Daca tot este proprietarul blogului in concediu…

Se vinde Ford Focus. Detalii complete gasiti aici: www.autovit.ro/anunt/ford-focus-ID7GDsXj.html

Mai jos gasiti si o galerie foto cu masina si problemele pe care le are. Ma revansez si ofer un set complet de anvelope cu dot 2019 😀

Pret: 5.500E negociabil.

Va multumesc!

 

 

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

24 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    O ai de noua masina? Cum s-a comportat motorul in cei 100k km?

  2. #2

    Motorul este foarte ok. Singura chestie este ca nu mi-a iesit niciodata consumul ala dat de producator. In rest, o am de Tiriac – a fost masina de test si avea cativa km – am cumparat masina in 2015 (ea a fost inmatriculata in noiembrie 2013).

    • #3

      Teoretic, genul asta de motor consuma putin, ca orice motor de 1litru, la turatii mici, in oras, in coloana la semafor mers incet. Dar consuma ca un motor de 125cp (echivalent 1.6-1.8?) cand ii dai talpa, autostrada, depasiri, etc. Poti confirma?

  3. #4

    Ma mir ca nu a comentat nimeni de pe blogul celalalt inca legat de cai, ca sunt “mici”, ca e motor de ascutitoare, etc, ai grija.
    Respect pentru ca nu ti-ai luat motorizarea cea mai slaba. 25cp si o treapta in plus fac diferenta.
    Si o intrebare. De ce toata lumea isi vinde masina undeva la 100.000 km? Poate la tine e doar o coincidenta, dar vad foooarte multe pe net la vanzare la km astia.

    • #5

      In calitate de d-ala de pe blogul celalalt, mi-a fost lene sa ma autentific. Dar uite, acum am facut-o numai ca sa zic ca nici macar sotia nu are ascutitoare de-aia pe masina.

    • #6

      E motor destul de ok pentru ce am eu nevoie. Masina a fost cumparata pentru nevoile si “performantele mele” in ale condusului si nu sa “dau fum” 🙂

      Cred ca e coincidenta cu nr de km.

    • #7

      Parerea mea e ca caii putere sunt cai putere. Nu exista mai mici, mai mari, mai prosti. Si motorul e proiectat de ingineri, nu de oameni care isi dau parerea pe un forum (inclusiv eu).
      Iar la ecoboost singura problema de care stiu e ca din economie nu au pus senzor pentru pierdere lichid de racire si daca pierdea antigelul, nu stiai si ajungeai sa calezi motorul (sau uneori sa ia foc). Si nici macar la 1.0, ci la 1.6 era problema.
      In rest motorul s-a dovedit fiabil.
      Si vad ca lumea tot zice ca nu tine, ca se uzeaza rapid, ca una sau alta, dar tot astept sa vad cum pica motoarele astea pe capete, dar in afara de TSI de la VAG (ale caror probleme nici macar nu sunt legate de capacitatea cilindrica), inca astept.

    • #8

      Era o gluma ma, fiecare isi ia masina cu motorul potrivit si pe care si-l permite.

      Totusi, sotia are un motor mai mare 🙂

    • #9

      @Rumbu – ai gusturi fine la femei atunci. Cu motor mare imi plac si mie.

    • #10

      @Zarax, motoarele sunt “proiectate” de departamentul financiar si de cel de mediu. Daca erau proiectate de ingineri, nu vedeai acum motoare de 0.9 si 1.0 decat pe motociclete.

    • #11

      Departamentul financiar si cel de mediu doar spun ce au nevoie. Inginerii pun in practica.

    • #12

      Motoarele de capacitate mică supraalimentate se vând deja de un deceniu. Cu excepția unor probleme pe anumite modele din grupul VAG, sunt fiabile.
      Mă mir că încă există mitul ăsta cum că motoarele mici cedează mai repede. Nu se întâmplă asta pentru că motoarele nu livrează constant puterea maximă, iar ăia care totuși forjează motoarele o să le strice și pe alea mai mari

    • @Rumbu, s-ar putea să fie cu subînțeles.
      Nu știu cum e doamna matale, dar coana Tanța când și-a luat animalul ei de mașină mai mare ca a mea a zis că așa îi place ei: să se urce pe de-ăștia mari.
      Iar eu am înțeles că trebuie să mănânc mai mult.

  4. #15

    Peste vreun an-doi, când o să-și ia ăla micu carnetul (doamne ajută), va trebui să-i iau și o mașină. Mă bazez anticipat pe voi, băieți, să mă ajutați cu sfaturi&sugestii. Să nu mă păcăliți la piese! Ms

    • Eu îți zic de pe-acum, să nu ne auzim vorbe.
      Mașini bune la marșarier nu prea sunt.

    • #17

      Depinde pe ce blog intrebi. Aici ii vei lua un Polo, dincolo cel putin M3.

    • #18

      @NeaIlie: Nici măcar alea franțuzești? 🙁
      @Rumbu: Ce să caut dincolo?!? Mi-ai văzut vreodată piciorușele delicate (glumesc, port 45/46, depinde de unde măsor) pe acolo? :))

    • #19

      Imi deturnati anuntul! :))
      @Nea Ilie – scrie articol. ne facem de cap pe blogul asta inca o saptmana 😀

  5. Trecură zilele, veni toamna, picară fructele din pomi, concediile se terminară, copiii se pregătesc de școală, mașina se vându?

  6. #21

    Cred că șefu-i rătăcit și-mi lipsește.