Am văzut în comentariile de aici că vai, ce firmă serioasă e Vodafone și ce mișto e la ei.
Desigur, probabil că mulți dintre voi nici nu știați ce e ăla telefon mobil, când a apărut cartela Kamarad, prima țeapă dată de Connex clienților săi. Cartela de pe care întâi puteai vorbi nelimitat cu 1 cent pe minut în weekend, după aia 1000 de minute, ulterior scoțând-o de tot, motivația din SMS frizând penibilul:
“Connex, din dorința perpetuă de a vă oferi servicii de calitate superioară, întrerupe funcționarea cartelelor Kamarad.”
Uitându-mă eu prin vitrine pe la ei, tot am văzut bătându-se apa în piuă cu Serviciile pe viață pe care le asigură Vodafone, fără costuri suplimentare.
M-am gândit, bravo lor, uite că încearcă să scape de anatema lăsată de fosta conducere, cum că ar fi nesimțiți și neserioși, singura chestie care contează fiind banul.
Numai că ochiul meu de vânzător a ginit și ce scrie cu litere micuțe de tot, în josul ofertei.
Concluzia 1? Beneficiile PE VIAȚĂ țin la Vodafone exact 12 luni și asta dacă îți iei abonament pe 2 ani.
Concluzia 2? Vodafone rămâne în continuare Connex, stindardul nesimțirii și al hoției în telefonia mobilă.
Niciodată nu mă voi mai reîntoarce la un abonament la Hoțafone.
NOU
Hmm….pe viata…12 luni?Aiurea.
NOU
pai atata estimeaza vodafone ca mai ai de trait
NOU
:)) ahahah pe viata ta de 12 luni 🙂
NOU
stai sa vezi internetul nelimitat de la orange cu trafic de 1,5GB
NOU
da, acolo nesimtirea e majora. in limite rezonabile=)))))))))))))))
si cand s-a luat lumea de ei au inceput sa o dea de copaci ca de fapt e nelimitat sa il folosesti, dar e limitat la 1.5 GB=))))
cacanari
am stat p net cu telefonul toata luna si am platit 98 de centi
NOU
In calitate de regular user folosesc vodafone fara probleme… nu stau sa analizez facturile sau ofertele, nu stiu cat costa minutul, ce extraoptiuni am sau lucruri de genul asta. E pur si simplu ceva de pe care poti sa suni atunci cand ai nevoie
NOU
n-ai inteles nimic din oferta aia: era vorba de beneficii pe viata pentru vodafone nu pt tine
NOU
Probabil la semnarea contractului trebuie să declari pe proprie răspundere că suferi de o boală incurabilă în stadiu terminal 😀
NOU
@Turistu a dat cea mai tare replica 🙂
NOU
dap, Turistu rulez
NOU
Nici eu nu sunt foarte multumit de Hotzafone astia, dar am abonament la ei de 3.5 ani (pe vremea cand nu exista Cosmote), si mi-e greu sa renunt la 60 min nationale intre 17-5 si inca 30 de min all day in retea(bonus de fidelitate) cu 5E(parca), avand in vedere ca toata lumea pe care o cunosc are vodafone.
Si nu mi se pare corecta motivatia ca daca ai ceva de zis, suni, indiferent cat costa. Bineinteles ca atunci cand ai treaba suni. Dar daca poti sa suni folosind minutele incluse intr-un abonament pe care si-asa il platesti de ce sa nu o faci? Si de ce sa suni numai atunci cand ai treaba? Din cand in cand mai avem nevoie de comunicare si par plaisir, iar chestia asta nu prea iti vine sa o faci cand stii ca te costa (la mine e chestie de subconstient, chiar daca nici macar nu simt la factura 5-10 minute in plus vorbite).
Cat despre cartela nu pot sa-mi imaginez cum ar fi sa am asa ceva. Nu vorbesc mult, de regula imi ajung minutele din abonament, ba chiar imi si raman, insa din cand in cand ma apuca vorbitul in roaming cate 20-30-40 de minute (cu nr din Vodafone). Si nu sunt genul care sa se gandeasca dinainte cu 10 ore ca voi avea nevoie sa vorbesc, si ca ar fi cazul sa imi incarc cartela.
Ce mi s-a parut penibil a fost ca la un moment dat a trebuit aproape sa ma cert cu duduia de la magazin ca nu vroiam sa declar datele despre venit si alte chestii de genul asta, care erau optionale, iar aia ma batea la cap ca ii trebuie. Dar asta nu tine de Vodafone, ci de dealerul respectiv.
NOU
Sa fim sinceri Arhi orice comerciant, la fel ca si orice om de rand vrea sa-si vanda marfa cat mai usor si mai bine. Asadar, se fabuleaza la greu, se pun fel si fel de chichitze in contracte, la care daca nu esti atent, ti-o iei. Acum plm, nu trebuie decat sa deschizi ochii si sa bagi bine de seama. Pana la urma, e si vorba aia, nu e prost cine cere, e prost cine da.
Si-n alta oridine de idei, la vreme respectiva scoaterea cartelelor kamarad a fost utila, pentru ca dupa 7-8 seara si-n week-end era o aventura sa initiezi un apel, reteala celor de la Connex era solicitata la maxim. Si da, vina lor a fost ca nau prevazut impactul pe care-l vor avea cartelele pe piata.
L.E.: acum c-am citit inca o data primul text, acolo scrie clar “beneficii pe viata”, nu scrie ca toate beneficiile sunt pe viata. Si da, ai beneficii pe viata, cele 10 minute in retea pe care le primesti dupa fiecare an petrecut in retea. Deci.. depinde cum interpretezi ceea ce-i scris acolo.
NOU
zetu, si cosmote a patit la fel, numai ca ei au bagat tare si au imbunatatit reteaua, nu au scos cartela
NOU
@zetu cele 10 minute pe an se dau in primii 3 ani, apoi ramai cu 30 toata viata.
@arhi nu e fabuloasa reteaua cosmote, nu stiu cum merge din interior, insa din vodafone e o aventura sa prinzi un apel pe cosmote.
NOU
oare de ce? poate pentru ca este un competitor care musca puternic din piata vodafone? deci cosmote si-a facut reteaua si merge perfect. am semnal in cele mai ciudate locuri posibile, unde conex nici nu se gandeste sa aiba.
fact: la blogaria, pe cosmote aveam retea si sunam acasa moka, iar pe orange nu mergea nici roamingul
NOU
dah bah – toti ati vrea pe gratis de toate si numai chilipiruri.
NOU
Arhi pana sa modernizeze Cosmote reteaua au trecut cele 12 luni si s-a facut oferta la 500min fata de 2000min. Cat despre reclama de mai sus, vad ca unii chiar au luat in FOARTE serios ce ai spus. Ca sa fiu mai clar, nu sunt deloc de acord cu limbajul asta de toata jena in care spui ce vrei bazandu-te ca aceleasi cuvinte pot inseamna si altceva. Sa dau exemplul lui VLD(de mai sus) care observ ca nu si-a dat seama de celalalt sens si anume ca NU scrie: “urmatoarele beneficii sunt pe viata : ” — ci scrie “beneficii pe viata” deci la modul general. “Beneficii” poate sa insemne o politica de fidelizare (pe care o au si pe care o vor avea mereu intr-o forma sau alta, poate sa mai insemna si functia CLIP prin care identifici apelantul, poate sa insemne ca ai parte de un suport tehnic, etc. O sa se invete minte la un moment dat. In ultima vreme vad ca doar genul asta de reclame de absolut toata jena au. Afiseaza pe site ba preturi cu TVA, ba fara, ca sa para ca o oferta veche e de fapt noua. Oricum cred ca dupa ce se va finaliza procesul ala prin care iti vei putea pastra numarul de telefon, va fi o migrare masiva intre operatori. Eu unul cred ca o sa-i fac cu manuta Vodafoneului pentru ca mi s-a cam taiat cu ei: nu le merge mereu plata de pe net, au tarife pentru internetul mobil pe telefon sau PC, foarte mari…
NOU
ce aiurea… ce hoti… nu merita sa iti cumperi cartela la ei
NOU
Arhi, aici ca “editezi” informatiile. Afisu pozat de tine se refera la abonamentul Vodafone Complet (vodafone.ro/personal/noutati-si-promotii/promotie-abonament/) care chiar nu are costuri suplimentare sau ascunse. Deci chiar nu au stelute (cred ca e cam unicul abonament fara “stelute”)
NOU
Omule, eu nu am vrut sa-i laud vreun moment pe Vodafone. Pt ca am cartela de la Connex de vreo 10 ani; timp in care bulangii astia au tot crescut tarifele si au redus perioada optima dintre doua reincarcari pana la limita nesimtirii penale.
Acum, cand au vazut ca-i tin cu min de banuti si cu reincarcari strategic planificate, au inceput cu oferte de super-KKO: super-telefon gratuit, n-shpe minute gratuite si n-shpe SMS-uri, acces la INternet, numai sa faci abonament la noi.
Evident ca la fiecare oferta din asta au primit UE cu pickhammer-ul drept raspuns.
NOU
eu am vodafone de vreo 3 ani, si nu pot sa zic ca sun dezamagit de ei, tot ce scria in contract au indeplinit, voi renunta la abonamentul actual fiindca nu mai imi satisface nevoile, nu o fi abonamentul asta nou pe viata, dar e un abonament k dupa parerea mea. Unii cred ca se asteapta ca pe viata sa insemne si cand schimbi reteua sau nu mai detii mobil…aiurea fratilor…scire in contract tot ce trebuie sa stii, daca nu esti atent te arzi, asta este, read the fine print
NOU
Eu sunt pe Vodafone de vreo 11 ani (adica Connex/Vodafone) si mi-am luat-o in freza de multe ori cu ei..niste nesimtiti!!
Ultima patzanie a fost cand aveam doua numere de telefon din care unul pe un abonament f ieftin, practic numarul nu-l foloseam mai deloc, il luasem pt telefon si plateam 10 USD/luna. Dar la un moment dat am trecut numarul pe firma, mai precis l-am dat partenerului strain sa vorbeasca de fiecare data cand vine in Romania, si omul vorbea, ca orice om de afaceri, de altfel, factura fiind platita la sfarsitul lunii, uneori cu intarziere de cateva zile-1sapt (si bineinteles ca plateam si penalitatile de rigoare pe care Vodafone le pretindea)..asta pana intr-o zi cand o dominsorica de la “Relatii cu clientii” ne suna si ne spune ca daca vrem sa mai vorbim de pe nuamrul respectiv, trebuie sa depunem o garantie de 30 USD pt ca am intarziat cu plata de cateva ori. I-am explicat “pasaricii” ca intarzierile la plata au fost de cateva zile si ca oricum eu, ca si client, mi-am facut datoria platindu-le penalitati asa ca sa ma scutesca, la care pitzipoanca imi spune cu un tupeu mioritic caracteristic “pizdelor” : “cum doamna sa va consideram seriosi cand v-au crescut convorbirile exponential???” Logica tare!!!! Traiasca Hotzafone…
Am niste amici care lucreaza in firma asta minune si i-am intrebat pe ei daca e posibil asa ceva, la inceput oamenii au fost socati de atitudinea colegei respective (ei saracii lucrau in departamentul tehnic si nu aveau habar de cum isi trateaza compania clientii) dar dupa ce s-au interesat mi-au spus ca au auzit de la alti colegi cazuri si mai “de groaza”…
De atunci am ramas cu un gust amar ref Vodafone si inutil sa spun ca firma si-a luat numere de telefon pe Cosmote.
NOU
Ah, si inca o chestie, cand venea sotul meu in tara, el avand numar tot pe Vodafone (dar nu Vodafone Rromania) care operator de retea roman era cel mai scump pe roaming?? Ghici?? Vodafone Romania…. aberant..asa ca folosea alte retele mai putin Vodafone..
Deci unde este logica globalizarii? Parca ideea era sa ma coste cat mai putin oriunde in lumea asta unde vorbesc in reteaua Vodafone.
Acum am tot Vodafone pe Middle East dar nu pt ca as fi fan ci pt ca aici e reteaua mai buna decat a altora insa sper ca in curand sa schimb… UE Hotzafone!!!!!!!!!!!!!
NOU
ah, si cate alte mui se dau la relatiile cu clientii. bine, nici cu cosmote nu mi-e rusine, ca la incheierea unui abonament trebuie sa platesti 2 luni in avans, desi e PERFECT ILEGAL. dar nah, asa-i in tenis
NOU
Cred ca anul asta fac 6 ani de cand sunt pe Connex/Vodafone dar n-am avut probleme cu ei. 🙂 Cand a fost vorba de anularea unui nr vechi l-au anulat la timp, cand am gresit un nr din contul lor pentru plata facturii de la ATM si am platit de 2 ori mi-au scazut la facturile urmatoare ambele sume pe care mi le-au luat, minute am destule ca nici nu ajung sa le folosesc pe toate, reteaua merge bine. Din pacate apartamentul nostru e tip buncar si cam greu cu semnalul in toata casa (indiferent de retea, semnalul e slab). Abonamentul meu e mic (4 sau 5 EURO) pentru ca mi-am activat oferta Campus, pentru studenti. Asa ca am tarife mai mici la convorbiri si SMS-uri (pe care oricum nu le folosesc). Plus ca mi-am luat telefon pe punctele de loialitate, anul trecut. Sunt o clienta multumita, per total. 🙂
NOU
poate clientii lor nu traiesc mai mult de 12 luni:))
NOU
@arhi, vorbim de perioade diferite. Daca acum cosmote-ul nu-si punea la punct reteaua, ieseau de pe piata, pentru ca, competita era acerba. La vremea respectiva centul de la connex a revolutionat intr-o oarecare masura piata telefoniei mobile. Nu uita, in perioada respectiva tarifele erau exagerat de mari, 30-40 de centi in retea.
Observ ca e un trend sa-njuri orice furnizor de servicii. Chit ca ai sau nu argumente. In postul anterior, explicam ca te-ai legat in mod nejustificat de expresia “beneficii pe viata”, ai ignorat ce-am scris, si-ai raspuns la ce ti-a convenit. Pana la urma postarea ta se bazeaza pe niste argumente care ti-au fost anulate prin comentariile primite. Si nu, vodafone nu sunt perfecti, au si ti hibele lor, dar nici sa-i faci hoti…
NOU
haideti fratilor sa fim seriosi! VF e o companie ca oricare alta care are ca scop principal vanzarea produsului sau. Ca tu esti fraier si nu stii sa citesti un rahat de contract nu tine de ei ci de tine ! NU-ti plac serviciile pe care le ofera ? Pai esti liber frate sa alegi orice vrei tu ca doar e democratie si vezi clar ca ai optiuni!
NOU
Ma doare gaoaza. E trist dar romanesc. Vodafonul a reusit sa ma futa.
NOU
Vodafonu e cea mai ieftina coarda. Pt 4€ îi dai moie ani întregi.
NOU
bai fratilor voi aveti o problema cu stresu asta de vodavone chiar va intrat in singe…
NOU
Unde vezi tu in oferta specificata de Vodafone ca ai extraoptiunea de 1,5 euro cu 100 sms uri pe viata? Tu nu poti face diferenta dintre un contract si un slogan? Nu iti dai seama ca o extraoptiune sau un pachet de minute poate fi acordat pentru 12 luni sau 24 de luni? Eu asa vad din ce ai scris tu. Beneficii pe viata inseamna ca ramanand in reteaua Connex de pe vremea aceea vei avea beneficii pe viata, nicidecum ca vei ramane cu extraoptiunea pe viata!!! Beneficiile pe viata pot fi considerate : punctele de loialitate daca ai un abonament, minutele de vechime la fel daca ai un abonament, posibilitatea sa iti cumperi un telefon este un beneficiu sau bonusuri acordate la cartela prepay. Ceea ce ai scris tu este doar o extraoptiune si o interpretare gresita venita din partea unui necunoscator .
Ramai cu bine
NOU
La urma urmei este o companie. Ce face o companie de telefonie mobila? isi vinde produsele;) cum isi poate vinde aceste produse sau servicii in cazul Vodafone-ului?Prin reclame atractive, prin sloganuri cum este cel pe care il critici tu. Trebuia sa fie ceva la mintea cocosului de nu ai inteles ca beneficii pe viata nu se refera strict la acea extraoptiune. Si mai am ceva de zis draga maliziosa acele “pasarici , piztipoance cu tupeu mioritic” care iti raspund la *222 sunt niste fete tinere intr-adevar:D:P care iti ofera informatii, care respecta niste reguli. Acele pasarici sunt niste pasarici cum esti si tu poate o pasarica ce lucreaza la o companie si are niste responsabilitati, lucreaza pentru niste oameni. Prin urmare poti si tu sa te consideri o “pasarica, o pitzipoanca cu tupeu mioritic”pentru simplul fapt ca lucrezi si tu poate la un aprozar si vinzi legume altor pasarici.
NOU
Ba fratilor Vodafone e pe duca daca o maduce 1 si jumatate, sunt cei mai slabi