fancuier

Serios, ăștia de la fan curier nu glumesc? Chiar li se pare normal ca într-o zi de muncă, la mijlocul săptămânii, să mă anunțe că trebuie să stau acasă între 9-17, că am șansa de a-mi fi livrat un pachet? Pe bune? Păi și poștașul are o oră a lui când trece prin zonă, iar o trimitere cu poșta face la fel de mult ca una prin cuier, doar că mă costă de 10 ori mai puțin.

GG, fancurier. Sa va mirați de ce vă preia TNT.

Later edit:
Raspunsul Fancurier

Bună Arhi,

Sistemul nostru operațional este organizat astfel încât la preluarea unui colet de către curier pentru livrare, în momentul în care acesta îl scanează, un SMS automat de alertă pleacă spre client. Într-adevăr, intervalul orar anunțat este unul destul de larg, și tocmai de aceea căutăm soluții pentru a-l restrânge. Punem la dispoziția clienților numărul de telefon al clientului tocmai pentru a îi oferi acestuia posibilitatea de a contacta telefonic angajatul FAN Courier pentru o estimare mai strânsă a orei de livrare.

Îți mulțumim pentru feedback. O zi usoară în continuare!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

68 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Inainte sa apara hating-ul obisnuit in comentarii, iti spun ce fac eu. Il sun per curier, fie ca e de la fan curier sau de la cargus si il intreb frumos la ce ora crede ca ajunge in zona. Nu am patit niciodata sa nu se tina de cuvant.

    • #2

      da, pentru ca de aia platesc 20 de lei pe o expeditie, ca sa sunt TOT eu curierul, sa aflu cand si daca cumva vine. seems legit

    • Mi se pare cel mai frumos mod in care te poate anunta ca ti-a venit pachetul. Treaba cu 9-17 este una generala, cred ca fiecare din noi a primit un pachet chiar si dupa ora 19:00.

      Arhi, aminteste-ti te rog cum era treaba acum 5-6 ani. Cand stiai ca-ti vine un pachet, dar stiai doar saptamana in care urmeaza sa-ti fie livrat, nu stiai data, nu stiai cine ti-o livreaza, nu stiai cum sa dai de curier si daca sunai la centru te loveai de “nu avem voie sa dam numerele de telefon ale curierilor”

      Serviciile curierilor sunt astazi la cel mai inalt grad de seriozitate din ultimii 5-6 ani din Romania. Se poate si mai bine, dar consider ca vor ajunge si acolo. Serviciile Fan au cel mai bun raport calitate/pret. Ti-o zic din prisma omului care gestioneaza cateva sute de expeditii lunare prin 3 curieri din Romania si 3 curieri in EU.

    • #4

      paul, de acord. dar unul din motivele entru care serviciile sunt mai bune este si faptul ca noi toti am pisat peste tot, fortandu-i sa ridice standardele. dar eu lupt in continuare, n-o sa ma opresc.

  2. Ti-ai luat TV…. 🙂

    • #6

      not yet, inca ma hotarasc, nu e ca si cum ar fi foarte ieftin, e de studiat:))

    • Dacă a “ascuns” firma sigur e de la jucăriierotice.ro ceva.
      Și-a luat un dildo mare ca să pleznească țânțăroaicele când stă în curte.

    • #8

      Asteptam un review.

    • @DeeDee: La TV sau la dildo?

    • #10

      O doare la bască pe DeeDee de TV.

  3. nr. ăla de telefon diferă cu doar o cifră de al lui taică-miu. abia acu’ înţeleg de ce înjura el fancurieru’ :))

    • #12

      aceeasi problema si la mine, in fiecare saptamana ma suna cate unul sa ma intrebe de ce nu i-a ajuns coletul :))

    • #13

      Pe tine te suna ca poate le aduci vreo bericioaica…

    • #14

      c’est possible!

  4. #15

    Eu dau mereu adresa de la birou, pentru ca majoritatea curierilor vin in orele de peogram

    • Inseamna ca nu-ti cumperi electrocasnice foarte des 🙂

    • #17

      ba da, tot la o luna isi ia frigider, iar la 2 cate o masina de spalat.

    • #18

      cuptor cu microunde la 2 saptamani

  5. #19

    Arhi, asa face si urgent curier. Cu toate ca e scris si pe colet ca livrarea sa se faca pana in ora 12 ei tot imi dau mesaj ca voi fi cautat intre 12 si 17. Cum nu imi permit luxul sa stau dupa curier pana la 17, il sun si ma intalnesc cu el sa iau coletul. De obicei il gasesc la 2 strazi de mine:)). Si mai tare ma enerveaza ca desi trece prin fata blocului meu, niciodata nu vine la mine prima data.

  6. #20

    Pe mine ma suna tot timpul sa ma intrebe daca sunt acasa. Si daca sunt la scarbici il aduc acolo fara nici o problema. Sau le zic sa-l lase la sediu ca mi-e in drum. Anyway, te poti intelege bine telefonic cu baietii, nici eu nu amintampinat probleme cu fan courierul pana acum. Desi ma nemultumesc extrem de mult tarifele, pentru 300 grame platesti la fel ca pt 2 kg wtf .. aici nu-i inteleg.

    • #21

      pai ii inteleg eu. sa trimiti 3 kile costa mai mult, dpdv logistic, dar pastreaza preturile la un nivel iinferior, ridicand pretul la trimiterile mai mici

    • Sigur, baietii sunt draguti si imi aduc coletul la serviciu sau mi-l lasa la sediu, care e in drum spre casa.
      Dar cu ce ma ajuta asta cand eu am comandat un TV de cateva kile si merg cu metroul?

  7. Ce figuri pe voi. 🙂
    ”In afara” unde is eu nu ai norocul sa ai numarul de la curier.
    Ai tracking n° si te uiti pe net;daca zice ca vine azi ai belit carasul ca oricum vine in ore de lucru:)Iti lasa foaia ca a trecut si nu erai acasa.
    Dupa 2 incercari nereusite iti lasa alta foaie cu care te prezinti matale la sediul lor sa iti ridici pachetul.
    Civilizatie dom’le.

    • #24

      spune si tara, sa fie meniul complet. merci.

    • #25

      inseamna ca ai noroc. la mine nu trece decat o singura data, lasa foaia, dupa care trebuie sa ma duc la oficiul postal din zona.

    • Italia.
      Cu precizarea ca,daca las bilet scris la poarta, ma suna.Cateodata 🙂

    • @miticosul la oficiul postal daca pachetul vine cu curierul cu care au contract.
      Daca e altul,gen tnt/ups/bartollini, trebuie sa merg la depozitul regional.
      Intre 20 si 60 km de la mine:)

    • #28

      Nu ştiu la ce ţară se referă Alin, dar a descris exact cum funcţionează treaba în Germania 😀
      Şi totuşi, lumea supravieţuieşte…. şi serviciile de curierat o duc mulţumesc-bine. Nu ştiu cum e posibil aşa ceva, mă mir 😀

    • #29

      Oh da, curierat in afara .Incearca de 2 ori sa-l livreze , a 3-a oara daca nu te gaseste, te deplasezi singurel la oficiul lor sa-ti ridici coletul.Belgia

    • Treaba cu 2 incercari e valabila si in Romania. Cel putin asa scrie in toate contractele lor. Daca a incercat de 2 ori sa ti-l livreze si tu nu ai fost acasa, teoretic trebuie sa te duci sa ti-l ridici. Partea buna e ca in Romania merge cu mica intelegere 🙂
      La fedex am avut neplacerea de a fi chemat la sediu (hartie lipita pe usa) sa ridic pachet pt ca as fi fost contactat de 2 ori, desi nu ma sunase nimeni si la birou era cineva tot timpul. Sediul il au in otopeni, o placere.

      Imi aduc aminte ca in Bruxelles, un vecin isi comandase un TV de pe amazon, iar baietii de la UPS nu l-au gasit acasa asa ca i l-au lasat in holul scarii langa cutiile postale. Usa cu cheie este dupa cutiile postale, practic oricine putea sa intre in scara si sa-l ia. A facut omul criza de nervi cand a venit acasa :))

    • Mai ai posibilitatea să îți lase pachetul la vecini, poți să descrii cum să intre în curtea din spate să ți-l lase pe verandă etc. Flandra

  8. #32

    De fiecare data sunt sunat si intrebat unde locuiesc sau unde pot sa mi-l aduca. Iar daca se intampla sa nu fiu la adresa , rog pe cineva sa mi-l preia.

  9. Stai calm că și la alții e la fel. DPD mi-a livrat un colet emag și ma puneau să stau acasă 10-18. Am văzut că nu sună nimeni am îndrăznit să trag un drum până la brico (chestie de maxim 30 de minute) și evident că m-a sunat curierul când eram în față la brico să-mi spună că el e în fața blocului meu. Plm, le e greu să dea un telefon din timp (~40 min-1h) și să spună că vor fi în jurul orei x la adresa mea. Că mi-e evident că au un traseu și ei și nu aleargă de bezmetici prin București.

    • #34

      Off topic !
      Să-mi bag pulpa in DPD si in asigurările lor facute la euroins!

  10. #35

    Eu m-am inteles cu ei, am preluat eu coletele fie la servici fie am trecut pe la ei pe la sediu.
    Exista totusi momente cand stau acasa si ii astept , dar numai atunci cand primesc colete de > 15 kg. Stau la etajul 4 nu de alta.. muhahaha
    Odata luasem 2 boxe active , 34 kg coletul .. si m-a sunat curierul cu tupeu sa vin jos sa iau coletul ca el e grabit ca trebuie sa ajunga nu stiu unde … naaah .. nu tine faza :)), a urcat saracu si acum il vad in fata ochilor un baiat firav ca puiul de caprioara, rosu la fata cu picioarele tremurande de la greutatea coletului :)).

  11. #37

    Eu stiam ca le poti da si adresa de la serviciu, am tot avut colegi care au primit diverse livrari direct la serviciu. (Stiu ca nu e cazul tau, dar nu mi se pare anormal programul)

    • #38

      Adresa de livrare trebuie sa fie batuta in cuie in momentul depunerii coletului. Fiecare curier are zona lui iar daca tu ai pus initial ca vrei colet la iancului si apoi pleci in berceni…e nasol.

      Singura solutie ar fi ca omul ala sa sune cu minim o ora inainte(poate tre’ sa faci un drum militari-ptm in ora de varf si cand e bideu in vizita:)))

    • #39

      Da, nu ma refeream ca se poate schimba adresa tam-nesam, ci ca multi isi dau direct adresa de la serviciu.

    • #40

      Problema cu schimbarea adresei e putin complicata dar nu imposibila. Faza pentru care ei se trag pe cur atata este ca sunt arondati pe zone. Si asa ca daca tu schimbi zona pe nepusa masa, astia (soferii) trebuie sa se intalneasca intre ei sa ii dea coletul sa mearga la adresa respectiva .. Si normal ca nu le convine…

  12. #41

    De fiecare data pe mine m-a sunat curierul si am stabilit la ce ora sunt acasă sa preiau coletul. No problem. Astia e la fan sunt ok.

  13. TNT sunt oricum the best. Dar, am fost la multe conferinte si am discutat cu multi patroni de firme de curierat despre asta. Toti spun ca nu se poate altfel pt ca soferii nu au un traseu prestabilit cu mult inainte si depind de trafic etc. Eu in 90% din cazuri sunt si intreb exact cam cand vine sau stabilim impreuna un orar sau vine dupa mine pe unde sunt 🙂

    • #43

      Se poate. Absolut tot timpul cand comand ceva pentru care trebuie sa stau acasa, gen mobila sau ceva mai mare de obicei mi se da un interval de 2h in care trebuie sa fiu acasa. Si n-am patit vreodata sa intarzie vreunul sau sa vina prea devreme. Asa ca patronii astia cu care ai vorbit tu sunt…. full of shit ca sa zic asa.

    • #44

      “Multi patroni de firme de curierat”? Eu stiu doar cateva firme care ar conta in curierat si nu sunt nici pe departe chiar asa de “multe”.
      Si ti-a spus patronul ca soferul nu are un traseu prestabilit si totusi nu il da afara? Adica pana mea, si eu daca am de facut mai multe drumuri intr-o zi imi stabilesc traseul. Si vorba aia, nu e asta serviciul meu. Prin nestabilire traseu vrei sa zici ca duce un colet la Gara, apoi in Militari, apoi in Basarab si apoi in Drumul Taberei. Refuz sa cred ca ti-a spus un patron de companie de curierat asa ceva. S-ar discredita pe sine insusi.

      Depinde de trafic?!?! Nu cere nimeni precizie la minut, nici la juma’ de ora dar un interval decent de 2 ore ar putea sa iti spuna, sau un telefon cu o ora inainte. Vorba aia, prin trafic mergem cu totii si cu toate astea nu intarziem in fiecare zi la serviciu sau la programare la dentist.

  14. #45

    Bai, faza faina cu Cargus: am cont la ei, fac comanda online si spun clar ca vreau curierul intre 11.30 si 13.30. Zic, 2 ore e rezonabil.
    Pe la 18.00 ma suna curierul daca poate sa vina. Noa, era mult prea tarziu, asa ca ne intelegem sa vina a doua zi dimineata la prima ora – maxim 9.
    La 12 suna ca poate veni sa-mi ia coletul, care intre timp plecase cu Posta Romana

    • Cargus e praf, am așteptat iarna trecută 3 zile pentru un colet și ce crezi? după 3 zile mă sună și mă roagă să vin la sediu să-mi ridic coletul dacă sunt prin apropiere …

  15. Păi dacă ar dori toți clienții să li se livrele coletul după ora 16, crezi că ar face față?

    Acum 2 săptămâni m-a sunat curierul să mă întrebe dacă am nevoie urgent de pachet, în caz contrar mi-l va aduce a doua zi, asta era în jurul orei 17, nefiind nimic urgent, i-am zis că da, dar cu condiția să-mi aducă coletul la altă adresa..a înțeles, și-a cerut scuze că n-a mai putut ajunge în ziua respectivă, iar a doua zi la ora 9 fix m-a sunat să-mi zică să cobor pentru a-mi ridica coletul.

    Există și profesionalism fan courier, cel puțin unii șoferi sunt.

  16. #48

    La mine in America e altfel… nu ca la voi, muritorii de rand.

    • #49

      Am auzit si eu asta. In America ajunge produsul prin curier cu cateva zile inainte de il comanda.

  17. #50

    Ti-ai luat bilete la finala Cupei? 😀

    • #51

      neah, imi iau televizor de 127 de centimetri

  18. Ieri am primit

  19. #53

    Dar ce faci cand nu-ti vine coletul…desi ai fost anuntat ca vine si ai asteptat…si apoi vine a doua zi cu mentiunea ca: noi am venit si ieri dar nu erati la adresa la ora x… pe cuvantul tau ca nu eram! (Cargus)

  20. #54

    Asta e principalul motiv pentru care “comertul online nu va fi mereu mai simplu”. Cel putin pana nu se rezolva problema livrarii.
    Daca in mod clasic te duceai la magazin si cumparai cand aveai tu timp si chef – in comertul online cumperi cand ai chef dar primesti produsul cand vor cei de la firmele de livrare. Care ori stabilesc intervale foarte mari in care “trebuie” sa stai acasa, fie ajung cu 2-3 ore mai tarziu decat spun ca ajung.
    Acum 2 ani, cand mi-am comandat laptopul de black friday am dat adresa de la serviciu, gandindu-ma ca e mult mai mare probabilitatea sa vina in timpul saptamanii. Mi-au scris insa ca o sa il livreze sambata. Degeaba le-am trimis mail si i-am sunat cerandu-le sa schimbe locatia sau data de livrare – a fost imposibil sa ma inteleg cu ei. Si, a fost asa de placut sa astept in fata firmei de la 8 dimineata (cand au zis ca incep livrarile in zona) pana la 12 (cand au ajuns) pe un ger de crapau pietrele, ca sa imi pot ridica pachetul.

    • #55

      Cum dumnezeu nu ai reusit sa schimbi adresa? Eu am reusit si nu numai o data ci de mai multe ori. Ciudat. Si cand nu eram nicicum pe acasa, spuneam sa il duca la sediu ca ma duc eu dupa el a doua zi (era relativ aproape depozitul 2 km) sau sa ma sune a doua zi ca atunci o sa fiu acasa si poate sa-l livreze.

    • #56

      Ziceau ca e deja distribuit pachetul pe zona respectiva. Si ca o schimbare a adresei, ar fi insemnat sa trimita inapoi pachetul la depozit si sa proceseze livrarea dupa ce se termina celelalte livrari (estimarea lor era de vreo 2 saptamani, ca era toata nebunia aia cu black friday)

  21. #57

    In ceea ce priveste fan curierul, da, si eu am primit mesajul asta. Dupa 5 expedieri cu fan, observasem ca intotdeauna imi livreaza coletul intre 4 si 5. Nu mai devreme si nici mai tarziu. Ultima oara l-am intrebat cum vine treaba pe baiatu’ si mi-a spus ca sunt arondati pe zone si ca strada X (a mea) intotdeauna se va livra intre 4 si 5. Asa ca, daca vrei si poti, intreaba-l nitel pe baiatul care e arondat zonei tale, la ce ora livreaza prin Pantelimon si macar te scutesti de asteptat intre 9 si 5. Macar mai reduci din timp si stii ce sa faci cu el, te poti duce de acasa decat sa stai sa-l astepti. Ma rog asa m-am putut intelege cu baietii de la fan,aia de la urgent courier sunt groaznici.

    • #58

      Nu prea cred ca e adevarata treaba asta cu “mereu intre 4 si 5”. Daca nu are comenzi si intr-o zi nu va astepta nimeni pana la 4.

  22. #59

    Sunt niste rupti astia de la Fan Curier , si la fel au inceput sa abordeze si cei de la Cargus ! Au un stil de-ti vine sa-ti dai palme ! In intervalul ala de cacat marea majoritata a oamenilor cu putere de munca – LUCREAZA – deci nu vor fi acasa , iar daca stai acasa nu se respecta mereu termenul (plus ca ar fi mai bine sa-ti dea un interval de 3-4h maxim estimativ) . Adica … o livrare nu poate dura fenomenal mai mult de 10-15 minute decat daca e de descarcat tot ce este in masina ! – sunt si ei impartiti pe zone , ar putea estima ce si cum !

  23. #60

    Arhi, nu-ti mai pune comentariile cu chenar, arata parca ai fi la ferpar, mai ales ca ai si moaca acolo.

    La faza cu firmele de curierat (toti fac la fel) esti carcotas, nu e ca si cum un apel pe mobil mai inseamna ceva in ziua de azi dpdv al costului. Il suni pe ala cand primesti SMS-ul si aranjezi cu el cand sa treaca sa-ti lase pachetul. Mi s-ar parea mult mai aiurea sa-ti dea un interval de o ora si nici un numar al curierului, de pilda.

    • #61

      am nelimitat oriunde. nu e vorba de apel, ci de prioritizare si serviciu in sine. nu cred ca un curier un are un traseu prestabilit, cu ore de livrae. iar daca nu are, trebuie sa isi faca

    • #62

      Bineinteles ca isi fac traseul, dar nu au de unde sa stie cat dureaza fiecare livrare deci daca esti mai spre finalul traseului e imposibil sa estimeze prea exact ora.
      In plus, daca ar suna ei, fiecare ar incepe tocmeala ca doar suntem la portile Orientului, fiecare se tocmeste pentru orice. Probabil ar sta doua ore pe telefoane inainte sa inceapa macar sa planifice traseul.

  24. #63

    trebuie sa recunosti ca au evoluat lucrurile, iar fan sunt printre cei mai decenti. totusi, e loc de mai bine.
    eu, cel putin, m-am inteles cu agentul din zona si vine de obicei in acelasi interval 10:30-12:00.
    cand nu aveam banii, ii ziceam sa vina mai tarziu(si reveneau), sau ziua urmatoare.

    la partea cu urcatu coletelor insa cam lasa de dorit.

    • #64

      eu folosesc numai fancurier, cand chem curier acasa. critica e okeish intotdeauna

  25. #65

    Stai pe faza, ca vin intre 1 si 31 ale lunii, candva intre luni si duminica, undeva intre orele 00:00 si 24:00.

  26. #66

    În UK, primesti sms de la DPD cu intervalul orar gen între 14-16 şi nr de telefon al curierului. Plus opţiunile: text 1 to deliver to neighbor, 2 safe place, 3 next day delivery

  27. #67

    Sau multe magazine au contact cu collect + o funcţie care ţi se livrează pachetul la o alimentară de lângă tine. Sunt f mute trebuie să ai una aproape. Sunt deschise până la 10-11 şi îţi iei cutia de acolo seara

  28. #68

    In Brasov au ajuns atat de nesimtiti astia de la Fan incat i-au determinat pe multi clienti sa mearga la sediu pentru ridicarea coletului. Iar la sediu sunt 3 domnisoare care abia fac fata cu distribuirea coletelor. Sunt cozi mai ceva ca la Posta Romana. Asta mai ales pentru ca din cauza debandadei din depozit, gasesc cu greu coletele.
    Eu am cel putin un colet pe saptamana cu Fan si mi s-a acrit de ei pana acolo incat prefer sa platesc transportul la Nemo decat sa primesc gratuit cu Fan…
    Iar scuze de genul “e aglomerat” nu isi au rostul… Cum draq, s-a descurcat DPD acum vreo 2 ani de black friday? Aia mi-au livrat 7 colete acasa cu telefon prealabil, jos palaria. Cei de la Fan sunt pur si simplu o gasca de incapabili. Mai ales cei care ar trebui sa stabileasca procedurile.