O ultimă ţeapă a guvernului de tristă amintire, Citroeniceanu. S-a triplat taxa auto şi asta fără să anunţe pe nimeni. Brusc, peste noapte, oamenii s-au trezit că în loc de sute de euro, au de plată mii de euro pentru înmatricularea unei maşini. Da, mai are puţin şi pleacă plaga numită tăriceanu. Pariem că guvernul care vine nu va schimba nimic, deşi când erau în aşa zisa opoziţie ţipau că taxa auto trebuie scoasă?

Oricum, în principiu nu sunt de acord cu metoda total lipsită de bun simţ şi aroganţa stupidă a idiotului de prim ministru. Dar sunt de acord că industria auto trebuie protejată.

Pe lângă faptul că toţi din Argeş trăiesc de pe urma fabricii de maşini, gândiţi-vă câte industrii conexe ar da faliment dacă s-ar închide numai jumătate din Dacia. Fabrici de subansamble, fabrici de piese, firme de transport care cară piesele la fabrică, metalurgiştii care fac oţelul necesar maşinilor, minerii care dau cărbunele acelor metalurgişti. Pe lângă asta, magazinele care asigură bunurile de consum pentru oamenii aceia, oameni care nemaiavând bani, nu vor mai cumpăra. Şi aşa vor apărea alţi şomeri, într-un lanţ apocaliptic care nu va mai putea fi frânat de nimic.

Bine, în continuare asta nu scuză ţeapa dată tuturor celor cu maşini care au rămas cu o grămadă de fiare pentru că guvernul a decis că de azi pe mâine triplează taxele.

Ca deobicei, tăriceanu, plaga rromâniei.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

72 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Nu e el de vina ca e plaga Romaniei, de vina e Romania ca ii permite .

  2. #2

    pai rromania l-a ales.

  3. E ca intr-un joc de domino…Dupa ce a picat prima piesa, pana la ultima e doar o chestiune de timp 😀 Asa si cu somajul..

  4. #4

    da. iar de la asta pana la inflamarea sentimentelor natrionaliste, lupte de strada si alte dume nu e decat un pas

  5. Tu nu alegi un premier, alegi un partid:)

    las ca si Geoana nu`i mai prejos 🙂

  6. Dude, romanica n-are industrie auto, renault are o fabricuta aciulea, Renault care-s destul de crizati de criza, sa nu crezi ca francezii se vor apuca sa pastreze uzinele Dacia si vor prefera sa-si inchida fabricile din Franta, de exemplu….Astia au 219038908 de angajati, in 8934 de tari, cand le ajunge cutitu` la os se apuca si dau afara, si o vor lua muncitoreste, din Egipt 1000, din Romania 2000…samd, vor prefera sa tina francezii angajati pe toti, ca deh, guvernu`francez, ca orice guvern care se respecta, va presta un bailout regulamentar.
    Cam cate Loganuri crezi ca trebuie sa cumpere romanasii ca sa scoata din cacat ditai concernu` Renault?
    Pe langa asta trebuie sa te gandesti… ca asta e a 3 a natie de taxa de prima inamtriculare intr-un an

  7. #7

    Vreau sa se ajunga ca in Grecia . AnaRHIe :))

  8. #8

    Z3ro, eu nu sunt de acord cu taxa. spun doar ca o protectie trebuie sa existe. desigur, nu printr-o taxa aberanta, in contradictie cu orice inseamna legislatie europeana. o sa fie funny sa vedem argumentele pe care o sa le aduca Stolojanski cand o sa explice lumii ca taxa auto de fapt e un dar de la dumnezue, pentru noi, muritorii de rand.

  9. #9

    Piticu, Geoana e un bou incalificabil…

  10. e foarte pacat ca nu se mai poate proceda catre o chestie catusi de putin apropiata de ’89… probabil ca doar asa ceva ar mai putea trage semnale de alarme, insa perspectiva intamplarii unei chestiuni de acest gen este egala cu posibilitatea ca Pamantul sa-si schimbe directia de rotatie.

  11. Teapa e cu atat mai mare cu cat inainte de alegeri se discuta in parlament desfiintarea ei (parca au si aprobat desfiintarea cei din camera debutantilor). Dupa cum scriam si eu, nesimtirea este ca de pe urma acestei taxe vor castiga semnificativ si francezii de la Renault, care nu fac nici un compromis pentru a veni si ei cu niste oferte speciale la masinile lighean, asa cum a facut-o concurenta.

  12. Mai intai aia de la dacia sa faca masini mai bune ca alea vechi de 15 ani aduse din afara. Atata vreme cat daciile produse in romania nu’s decat niste cazane pe roti… de ce se incapataneaza astia sa protejeze jegul ala de fabrica ?

  13. Taxa aia nenorocită e o mare tâmpenie.
    În primul rând pentru că nu protejează industria noastră auto ci protejează TOATE mașinile noi. În al doilea rând, dacă industria noastră auto are nevoie să fie protejată atunci înseamnă că producem numai rahaturi și proaste și scumpe.

    Vor să facă o treabă ca lumea și să nu mai intre toate hârburile în țară ? Păi să facă băi nene RAR-u’ ăla ca lumea. Să nu mai meargă cu șpăguța și să treci cu ditai hârbu care scoate fum și cu motorul oprit prin RAR ca mașină bună de scos în circulație. Și-atunci poate se mai orientează lumea și spre industria noastră auto. Bine, asta dacă presupunem că Daciile alea merita ~10000€

    O altă șmecherie e legată de faptul că taxa o plătești ca să faci înmatricularea în România. Asta înseamnă că pentru hârburile deja înmatriculate în țară nu se plătește nici o taxă. Că de aia suntem în UE ca să plătim taxe cretine pe produse cumpărate din interiorul uniunii.

  14. #14

    De fapt taxa s-a triplat şi totodată s-a desfinţat datorită unei scăpări din ordonanţa de urgenţă.

  15. #15

    da, am vazut si eu astazi:)))))))))))))))

  16. no, io cred că guvernu’ ăsta suferă de ejaculare precoce. intenţionau să ne-o tragă în 15 şi s-o slobozit(scuzaţi) în 8. naşpa. în rest, arhi dragă, azi ne-am cam trezit cu acelaşi fel de gânduri în creierii din capete 🙂

  17. #17

    hadean draga, great minds think alike:)

  18. eu am o masina adusa din august si am tinut o cu nr rosii din varii motive cand am auzit cu taxa si eu ca romanu rpd la RAR acolo o duduie imi tot repeta ca la handicapati : Din data de 15.12.08 sa dat ordonanta de urgenta , sa triplat bla bla bla si eu ii repetam doamna suntem in data de 2 in momentul asta nici macar in monitorul oficial nu aparuse legea……. si ea se uita ca vaca si imi spunea ca a primit directiva sa nu mai inmatriculeze nimic ……….iubesc RrOMANIA :X

  19. ioi, ce bine. 🙂

  20. stai ca acuma am aflat si eu.
    ok sa zicem ca protejeaza masinile romanesti. cel mai ieftin sandero e 6900 euro. daca cineva nu are 6900 euro, are 4000 euro. vrea sa`si ia ceva second hand din germania si acuma nu mai poate pentru ca masina+taxa ii depaseste cu mult bugetul. mai rau, aia 4000 euro sunt deja imprumutati de la banca si schimbarea asta cu taxa a fost “peste noapte”. ce naiba. ioaiiiii mi`e scarba …

  21. e gunoaie dom’le..e gunoaie..nici nu cred ca e constitutionala ordonanta asta….
    cum dracu da dai 6000 de euro txa pe o masina din ’99, care pana la urma bate orice dacie facuta in romania? sau cum am citit undeva 25000 de euro taxa penru o masina din ’96-’00 daca masina are motor de 3l? si pe un harb din ’93 platesti 1000 de euro? ma lamureste cineva?

  22. #22

    Osu frate

    Hai sa punem taxa pe distributia de linux sa nu crape Microsoft ca nah, saracii angajati sa nu ramana pe drumuri.

    De ce nu pune guvernu german o taxa pe toate produsele software asemanatoare din import asemanatoare cu cele produse de firma mea? Ca tre sa manca si gura mea o paine.

    Asta e economia de piata. Nu mai sunt vremile cand putrezeai 40 de ani intr-un post fara sa te chinui sa avansezi, sa acumulezi noi competente, sa ai ceva de zis in domeniul in care lucrezi.

    Da , asta e, traitu din pomana (a statului sau a trecatorilor) e cel mai drag fetis al romanului.

  23. #23

    Sa fim seriosi….Dacia(de oricare tip ar fi ea) e un sicriu pe roti. Nu cred ca am vazut vreun accident in care sa fie implicat si un logan din care acestal sa scape doar cu avarii usoare. Chiar dimineta venind la birou am prins un blocaj datorita unui accident in care era implicat un logan si un bmw. Cel din urma avea doar cateva avarii nu as putea pune ca au fost foarte grave dar loganul…mama lui de logan…nu cred ca ati fi vrut sa vedeti cum arata.
    Intr-adevar ar trebui protejata piata auto dar cred ca cei de la Dacia ar trebui sa produca ceva care sa se poata compara cu celelate marci sau macar sa lasa dracului din preturile alea ca nu isi merita banii nici pe jumate.
    P.S. nu cred ca ma fost tare coerenta dar ma grabesc

  24. #24

    Foarte mare dreptate ai “table”
    In momentul asta cat de nesuferit imi este taricescu, acu ma cam bucur de ce a facut.

  25. Smecherul care isi ia BMW de 12 ani pentru ca e Beamve n-o sa-si ia in veci Logan. La fel si aia care dau 3-4000 de euro pe o masina, de unde o sa mai scoata acum din joben 3000 de euroi pentru un Logan ? Domnii de la Dacia au vandut peste asteptari (deci profit peste cel prognozat) timp de doi ani si brusc nu-si mai permit sa aiba rabdare niste luni cat o sa dureze criza si apeleaza la cea mai drastica masura ? Omorand astfel si o multime de firmulete care produc piese pentru ei. Nu-i nimic, tot lor o sa le fie bine cand o sa trebuiasca sa cumpere piesele la pret mai mare de la aia putini care or sa reziste. Si intr-adevar, cred ca in momentul asta Dacia plateste mai mult pretul crizei in care se afla Renault ( ceea ce nu e asa anormal) nu faptul ca nu cumpara romanii Logan. Pai Logan s-a cumparat in draci in ultimii ani, trebuia sa se ajunga la o saturare. Plus ca nici nenorocitii aia de bancheri din postul anterior nu mai dau asa usor credite sa aiba tot ciumpalacul de ce sa se planga ca l-au jefuit idiotii, la volanul masinii lui noi.

  26. daca nu aveti bani de masina noua mergeti in in p mea cu autobuzul ca si asa sunt blocate drumurile. lasati masinile de 10-15-20 ani. daca era lasata taxa asa cum a instituit-o tari nu erau toti muncitorii de la dacia in somaj acum.

  27. deci F , care e problema ta ca eu am o masina de 5-6-7 ani?? aa…tu probabil esti un adevarat gospodar si ti-ai luat logan… felicitarile mele si drum bun in conservata. poate dupa logan o sa-ti cumperi si tu o masina.

  28. pretene am masini de 70.000 de e… stiu ca o masina de 5 ani nu poate sa aiba sub 100.000 de km, deci incepe sa moara. o masina cu peste 140.000 de km(7 ani) nu mai e masina

  29. aa..tu esti un adevarat de-ala ..cel mai probabil parvenit sau cu bani de la tata si pentru tine masinile se schimba in fiecare sezon…fuck off mofo…
    P.S. pun pariu ca nu iti lipseste colectia lui gutza din masina ta de 70000 de euro.

  30. #30

    f
    nu toate masinile au motor de dacie. un volkswagen sau un merc tratate cu decenta duc milionul de km fara probleme

  31. #31

    aici risc sa atrag injuraturile tuturor da’ ma doare in brishca.nu sunt de acord cu taxa citroeniceanu.daca vreau sa’mi protejez afacerea nu vorbesc sus sa li se bage pumnu in gura vecinilor de butic ci de la inceput incerc sa fac lucru de calitate la pret rezonabil.am colegi care la prima revizie cu loganu abia au trecut(cu spaga) testul la franare,care dupa 2 ani incep sa rugineasca,tremura toate plasticaraia pe ele.de asemenea am vazut bmw vechi de 10 ani care arata ca nou:bate loganu la sigurantza,la performante,poate si la consum,sa nu mai zic de confort…bmw’u respectiv costa 4-500,cel mai ieftin logan costa de la 6500 in sus(da cel mai ieftin n’are nici scrumiere nici tetiere,iar garantia este aproape modica,fiindu’ti extrem de greu sa beneficiezi pe urma ei dupa termenii impusi).deci este fair-play fata de mine sa cumpar o masina mai slaba cu mai multi bani?de poluare nu poate fi vorba decat eventual in orasele mari din tara,da nici acolo pt ca dupa cate stiu eu masinile romanesti emit cam o patrime noxe/km2 decat masinile din alte tari dezvoltate,unde nu se rupe gura targului cu taxe aberante.
    sa presupunem ca eu lucrez la o fabrica de ciorapi supraelastici(ca is romanesti si de proasta calitate).arhi daca vrea sa poarte ciorapi adidas sa mai plateasca la guvern inca odata pretu sosetei sa ma incurajeze guvernu pe mine in continuare sa fac ciorapi prosti..si as mai putea da exemple.
    un neamt daca vine in rromania si se indragosteste de o masina,si’o cumpara si mere cu ea acasa.credeti ca guvernul lui ii cere o taxa aberanta ca sa incurajeze firma mercedes?sau vw?ele se incurajeaza singure prin calitate si programe de vanzare gandite bine nu cu ajutorul guvernului…si as putea dezbate la nesfarsit…

  32. #32

    f, te invit sa mergi cu autobuzul la 8-9 dimineata, sa vezi cum e 😉

    pe de alta parte, cum poti sa obligi pe cineva sa cumpere din tara?

    vor sa protejeze mediul? pai sa bage dom’le un impozit anual, proportional cu vechimea masinii. asa vor plati si cei care le aduc acum, si cei care le au deja.

    plm, e usor sa semnezi hartii cand te urci in Aston…

  33. #33

    da bai f,citroeniceanu de ce nu mere cu autobuzu?de ce isi ia masina periculoasa din banii mei ca apoi sa nu ma lase pe mine sami iau o masina pe care mi’o permit?

  34. Dacia sa faca masini mai bune, mai sigure, mai fiabile, daca vrea sa reziste. Asta e o metoda inacceptabila de a o tine in viata.

  35. #35

    Nu va face. Nu e in interesul lor. Ei trebuie doar sa vanda si atat. In romania se vand toate cioacele de la ei. Stiai ca toate daciile de la export au jenti de magneziu? doar cele romanesti au pocnitorile alea de tabla care se indoaie in borduri

  36. #36

    pai oricum nu cred io ca un neamtza,chiar si sarac,isi cumpara lugan fara scrumiera si pres in loc sa’si ia un polo sa golf.

  37. Ne-au tras-o. Rău. Altceva nu mai contează.

    Li se fâlfâie celor de la Renault de calitatea maşinilor, la fel cum li se rupe şi celor de la GM, Ford sau Chrysler.

  38. #38

    rainingman

    spre surpriza ta pot sa iti zic din experienta personala ca loganurile mcv is destul de apreciate la nemtalai pt raportul bun fiabilitate/pret. ce-i drept e versiunea de export care arata relativ decent

  39. #39

    da…da cel mai ieftin mcv se bate la pretz cu polo,cel mai scump cu golfu’.daca ai familie mare si ai nevoie de spatiu o fi fiabila.da la o familie de 3-4 persoane nu cred ca prefera cineva un mcv full unui golf,sau un mcv chel unui polo.

  40. #40

    si nu cred ca nemtzii cumpara masini fara tetiere!si fara preshuri,si fara scrumiera…

  41. #41

    Ce ma mira pe mine e faptul ca cei din Ucraina, Polonia, Croatia chiar cumpara Daciile. Lucrez intr-o firma de transport auto si am contact permanent cu uzina dacia si pot sa va spun ca se trimit(trimiteau de fapt) o gramada de dacii afara.

  42. #42

    Laura, alea pentru afara sunt total diferite de cele ptr piata romaneasca

  43. #43

    si chiar de ar fi bune,de ce sunt obligat sa iau marfa romaneasca daca tot neam cacat pe noi sa facem parte din ue?de ce sa nu am aceleasi drepturi ca toti cetatenii ue?

  44. Salut,
    Pot sa preiau fotografia de la post’ul asta intr-un post de la mine (fara nicio modificare si cu precizarea sursei)?

  45. #45

    te rog

  46. O mie de taxe sa fie, nu vor rezolva nimic.

    Nu isi da seama nimeni ca bani sunt / avem (dovada ca sunt suficienti ca sa fie furati), dar nu sunt / avem Oameni ?

    Daca vedeti situatia actuala din aceasta perspectiva, o sa observati lucruri interesante.

  47. eu mi-am luat un BMW SH de curand si nu se va putea compara niciodata un LOGAN cu performantele masinii mele. Si dublu climatronic, full electric, motorul toarce ca-n filme si masina merge perfect. Un logan era cu 2-3k mai scump si nu avea nici un avantaj fata de masinuta mea. Am platit aproape 800 euro taxa si daca-mi spunea un Taricean ca peste noapte am de dat 2400 ca asa i s-a pus lui pata il strangeam de gat pana-mi dadea restul. s-a facut o mare mare magarie si-mi pare rau de persoanele care trebuie sa plateasca de 3x taxa.

  48. #49

    tocmai ce spuneam si eu mai sus.de ce sa dau bani mai multi pe un lucru mai prost facut?doar ca sa aiba ce lucra dacia?da pe aia ii intereseaza daca eu am ce lucra?daca nu se vand masinile,sa caute buba in alta parte nu la taxele pt masinil sh.cum ziceai si tu arhi in alt post,de ce nu fac niste proiecte de finantare cumsecade pt romani(care au veniturile f mici in comparatie cu alti europeni),de ce nu isi cultiva spiritu calitatii?s.a.m.d…

  49. @Arhi iti pasez o leapsa/protest contra citroen.

    EVITATI MARCA CITROEN (a lu’ Tariceanu) la achizitionarea unei noi masini!

    Te prinzi?

  50. #51

    ia da tu cautare citroen pe arhiblog…

  51. Nu te citesc degeaba!
    PS: Avand in vedere ca o fac printre sarcinile de serVICIU se admit erori ca cea de mai sus? 🙂

  52. #53

    desigur

  53. #54

    @Arhi
    vezi c-ai scris “tariceanu” in ultimu’ rand 🙁
    e mai frumos Citroeniceanu

  54. #55

    imi cer scuze…

  55. Nu l-a ales rromanica, l-a bagat Base

  56. #57

    NA5UL, Base e reprezentantul rromanilor, deci…

  57. #58

    Arhiprietene, iar revin cu un comment acid. 🙂

    Pai mai arhiprietene, cand GM se duce cu “jeturle” personale sa ceara 6 miliarde de coco, tu cum dracu’ scapi ma de criza asta ? Ca nu te ocoleste, arhiprietene. Te joaca in picioare criza, indirect.

    Si ce face guvernu’ tau ? Ce te-a obisnuit de dupa revolutie incoace, sa alegi raul mai mic dintre doua rele. Ori criza cu ce-ai zis tu, dat Dacia afara oameni, ramificatii ori hai sa ne ajutam ca si productie auto.

    Asa ca ma cac piezis pe SH-urili’ germane (ca romanu’ nu-i roman pana nu isi aseaza curu’-n masina germana) si astept cu inima la gura si chilotii intinsi la maxim de elastec sa ieftineasca dealerii stocurile imense pe care le poseda. Hai cu reducerea !

    PS: am masina frantzuja noua, taiati-ma primprejur, am dat 2700 RON pe taxa gaozului, mor de oftica fiindca caci deci, dar strang din buci si platesc cu ochii inchisi pentru iesirea din criza. Hai pa !

  58. #59

    Bogdan, am scris ca sunt de acord cu protejarea pietei. Dar nu taxa auto e solutia. Taxa auto ajuta Loganul sa ramana in continuare o masina scumpa si proasta. asta e singurul ei obiectiv.

  59. #60

    Ma bucur de dialog si conchid: triplare la SH. Automatism – masina noua. Implicit Logan.

    Stiu ca frizez ridicolul si aduc subiectivul in obiectiv cand ma iau tangential de tine care vorbesti de Logan din perspectiva posesorului de frunce al tarii de Super, Ultra, Hiper Nova. Nu te iau peste picior, doar iti amintesc.

    Basmele precum ca Logan = masina scumpa si proasta sunt “gen” baba si mitraliera. Exista configuratoare, te implic social la configuratii dacia.ro, ford.ro, peugeot.ro, etc.ro si dotari similare la preturi… deloc similare.

    Revin. Nu e vina Daciei, bat-o vina. DEALER-II sunt mujistii ecuatiei. Guvernul le-a dat ghes cu taxa. E randul lor sa mute. Daca nu muta, guvernul cam nu prea mai are ce sa faca… A taiat in carne vie. Ca sa nu supureze rana, tre sa vina DEALERU de masina noua, indiferent de, si sa zica: ia reducerea neamule, ia reducerea. Discount-uri babane, optionale incluse in pretul de baza.

    Te pup si te-am lasat ca se raceste ciorba !

  60. #61

    aha…si la dacia unde e reducerea?la integrarea abs’ului in platforma standard?lucru care alte marci l’au facut acum 5 ani?in timp ce alte marci dau masini la 2 treimi din pret dacia iti da 6 rate cadou?care nu acopera nici jumate din dobanda care o impune firma de leasing?faina strategie!nu zice nime ca e o masina scumpa si proasta.e ieftina si proasta,dar ca sa fie ieftina la nivelu’ nost de cumparare e jalnica,nu proasta.loganu cu dotari maxime ajunge peste 11000,iar mcv’u pe la 14000,deci nu foarte departe de un golf sau astra.si da,romanul nu e roman pana nu isi pune curul intr’o masina nemteasca,da din ce motive?calitate ireprosabila(nu am auzit de golf sau astra care sa nu treaca prima revizie la 10000 km),intretinere ieftina(piesele la vw si opel sunt mult mai ieftine decat la dacia),confort net superior si altele…daca strangi din buci si platesti sa treaca citroeniceanu criza e treaba ta,eu mai bine o inmatriculez in alta tzara,si de ma ajunge mai multi bani(desi nu cred ca in alta tara iti cere inca o data valoarea masini ca sa o poti inmatricula),lasa sa treaca altii criza daca romanii e muisti si ‘ecologisti’ din interes personal.sa vezi cum (ipotetic) 1 mil de masini inmatriculate in ro o sa plateasca taxe de drum si impozite pt 3 mil (celelalte 2 mil fiind inmatriculate la vecinii nostrii mamalicikii si ungurubulan),iar altii o sa aiba drumuri cumsecade iar noi o sa suflam in degete inca multi ani de acum incol pt ca avem taxa muistilor.

  61. #62

    @RaInInGmaN: jenibil, devenim amandoi arhi :)) tipuri de conducatori (de tara, nu, glumesc) auto: 1. cel care stie ca masina germana (carenu e deloc germana) nici macar un mit mioritic nu mai e, dapoi’ urban si 2. cel care stie ca masina germana e masina germana.

    Reiterez si m-aberez o ultima oara,cu o intrebare din rarunchii sinapsei active: vrei masina SH care pute ceodoi la greu, are peste 100000 km reali si sigur nu a fost umblata de batranei simpatici pana la piata si inapoi ? platesti, triples. cu cat e mai veche, cu atat e mai harb, “tehnicamente”. poate te sperie astia si faci si tu pasu’ cel mare la o masina noua. Si fii atent, nu trebuie sa-ti iei Dacia.

    Uite niste pont-uri cu discount-uri de masini noi, cu vreo 5-10 km la bord, tehnic ireprosabile, in functie de dizai, cerinte si clime bizonice:

    1. Ford Fiesta cu 5 si 3 usi penultim model, cu discount maricel ca vine ultimu’ model peste el.
    2. Fiat 500 ca esti gagica cul si nu-i scump ca Mini-u’ ala care-ti placea tie.
    3. Fiat Linea ca suferi de sindromul “nu vreau Dacia” si are preturi f. bune.
    4. Fiat Grande Punto ca si ala are preturi bune.
    5. Ford Focus restilizat care se invarte ca pret “scumputz, da’ de bine”.
    6. Renault Megane, mai ales sedan, ca tot d-ala Dacia hater esti, iar discount-urile sunt babane !
    7. Renault Clio, dar atentie la preturi totusi…
    8. Renault Symbol, da, tot din categoria antiDacia, ca e ciumec la pret si oaresce dotari.
    9. Logan MCV, cari toata gradinita dupa tine desi stii, casa de copii nu-i acasa.
    10. Sandero, ca vrei sa fii cul si sa te admire lumea ca esti low-cost-friendly.
    11. Peugeot 205 Sedan, un monstru dar un monstru ieftin.
    12. Citroeniceanu C4, oarecum ieftin pt. ca se pregateste de inlocuire.
    13. Citroeniceanu C4 sedan, un alt monstru dar idem 12.

    …as mai continua, dar ma opresc la 13. Ca e spooky si e criza. Va pupesc.

  62. #63

    …asa ca aruncati-va bai acestia (chiar tu arhi ?!? :))) ) harbuzescienele si cumparati-va machinete noi pana in 2000 cm3. (2000 centimetri cubi, sau 2 litri), ca sa nu va fu pardon rupa taxa.

    stiti de ce va grabesc ? benzina-i ieftina, fir-ar a ‘reacului, hai s-o ardem pe gume de iarna !!!

    doooaaamne, ma duc maine sa ma angajez la unu’ din dealerii de mai sus, la cum vorbesc. ba nu, ca-s in criza toti. deci pa !

  63. #64

    @bogdan nici una dintre marcile de mai sus sau modelele prezentate de tine nu prezinta fiabilitate sau intretinere ieftina.fiesta e lung da scund,un sofer de 1,90 sta cocosat in el indiferent cat in da scaunu in spate.fiat 500-nu sunt gagica.da oricum nu vreau fiat ca nu mi se pare o marca fiabila.am un preten care vrea sa vanda un punto 2 din 2001 de 2 ani k i face figuri ceva dublu servo ma rog…deci dotari bune da tin numa 3-4 ani.ford focus e cam scump in clasa lui.mai bine sta mondeo in clasa lui da nici fordu nu ma prea incanta dupa fiabilitate.renault,dacia si peugeot nu vreau pt ca piesele sunt mult prea scumpe(de ex oglinda de logan cu reglaj manual 420 lei,aceeasi oglinda la opel e 150 lei).citroeniceanu nu cumpar nici la juma de pretz si de ar gandi toti ca mine ar da faliment imediat.eu vreau opel sau vw,pt ca sunt masini fiabile si ieftin de intretinut.probabil de aia nu fac reduceri la juma’ de pretz ca alte modele!!!

  64. In Italia, bancile te asteapta cu plata ratelor 1 an de zile, an dupa care poti sa reiei plata fara sa platesti penalizari.
    In romania, il arde pe roman la buzunare cu triplarea unei taxe (auto).
    Vrei sa protjezi productia interna? Fa un autoturism competitiv, la un pret rezonabil. Ofera avantaje la achizitonarea unui autoturism nou, dar nu discrimina. Daca vreu masina, nu ma obliga la una nou. Sunt mai sarac decat tine dar totusi imi permit o masina. sau ca sa imi permit o masina, sa o intretin, mai intai trebuie sa-mi permit sa-i dau bani boului din guvern?

    @bogdan, ai stat pe bancheta din spate intr-un C4? Daca te-ai simtit comod inseamna ca ai maxim 150 cm inaltime.

  65. #66

    Eu nu mai inteleg nimic!
    Tata a avut o Dacie 1300 in care a bagat o gramada de bani ca sa poata trece de RAR si ITP-uri. A schimbat, la un moment dat, setul motor pentru ca nu trecea de standardul de poluare.
    Tariceanu baga taxe de poluare?! Pai ce c…. ma-sii pazesc aia de la RAR? Daca polueaza peste norma, out!
    Legat de protectionismu’ lu’ loganu’: de ce trebuie sa protejam o firma privata (fie ea si straina)? Da’ aia de la Mittal nu au nevoie de protectie? Da’ producatorii de morcovi, cartofi, cuie s.a.m.d. nu trebuie protejati? De ce tocmai Dacia Renault? Nu e singura zona monoindustriala din romanica. Cei din hunedoara sau galati pot confirma….

  66. #67

    Si… DA! Am masina, pe care am cumparat-o noua. Am platit taxa lu’ citroen.
    Intrebare: daca vrea protejarea productiei interne, de ce nu da taricelu FACILITATI romanilor care-si cumpara o masina produsa in tara? Adica: iei loganu’? ai 1000 E prima de la stat/ scutire de impozite/etc!

  67. #68

    nu am citit toate comentariile, dar sa protejezi o fabrica ineficienta, neperformanta printr-o taxa de genu asteia mi se pare o dovada de prostie si cretinitate inimaginabila.
    De ce mama dracului nu fac din loganu ala o masina serioasa, la care sa nu cada plasticele de pe el dupa 5000km, la care abs-ul (atentzie, abs-ul) si esp-ul sa nu fie extraoptiuni? De ce mama masii nu fac o masina care poate concura serios cu masinile din afara?
    De ce dracu majoritatea romanilor prefera sa-si aduca o masina de afara? Pentru ca, la banii pe care ii dai pe tabla aia indoita care se numeste logan, itzi iei o masina serioasa, confortabila, sigura, si pe care te poti baza.
    Si atunci de ce sa suporte o tzara intreaga incapabilitatea celor de la dacia sau citroen de a face masini bune?
    Vi se pare normala chestia asta?
    Arhi, inca sustii acea “fabrica” din banii nostrii? wtf?
    Si garantez pa tot ce am mai scump ca nu o sa dau bani pe orice dacie de acum cat traiesc. Crepe ranza in ei de incapabili.

  68. #69

    @dude: dude, you suck. de unde tastatura masii de treaba vii cu afirmatii “asinaptice” ???

    @ceilalti: ia de mai vedeti reduceri la automobile de aici:
    www.sfin.ro/articol_14776/mari_reduceri_de_preturi_la_autoturisme.html

    pentru toti antitaxistii:
    1. luati-va AUTO NOU pana in 2000 centimetri cubi si NU PLATITI TAXA.
    2. luati-va auto SH, platiti triplu, fi-v-ar !
    3. luati-va auto LUX, platiti triplu, fi-v-ar !

    si nu mai faceti miting-uri ca n-am pe unde sa circul de atatia nori de ceodoi. si nu uitati ca daca va duceti la miting-uri poate va ramane dracu’ rabla in drum. stiu ca toti aveti masini bune, germane, sehash. stiu. dar nu uitati ca le-ati luat cu 100.000 km in bord, dragilor. si plus de alta va crede lumea samsari pe toti… hai deci pa !

  69. 100.000 Km ti se pare mult? Si mie, daca discutam despre logan 😉
    Un vw duce linistit peste 300.000 Km daca e intretinut “nemteste”. Ia urca-te tu in masina ta noua si fa o plimbare nu neaparat pana in germania ca poate nu duce loganu, dar mergi pana in austria sa vezi ce drumuri au “vanzatorii aia de rable”. Daca nu te-ai prins, calitate drumurilor conteaza pentru o masina.
    Si vorba ta, nu am bani de masina noua, nu-mi iau masina. Daca nu ai pe unde circula din cauza mitingului, nu circula. Logic, nu? 😉
    Oare de ce imi pun eu mintea cu tine, ca nu vreau sa-ti demonstrez nimic.
    Sa ai o seara placuta.