În general, nu îmi dau cu părerea despre mașini, nu sunt foarte interesat să aflu ce e ăla plastic ieftin, iar reviewurile auto care spun despre fiecare mașină cu motor de 1 litru că este extrem de puternică pentru clasa ei îmi provoacă greață. Și nici Buhnici nu sunt, să fac tranziția de la Cum aduci o mașină din Germania la specialist IT nu sunt, pune-mi-aș camere video pe VPN să-mi pun.

Dar o mașină de 150 000 de dolari, în halul ăsta… Să-mi fie cu iertare, dar e inacceptabil. Și am ajuns să detest mizeria aia de tabletă, care a devenit omniprezentă pe majoritatea mașinilor noi.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

48 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Zi-mi ca 80% din pret este adaos fara sa imi spui ca 80% din pret este adaos.
    Joking, but not really.

  2. Jeez, chiar scârțâie în halul ăsta? Nici la Duster n-am asemenea scârțâit. De fapt, singurul scârțâit la mașină e la mânerele de la ușile față. Și se rezolvă cu niște mastic pus între cele 2 bucăți de plastic. Și-a costat undeva pe la 6300 de euro.

    Sincer, dacă aș avea 150k de dolari să-mi iau mașină, aș face una pe comandă. Cu materiale premium și tot confortul. Și m-ar duce pe la 100k maxim.

    Dar na, când “ești în pas cu moda”, te duci la Mamaia la Loft, să se vadă că ești un adevărat.

    • #3

      E, Spanac!

    • #4

      Cum să dai 6300 € pe mastic?

    • #5

      Daca incepi sa iei la puricat dusteru cum face nenea din clip iti iese fix acelasi efect. Si dusterul ajunge sa coste 20k coco, ca vrem sa comparam pretul de nou aici, nu sh la 10 ani. Poate chiar 23k full. In plus nu stiu daca duster ia 100 in 2 secunde, merge electric 500km, are camere cat o banca comerciala din sebes, poate conduce singur pe o autostrada si alte aspecte de 2022.
      stiu, e doar marketing.

    • #6

      Ce Tesla merge 500km cu un full de baterie? Ah, dacă mergi cu 60 la ora fără ac, muzica și faruri poate se apropie de numărul ăla.

  3. #7

    M5 Competition 135k
    15k pentru fetite si cocaina
    ???
    profit

  4. Am luat pauza de la plaja sa va reamintesc ca mizeria asta de tesla costa mai mult cu 50k decat un EQS. Thx

    • #10

      Ce înseamnă EQS? Sunt țigări electronice?

    • Meam… banuiesc ca esti sufletul petrecerilor 😀

    • #12

      De fapt e chiar invers – EQS 580 (cel care accelerează 0-100 in 3 secunde) e 160k euro față de Tesla S Plaid care e 115k.
      Dar punem pe seama soarelui 😉

  5. #13

    In plastic e fantastic ! 😀

    • #14

      Deci si matale esti unu’ de-a vizitat-o pe interior pe Bianca Dragusanu.

    • #15

      I recognize an Aqua fan everywhere! (Barbie Girl)

    • #16

      Nici prea rigid, nici prea elastic.

  6. #17

    Prin ’98, sau ’99, nu mai stiu – ca sunt de-o varsta- am avut ocazia sa testez impreuna cu un mare impatimit al masinilor (nu ala din bancul cu buhuhu) de-abia aparutul M-Klasse, produs in u.s., la alabanezi. Desi din departare arata ‘oau’, pe masura ce te apropiai de el ceva parea in neregula, nu era “din pictura” cum s-ar spune. Lufturi. Lufturi mari intre elementele de caroserie. Inauntru – dezastru. Plastic ieftin ce de-abia statea imbinat, panouri de usi care erau efectiv cu bavuri pe margini si cu distante de milimetri pana la tabla. Scartieturi, greieri si alte zgomote ——filmuletul cu Tesla exemplifica perfect ce v-am spus si ce stiam inca de cand am pus mana pe M-ul acela, ca masinile americane arata uneori senzational pe dinafara, interiorul in schimb – jale mare.

  7. #18

    Si pe mine ma enerveaza cum majoritatea producatorilor au preluat design-ul si au trantit o tableta acolo in bord. Inteleg asta la primele modele, pentru ca ar fi fost dificil sa schimbe tot design-ul bordului peste noapte. Dar au trecut o multime de ani si tot se incapataneaza sa nu incorporeze display-ul in bord. Uneori ai impresia ca este un feature adaugat after-market.

  8. #20

    Legenda spune ca pe fiecare Tesla si-a pus Elon scrotul.Practic si-a dat cu tesla-n coaie.

  9. #21

    Ma tem de ziua in care si a mea va face asa. Dar a mea e Logan 2006 …

    • #22

      eu am o vectra din 2001 si nu face asa

  10. #23

    Uite asa apreciem scartaitul de Logan…e mult mai ieftin.

  11. #24

    Cauta clipuri cu noul GLC si cum batzaie bordul. Sau GLA. Sau orice nou de la mertz. Sau audi. Sau orice masina noua. Sunt o groaza pe youtube. Eco power hits again, o sa ajungem sa zicem de olcit ca era masina strong.

  12. Nici interiorul la Nubira mea nu scartaie asa rau dupa 20 de ani.

  13. #26

    Pentru cine mai are tangenta cu industria , stie ca pretul de 155 k usd la o tesla, sau 150k usd un mercedes, 45k un id4 etc este irelevant daca discuti de calitate: nu platesti calitate, nu mai e aia demult unul dintre atributele produselor respective, clientii sunt orbiti de marketing, dovada faptul ca incepand cu sfarsitul anilor 2000, in domeniul auto au inceput sa apara tot felul de mizerii, si tutusi s-au vandut in continuare.

    Tesla are un marketing agresiv, si-a format o masa de fani habotnici, gata sa ii faca si o felatie in momentul achizitiei lui musk,sa nu ii umple buzunarele degeaba, ca asa li se pare lor cool….

    Cat despre detestatul tabletei in bord, no offence, dar esti deja oarecum expirat, acum vin generatii mai tinere din urma, care s-au format cu obiceiul de a sta cu mana si degetele pe o tableta lucioasa, in detrimentul unor sani frumosi, fese ferme, sau o sticla de vin, tac biliard, etc, cum e cazul generatiei mele.

    Daca as face o achizitie scumpa, din ce am mai avut ocazia sa vad, astazi lexus, porsche mi se par mai convingatori fata de tripleta mb bmw audi, cat despre americani…….ei sunt in lumea lor.

    • #27

      @Robert – Confirm, posesor de GLA AMG: scârțâie suportul de oglindă retrovizoare (mă rog, ce senzori/camere are în interior), scârțâie bordul, are un greiere la torpedou. Îmi place cum merge masina, dar zici că am cumparat Renault nu Mercedes. Cireașa de pe tort e zgomotul suspensiei fata iarna (“winter crabbing”_ cu cauciucurile Michelin de fabrică, problema prezentă pe toate 4Matic-urile AMG, vezi www.youtube.com/watch?v=JGddhMidxs0 sau www.youtube.com/watch?v=rO5rqpYPNjo

    • #28

      Poti sa ai generatii oricat de tinere, nu e vorba ca-s obisnuiti sau nu cu tableta.
      Un touch screen iti ofera o experienta mai immersive, iti capteaza toata atentia (bun pt entertainment, jocuri si anumite chestii practice), pe de alta parte la controalele alea la masina vrei o experienta cat mai putin immersive ca sa poti fi atent la condus. Un buton fizic, duci mana, il gasesti instinctiv si stii sa dai de el, te distrage mult mai putin.
      Cea mai noua si stupida gaselnita la tesla e ca dai drumu la stergatoare din ceva meniu de pe ecranu ala… absolut cretin.
      Sunt curios cat va dura pana vor aparea primele accidente cauzate de soferi distrasi de touch si cand vor fi interzise…. cel putin in EU.

    • #29

      @Raul, fix la asta mă gîndeam și eu; unde mai pui că dacă îi montează o curelușă, ceva, o poți purta ca pe ceas…?

  14. #30

    Are kilometrajul resetat, prea intra usor pixul ala in ea!

  15. #31

    Tableta ar fi ok dar ce nu am inteles e cum de nici macar un constructor nu a facut / gandid tableta aia detasabila. Nu numai ca ar fi cel mai bun antifurt, fara ea n-ar putea pleca masina, nu? dar, cum zicea cineva mai sus generatiile noi sunt deja obisnuite cu tabletele asa ca …mno, marketing agresiv: ia cea mai scumpa tableta de pe piata, 150 k si ai gratis o Tesla sa te plimbi

    • #32

      De parca nu a fost destul de penibila perioada aia in care toata lumea se plimba cu fata de la casetofon. Cum ar fi sa vezi toti posesorii de Tesla cum se plimba cu monitorul de 15″/17″ de fiecare data cand coboara din masina?

      Te duci la restaurant/bar/bodega, mai ceri un scaun in plus la masa pentru tableta de la Tesla.

    • #33

      Nimic rau in asta, Andrei, vezi meciul in bodega pe tableta petsonala

  16. #34

    Deci dai 150 de mii de dolari si cumperi o tableta cu roti care iti da impresia de lucru facut ieftin si la misto.
    Atata vreme cat sunt prosti cu bani dispusi sa dea atatia bani pe masina asta , eu zic ca e ok.

  17. #35

    cum crezi ca a devenit ala cel mai bogat om din lume? mai reducem din calitate, mai biciuim angajatii, mai dormim cateva zile in fabrica intre 2 concedii pe iaht (ca sa dam exemplu).

  18. #36

    Parcă e un forum de fotbalari care au vrut să pârlească o asistentă TV și nu au reușit. Sau dacă au… Acum se plâng de factura mare de la dermatolog.
    #numaifitzsăraki #loganpower

  19. #37

    pentru aerianul de mai sus care spune ca Tesla are marketing agresiv: 0$ buget de reclama, in schimb banii merg in cercetare.

    www.visualcapitalist.com/comparing-teslas-spending-on-rd-and-marketing-per-car-to-other-automakers/

  20. #38

    Vad ca toata lumea e chitita pe Audi/BMW/Mercedes, cu ceva rare exceptii.
    Personal (repet, sa n-avem vorbe: personal) sint mare fan Jaguar. De la versiunile pentru muritori de rind la avioane la comanda, au divizie dedicata si poti ajunge la scoruri astronomice.
    Un exemplu pe stoc ar fi asta: fahrzeugsuche-jaguar.de/de/fahrzeugsuche/jaguar/xf/p250-r-dynamic-s-pano-black-my22-5j-gar-jkcqs43l
    Cine s-a urcat vreodata intr-o asemenea caruta stie despre ce vorbesc. Si e si la un pret digerabil, nu 150k USD, asta e deja aruncatul banilor pe geam.
    Sau un Bentley Continental GT, www.bentleymotors.com/en/models/continental-gt/continental-gt.html
    Da, pe hirtie si tastatura toti sint minim combinatia genetica dintre Nikki Lauda si Colin McRae, suta in 2 sec si alte nazbitii. Realitatea e aia nasoala, ca viata e greu si uamenii e rai.
    Cit despre Tesla, se aplica vorba aia veche cu cine da si cine cere, actual rebotezata TPA, taxa pe prostia adaugata.

    • #39

      jaguarul seamănă cu un Ford mondeo la exterior. bentley da, dar pagina aia nu iti da niciun pret. enquire us. or not

  21. #40

    am vrut sa cumpar o electrica si clasamentul a fost fix asa: kona electric, kia e-niro, vw id3, vw id4, tesla.
    kona – prea putina masina pentru cati bani cereau, kia misto interiorul, anost exteriorul, vw prea putina baterie pentru mai multi bani decat tesla si cotiere luate din rata de slobozia. am ramas la tesla 3 desi era ultima in preferinte cand am inceput cautarile.
    PS: ma doare in plua de musk, inca imi place masina dupa 9 luni, nu am zis si nu zic nimanui sa isi cumpere, nu am problemele din video dar e bine ca “NU” e netul plin de review-uri scartaitoare cu mercedesuri.

  22. #41

    Hai, maestre, te mai uiți la 150jde mii in ziua de azi??

  23. #42

    Din 150k prefer să-mi iau un BENTLEY Continental GT V8 S Mulliner Mansory edition din 2017 și-mi rămân și bani de-un plin. Trebuie să fie cineva cretin 100% să dea 150k pe un Logan electric cu o tabletă chinezească pe mijloc.

  24. #43

    Exista discutii pentru includerea a WD40 ca dotare standard a tuturor masinilor.

  25. #44

    Ai inteles ce spune la sfarsit, despre cat de rapida e? 🙂

    • #45

      cu greu. ce legatura are cu restul?

    • #46

      Scuze, voiam sa ii raspund celui cu M5 Competition dar prost fiind, am apasat gresit. Dar da, in rest ai dreptate, calitate proasta pt banii aia. Cine o cumpara o cumpara pt 0-100 care e insane 🙂

  26. #47

    Scuze, voiam sa ii raspund celui cu M5 Competition dar prost fiind, am apasat gresit. Dar da, in rest ai dreptate, calitate proasta pt banii aia. Cine o cumpara o cumpara pt 0-100 care e insane 🙂

  27. #48

    e facuta la Pucheni? 😀