Am fost ieri în Mega Mall, să mă uit și live după un palton de acela de care îmi doresc. Surpriză. Toate magazinele sunt, efectiv, îndesate cu produse de vară. Și serios dacă înțeleg care e trendul și de ce.

Suntem în septembrie. În orice magazin din europa încep vânzările serioase de produse toamnă-iarnă, uneori chiar din august. Nu se insistă pe stocul vechi, pentru că produsele de vară nu se mai vând, iar acele stocuri nu fac decât să consume spațiu de vânzare și spațiu de depozitare complet degeaba, fără să aducă niciun fel de venit.

Logica este să bagi puternic pe produsele de sezon, pentru a vinde bine și cu margine mare până la începerea sezonului de reduceri la toate prostioarele. Și astfel, orice ai avea în magazin, se vinde. Se pare că, totuși, în malurile românești, gestionare sunt tot entuziaste social media, cu marketingul făcut la cursuri ff la Sala Dalles.

Serios, unde naiba poți să te duci să îți cauți haine, în afara mallurilor?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.