Joia trecută, seara, am făcut comandă unui vendor de pe emag la un top de etichete A6, ca să îmi printez AWB-urile de la TNT (nu vă spun ce frumoasă e viața cu contract de curierat cu TNT-ul, că leșinați de invidie).

Vineri, pe la 12+, îmi aduc aminte să verific ce se întâmplă cu comanda mea, pentru că nu primisem nimic prin mail. Intru în cont, comanda mea, la fel de virgină ca decuseară. Între timp, îmi arată emag o altă ofertă, de la alt vendor, cu vreo 5 lei mai scumpă, cred.

Anulez comanda, fac alta, primesc imediat mail de confirmare și, după vreo două ore, informația că a ajuns la curier, o ridic de la boxul din Pantelimon. Tot cam atunci, primesc un telefon:
– Alo, bună ziua, sunt de la firma x din Baia Mare, dumneavoastră ați făcut o comandă la noi aseară și, am observat acum, ați anulat-o?
– Da, eu, dacă am văzut că nu se mișcă nimeni, am cumpărat din altă parte.
– Păi dragă domnule, ați făcut comanda după închiderea programului la noi, să știți, trebuia să mai aveți un pic de răbdare.

Comenzi online, dar cu program de gravide în lună terminală. Comanda după închidere, programul ni-l începem după ce bem cafeaua și mâncăm de prânz, când centralizăm totul, nu așa, neorganizat ca la alții.

Complet unrelated, cei de la care am cumpărat, după ce că au livrat în câteva ore, aveau și chestia asta în cutie. Niște bombonele și un print. Nimic complicat, nimic scump, dar e chestia aia care face diferența în piață atunci când decizi dacă mai cumperi ceva de la ei sau nu.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.