buttcrack specialisti

Prietenul meu drag din Constanța nu mai avea net de o săptămână. Duminica trecută îi picase netul, de la renumita firma Canal S, btw, și, de atunci, făcea sesizare în fiecare zi, să vină cineva să vadă de ce nu merge.

Așa că azi s-a dus la casierie la Canal S, plin de calm, bună ziua, aș dori să reziliez un contract.
– Dar vai, dar de ce?
– Pentru că sunt 8 zile de când, în fiecare zi, fac sesizare că nu îmi merge internetul și, în fiecare zi sunt anunțat că echipa de pe teren va fi informată despre problemă.
– Și cum, nu a venit nimeni?
– NIMENI!
– Nu e problemă, vă dăm o reducere timp de 3 luni la abonament.
– Nu, doresc să reziliez.
– pe 6 luni!
– Nu, doresc să reziliez.

Într-un final, pleacă al meu cu hârtia de reziliere în brațe și ajunge acasă unde, în fața ușii, îl aștepta echipa de la Canal S.

– Domle, pe noi nu ne-a anunțat nimeni, nu știm ce reclamații ai făcut dumneata, că dacă ne anunța, veneam instant.

Rezultatul 1?
De fapt era ars portul din router.
– Ne-ați pus pe drumuri degeaba, trebuie să plătiți deplasarea. :mrgreen:
– Dar faptul că nu ați venit timp de 8 zile nu contează?
– Normal că nu contează, e vina dumneavoastră.

Rezultatul 2?
De azi are internet de la RDS.

Rezultatul 3?
Undeva, la Canal S, există o factură pentru deplasarea echipe în teren, factură pe care nu o va plăti nimeni.

Unde se duc facturile, atunci când se duc?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

40 comentarii Adaugă comentariu

  1. – Nu e problemă, vă dăm o reducere timp de 3 luni la abonament.
    – Nu, doresc să reziliez.
    – pe 6 luni!
    – Nu, doresc să reziliez.
    – O muiță?
    – Nu, doresc să reziliez.
    – Știți, fac un oral bun. Și fac și o cafea.
    – Nu, doresc să reziliez.

    • #2

      Cred ca daca in loc de pareri proprii ai pune doar un punct, doar cat sa poti lasa linkul aici, ar fi mai bine pentru tine, sincer.

    • #3

      Lospa, acest furuncul crescut pe curul interwebului…

    • #4

      comentariul tau ma face sa nu dau click pe linkul ala

    • Da, si acum comentariul e prea scurt, nu? E greu sa fii ironic cu omu’ prost! Eu am postat cum s-ar continua discutia (la modul ironic), apoi sar haterii si vai, ca mai bine nu lasai comentariul, mue! Daca lasam un comentariu cat o pagina din roman, nu era bine. Daca lasi de 5-6 randuri,nu,nu e bine. Daca lasi “.” nu e bine. Daca voi nu aveti blog nu cred ca e problema mea. Daca am fost primul care a lasat comentariu si la adresa am lasat adresa blogului meu, normal, au sarit si cocalarii cu “ahaha,mue fraere, lasi comentarii idioate,die!” , ce trebuia sa fac? sa nu completez la adresa url ceva? Trezeste-te,tu,cocalar care comentezi la adresa mea,tu prostule si gandeste inainte sa comentezi. E chiar penibil cum niste cocalari baga minusuri la greu la aproape toate comentariile de aici. Nu le citesc dar baga minus si siiiigur ala o face pentru reclama cand lasa comentariu, nu? Sigur-sigur? Cam asa e pe aici. Lasi comentariu lung? Muie. Lasi comentariu care nu e off? Muie. Lasi primu’ comentariu? Muie. Lasi comentariu? Sugi. Le lasi reply la saraci? Sugi iar. Ca, ce fraiere, minusul se plateste? Nu. Hai sa bagam mare, de dimineata pana seara,asa,sa fim fericiti in pula noastra!

    • #6

      – Am un link catre blogul meu
      – Nu ne intereseaza.
      – Scriu articole interesante
      – Nu ne intereseaza
      – Fac muita
      – ….

    • #7

      @Lospa
      N-are niciun sens ce ai scris. Ești mic și prost. Atâta tot. Ai fi doar mic dacă ai înțelege că nu poți avea o opinie despre orice. Sau poate poți emite opinii despre orice, dar unde e limita? Tu unde te oprești? Eu citesc comentariile fiindcă aia e partea interesantă. Tu nu ești interesant. Nici nu ai cum. Ești un băiat care se screme prea mult ca să spună nimic.

    • #8

      cum bai aia e partea interesanta? pai eu pentru ce ma agit aici??

    • Patetic! :-j
      Bagati minusuri la mare, stiu ca puteti!

  2. Fisc? Isi mai cumpara Blejnar o casa cu mobila de lemn de mahon de 900E / m liniar in ea.

    • #11

      Votezi Ponta, nu-i aşa? Altfel nu-mi explic cum Blejar, deşi nu mai are treabă cu fiscul de vreo doi ani, tu…nimic…Batman, Batman!

    • Nu stiu cum iti poti face mobila cu lemn cumparat la metru liniar.
      Si daca tot o iei la metru liniar e destul sa pui “m”, conform IS, nu e nevoie sa mai scrii liniar sau sa faci o gafa si mai mare sa pui “ml” …

  3. Daca nu s-a incheiat perioada contractuala de minim 12 luni nu prea se poate rezilia bilateral contractul… Se poate rezilia unilateral, nu mai platesti… insa si asa e nasol ca nu mai scapi de lichele, cu amenintari si alte prostii de acest gen. Verificat prin neplata la UPC 🙂

  4. #14

    Parca e in filme cu prosti.
    Primul lucru care suportul tehnic il cere cind nu merge internetul este sa conectez computerul direct la modem si sa restez modemul. Daca nici asa nu merge atunci firma trimite un tehnician.

  5. #17

    Se poate si mai rau . Aveam acum cativa ani UPC ca stateam la casa in Bucurestii noi si numai ei erau pe acolo ! CATV picat , deci internet din parti (la UPC este coax only – acum cred ca au bagat si fibra dar tot nu am incredere) … sun la RC – joi fiind , imi spune de acolo ca va veni o echipa MARTI !? WHAT … cum … stati putin (dupa 5 secunde de stomaco-procesare caci creierul nu putea gandi asa ceva) azi e joi , ora 12 , deplasati azi maine … NU nu se poate , marti avem echipa disponibila ! Si uite asa … reziliere (am stat cateva luni pe internet mobil si apoi au venit cu echipamente gPON si fibra de la concurenta unde era si mai ieftin si veneau si repejor (dar nu prea am avut probleme . Efect de yoyo si pierderea clientilor la maxim

  6. #18

    Facturile neplatite se duc langa pozele cu pisicute neshare-uite.

  7. #19

    am si eu o intrebare, pe timpul anului unvi (oct-iulie) am avut net de la upc. Pe vacanta am plecat acasa si am vrut sa reziliez contractul dar mi s-a zis ca trebuie sa platesc ceva taxa de vreo 150 de lei (poate pentru voi e o nimica toata, dar pentru un student se poate calcula la aproape 20 de peturi de timisoreana) .

    Revenind la ideea principala, daca mie mi s-a terminat contractul cu caminul, si practic nu mai detin nici un imobil unde sa pot sa am internet, nu trebuia sa mi se rezilieze contractul gratuit? Doar intreb, pentru ca am sitat serviciile celor de la upc pana in octombrie cand o sa am iar internet de la ei. (pe langa asta cand am vrut sa reziliez mi s-a zis ca trebuie sa astept 30 de zile, si abia apoi va veni o echipa sa imi scoata netul). (sorry for wall of text)

    • #20

      raspunsul scurt, nu.

    • #21

      raspunsul lung – in nici un caz. Contractul spune ca ei iti furnizeaza niste servicii punct, nu ca ti le furnizeaza cat timp tu le poti folosi.

    • #22

      are optiunea de a-si muta serviciile, daca vrea

    • #23

      Nu era o varianta sa pui serviciile pe pauza timp de maxim 3 luni? La RDS parca mergea

  8. #24

    Am o vaga senzatie ca factura aia o sa se duca e un executor judecatoresc.
    Eu am reziliat simplu, expirase perioada de 2 ani, cerere, “de ce?” “Nu mai am chef sa ma uit la tv”. Ochii cat farfuriile, dar s-a terminat repede. A, am mai platit o luna, dar stiam din momentul in care am semnat contractul, asa ca nu m-am isterizat.

    • #25

      sigur, dupa rezilierea contractului:))))

    • #26

      De regula incetarea efectiva a contractului are loc dupa o perioada de x zile (de obicei 30) de la depunerea cererii de reziliere. Dc factura a fost emisa in perioada de valabilitate a contractului, chiar dc dupa depunerea cererii de reziliere unilaterala……. recomand o contestare a facturii, o plangere la OPC. Ma ierti, dar atitudinea “ce-o sa daca cu factura aia?!” nu rezolva absolut nimic si peste ceva timp o sa se isterizeze ca de ce i-a pus executorul poprire pe conturi
      Ps. Pe telefon comentariul tau n-are buton de raspuns.

    • #27

      vorbim de un jurist aici:) va fi fericit sa se prezinte la orice proces. pentru ca, traind intr-un stat de drept, executorul poate veni doar si numai doar dupa o hotarare definitiva si executorie, nu pe baza unei facturi emise de o parte. hai sa emita canal s in perioada asta inca 10 facturi, pentru ca e in perioada de gratie. nu?:)

  9. #28

    Dacă tot a fost atâta de insistent de l-a prins 2014 la Canal S poate că ar fi trebuit să se mute la Tudor Sat.

  10. #30

    Poate amicul tău nu ştie dar nici RDS nu e mai presus. DNS-hijacking se practică în scopuri publicitare, reclamaţiile/sesizările sunt de formă şi se rezolvă de la sine după amar de zile şi tot aşa.

    Merge bine în schimb, dacă practici achiziţionarea de material de pe “magazine online” (a se-nţelege trackere de torrente), aici nu prea te poţi plânge. Dar la capitolul relaţii cu clienţii şi suport sunt jos de tot. Nu că alţii ar fi mai sus, dar şi RDS-ul e jos.

    • #31

      eu am rds. sunt mulțumit

    • #32

      Meh, şi eu îs mulţumit în procent de 80-90, cam aşa. Serviciile funcţionează de la bine-n sus, partea cu suportul şi relaţiile cu clienţii e aiurea rău.

      Nu de alta, da’ când te sună cineva de la Departamentul Tehnic (este că denumirea asta sună prea tare?) şi încearcă să-ţi explice că de fapt DNS-hijacking nu e un procedeu ilegal şi nici nu e atac cibernetic, ci e doar o chestie pe care o face ISP-ul în scopuri publicitare, deci e LEGALĂ, e clar. Nu i-am reţinut numele dar după vreo 10 minute în care am ascultat elucubraţiile ăluia am apăsat tasta magică şi-am terminat convorbirea.

      Au mai făcut ei schimbări pe la servicii, în sensul că nu te mai poţi conecta (PPPoE) pe alt user decât cel pe care ţi l-au desemnat ei. Înainte mergea să intri cu orice user (dacă ştiai parola, evident) şi chestia asta era folositoare dacă nu plăteai factura, trollolol.

    • #33

      da, la suport totti sunt varza

    • #34

      Mai au de lucru intr-adevar la suport. Si mai e o chestie: de 35 de zile astept un telefon. WTF? :))

    • #35

      Jerome a asteptat 4 luni pentru o tableta, deci nu mai fi asa de grabit, da??

    • #36

      @Arhi: CUUM?? E gluma. Nu? :)) E un amarat de Nokia 630 pentru sotie. Am sa-l iau din magazin in cazul asta.

    • #37

      nu e gluma:))

    • #38

      Copii de grădiniţă. Acum 2 (nota bene!) ani vroia cineva un telefon şi-am zis că fac o faptă bună să iau unu’ la abonamentele de la Gigi mobil. Zis şi făcut, am mers la un sediu, am vorbit cu “consultanta” şi modelul de-l vroia nu era pe stoc. Îmi cere tipa datele de contact şi-mi dă nu ştiu ce număr la programare, cu acordul că “vă sunăm în momentul în care sosesc telefoanele de la Bucureşti”. Şi m-a sunat la fel cum e Mazăre primarul Constanţei, adică de două ori nu şi o dată nu,

  11. Atunci cand se duc, facturile se duc la Zana Recuperatorilor.

  12. #40

    1. Gigi mobail rulz!
    2. Facturile se duc acolo unde se duce reducerea cas-ului. Bu!