De ieri nu am net. Am zis că poate este o cestie pe termen scurt.
Astăzi, când am văzut că în continuare nu am net, am sunat la relaţii cu clienţii.

Desigur, o vacă indecent de proastă, care a început:

– Sunteţi sigur că e bine conectat?
– Da domnişoară, nu e internet în tot blocul.
– Aş prefera să vă uitaţi ACUM dacă este conectat.
– E CONECTAT!
– Şi ce eroare vă dă?
– Nu ştiu, că am router wireless.
– Luaţi cablul şi conectaţi-l la alt computer şi vă voi învăţa ce să faceţi.
– Nu conectez nici un cablu, nu auzi că nu merge netul nicăeri în bloc.
– Îmi pare ră, nu pot lua sesizarea dacă nu îmi spuneţi ce eroare vă dă.
– Îmi dă eroare 401.

După o pauză:

– Dumneavoastră faceţi mişto de mine, nu aţi conectat cablul.
– Ba l-am conectat.
– Păi înainte aţi spus că nu vreţi.
– M-am răzgândit.
– Domnule, dumneata ai chef de glume?

Am închis. Am sunat din nou, a răspuns o dulceaţă de păpuşă, mi-a mulţumit pentru sesizare, mi-a dat număr de înregistrare şi aia a fost tot.

Vacilor cu diplomă, e atât de greu să luaţi o sesizare?
Deci mai pe scurt nu am net. Oricum, şi netul de la City Park e bun.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

34 comentarii Adaugă comentariu

  1. Eu de aia am doua surse de net. Fie wireless in casa, fie vodafone mobile.

    Si in cazuri de urgenta extrema pot sa fug si eu aproape de Mall sau de Unirii.

  2. RDS ca RDS, dar clicknet si mai de rahat. Ai prefera sa se intrerupa internetul din ora in ora decat sa cada o data toata ziua, dar dupa aia sa mearga struna?

  3. RDS are interdictie de a te ajuta daca ai linux sau router. So fuck-em!

  4. Si eu care vroiam sa reziliez contractul cu ClickNet si sa ma bag la RDS, mai bine raman la ClickNet chiar daca viteza e mai mica dar macar nu cade.

  5. La fel am patit cu UPC… ma punea sa scot modemul din priza si sa-l bag iarasi, a vazut ca am luat`o nitel la misto si mi-a inchis telefonu in nas.

  6. Asa e in romania toate serviciile sunt de tot rahatul, nu avem si noi in romania macar o firma de net seriasa care sa furnizeze servicii de calitate.

  7. Nu avem si noi o firma serioasa in romania care sa furnizeze servicii de calitate

  8. da, depinde si peste cine dai. si eu am vorbit cu unii/unele care imediat au zis ca fac o sesizare si trimit o echipa sa vada care`i problema dar si cu altii/altele care tot ma intrebau daca am antivirus si firewall instalat ca de aia nu mai imi merge netul, ca sa ii zic ce beculetze sunt aprinse, ca sa scot modemul din priza si atunci pac se intrerupea si convorbirea ca aveam telefonul RDS pe modem. aia era faza de ‘oh crap’.

  9. @Napster: Eu am dat de o duduiţă care după vreo 5 minute de pauza după ce i-am zis ca am linux a ştiut să îmi zică sa îi dau un ifconfig -a. Evident ca voia MAC-ul şi evident ca ştiam comanda dar a fost interesant sa ii vad reactia duduiei

  10. Customer service in romanica

    Pan sa ma treaca pe fibra RDSu am avut mari probleme pica netu constant in fiecare seara sunam in fiecare seara la un momendat iam zis si lu tipa (vb mereu cu aceasi nuj cum se nimerea) ca daca ii place sa imi auda vocea o invit la suc numa sa lase drac sa am net ca eu nu ma joc CS pe net am treaba da nah nai cu cine …

  11. dude
    tot ieri am avut si eu bube
    si mai stiu pe cineva care a pațit-o la plata cu cardul ”merge greu de dimineață” la un magazin mare ;d
    să nu fi fost draq ceva la țeava aia mare

  12. eu in timisoara merg in piata unirii la wifi acolo cand nu merge in camin.
    e fain sa ai mai multe surse de net:)

  13. asa am patit-o si eu, nu o data ci de mai multe ori …
    dar nu te poti contrazice cu prostul ca are mintea odihnita si o tine numai pe a lui, chiar daca tu vezi ca un lucru e alb, el spune ca e verde cu toate ca nu e prezent…

  14. Eu am net de la click-net si imi face o groaza de nervi. Sunt o data si-mi raspunde o doamna, ii spun ce problema am la care ea imi spune: “Mai copile, tu iti bati joc de mine?!” mai sun o data, raspunde altcineva ii spun acelasi lucru si ma ajuta.

  15. clicknet merge superb…cred ca de vreo 2 ori intr un an mi a picat mai multe minute in sir… da in rest nu am avut probleme… nici cand ploua.

  16. eu am o poveste in 2 acte cu airbites:))
    aici si aici

  17. #17

    Sa moara bibi, faceti gat de parca ati arunca sute de euro pe conectie. Pan’ la urma e un serviciu de 50 de ron, nu de 100, 200 sau 1000. Vrei calitate, scoate banu, ia banda garantata si cu asta basta. Si pan’ la urma mi se pare indreptatit sa-ti puna toate intrebarile alea stupide, nu de alta, dar ei n-au de unde sti ca tu te pricepi cat de cat. Crezi ca n-au fost cazuri in care au trimis echipe de interventie pentru simplu fapt ca idiotu nu avea cablu de net conectat?

  18. asta asa e zetu`..da de multe ori isi cam bat pula de tine..
    au foarte multi abonati si chiar nu prea contezi in ochii lor
    ps:vezi ca s`ar putea sa ai un comm de`al meu prin spam:D

  19. #19

    Toate firmele mari o sug, daca o firma nu o suge inseamna ca nu e mare. Motivul suptului? Numarul foarte mare de angajati.

  20. #20

    Si eu am net de la RDS… A fost o perioada cand am avut probleme cu ei din cauza unui echipament defect. A durat o saptamana si cateva telefoane bine plasate (pana la urma) ca sa rezolve situatia. In rest… sunt multumit de serviciile lor.

  21. domnule draga,
    am ras de-am dat pi shali di celi ci le-am citit la matali pi blog.
    am fost, acum vreo luna, in aceeasi situatie. citeam ce-ai scris si-mi venea in minte discutia mea cu vocea blonda de la rds bacau. si s-o vezi si pe nevasta, cu fundu-n sus si varata toata sub birou, conectand si deconectand cablul. acu’ rad, da’ atunci m-a luat cu turbare. iar problema au rezolvat-o tot cand au vrut ei.
    ce e mai enervant este ca nu au comunicare interna la rds si nu stiu sa-ti spuna ce se intampla. exemplu: odata, le-au taiat unii cablurile de pe un bloc. daca mi-ar fi spus asta, as fi inteles si ma impcam cu ideea. asa, vocea m-a dus cu vorba, io am crapat de nervi, nevasta mi-a facut capu’ calendar, iar despre vandalizare am aflat de la vecini, cand era prea tarziu. carcalacii mi se agitau prin cap de cateva ceasuri bune.
    sunt unii care nu vor sa invete nicodata din propriile greseli.
    o zi buna si sa va mearga din plin,
    poe

  22. Eu am RDS de vreo 2 ani si chiar sunt multumit de ei.

  23. Mie mi sa intamplat de multe ori sa imi cada netu….da sa se “ridice” ciuciu.Eu nu vorbesc cu aia de UPC,caci de acolo am net….il pun pe tata.Dupa expresia fetei,acele doamne,ori sunt proaste cu diploma de absolvire,ori sunt praf tandari.

  24. #24

    Nu ai cu cine , Arhi… 🙁
    Asta primesti daca le platesti facturile la timp. 🙁

  25. Şi articolu ăsta l-ai scris din parcarea de la City Park Mall 🙂 ?

    PS: Şi eu am avut figuri de astea la net, dar de obicei când sunam îmi răspundeau nişte bărbaţi şi îmi închideau, oare s-au speriat :))

  26. #26

    sincer, cred ca esti putin cam fraier
    asta cu nu am chef sa conectez cablul la pc mi se pare o copliarie
    furnizorul de internet nu trebuie sa iti asigure tie suport la routere si alte chestii
    daca eram in locul aleia iti zicem : nu vrei la revedere atunci
    iar jignirile la adresa ei mi se par penibile
    deci esti penibil
    ca sa parafrazez
    un bou indecent de prost

  27. bai ciocapic , de ce cacat ai mai sunat la relatii cu clientii daca nu vroiai sa cooperezi ? la orange sau vodafone la fel faci ? cand te intreaba ce eroare iti apare pe telefon la fel iti bati joc ? te-ai gasit tu cu 3 perechi de coaie si doua gauri in fund . halal smecher . ia-ti si tu un circuit sincron acasa , si atunci ai dreptu sa faci pula mare .

  28. #28

    Domnu Arhi (desi n-ati fost domn deloc cu doamna de la telefon) ia mai luati dumneavoastra o data contractul si vedeti ce scrie si cum e cu conectarea prin alte mijloace decat cele furnizate de RCS&RDS si o sa intelegeti ca daca va legati prin router o faceti pe pielea dumneavoastra.

    Acu eu nu zic ca tipele care raspund la serviciul clienti crapa de inteligenta sau ca acea clauza din contract e foarte corecta! Dar daca ai semnat contractul ori il respecti si ei pot sa te ajute ori nu il respecti dar incerci sa fi cooperant.

  29. #29

    sunt absolut de acord ca am exagerat. asta e.

  30. #30

    Pentru cei cu clicknet+router: uneori e de ajuns să scoateți routerul din priză câteva secunde; e din cauza căderilor de tensiune, insesizabile auditiv pentru cei care nu au UPS. Pentru cei care sunt conectați la router prin wireless: legătura se întrerupe când postul telefonic este apelat, dar revine singură după terminarea apelului/convorbirii. Deși pe desktop conexiunile arată în regulă, după diagnoză ni se sugerează să refacem fizic conexiunea (!),iar provider-ii, strict în cazurile prezentate de mine, nu au nicio vină.

  31. cei din timisoara care au rds l-au laudat dar se pare ca in alte zone fac si ei figuri :))

  32. #32

    rds niste ratati.
    cand ploua stau cu fubra degeaba; incarca aiurea
    trebuie sa ma duc cu o cheie de 13 sa vad daca se poate ceva

  33. #33

    cica la interventie (sa vina la tine acasa cu un calc si sa vada daca merge cu al lor conexiunea) iti cer 10 euro (mai mult decat ab. pe o luna). mi se pare aberant. nici macar nu e sigur ca la tine e problema.