bicicleta-pliabila-bfold-300-alb

După decesul ultimei biciclete, am ajuns la concluzia că trebuie să ne cumpărăm 2 biciclete drăguțe, de cuplu. Și nefiind interesat de biciclete tandem, mă gândeam la o bicicletă mică, pliabilă.

Am găsit ceva la Decathlon, micuț și ieftin. Știu, e de săraci, nu e din fibră de carbon și nu costă minim 1000 de euro, deci practic nu merită să îmi pierd vremea.

Dar pentru ăștia mai săraci, ca mine, ce părere aveți, ar merge, pentru niște ture simple de IOR?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

63 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Ai văzut specificațiile? “Sarcina maxima 100Kg”.
    Totuși, a avut un coleg una din astea si il tinea, desi el avea peste suta.
    Altfel, cam grea bicicleta, cred eu.

    • #2

      eu cred ca cetin vrea sa se dezbrace pentru biciclescu

  2. #3

    Ture simple in IOR? Asta iarna sau noaptea, altfel nu are cum sa fie o tura simpla intr-un parc mai aglomerat decat Herastraul :))
    Bicicleta e ok daca nu va plimbati des. Totusi, tie iti recomand un mtb :))

  3. #4

    Bo$$ daca nu iti iei si costum din acela gay de biciclisti degeaba iti cumperi bicicleta.

  4. Nu stiu cum sa-ti spun mai elegant de atat: bicicleta pliabila si 100 de kile nu se impaca. Dahon e tata bicicletelor pliabile, dar parerea mea este sa uiti de rotite d-alea mici, exista pliabile pe 26″ care rezista la greutati mai mari.

    • #8

      pai scrie ca rezista la 100 de kile. eu am 100 de kile:)

    • #9

      Dacă ești si înalt si la limita kilogramelor sunt sanse sa deformezi suportul în care intră teava de la sa.

    • #10

      Asta înseamnă că țeava o sa-i intre în. ..?

    • #11

      eu, depinde de santier.
      Am avut ceva similar si am patit asta, daca inalti saua prea mult face teava aia parghie si stramba suportul. Deci in nici un caz nu ridica saua peste marcajul ala de maxim. Si vad ca e doar 100 in plus un model cu schimbator de viteze, merita, mai ales cand ai de urcat pante.

    • Uite ceva de 100 kile pentru pina la 350 kile… www.bergtoys.ro/Kart_BERG_Gran_Tour_Racer_AF

  5. #13

    Gasesti biciclete misto in orice parcare de magazin mare. Tot ceea ce-ti trebuie este un cleste bun care sa taie otelul din prima.
    La clesti de-astia nu ma pricep, dar stiu un blog de bricolaj care-ti poate fi de ajutor.

  6. Exact modelul asta l-am luat acum 1 an pentru fiica mea și rezista bine. Mai trebuie sa dai o pompa la câteva luni, uneori. Eu am 94 kg și am încercat-o de 2 ori, dar pentru mine îmi pare fragila. Eu zic sa cauți ceva mai solid, dacă vrei sa o ții mai mult de 1 an.

  7. vin si eu. A mea a costat 450, ma primesti?!

    • #18

      Voi va vorbiți înainte sa comentați? Tu și Tim, zic.

  8. #19

    Biciclete ca biciclete, dar las aici link catre cel mai jmeker frigider.

  9. #26

    100 kg ? Nu-i cam mult? Mie-mi arata 49 ,dupa ce l-a reparat nevasta-mea ….

    daca vrei bicicleta totusi ,lasa mofturile si ia-ti o Ukraina, duci lejer doi saci de trei duble ,plus proprietarul ….

  10. #27

    Mestere sa nu uiti colantii,casca aero,tricoul cu ” eu nu fac bricolaj” sau “I luv Ardealul” si putem spune toti ca apocalipsa este aici .Bicicleta aia are avantajul ca este foarte silentioasa,nu auzi vantul,cainii,natiuni conclocuitoare,fosnetul ierbii ca ai tot timpul genunchii la urechi !

  11. #28

    Am luat pentru sotie fix de-asta. Incape intr-un portbagaj de Mondeo impreuna cu doua bicle de copii (nepliabile). Nu am simtit nevoia sa luam varianta cu schimbator de viteze doar pentru plimbare in parc (ale copiilor nu au schimbator, daca te gandesti), dar o problema serioasa pot avea cei inalti, pentru ca ghidonul nu e reglabil si stai aplecat pe o bicicleta “scurta”. Nu poti sa schimbi pipa, pentru ca bara e conica, poti doar sa schimbi ghidonul, si inca nu am gasit unul drept si cu “rise” mai mare.

  12. #29

    O poti cumpara linistit. Un beta lister isi permite sa arunce banii pe fier mort. 🙂

  13. chiar am trecut ieri pe la decathlon ca aveau chestia cu trocul. la intrare erau fix doua din astea la 500 lei, pret de noua 1000.

  14. Sa nu uiti sa ceri rotile ajutatoare. De pe o bicicleta asa ieftina pur si simplu poti sa cazi si sa faci buba…

  15. #33

    In ideea ca pliatul nu e criteriu eliminatoriu, poti incerca batranul pegas, www.bicicletapegas.ro/cumpara/strada-1-gri-mat-652, e funky, e comod, inclusiv versiune 3/4, si-i romaneasca.

  16. #39

    In ideea ca pliatul nu e criteriu eliminator, poti incerca batranul pegas, www.bicicletapegas.ro/cumpara/strada-1-gri-mat-652, e funky, comod, inclusiv versiune 3/4, si-i romanesc.

  17. #40

    Pentru IOR tine ca e asfaltul ok, cu exceptia unei portiuni de piatra cubica (vreo 30 – 40 metri). Dar daca vrei sa mergi prin zone mai dificile cu gropi sau denivelari (parc Tineretului), nu stiu daca rezista cadrul prea mult timp.

  18. #41

    3case, 3 mașini, nevastă, copii si te plângi ca ești sărac. … Scoate mai, Hagi Tudose, banu’ de la saltea! O sa simți ce înseamnă să dai 1000 euro pe o bicicletă bună. Vor apărea articolele despre bă..flatulențe numaidecât

    • #42

      PS: acest comentariu a fost scris in ideea ca dacă pe toți cei de mai sus ii ardea grija de câte kg ai, măcar pe unul sa il racaie averea ta.

  19. #43

    Uita de Dahon. 99% din “carosabil” e pretabil doar la mtb. Da, stiu, e oras….
    Am fost in IOR anul trecut dupa Paste. Never again. Umar la umar eram cu populatia. Deci uita de IOR. Herastrau e la fel in weekend.
    Recomand mtburu, suport bici pt masina si iesit din Buc.

  20. #44

    Eu nu am 100kg (inca ) , ci mai putin ,asa ca din propria-mi experienta iti spun ca “dandu-ma” cu o bicicleta din aceasta, in momentul cand inclinatia drumului deviaza de la unghiul de 0′ , eu ma dau jos de pe ea . Fac asta pentru ca e mai usor sa ma dau jos de pe bicicleta si sa merg in fandari cu bicicleta in spate facand cate o flotare intr-o mana la fiecare pas, decat sa dai la pedale pe o panta (fie ea si cu inclinatie de 0.00001′ )

    • #45

      aaaaahahahahahaha :)))))))))))))))) am citit de 2 ori:)))))))))

    • #46

      Sa schimbi vitezele ai incercat?

    • #47

      @alex, n-are rost să schimbe vitezele la flotări, că tot atîtea biciclete are în cîrcă şi alea n-au schimbător.

  21. #48

    Toate bune si frumoase pana la chestia cu bicicleta in parc. Nu vad ce placere e aia, sa faci slalom printre pietoni, copii, carucioare, role, etc. Parcul ar trebui sa fie pentru copii cu biciclete, care nu au inca 14 ani, pentru ca nu au voie pana la varsta aia pe drum.
    A da si lasati prostia cu, “masinile sunt mult mai periculoase”, ca nimic nu e mai imprevizibil decat un copil care alearga de colo-colo pe alei, sau un pieton care e claxonat din spate.
    Bicicleta este vehicul si locul ei nu e in nici un caz pe trotuare si in parcuri.
    In rest, bicla aia din imagine e decenta, la limita dintre, vreau mai mult si hai sa vedem daca ne place cu bicla, in asa fel incat sa nu o transformam in suport de haine la domiciliu.

    • #49

      Cu bicicleta in parc se poate merge si dimineata inainte de 9 si seara dupa 10, cand teoretic nu ar trebui sa mai fie copii multi si mame cu carucioare.

    • #50

      si mai multi clienti

    • #51

      Cruduțo, n-ar trebui să fii în altă parte la agățat? Crezi că icișa e vad bun? 🙂

    • #52

      vin si oameni cu bani pe aici

  22. O am eu. Saua e cam nasoala. Pentru niste ture simple e ok. Faptul ca o poti plia si arunca in portbagaj e un mare +

    • #54

      toate bicicletele vin cu saua aia subtire care iti intra in cur. eu imi iau de obicei si o sa lata, cand cumpar troasca.

  23. #55

    Am eu (varianta cu mai multe viteze). .. de vreo 2 ani. E extraordinară , nu a pățit nimic pe balcon unde zace de la cumpărare frumos pliată! Dar nu ocupă spațiu, ceea ce este foarte important!!!

  24. #57

    Bicicleta aia suporta max 100kg la deal sau vale?

  25. #58

    Nu da banii aiurea pe tricariciul ala – ala-i bun ptr. copii in cel mai bun caz. Ia-ti o bicla de oras, cadru rezistent, ghidoane “a la Harley” si comoditate maxima.
    Uite aici e o lista cu preturi incepand de la 5 bete:
    www.sportaddict.ro/biciclete-skateboard-role/biciclete/biciclete-oras

    Si mai bine e sa mergi direct in magazin si sa-ti pui curul pe ea, sa vezi cum se simte.

  26. #59

    Ia bre un rockrider .Esti om serios, ce naiba.

  27. #60

    Ba, io vreau sa te vad pe role.Picand cu ele.Urland in timp ce pici.

  28. Bu stiu cum asta cu sarcina maxima functioneaza. Pe-a mea zice la fel, 100 de kile. Insa s-au pus 130 si n-a avut nimic.
    Desi in cazul de fata cred ca ar face diferenta, fiind cu mai multe parti mobile, nunde se indoaie and stuff. cel mai bine cauta una despre care s-a mai scris. intreaba pe ceva biciclisti care dau de cel putin 3 zile pe saptamana ture in bucuresti
    altfel, risti sa-o iei ca sa-ti ocupe spatiu..

  29. #62

    E single speed, excelent. Am un B’Twin pliabil de aceleasi dimensiuni cu 7 viteze si nu se merita, merg doar in viteza 6.

  30. #63

    Sarcina maxima este stabilita de cadru sau de componente, de obicei roti.Dacă rotile rezista mai mult de 100 de kg atunci sudurile cadrului vor ceda la un soc mai mare cum ar fi sărit de pe trotuar pe strada. Desigur nu se va rupe la prima săritură dar se va întâmpla. Dacă sarcina maxima este data de roti înseamnă că după x km o sa trebuiască sa mai strângi spițele ca sa nu se facă roata 8. În cazul unei biciclete pliabile sarcina maxima s-ar putea sa fie data de șurubul care tine cadrul împreună. Trust me I’m an engineer!