Deci am râs azi bine de tot, iar acum râdem şi cu Orange puţin. Sp ne uităm puţin la ştampila de pe document. Trimiţătoarea epistolei se numeşte Corina Covrig şi este Problem Solving Executive la Orange. Ce ar trebui să facă un Problem Solver? Să îl facă fericit pe client, rezolvându-i problemele.

Ce face Corina Covrig, Problem Solving Executive la Orange? Îi dă cu tifla clientului, spunându-i că nu există vreo prevedere în contract care să o oblige să îi facă o copie după el şi să i-o trimită. Aţi reţinut, da? Problem Solving Executive. Omul avea nevoie de o copie după contract, iar Orange, prin Corina Covrig, Problem Solving Executive, l-a rezolvat.

Serios, sunt stupefiat de cantitatea de nesimţire emanată. Probabil o deranjase de pe facebook, avea şi ciclu plus un corporatist cu puţa mică acasă.

Vedeţi, de aia sunt bune cartelele. Că nu te loveşti de retardaţi de gen.

De la preastimabilul Meeku

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

71 comentarii Adaugă comentariu

  1. “In speranta ca informatiile oferite va vor fi de folos … ” WTF?

  2. Nu au nici o obligatie dar nici bun simt!

  3. Pai ar trebui ca omu sa le faca notificare de inchidere a contractului si astia de la orange sa ii demonstreze ca are contract trebuie sa ii dea o copie 🙂

    • #5

      esti de profesie avocat?:)) pentru ca mi aminteste de o poveste ideea ta:
      un client s a dus la avocat reclamand ca are de recuperat o datorie pe care partea adversa refuza sa o execute.Problema e ca nu avea nicio hartie scrisa care sa ateste veridicitatea tranzactiei. Asa ca avocatul propune: trimite i o scrisoare in care ii spui: “vreau cele 60 milioane inapoi!”
      Client:Ok, dar eu am de recuperat doar 20 milioane:-?
      Avocat: exact, asta avem nevoie sa zica si el :))

  4. De fapt nu ati inteles problema. Donsoarei Corina Covrig ii era foarte greu sa caute in sistemul respectivul abonament si sa ii dea print si apoi sa il bage in plic, platit de Orange si sa dea send la abonat. Hai mah, Arhi, daca o deranja de la cafea, ce naiba. Si cu tine acuma…

  5. sa trimita inca o cerere in scris, prin care sa le spuna celor de la orange, ca in conformitate cu OGH69/1989 sunt obligati sa iti dea si un kg de rosii la muia trimisa!

    • #9

      +1. Ceva gen: muie va rog, cu rosii dar fara branza 🙂

  6. poate omul nu s-a exprimat corect. trebuia sa zica ca plateste ca sa-i trimita o copie la contract. poate o face pe bani doamna Corina Covrig.
    asta sa ne fie invatatura de minte ca la Orange nu sunt caini cu covrigi in coada doar muieri cu gaura in loc de creier….

  7. Mnoah, păţăşti!

    Pe când şi la Cartea Funciară asemenea prevederi?

  8. #13

    merita si google bombingul asta ceva arhi.in/corinacovrig

  9. #14

    Vezi ca e PROBLEM SOLVING EXECUTIVE…:)) Ce firma de doi lei!!! Si cand ma gandesc ca le platesc facturi lunare de cateva milioane….

  10. #15

    bai, stii cat a durat sa ma scoata de pe lista lor de spam/newsletter ? TREI saptamani!
    asta in conditiile in care aveau si mail si tichet deschis telefonic.

  11. #16

    Adica isi rezolva problemele ei si ale firmei!

  12. Covrigăreală dom’le, ce să mai… :))

  13. Ce putza lui Trompi are Meeku pe blog, ca nu-mi da voie sa intru, cica IP-ul meu de la job face spam…

    • Am un plugin care blochează IP-urile din listele de la Project Honeypot și de la spamhaus. Am dezactivat unul din ele, incearcă acum sau spune-mi IP-ul dacă poți.

  14. Daca n-ati inteles…
    Omul ala sa se considere norocos ca lui, un mucos, un neica nimeni, i-a raspuns un ditamai EXECUTIVE!!!

  15. #21

    Oh, e buna si asta! Si eu m-am confruntat recent cu o situatie in care am fost transferata pe la vreo 5 operatori si pusa in draci pe tonuri de asteptare, in total vreo 20 de minute, m-am plictisit si am inchis. Nimeni nu a stiut sa-mi spuna daca pot reincarca de pe contul orange de internet al unei cartele prepay un abonament reincarcabil.

  16. Moldoveanca proasta si puturoasa (nu vreau sa se creada ca toti moldovenii sunt la fel). Daca ei nu au nici o obligatie sa iti furnizeze acel act, atunci nici tu nu ar trebui sa ai obligatia sa le folosesti serviciile in continuare si sa le platesti un serviciu pe care nu il folosesti.

    Bleah orange, si eu am tras sa dau disable la 2 abonamente la ei mai bine de un an.

  17. Adică e un fel de CBO la orange! 😀 (happyfish style)

  18. #24

    Nimic nu intrece aroganta corporatistului roman ce se crede dumnezeu.

  19. pai o cheama Covrig ma..deci are o gaura mare in cap=)))

  20. #27

    Documentele nu se tin “in sistem” la Orange, ci se arhiveaza fizic (exceptand cele ale persoanelor juridice, unde se pastreaza scanate anexele care sunt trimise la implementari). Sanse destul de mari (depinde de partenerul unde e incheiat contractul) sa nu se fi trimis niciodata catre arhiva deci sa NU existe nicio dovada a acestui contract. Asta pt ca deobicei cei de la reclamatii trimit o copie a contractele scanate la cererea clientului. Daca PSE-ul nu a trimis copia, ii bai. Nu cred ca au nici ei.

  21. nu inteleg…au platit curierul sa aduca hartia asta (semnata in original nu cu un jpeg colorat in forma de stampila si semnatura) dar nu au putut trimite copia contractului ? wtf?!

  22. #29

    Banuiesc ca e vorba de fata de aici nu ?
    www.facebook.com/profile.php?id=100001215942721

  23. #30

    M-ai convins sa ma mut la marmacie. Plec de la Orange. Dar incotro ?

    • #31

      cartela cosmote, cel mai bun semnal, cel mai bun internet, cel mai ieftin

  24. #32

    1. Ce spune contractul ?
    2. De ce nu vedem si cererea trimisa catre Orange?
    2.1 A cerut cumva sa-i fie trimisa expres gratis ?
    3. Ce mod de abordare a avut cand cerut copia ?
    4. Este posibil ca tipa sa fie incepatoare. Executive este functie de … executie 🙂 hihi peste ea exista un manager si peste manager exista un director 🙂

    Orange nu este obligat, dar nici sa refuze nu poate. Totul depinde de modul de abordare si cum ceri !

    Va place sa aruncati cu rahat in Orange, dar haideti sa vedem si cererea persoanei respective.

    • #33

      e irelevant, tu acum deturnezi discutia spre mizerii tipic rromanesti. el putea, ca client, sa ii zica fa in mortii ma-tii, da-mi contractul. ea, ca angajat, trebuia sa onoreze cererea si dupa aceea sa il dea in judecata pentru ultraj. va place foarte mult sa va imbaiati in jegul asta rromanesc.
      dar ca raspuns, cererea a fost facuta intr-un magazin Orange, in mod frumos, sub indrumarea angajatilor din magazin, care l-au asigurat de rezolvarea rapida.

    • #34

      Who the fuck is Orange ? Si, din cate stiu eu, rahatul este dulce.

    • Persoana respectivă s-a dus într-un Orange Shop și-a cerut o copie a contractului. Acu’ nu știu ce infrastructură o avea Orange dar nu cred c-ar fi fost foarte complicat să printeze de pe undeva copia aia și să i-o dea pe loc.
      În schimb a fost trimis acasa și i s-a spus că va primi prin poștă ce-a cerut (i s-a spus că nu va fi o problemă).
      A primit “muia” de mai sus.

  25. #36

    arhi, stiu ca nici tie nu-ti plac mitocanii la volan. Simbata, in drum spre mare, cind milioane de oameni voiau sa ajunga pe litoralul romanesc sau bulgaresc, jmecherii mai destepti decit prostii care stateau in coloana depaseau pe banda de urgenta. m-am enervat si m-am asezat jumi-juma, nemailasindu-i sa treaca. ce a fost frumos si mi-a dat speranta ca s-a trezit simtul civic in romani: trei masini m-au incadrat fata-spate, nelasindu-i pe mitocani sa mai treaca. am poze cu citeva dintre masinile jmekere, cea mai tare a fost blonda de la academia de frumusete, care m-a facut albie de porci si mi-a zis ca am tupeu!!!!! masinile care au “cooperat” la mentinerea ordinii sunt B 57 VUR, B 38 LGV si AG 01 WAF. Le multumesc!
    P.S. Cum pot sa-ti trimit pozele cu “infractori”?

    • #37

      admin @ arhiblog . com

    • #38

      acum, pe bune, de ce sa le dai nr de inmatriculare pe net?; acum oi fi eu paranoic, dar daca se trezesc intr o dimineata cu masina zgariata? stiu, putin probabil, dar..gandim si noi un pic?

    • #39

      s-o bagam pe aia cu `merita`?

    • #40

      @ arhi:
      1)” trei masini m-au incadrat fata-spate, nelasindu-i pe mitocani sa mai treaca. ”
      2) “masinile care au “cooperat” la mentinerea ordinii sunt B 57 VUR, B 38 LGV si AG 01 WAF. Le multumesc! ”

      din 1)+2) mie mi a dat ca numerele respective apartin celor care l au incadrat, care l au ajutat. daca am inteles gresit, chiar imi pare rau.
      bineinteles ca niciun cititor(nu cred) ca a tinut minte numerele de inmatriculare..dar..nah. e ca si cum ai da numele cuiva pe net…cu prenume adresa, cnp(mai mult sau mai putin)….poate posesorul masinii din Bucuresti/ Arges i o fi zis lu nevasta sa ca se duce in delegatie in timisoara; si iata ca dfapt el era cu amanta la mare…si exemplele pot continua.

    • #41

      stefan, esti intr-un spatiu public, iti asumi consecintele…

    • #42

      Nu ajungem la un consens; bineinteles ca ai dreptate, in legatura cu riscul asumat…dar cand faci un lucru bun(nu l lasi doar pe unu “sa lupte” pentru tine si intervii ), si persoana pe care ai ajutat o(adica cel ce a postat comentariul de mai sus) iti da nr de inamtriculare pe net..(da, stiu, am dus discutia in derizoriu, sunt probleme mai mari in alte cazuri -ex, cand dai nume si CNP oricui,gen vrei sa inchiriezi o hidrobicicleta); mnah, poate sunt eu prea paranoic..

    • #43

      bine, clar ca nu e recomandat sa dai numarul cuiva ce ti-a facut bine. dar e recomandat sa il dai pe al jenantilor ce cred ca mami le-a luat strada.

    • #44

      dap. perfect de acord

  26. #45

    tu le-ai da o copie daca ti-ar cere?

  27. Raman dator Arhi, de astazi titulatura mea oficial va fi CEPS (Chief Executive Problem Solver )

  28. minte de covrig…ce sa faci.Nu ai cu cine

  29. #48

    Fara a lua apararea lady-ei Covrig sau a Orange-ului, voi tocmai taiati capul solului care v-a adus vestea proasta.

    1. De cand acordati atata credibilitate functiilor “zornaitoare”? Asta poate fi o trepadusa, care insa are o functie pompoasa, pentru a da bine la public. A se revedea conceptul “ajutor de baiat de mingi la tenis de masa”.

    2) Poate ca, intr-adevar, e legata de maini si de picioare in ceea ce priveste contractul ala. De ce, de ne-ce, e corect /nu-i corect…. nu asta discutam acum. DIscutam despre faptul ca, daca i s-a zis “de sus” sa NU trimita copia, n-o va trimite.
    Eu lucrez la o firma de distributie a carei clienti suna, din cand in cand, sa afle niste informatii. Clientii = companiile care distribuie prin intermediul nostru. Oamenii intreaba lucruri de mega bun-simt, evident referitoare la chestiunile de bucatarie interna. Nimic iesit din comun, nimic nerezonabil. Ghiciti ce: NU AM VOIE sa le spun nimic. Ii expediez la seful, care nu stiu exact ce le spune, dar cert e ca eu, simplu angajat, nu am permisiunea sa spun nimic. Cu atat mai putin sa trimit vreo hartie.

    Deci, puteti sa taiati capul solului, pentru ca va e la indemana. Dar nu sunteti fair.

    • #49

      ingrid, femeia e problem solver. aia e functia ei. nu secretara, nu nimic. remarca tonul scrisoricii. e nesimtita. orice alta formulare era buna. ea in schimb ii da muie. iar, din punct de vedere legal, din cate stiu eu, ei sunt obligati sa iti dea copii dupa chitante, facturi daca ai nevoie. momentan vorbesc doar, dar o sa caut exact unde e mentionata chestia, in ce HG

  30. #50

    Arhi

    Asta e un raspuns standard adresat unei persoane care nu este titular de contract. Intamplator is in tema, ca utilizator pe un abonament Orange care nu i facut pe numele meu.
    Ca titular, Orange sau orice alt provider din tara asta, imi poate elibera copie dupa contract, daca demonstrez cu buletinul in mana ca sunt titularul in fapt si nu utilizator/tert.
    Formularea e de a`n pixu`, iar intelesu` e “Orange nu se obliga prin nici un contract sa dea copii la oricine”. Tu ca si titular insa, ai tot dreptu` sa ceri copie daca ai ratacit o pe a ta.
    Si da, exista “PS” in Orange:) Is aia care sar pe tine in orice magazin Orange mai rasarit. Azi seteaza telefoane in sala, maine s in spate la mail uri, poimaine te freaca la creier la telefon…etc. “Problem solvers” :))

  31. Sa faca o copie dupa contract dura mai putin decat sa scrie foaia aia…dar na, fiecare face cum ii trece prin cap…

  32. Am observat si eu acest titlu intr-un mail de la Orange.
    M-am azumat teribil la acea vreme cu colegii de birou.

  33. #55

    Fratilor!!!! Orice firma de telefonie mobila, cu care inchei un contract de colaborare, iti pune la dispozitie un exemplar al acestuia. Asa ca, este si datoria clientului sa nu piarda contractul (pana la urma este un act oficial, ca si cel de casatorie, nastere, CI, etc.). Eu nu zic ca a procedat ok trimitand acest raspuns, insa daca astea sunt regulile…cam asa trebuie sa dansezi!!

    Nu stiu ce vina are biata fata ptr ca se numeste Covrig (am vazut multe atacuri legate de acest aspect), insa nu cred ca cineva este indreptatit sa o faca asa cum ii vine la gura, atat timp cat ea respecta, presupun, niste proceduri ale firmei si, mai ales, nu are nicio vina ca pe tatal/sotul ei il cheama Covrig… 🙁

    Este trist ca intr-o tara care se presupune a fi civilizata, mai exista astfel de mojicii.

    Imi cer scuze daca s-a simtit cineva ofensat, insa nu cred ca aveti dreptul sa calcati in picioare prestanta si onoarea unui om, care mai presus de toate este FEMEIE!!!

    Toate cele bune!

    • #56

      hai ma, serios? si daca pierd actul de nastere, primaria imi da muie? serios? REGULILE sunt ca o firma e obligata sa furnizeze copii ale actelor, cand le sunt cerute. alea sunt regulile.

  34. mie cei de la Cosmote mi-au scris in contract 500 de minute in loc de 50 de minute nationale. Sun la relatii cu clienti, imi spun ca n-am vazut bine si insita asa ca imi bat pula un pic de nesmtirea alauia (dar nu ii fac reclamatie) si ii zic ca scrie negru pe alb, 500 de minute.
    ma rog, ma crede, si imi zice ca e o eroare din calculator,
    iar eu ii zic ca eroarea se intampla sa apara pe un contract semnat de un reprezentant cosmote, asa ca ma trimite la o reprezentanta cu contractul.
    astept sa ma duc la un cosmote si pt nesimtirea lor sa-i cam dau in judecata. tata pt o greseala a platit 2 ani la vodafone 4 abonamente.
    500 de minute nationala la un abonament de 13E sunt ok, nu?!

    • #58

      mi se pare frumos:) ai fi fraier sa ii scapi din mana, contractul e contract

  35. Salut,

    Nu va mai luati de saraca fata! Stiu ca numele ei apare acolo si e haios sa te cheme Covrig si asa mai departe. Nu aceasta Corina a luat ea decizia de capul ei sa nu trimita contractul ca asa vrea ea; pur si simplu, daca ar trimite aceasta cerere la arhiva cei de acolo i-ar sari in cap ca nu o sa se puna ei sa caute si i-ar trimite sefei/sefului de la problem solving un mail in care ar face-o de doi bani. In loc de google bomb va recomand sa faceti un “Contract Bomb” catre Orange – vedeti cati dintre voi veti primi acelasi raspuns la solicitari similare; cand in perioada sarbatorilor se activau cam 100.000 de numere pe zi, ultima grija a Orange cred ca era arhivarea. Din cate stiu, fiecare contract e arhivat in forma digitala – pot sa vada ce optiuni ai ales la activare, dar nici vorba de copie semnata – puteti ataca orice contract in orice moment. Asta ar fi o bomba 🙂

  36. #60

    Am avut si eu cu astia o chesitie, dar nu la fel de absurda:
    Scrisorica lor nr 1 a fost deva de genul “bla, bla , nu va putem returna cotravaolarea abonamentului pentru perioada in care SIM-ul a fost defect. bla, bla..” Semnat de un “problem solving”.
    Le-am facut o a doua reclamatie in care le-am cerut sa mai citeasca o data prima reclamatie si sa-mi dea banii pe abonament pentru perioada in care ei mi-au confirmat ca noul SIM a fost activat iar eu inca nu puteam trasmite SMS-uri din cauza lenei si indoletei unuia dintre indivizii de acolo..

    Faptul ca ei sunt cei mai umani si ca ceilalti (vodafone /cosmote) sunt si mai nesimtiti nu ajuta…
    Din contra: Alegi Orange pentru ca sunt normali la cap. Sau nu!

  37. Problem Solving Covrigărie.
    Cred ca-i trebuie un sex in grup femeii aleia.

  38. #62

    Probabil unui cap patrat (platit insa foarte bine) i-a fost lene sa stea sa caute in arhive copii dupa contracte, asa ca a considerat mai bine sa faca obrazul gros si sa arunce raspunsuri miserupiste catre cei de la care vin banii. Ce sa spun, regreta ca au o prestatie plina de nesimtire. Ete sa mai regrete si acum, cand le-ai facut ‘reclama’ asta gratuita si meritata din plin.
    In rest nu spune vorba mare cu cartelele, sunt erori la greu la prepay orange, asa ca atentie ce furnizor de servicii va alegeti.
    Arhi, chiar, poate pu si ceva statistici, cam de cate ori a fost accesata pagina asta, cati unici, etc. Sunt sigur ca are deja o audienta absolut glorioasa.

  39. #63

    la cum rad astia de la orange in mecla ta atunci cand faci o solicitare, ar merita batuti si tinuti legati de calorifer macar o saptamana doar cu apa. cei de la orange se ascund dupa birocratie, nu ii intereseaza clientul, am patit-o si eu, si altii din jurul meu, cartela e cel mai sigur lucru, ma rog deocamdata.
    Noi suntem orange: WE DONT GIVE A FUCK!

  40. #64

    Salutare. pot spune ca si clientul este cam idiot..frate eu am contractele semnate cu orice companie, garantiile de la orice intr-un dosar acasa. Daca acest client pierdea garantia la un iPhone 4 si nu o gasea..firma era obligata sa-i dea alta ?:)) Sa fim serios. Esti un pic cam incompetent. Semnezi un contract si de idiot ce esti il pierzi :)). Dc nu ti-ai pierdut si contractul de la casa ?:)). Iti zic eu dc, pentru ca de ala arati interes…Fii si tu mai prudent..
    Si acum astept reply de la toti cei care au de zis multe pe suflet. 🙂

  41. #65

    bine, ma, marceluse.
    da’ daca intra cineva la tine acasa prin efractiune, face pipi pe nasul tau si iti ciordeste pretiosul dosar cu garantia de la iphone?
    firma e obligata sa-ti dea alta garantie?
    criteriul in functie de care se schimba atitudinea firmei care este?
    neglijenta, faptul ca nu te-ai impotrivit suficient de energic, ca nu ti-ai loat o yala mai rezistenta, ca n-ai alarma?
    eu consider ca nu te duce capul foarte tare.

    • #66

      Geany, sa fim serios ce kkt de hot fura garantie de la iPhone :)) ?! Ai ceva planuri de viitor si nu stiam ?

  42. #67

    Astia de la orange sunt niste nesimtiti, pot spune ca sunt chiar cei mai mari nesimtiti. Am avut 3 abonamente la ei, toate fiind pe numele tatului meu. Cand am fost sa le reziliez(deoarece tatal meu a decedat si voiam sa le inchid si sa deschid altele pe numele meu) domnisoarele care lucreze la Orange Shop( in Buizau) au fost niste “dragute”. Mi-au dat la mana o foaie ca totul este aranjat, doar trebui sa vina raspunsul de la sediul central. intre timp, m-am razgandit si am facut abonament la Cosmote, mi s-a parut mai convenabil. Dar dupa aprox. 4 luni, domnii de la Orange imi trimit o somatie ca ma trimit in judecata(nu pe mine personal, pe tata, deoarece toate abonamentele erau pe numele lui) ca am 3 luni restante. Mi s-a parut foarte ciudat, m-am dus la Orange Shop si ghici ce mi-a spus domnisoara de acolo… sincer imi pare rau, dar cererea nu a fost aprobata( am ramas fara cuvinte, avand in vedere ca 2 dintre numere erau de pe vreme cand firma se numea Dialog). Si acum astept sa vina sa il dea pe tata in judecata, si sincer abia astept sa vina sa le zic sa se duca dupa el sa se certe si sa ma lase pe mine in pace ca de la mine personal nu o sa vada 1 ban pentru ca sunt cei mai mari nesimtiti.

  43. ING sunt baza la taraneli de astea. n`au egal.

  44. #69

    >Sergiu – criza asta a accentuat toate romanismele mizerabile care tocmai ce trageau sa dispara, cel putin in parte. Din ce citesc pe internet, companiile telecom duc un razboi surd cu abonatii, cautand sa le-o traga din toate pozitiile, doar -doar or mai ramane abonati. E clar ca ‘domnisoara’ a tas o teapa cat toate zilele, in primul rand mintindu-te ca pentru reziliere trebuie cerere. Gresit, trebuie notificare. Nu se depune in şop ci se trimite scrisoare recomandata cu confirmare de primire, la sediul central (ala de la Europa Haus) sau prin fax la acelasi sediu central – dar vezi ca posta romana are idiotul obicei sa piarda confirmarile de primire. Prin scrisoare recomandata si fax ai si dovada imediata ca au primit notificarea, neputand sa pretinda ca nu s-ar fi primit, cum se mai practica pe alocuri. In al doilea rand au fost dublu nesimtiti ca nu ti-au spus in timp util, avand datele tale de identificare, de faptul ca cererea nu s-ar fi ‘aprobat’.
    Daca vrei sa ii faci un bine, ii notifici printr-una din metodele de mai sus pe stimabilii orange ca titularul abonamentului a decedat iar tu ai adus la cunostinta persoanei X din şop Buzau situatia. Garantat si-o ia pe coaja.

  45. #70

    ai foarte mare dreptate. tine-o tot asa!

  46. Stie sa stea covrig Corina in pat oare?