După un milion de ani și un milion de ore pierdute în trafic, pentru ca tanti Aglaia din Busteni să poată să meargă, prin traversare pe trecere de pietoni, la tanti Chira, să mai dezbată politică, autoritățile ce ne vajnic conduc, s-au gândit să pună pasarele în satele sus menționate.

Și au pus pasarele. După care au șters trecerile de pietoni și au montat garduri de-alungul satelor.
Singura problemă e că s-a executat ca la Caracal, pentru că pasarelele nu au trepte, deci sunt inutilizabile. Prin urmare, toată lumea a trecut pe unde a putut, coada de mașini până la ploiești, tot tacâmul. Gabriel Oprea a ridicat din umeri și a explicat că e normal, treptele se pun în noaptea asta.

Bine, a mai explicat și că e o soluție provizorie, soluția finală va fi autostrada, cu tunelurile ce o incumbă.
Vă spun, nu am mai râs atât de bine de mult. De când s-a spovedit Ponta.
Ah da, în aceeași zi.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

48 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    E vorba de autostrada pentru pietoni, nu?

  2. #3

    Să vezi acu’ accidente prin zona aia. Că deh, nu dau gardurilor alea mai mult de 3-4 luni.
    Mă întreb numai care baștan a fost atât de ofticat pe trecerile de pietoni din localitățile în care oricum ai limita de viteză 70km/h încât să le șteargă de pe urma pământului cu-atâta ură…

    • #4

      Barem sunt bune, din fier de calitate ? Sa poata face si ai nostri un ban cinstit ?

  3. #5

    Ca sa nu mai spun ca marele primar din Busteni a zis ca lasa pasarelele fix un an si daca nu face statul nu stiu ce , el le da jos ca arata urat si strica imaginea localitatii. Cate ore din viata mi-am pierdut eu stand in coloana ca vita din cauza trecerilor alora de pietoni, atatea kile de carne sa-i bag in frigider primarului din Busteni

    • #6

      man are dreptate sunt urate intr-o statiune “turistica”, evident trebuiau pasaje subterane dar alea se fac cu munca and shiet, pasarelele le-a facut gigel dupa program, sau in timpul, ca orcum nu-l verifica nimeni si rromanii sunt sudori de la burebista’ncoace…

    • #7

      Sunt atatea cacaturi urate si puse de-ampulea si fara rost in tarisoara asta, incat zic eu ca niste pasarele nenorocite care sa ne curme chinul nu erau chiar un capat de tara mai ales avand in vedere utilitatea lor.

    • #8

      de parca busteni ar fi o minunatie arhitecturala.

    • #9

      @Bluehand: ce-i aia “shiet”?

  4. #11

    Daaa, ma uitam la stirile romanesti ieri si ma intrebam daca nu ma uit la film cu prosti: ministrul de interne cu naiba stie mai cine erau acolo, toti cu tigarile lipite de gura sau de mana…le mai lipsea creionul la ureche se intrebau de ce s-au montat pilonii la distante care nu cuprind spatiile de intrare in pasarele. Pasamite le montasera gresit. Ala o pasarela. Ca sa nu mai spunem de inginerii care erau tare amarati ca nu stiu cum *utu-i casa ma-si nu au intrat pe strada doua macarale asa ca nu stiau daca o macara va tine greutatea unei pasarele. Ma gandesc ca or fi fortat strada cu doua. Ca-n bancu cu badea Ion: deschidem paranteze ca este necesar- “Badea Ion voia sa faca dragoste cu Maria in noaptea nuntii si Maria se uita la stromeleag si zice: Mai Ioane da’ nu-i prea mare, crezi ca-nchepe? Ion raspunde: Marie, musai sa-nchepe ca alta n-avem!” asa si-acu’: musai sa-nchepe cu una sau doua buldozere, doua macarale, ca altele n-avem si trebuie sa multumim priectantilor si inginerilor si sa-i bagam in mama lor cu cine i-a invatat carte.
    La cealalta pasarela a a fost liniste si muncitorii au fumat si s-au batut de muste toata noaptea pentru ca nu a venit pasarela….cool! Nici Apocalipsa nu mai vine ca se considera depasita! Acu’ am auzit de 4 pasarele. Fiecare va avea cate o legenda.

    • #12

      Mihaela, 4 păsărele am citit eu la sfârşit. Fiecare va avea câte o legendă cu păsărica lui!:))))))))))păcătoasă mi-e mintea:))))))))))

    • #13

      Ai ramas setat pe banc….da nu-i rau ce gandesti!

  5. #14

    Arhi, imi pare rau ca sunt off-topic pe aici. Am cautat pe net insa nu am gasit mare lucru despre vreo clinica. Stiu ca intr-un timp purtai lentile de contact, mai porti ? Cum te-ai impacat cu ele si unde ai fost pentru a vedea ce lentile ti se potrivesc ? Eu ma gandeam sa ma duc pentru un astfel de control la optiblu… Multumesc anticipat !

    • eu am fost la un magazin de ochelari din cora cred, mi-a dat sa probez, sa vad cum ma simt si aia a fost. sunt bine, nu as putea trai fara ele:)

    • #17

      Mersi, mi s-a răspuns și la întrebarea “care-o fi fost baștanu’ deranjat de trecerile de pietoni de pe DN1”. Gabriel Oprea. Ce duda lui, lasă-i pe proștii care vin în concediu cu trenu’ să se chinuie cu bagaje peste pasarelă, lasă-i pe ăia cu cărucioare cu copii sau cu handicap să meargă până la prima trecere de pietoni câteva sute de metri numai ca să nu mai fie nevoit gipanu’ lui să oprească.
      Băi ce șut în cur le-aș da ăstora de să le sară coaiele pe gură…

    • #18

      Meekule, check this out:
      “Intrebat cum vor traversa strada persoanele in scaun cu rotile sau parintii cu copii in carucior, in conditiile in care pasarelele nu au rampe, ci doar trepte, seful CJ Prahova a explicat ca in fiecare dintre cele trei localitati vor fi amenajate puncte de traversare a DN 1, in care se vor afla politisti locali care vor asigura traversarea drumului in conditii de siguranta de catre persoanele care nu pot folosi pasarelele”

      Adica ce puteau face si acum, fara sa dea 80k pe păsărele.

  6. #19

    Citesc blogul tau de luni bune Arhi dar nici acum nu am inteles de ce scrii “rromania” si nu “romania”. Ceva lamuriri pentru cititorul curios din mine?

    Dupa un mic search pe google, sa nu-mi spui ca de la stirileprotv.ro/exclusiv/exclusiv-online/m-voicu-peste-20-de-ani-romania-se-va-scrie-cu-doi-r-de-la-rromi.html

  7. #21

    binenteles si vacile si caprele si restul animalelor vor urca tot pe treptele alea, sau vor face si lifturi?

  8. #23

    ai naibii locuitori ai statiunilor ce sunt ei, ca nu vor sa se faca autostrada prin mijlocul localitatilor sa treaca toti gibonii in weekend catre munte…

    Da sa-si mute dom’le casele 50 de metri mai la stanga, ce, eu stau in bucuresti si platesc accizele pe benzina ca sa stau la coada? ‘tu-le muma in cur

    • cat timp aia traiesc exclusiv din banii gibonilor, altfel ar crapa de foame, datorita industriei care e pe val in zona, poate ar trebui mai mult respect

  9. #25

    in romania trotuarele sunt facute doar pt oameni normali. ailalti pot cobora sau urca doar cu ajutor.
    in magazine, idem.
    OFF: cine e comentatorul al mai tare? am dormit cateva zile, m-am uitat in urma si nika. doar ca freigedank se autoproclama.
    daca traiesti in romania ai tot timpul din lume sa privesti tampeniile celorlalti.
    pardon, tot timpul.

  10. #26

    Romania e tara jegosilor pe 4 roti care au de sute de ori mai multe drepturi decat soferii.Nu s epoate ca intr-o tara europeana sa nu fie treceri de pietoni.Toti suntem egali in fata legii si toata lumea se grabeste.Daca nu-ti convine sa opresti la zebra atunci nu iti lua masina.

    • #27

      vorbesti exact cum ti-e numele. Poate au mai multe drepturi decat pietonii vrei sa zici ca din ce mananci tu, se intelege ca soferii au mai multe drepturi decat soferii. Inteleg sa dau prioritate pietonilor, cum e si firesc , dar nu inteleg ca din cauza unei treceri de pietoni extrem de folosita, sa stu in coloana ore intregi. Acolo e flux CONTINUU de pietoni, nu e ca in alte parti unde trec 10-15 pietoni si api mai treci si tu ca sofer. Nu. Acolo stai taica de ti se apleaca. Poate acum pricepi si tu ceva ca de dat cu flegme in stanga si in dreapta in soferi suntem buni cu totii.

  11. #28

    Romania este tara solutiilor provizorii care dureaza minim 5 ani.
    In ceea ce priveste montarea pasarelelor pentru fluidizarea traficului pe Valea Prahovei, mi se pare asemanatoare cu cea a vopsirii unui gard facut praf, in ideea sa arate frumos pana se face unul nou.

  12. #29

    De fapt, nici nu e nevoie de scari. Pietonii loviti sunt aruncati direct pe pasarela.

  13. #30

    Ca s-au pus niste pasarele, e ok.
    Ca inca nu s-au terminat de montat, se intampla.
    Teribil mi se pare faptul ca la o asemenea actiune au participat (in miez de noapte !) ministrul de interne si viceprim-ministrul guvernului Romaniei, adica omul care in acel moment , datorita lipsei premierului, conducea tara.
    Daca s-a ajuns ca la montarea unor nenorocite de pasarele cvasi inutile, sa participe noaptea !, oficialul care conduce Romania, chiar ca suntem o tara vesela.

    • #31

      implicare la nivel inalt :)) iar la urmatoarele alegeri, la rubrica ” ce am realizat” se va atasa poza celor doi.

  14. Un loc bun de sarit in cap

  15. #33

    Chestia asta cu pasarelele mi se pare o gogomanie. Cum spune si Meekuu mai sus, cum ramane cu cei invalizi sau care au greutati si vor sa traverseze soseaua? De ce trebuie fluidizat traficul pe DN1? Ca sa mearga gibonii mai repede? Si asta in anumite momente cand se trezesc toti sa mearga la munte? Pai in ritmul asta, maine poimaine vor dori autostrada pana la Babele, ca si la telecabina se sta cam 2-3 ore la coada.

    • #34

      Deci cine vrea sa faca mai putin de 1 ora jumate intre Sinaia si Busteni e gibon? OK.
      Nu, nu mergeam la munte, ci dincolo de Sighisoara.

    • #35

      @Scipio: exista DN1A, sau acelasi drum Sinaia – Busteni dar in afara programului de “foc”. Toata lumea stie cand va fi aglomeratie, televizunile sunt deja acolo si asteapta momentul prielnic, iar cei din trafic inca se plang de situatie. Nu te supara, dar romanul stie doar sa se planga si sa astepte ca altcineva sa le rezolva problema. Drept dovada, acum 2 ani, drumul spre mare, toti urlau ca nu se mai face naibii autostrada aia sa ajunga mai repede pe plaja. Uite ca au facut-o, dar tot sunt ambuteiaje (sunt cazuri si cazuri). Acum au pretentia (unii dintre soferi) sa foloseasca si banda de urgente. Nu mi se pare normal sa construiesti pasarele pentru pietoni doar ca soferii sa mearga mai repede in anumite zile din saptamana, in sezon. Asta e, ne descurcam. Ne luam marja de timp 2 ore pentru drum si ajungem la destinatie la timp.

    • #36

      Again, cine vrea sa faca mai putin de 1 ora jumate intre Sinaia si Busteni este gibon. Asta e argumentul tau. E ok. Doar vroiam sa stiu daca ti-am inteles pozitia.

    • #37

      @scipio: Tu ai inventat argumentul meu, eu n-am generalizat si nici n-am oferit intervale de timp. “Giboni” i-am denumit pe cei care se duc cu buna stiinta in mijlocul ambuteiajelor si au pretentia ca totul sa se miste mai repede.

  16. #38

    Nu am inteles pana acum de ce nu au facut sensuri giratorii si pt pietoni 🙂

    • #39

      Macar la fiecare 50 de metri sa existe centre de inchiriat aripi de zburat peste sosea sau niste zeppeline sau baloane cu aer cald care sa ajute transportul persoanelor cu carucioare sau in carucioare pentru a le traversa in zbor soseaua.

  17. #41

    Sa se faca sens unic, dom’le!!!

    • #42

      De acord. Dimineata la dus, seara la-ntors. La pranz-pentru pietoni.

    • #43

      Eu ziceam ca pentru pietoni sa-l faca…

  18. #44

    Vor monta si scarile atunci cand pasarelele sunt consolidate…dar astia de la tv sunt de-a dreptul idioti…

  19. #45

    Pasarelele si podurile ne omoara. Tot soferii sunt de vina! Si pietonii ca merg pe ele! Nu-s de vina constructorii sau specialistii….no comment! Iara Ardealu-i fruncea!
    www.ziare.com/social/primaria/pod-surpat-in-centrul-clujului-autoritatile-dau-vina-pe-soferi-1251883

  20. #46

    Astia care au astfel de idei, cred ca-s membri Mensa.

  21. #47

    ete na … tanti Aglaia din Busteni are tot dreptul sa mearga la tanti Chira pe unde a mers in ultima suta de ani, daca s-au inmultit masinile, pentru masini trebuie sa se gaseasca solutii … mentalitate de taran parvenit care si-a luat masina … civilizatia sa mai astepte , in alte tari se fac rampe si la borduri, noi cocotam oamenii la loc in copaci …

  22. #48

    ma refeream la desteptii din guvern vad ca se intelege altceva din postarea anterioara 🙁