Salut Arhi,

Am decis sa-ti scriu si tie penetru ca ma intereseaza sa adun mai mult opinii, de la oameni cat mai “avizati”. Si unde se poate mai bine decat pe un blog de oameni seriosi? :p

Scoala asta ca care merg eu are un departament de “Automotive” si unul de “Aerospace”. Oamenii s-au apucat sa faca niste vehicule si vor sa bata recordul de viteza la vehicule cu propulsie umana.
Faza e ca primul din ele, “oul” ala, mi se pare un bun vehicul urban.
Baietii spun ca datorita faptului ca e aerodinamic, cu efortul cu care pe bicla bagi 20km/h, cu acelasi efort deci, in “oul” ala prinzi 40km/h. E si pe trei roti, e stabil, nu trebuie sa te chinui cu echilibrul… mie-mi convine.
Intrebare: vi se pare vreo “combinatie” sa ai asa ceva?
Daca ati avea, le-ati folosi in loc de masina? E un fel de bicla la care pedalezi stand in fund, intr-un scaun.
Nu consuma benzina, merger lejer cu 20-30km/h (LEJER!). Ca sa aveti un ordin de marime, Bucurestiul are 20km diametru.
Daca s-ar omologa oua din astea, ati cumpara? Daca da, cat at fi dispusi sa dati pe asa ceva?
Dar cea mai importanta intrebare e: vi se pare o alternativa viabila la transportul urban?
Atentie, nu vorbim de mers la mare cu el, ci de mers de la munca acasa, atat… Poluarea s-ar reduce, aglomeratia pe strazi s-ar subtia putin… are vreun sens?
Incerc sa adun mai multe opinii pentru a face un mic dosar pe care sa-l trimit la facultate, sa incerc sa-i conving sa continue un proiect abandonat. Oamenii au decis ca in oul ala nu se pot bate recorduri de viteza – dar mie mi se pare cel mai viabil pentru transportul urban, ar fi pacat sa nu fie dezvoltat pana la varianta omologata/omologabila.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.