Înseamnă că ar trebui să dați o fugă rapidă până la Tokio, să vedeți cu adevărat ce înseamnă aglomerație. Iar la ăia circulă cu metroul și directorii, nu doar faianțari și bloggeri.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

31 comentarii Adaugă comentariu

  1. Dar nu pute a brânză de burduf.

  2. transpiratie fie ca e japoneza sau romaneasca la fel miroase, prefer sa circul cu un autobuz din Braila cin care se ingramadesc vreo 10 babe decat sa circul cu un metrou din Tokio unde sa se ingramadeasca sute de oameni

  3. #5

    ce frumoasa e nr 8.

  4. in japonia exista si (dez)avantajele colaterale. www.imdb.com/title/tt0794350/

  5. #9

    Lasa bre ca bloggerii de succes se dau de la FoFo in sus. Aia nu intra in aceeasi oala cu faiantzarii… 🙂

  6. ..si unul nu vezi nervos. Incredibil de calmi

  7. #11

    Au și asistenți de îmbarcare. 😉
    www.youtube.com/watch?v=nLpHvXuEE4U

  8. #12

    Plus ca esti ajutat sa “incapi” de niste baieti care te indeasa la propriu acolo. La noi, meseria de impingator o sa o practice doar coloratii…asa isi sporesc si ei profitul avand buzunare la discretie

  9. Totusi, In Tokio sunt 30 de milioane de oameni….

  10. Concluzie: le place la inghesuiala :))

  11. #15

    S-au dezvoltat enorm astia, trag si un pui de somn pana acasa…

  12. #16

    educati de mici sa stea ca la conserva :))

  13. #17

    Nu rezulta din poze ca e extrem de aglomerat, ci faptul ca oamenii folosesc timpul pierdut in metrou sa doarma.

  14. Saracii, mai ceva ca sardinele.

  15. #19

    Cum s-ar circula la noi daca am fi la fel de numerosi? Cum s-ar circula la ei daca toate mijloacele de transport ar respecta programul strict din Romania?
    Cum s-ar circula la ei daca ar fi japonezi care vad apa si sapunul precum o buna parte din romani?

  16. #20
  17. #21

    mai trebuie pus cate un “i” la ultimele doua substantive

  18. Aglomeratiile sunt numai la ore de varf, adica dimineata cand se duc la munca si seara cand se intorc. Iar “asistentii de imbarcare” sunt doar pe cateva linii.

    Si da, exista si vagoane separate pentru barbati si femei (din nou, pentru orele de varf din ce am inteles). In rest nu e asa inghesuiala.

    Se picoteste in draci pentru ca nu e asa multa galagie, e destul de comfortabil. Se mai si doarme, mai ales pe liniile care duc in suburbii.

  19. #26

    Tare am impresia ca imaginile astea sunt din timpul cutremurului. Mi-e greu sa cred ca e atat de mare inghesuiala la ei, desi am mers cu transportul nostru in comun mai inghesuit decat in Japonia si culmea e ca la noi e inghesuiala la orice ora, nu doar la orele de varf.

  20. #27

    Diferenta e ca cei din metroul Japonez se spala nu ca romanasii.
    Vara am redescoperit mirosu lde transpiratie in mijlocele de transport in comun romanesti dupa ce ani buni de zile am uitat ca asa ceva exista.

  21. Naspa ca japonezele nu au sanii si fundul mare. Altfel ar fi fost inghesuieala mai placuta:)

    @mihai: Asa-i.Mirosul de transpiratie de pe mijloacele noastre e de neuitat.
    Am una de pe tren: am impartit compartimentul cu unii pe tren si am iesit la o tigara iar ei atit au asteptat. S-a intins o masa cu carnati, fasole, salam, ceapa etc..Bai un miros sa mori. N-am intrat vreo ora in compartiment. Dupa aceea stimabilii s-au bagat la un sheptic si in pauze isi curatau negrul de sub unghii cu briceagul. Superb…. Una dintre mamitzele de fro 25 de ani care ii insoteau , se uita la balauri cum joaca septica si plina de admiratie declara catre cealalta :” fata eu nu am inteles niciodata cum sejoaca septica”. 🙂

    Nah pune-i pe aia la vro munca inafara de dat cu sapa sau cu mopul.

  22. cum se spune in japoneza : “ma pis pe masina ta!” ?
    stiu ca orice propozitie interogativa se termina cu “KA”

  23. Era un filmulet pe net in care angajatii de la metrou avea in job description “impingerea pasagerilor in vagoane pana cand permit inchiderea usilor.”

  24. #31

    Is curios cum controleaza “controloru” biletele