pe acolo) mai bine distribuită fiindcă ai treapta a 5 a și gabarit oleaca mai mare. Dacă ai peste 170 cm… cam ai nevoie de loc. Evident, pe 600 s au aplicat trick uri de gen comenzi avansate …dar asta nu vine gratis.
300-500 de kilometri e ok cu ambele aplicând rezerva mărimii fizice a pilotului și asta se traduce în prezenta sau nu a disconfortului fizic. Motorul va rezista, fără dubii. Normal, intretinerea acestuia e obligatorie (ulei/filtre/stil de condus normal). 1000 de kilometri nu faci. N am facut eu cu autobuzul meu pe autostradă la greci cu confort și cruise assist atâta. Nu faci cu un Shadow, garantat. Te rupe fizic. O fi realizabil nu zic…. dar două zile nu mai ești bun de nimic atâta timp cat folosești echipament și mergi ca oamenii normali. Te roade o cusatura, te pisi pe tine, te mănâncă ceva…etc. Orice poate să ți fwtă zenul, nervii…dupa 4-5 sute de kilometri. Și de greșit …n ai voie. Nu mai zic de pauze necesare pentru alimentare, mancare, o cafea, o țigară sau fiindcă ti se pare ca sună sau freaca ceva la motor… bla bla. Dublezi problemele dacă ai pasager.
Din punctul MEU de vedere care nu e lege dar totuși …e de luat în seamă, Shadow are două probleme mari. 1: răcire pe lichid iar asta înseamnă o garnitură și o piesă în miscare in plus, un sistem suplimentar de ingrijit, avantajul acestuia insa se vede la ture prin oraș, în aglomerație. Vorbim însă de un cruiser…care arată bine la drum întins și nu la semafor în oraș.
A doua gaură la Shadow…. e lanțul. Cruiserul are motor în V, două locuri, spațiu, dotari, crom și … cardan. Cardanul e cea mai ieftină alternativă la întreținere, arată bine de tot acolo spre roata din spate, nu bea apă, nu mănâncă fân, îi dai un ulei la 3 ani și uiți de el. Dacă ceva miorlaie, auzi din timp, iarna rezolvi problema pe bani relativ puțini și ești în cărți. De… 28 de ani, n am avut probleme cu cardanul niciodată. La nici un motor. Și gizăs …am avut motoare.
La Shadow… curată lanț, întinde …etc. Să zic că vrei Grecia, Atena. Până acolo ai să cureți lanțul odată, ai sa l ungi și in functie de cum mergi…ai sa l intinzi. E murdar, un cruiser arată bine strălucind. La Shadow janta din spate o să arate de parcă ar avea motorul diaree. La orice cruiser cu lanț, apar stropii aia jegosi … Ok, nu te deranjează … da’ nu știu alții, eu însa am grijă de motorul meu. Trebuie să arate cat de bine se poate chiar dacă am făcut in ziua aia 500 de kilometri pe drum mizerabil unde care m a prins și ploaia. Pete de ulei? Gizăs, imposibil.
Lanțul însă îți ofera cea mai buna alternativa de livrare a puterii la roată. E un trick folosit de producătorii de cruiser care tin prețul jos, oferind senzatia de “ceva”. Dar nu poți compara transmisia lui Shadow cu lanțul unui touring care e de 2 ori mai gros, are loc pentru ungator automat…și cutie de viteze net superioara.
Cam asta i în linii mari.
Pentru detalii, ma găsești pe facebook, link-ul e la avatarul meu.
NOU
Sa o tuf pe blonda aia care ma tot cearta ca de ce nu vin la ea.Dupa care, daca tot sunt in Bucuresti, ma duc si la bruneta.
NOU
Vrei sa zici: “Ce vreau să fac DACA se termină starea de urgență”…
NOU
nu, DUPĂ.
NOU
Sa ne tii la curent cum merge vizita medicala pt cat. A cand ai diabet. Pt prelungire la B am avut nevoie de hartii in plus de la medic. Poate la tip 2 sa fie mai simplu, ca e risc mai mic de hipo.
NOU
300 kg (180 de fier si 120 de carne) venind spre tine in stare de hipoglicemie…
NOU
Un chopperas care se respecta ajunge la 300 de kg, deci…420 de kg venind spre tine in stare de hipoglicemie…
NOU
390 de kile te rog frumos. Am pierdut 10 kile anul ăsta că mi am făcut toba 2.1 … da’ promit să ridic deplasamentul la 400 cu modificare la sistemul de frânare și parcă aș pune crashbar din bară și nu din țeavă. Stay tuned 😀
NOU
@Cristi: un chopperas care se respecta o avea el 300, da’ nici c-un blogaras proaspat iesit din carantina nu mi-e rusine. Deci 460. (#suntunomsimplu, #tatigateste, #titanii, #cautsacdeboxprofesional)
NOU
#haisînipupi
NOU
Ala din poza nu stiu daca urca un damb daca te pui pe el.
Posibil sa-mi continui planurile de vara: Eurotrip prin vreo 7 tari.
NOU
Venise cineva pe la mine calare pe motor. Ceva misto de touring. M-a tras de maneca sa fac o tura. Am zis pas, desi inima zicea sa incerc macar. Foarte posibil sa ajungem colegi de clasa :))
Ei astept terminarea crizei si apoi vedem ce si cum. Probabil o sa intru in concediul ala deja platit la finalul perioadei de carantina. Ni carantina asta, ci urmatoarele vreo 2-3.
NOU
Sa nasc odată. =)) plodu ala o sa fie foaaaarte plimbat pe afara!
NOU
Vreau sa stau mai mult acasa eu, cu mine.Sa citesc, sa ma uit la seriale..
NOU
Băi tuț dai seama ca eu m-am înscris în toamna sa fac A-ul, făcusem toate orele și așteptam căldura sa dea drumul la programari de examene? Și văd că ai postat asta…
Și unde mai pui ca am și motor, cadou de la nevastă-mea care stă în curte și mă așteaptă. Motorul e în curte, nu nevasta.
NOU
fă schimb că-i păcat să ruginească motorul!
Și ținând cont că e primit de la ea cred că o să te înțeleagă de ce-l iubești atât de mult!
NOU
ce as vrea sa fac? sa merg la mall la AFI Cotroceni, samabta seara, sa imi iau o galeata de popcorn, o sticla de pepsi si sa ma uit la CONTAGION, daca se poate. sala sa fie full!
PS: Till L. de la Rammstein e in stare grava in spital. COVID 19! Dupa un concert la Moscova, 15 martie
NOU
@bugsy
Mai potrivit coca. Nasol cu Till dar ma bucur ca Waters, Gilmour, Clapton sunt bine desi sunt mai in varsta.
NOU
Auleu… Nu mai zi ca ma ofilesc de ciuda.
Anu trecut m-am mocait cu permisul, l-am luat in noiembrie. Am fost in ultima tura de examinati. Anul asta urma sa fie an de plimbari. Luasem si motor, putrezeste in fata blocului.
Si-a venit COVID-ul, f*tui in ***** de ##### lua-le-as neamu’n !!!!!!!! de $$$$$$$ galbejitii dreacu cu liliecii lor cu tot, baga-le-as liliecii in ^^^^^^ sa le bag…
NOU
povesteste despre examen
NOU
Brasovean aici, deci nu stiu cat se aplica la voi, capitalistii, dar hai sa povestesc.
Panica maxima a fost la scoala, pana m-am prins cu echilibru, frane, viteze, aplecare in curbe alea alea.
Cea mai grea chestie pt mine au fost 8-urile printre jaloane, ca-s panicos la echilibru si inclinare. Dar faci totul in viteza 1, deci cazaturile pe care inevitabil ai sa le iei n-or sa doara prea tare 😀
Btw, daca n-ai mai mers pe doua roti demult (eu de 15 ani, de exemplu) ia-ti o bicicleta si trage-te intens vro doua saptamani.
La examenul propriu zis umbla vorba la noi in oras ca examinatorii nu-s asa dracosi la A cum sunt la B. Acuma vezi si tu ce-ti zice instructorul, astia au inside-urile.
Examenul a constat din mine cronometrand colegii de “generatie” dand doua runde de poligon in sub 3:30 minute si un coleg cronometrandu-ma pe mine, ca politistul examinator nu era prea interesat de ce faceam noi in poligon cat timp nu cadeam de pe cal si ieseam in timpul alocat. Pe bune, nici nu se uita, statea la vorbe cu instructorii la masuta.
Examenul din poligon uite-l colea:
www.youtube.com/watch?v=oMDJ95MsowE
Dupa ce am dat toti poligonul ne-a scos prin oras. Eu pilot, instructorul pasager. Aveam casti cu statie vorbeam doar noi intre noi. In spate, alt instructor conduce masina si politistul “supravegheaza” (pe dreacu, ca al meu completa ceva printr-o agenda si povestea conspiratii. Am fost martor pt colegi.). Vehiculele nu comunica intre ele decat daca politistul ii transmite ceva instructorului pe alt canal, la cerere (statie emisie-receptie); eu cu instructorul puteam vorbi si despre curve, droguri si arme, ca nu ne auzea nimeni.
Practic, daca prinzi un instructor fain, te ghideaza, iti face traseul si planificarea (mie mi l-a facut cu o zi inainte), te duce inainte pe traseu ca sa stii ce te asteapta, la examen iti zice si pe unde sa mergi, iti atrage atentia dinainte la situatiile potential sensibile sa nu faci tampenii… politistul in spate doar constata mersul regulamentar (prioritate, oprire la stop, cedeaza, depasiri aiurea etc). In concluzie, examenul il dai mai mult cu instructorul tau decat cu militianu’.
NOU
Si eu tot in nov. am luat dar am mers cu ea cred in fiecare saptamana. am facut scoala la AMI : www.scoalamotobucuresti.ro/ . O sa iti placa pt ca sunt foarte online-focused.
Nu-ti fie frica de examen, vezi ca il are tot ami pe site-ul lor filmat cu drona si explicat pas cu pas. Au canal pe youtube “motoincepatori” ii zice parca.
NOU
Dude…daca nu vrei sa ne dam pe cate un deal (cu o Africa Twin), arunca un oki la Gold wing… E pe standard
Te astept!
NOU
Vreau sa stau afara,la soare ,la aer ,cu picioarele in iarba,city break-uri!
Si ceea ce mi-am propus pt anul acesta dar planul a fost dat peste cap de acest virus:sa iau viza si sa vizitez USA.
NOU
La gabaritu tau de flacau obez si destul de inalt, ca sa nu para ca ai un supozitor infipt in cur si sa nu moara motoru la deal, iti trebuie un cruiser serios. Ceva peste 1000cmc. Pozitie comoda si putere destula.
VNuri de la 1500 in sus. Dragstar de 1100. Intruder 1500 etc.
Goldwingu e prea mult ptr drumurile noastre. O motoreta buna si comoda la drum lung, dar plina de rahaturi si cam inutila ptr soselele romanesti. In oras e moartea. Mai bine in masina. In schimb poti face un naked belea dintr-un goldwing.
Un cruiser lung si slim e ce-ti trebuie.
Dar trebuie sa vezi si sa probezi. Si te hotarasti tu.
P. S un motor mijto pe care l-am testat si care mi-a ramas la sufletel, desi e o gaozarie mica ca dimensiuni si motor, este honda cmx500 (rebel). Am 1.90 si 110 kile dar m-am simtit super pe dracia aia. Ceva simplu din toate punctele de vedere, aspect clasic, putere destula si pret sub 6000 nou.
NOU
de aia si caut ceva mare, am vazut un de asta cam de gabaritul meu pe o chestiw de aia de viteza, arata ca o paine pufoasa cu roti iesind din cur
NOU
Sa mananc o prajitura Deliciu la Vatra Ardealului pe Muresenilor si apoi sa iau un cappucino de la Come Back si sa urc sa-l beau sus la promenada, la apus, in timp ce privesc forfota din Piata Sfatului si luminile stradale galbene din Schei.
NOU
Cetin dupa ce-si ia permis categoria A: youtu.be/HdhlHy_MqJc
NOU
Cand am dat A-ul, prin ianuarie 2010 (eram la Cluj), eram singur la categoria asta si vreo 80 la B :)) Noroc ca am dat peste un nene destept si a zis “sa terminam cu baiatul de la A si apoi ne urcam in masini”. Si uite asa am dat traseul, cu spectatori multi si emotii mari 😀
NOU
Am inceput scoala moto in iunie anul trecut, toate bune pana in august cand am plecat in concediu si am intrerupt. Dupa revenire am avut prima sedinta de oras cu instructor in spate, alta motocicleta decat cea obisnuita si dupa 15 min am revenit in poligon cu gladiolele tremurand. Dupa care au intervenit probleme obiective si am amanat programarile pana la inceputul lui martie… Prima sedinta a fost programata martea trecuta si s-a amanat din cauza vremii, dupa care a venit starea de urgenta. Dar nu renunt… Succes!
NOU
Cred ca duci lipsa de picioare rupte…
NOU
Eu mi-as lua o Honda Monkey, dar realist nu cred ca voi face vreodata asta.
NOU
Lucovid a declarat azi ca vrea sa creasca numarul celor infectati iar Tataru a zis ca medicii chiar si infectati trebuie sa vina la munca. Probabil ca sa se intample ce zice sica/lucovid. Miroase a ceva rau. Cine scapa sa nu uite.
NOU
M-am uitat la niste poze pe facebook. A rezolvat doamna Firea cu traficul in Bucuresti, cum a promis in campanie, vad ca se circula misto.
NOU
ma apucasem de parasutism .. 🙂 vreau sa termin sa pot sari
NOU
Naspa cu Till dar am citit ca e bine, in afara de orice pericol!
Oricum uite ca Bob Dylan a scos o piesa noua dupa 8 ani:
www-bbc-co-uk.cdn.ampproject.org/v/s/www.bbc.co.uk/news/amp/entertainment-arts-52061447?amp_js_v=a3&_gsa=1&usqp=mq331AQFKAGwASA%3D#aoh=15853374818995&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=From%20%251%24s
Si Ozzy si’a lansat albumul de adio! 🙂
NOU
Și.pe mine mă bătea gândul sa mi iau una dar am zis de dragul copiilor sa nu o fac. O viață avem, e drept, dar parca e riscul prea mare.
NOU
Schimb Mobra cu Drager PSS 7000.
NOU
Mă duc în mall la KFC și bag un, ba două bag, două găleți de aripi picante cu 2 litri de cola și sos de usturoi. Pe urmă cobor de la KFC în Bershka și îmi iau o geacă de piele neagră, din aia mai subțirică, strânsă pe corp. Din mall intru direct la metrou și cobor la Unirii, ieșirea aia de la bariera din Centrul Vechi. Hop în Ramada Garden: o sticlă de whisky (sper să mai aibă oferta cu 4 Red Bull gratis), o narghilea cu pepene galben și mentă, muzică orientală și țigănci care dansează din buric.
Motocicletă altădată… mai am până la midlife crises.
NOU
De la budeanca pentru hoha:
Nu ţi-e, mă, ruşine, Hoha, animalul dracu’? Nu ţi-e, mă, ruşine să dai mesajul ăsta? Păi tu ai timp de aniversări, băi jegosule? Suntem vai mama noastră şi tu ai timp de aniversări cu mesaje către SRI? Mesajul către populaţie este ‘noi nu vom face absolut nimic, descurcaţi-vă, supravieţuiţi, mue’
NOU
Cetin, buna idee! Daca ai noroc poate mai prinzi si vreo tura anul asta dupa ce iti iei permisul. Vad poza aia cu un chopper acolo…nu te ar tenta ceva mai sportiv? Gen Honda VFR sau na, mai spre enduro…Transalp?
Si eu vreau permis, dar de TIR, cu atestat de transport pentru animale vii.
NOU
nu conteaza ce vreau eu, depinde ce-mi voi permite in functie de cand si cum se va termina!
NOU
să mă duc la serviciu
NOU
3 ture aveam in plan anul asta, Slovenia, Peloponez si Sankt Petersburg. Tocmai ce mi-am refacut RCA la motor am fost cu el azi la munca.
Eu ti-as recomanda sa-ti iei un adventure touring, un cruiser mi se pare limitat, iar dupa ce ai batut si rebatut toate posibilele trasee de o zi cu plecare si sosire in Bucuresti o sa vezi ca o sa ti se pare misto sa mai iesi un pic si offroad.
NOU
nu ma simt confortabil pe ele. nu e ce caut la un motor, nu am nici cea mai vaga intentie de a bate europe pe motor, cu 3 copii acasa:)
NOU
Cand mi-am luat A-ul nici eu nu aveam in cap ture de mii de km. Vroiam doar sa fac traseul Pipera-Berceni in mai putin de o ora si sa pot parca aproape oriunde.
Doar ca pofta vine mancand.
O alta varianta de luat in seama pentru inceput ar fi un maxiscuter. E mai practic decat un motor in oras si te poti strecura mai bine cu el prin trafic. Plus ca nu poti sa ajungi cu el atat de repede la viteze din trei cifre … si o sa te manance uneori oxiurii trust me on this.
NOU
cand nevasta-ta e bikerita, nu poti sa iti iei maxiscuter. pur si simplu nu poti.
NOU
Avand in vedere ca sunt fumător de peste 20 ani încep cu DACA scap de tura asta , când se termina nebunia îmi iau băiatul, cortul și rucsacul și urc la pietrele doamnei. Pun cortul, fac un foc ( nu știu dacă mai e voie ca ultima data când am urcat pe munte încă nu venise Miron cu ortacii spre Buc) și îl învăț pe pici tot ce mai știu despre munte și viața in natura. Și apoi când vine nebunia din nou in toamna mai vedem.
NOU
asa mi-am zis si eu in 2015 pe 1 mai “ce-ar fi sa-mi iau cat. A si motor?”, in iunie eram deja in scoala, poligon, traseu pana la sf lui iulie, programat la examen sfarsitul lui septembrie.
examen: un gabor gras si plictisit, au luat toti (20) mai putin o fata micuta rau care a scapat motorul in poligon si n-a mai putut sa-l ridice…
altfel destul de lejer in poligon, mai complicat in trafic cu instructorul ca pasager si masina cu politistul in spate. oricum, mergi in a 1-a si a 2-a si ii dai cred ca o singura data a 3-a pentru 50 kmph daca e cazul (eu am dat in zona baicului-socului).
la jumatatea lui octombrie 2015 aveam permisul si motorul deja luat, o honda cb500 naked.
In 2015 m-am dat fix 400 km pentru ca a venit iarna.
In 2016 m-am dat vreo 4000 de km apoi am schimbat tara, am vandut motorul si mi-am luat altul aici, Honda CB500x (teoretic e de A2) cu care am facut vreo 15000 km.
Pentru 2020 aveam in plan un circuit Franta-Italia (Sicilia), dupa aia covid, pus husa pe ea si la revedere. Tocmai ce-i ziceam partenerei la inceputul anului verificandu-mi agenda: “anul asta abia daca avem un weekend in care stam acasa”.
Uite ca stam acasa de ne iese pe nas.
Dar daca nu murim de recesiune, urmatoarea achizitie e un fiat 500 vechi si albastru.
NOU
Sa imi iau carnetul de condus categoria B.
Sa imi duc copilul la gradinita si apoi la scoala.
Sa ma intorc la munca.
Sa mai ajung o data sa vad marea suparata intr-o zi de iarna la Cazino.
Sa mananc inghetata in parc cu baietii mei.
Sa imi imbratisez cu pupaturi prietenii.
Sa beau o bere la terasa in golf la 2 Mai.
Sa respir.
NOU
Daca vrei sa faci scoala de soferi, iti recomand sa-l cauti pe Liviu de la MotoSkill, nu o sa regreti 🙂
NOU
haha! cu Liviu am facut si eu. Super de treaba, ne-a luat si o bere tuturor cursantilor dupa ce am luat permisul. A fost fun.
NOU
Asa si noua. Buna berea 😀
NOU
Păi da… ati stat 2 spt în casa pe motiv de cacat virus…de ce sa nu stati tot anul în carje dupa, voi ăștia cu motorul…numai alde Rossi pe.aici….
NOU
Sa ma intorc din nou la rutina mea zilnica de care ma plictisisem si acum mi-e teribil de dor de ea.
Multi o sa ne resetam putin dupa chestia asta si o sa apreciem orice lucru marunt care inainte ne plictisea.
NOU
Mai știi bancul ăla cu ce-o să facă Bulă dacă deschide Ceaușescu granițele? O să se urce într-un copac mare să nu-l ia valul
E, cam așa plănuiesc, o să-mi iau o săptămână de concediu să stau acasă până se mai duce haosul de pe străzi
NOU
Cred ca dupa ce se va termina perioada aceasta destul de grea atat pentru angajati cat si pentru angajatori, consumerismul va scadea, persoanele si firmele isi vor crea un stoc financiar. Daca deja sunt repercursiuni in romania la nivelul persoanelor fizice si companiilor mici este clar ca marea lor majoritate nu au resurse financiare sa traiasca nici de pe o luna pe alta.
NOU
repercursiuni
NOU
Daca vrei sa dai de A, recomand sa te uiti si pe Youtube la DanDanTheFireman (www.youtube.com/user/Stubbs928)
Tipul e genial, ia video-uri cu accidente si le explica unde s-a gresit, unde sa fii atent, cum sa eviti, ce sa nu faci pe motor, ce sa faci pe motor, sfaturi de prim ajutor. Il recomand tuturor colegilor pe 2 roti, fie incepatori, fie experimentati, ai multe de invatat de la el. Are inclusiv video-uri pentru incepatori despre basicuri pe 2 roti.
NOU
Eu ma apuc de tir ☺️ de mult imi doresc, si e timpul