Am fost cu ascuțitoarea la service, la Auto Leader. Având în vedere că nu am mai avut niciodată mașină pe motorină sau renault, habar nu am dacă e mult sau puțin ce am plătit. Prin urmare, v-aș ruga să vă dați cu părerea.

factura-masina

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

97 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Nu stiu exact piata pieselor, dar la nivel de manopera zic ca pretul este unul bun.

    • @Alex ce nu pricepi? conu’ Arhi bate șaua … citat “Având în vedere că nu am mai avut niciodată mașină pe motorină sau renault”, din lista aia doar uleiul și filtru de combustibil are treabă cu motorina

    • #3

      @geo – scuza-ma ca-ti stric petrecerea, dar: motoarele pe motorina au o masa mai mare, fapt care influenteaza caracteristicile pieselor din sist. de frinare, suspensiei si articulatiilor. Cuplul, care de asemenea e mai mare, influenteaza si el piesele transmisiei. Aproape toate piesele de acolo au legatura cu motorina. Minusarilor: Dans!

  2. #4

    prețurile sint foarte rezonabile

  3. #5

    daca ai sti ce lipsa de drumuri este in pantelimon…

  4. #6

    Este foarte bine.

  5. #7

    Cu banii astia-ti iei o Dacie …

    • dupa care platesti aceeasi factura s-o faci sa mearga… tractata

  6. Preturile sint decente, ba chiar bune pentru bielete.
    La placutele de frina eu zic ca sint cam mici si presupun ca nu sint cele mai calitative placute. Aici eu recomand sincer sa mergi pe niste marci mai cunoscute si mai ok. Nu lua chiar cele mai ieftine.

    Per total e bine. Poti sa stai linistit. Mai ieftin nu iesi decit la garajul lui Gigel poate. Ceea ce nu e cazul.

    • #10

      Placutele sunt ok ca marca.TRW, adica asta au facturat ei acum nu stiu ce au montat. 🙂

    • de 3000 de km umblu si eu cu placute trw pe un ford si pana acum sunt multumit. din cate am inteles ar fi cele mai bune din cele ieftine.

    • #12

      Ce-s alea “placute calitative”? Sunt placute folosite pentru analiza calitativa sau ai vrut sa spui ca placutele nu sunt DE CALITATE buna?

    • Ok, TRW sint ok.

      @Radu multumesc pentru lamurire. Si cam atit.

  7. Pentru ce i-ai făcut tu acolo, prețurile sunt ok. Am observat și la mine, înlocuit ulei+filtre timp normat – peste o oră (!). Da, dacă stai și te uiți la ea vreo 10 minute, mai fumezi o țigară, eventual iei prânzul, durează o oră.

    • Foarte probabil tu nu intelegi conceptul de “normat”.
      Pentru fiecare operatiune se aloca o unitate de timp. Sau norma.
      Si acea norma e valabila si daca ai porsche si daca ai renault. E aceeasi. Problema e ca la porsche s-ar putea sa dureze 30 de minute schimbatul unui filtru. La renault dureaza 5 minute. Prin urmare norma va fi de 30 de minute pentru aceasta operatiune.
      Si acest timp contine si eventualele lucruri neprevazute gen s-a stricat cheia cu care desfaceam filtrul si alta nu mai exista si trebuie sam erg sa cumpar o alta. Si daca se depaseste acest timp, nu conteaza in acest caz, pentru ca nu o sa te taxeze pentru 2 ore. Tot pentru unitatea prestabilita.

    • #16

      @jules
      Gresesti la faza cu norma e valabila pentru toate modelele. Fiecare marca are pentru fiecare model de autovehicul fabricat manual de reparatii cu normative care difera substantial de la model la model. Daca s-ar respecta procedura, receptionerul care face devizul trebuie sa ia timpii de normare pentru respectivul vehicul din manualul de reparatii aferent….Nu ai cum sa taxezi timpul de lucru cel mai mare pentru un anumit model…. Daca m-ar taxa pe mine inlocuit bec far la symbolul meu cu normativul de megane unde conform manualului de reparatii trebuie sa dai bara fata jos as muri de gat cu respectivul….

    • @bubu voiam doar sa definesc putin conceptul.
      Si nu, nu gresesc. La serviceurile de marca, da, normarea e in functie de model etc.
      La service-uri generice, norma e cam aceeasi si la megane si la toyota corola.
      Mergi in orice service si cere o lista de peturi. Service generic, nu de marca.
      Si daca acolo vezi normari pe baza de model, cu minuta mea ma duc luni la prima ora si-ti cumpar o naveta de bere belgiana. Arhi iti poate da emailul meu ala bun.

      ps: exceptii gen schimbat bec la megane nu se pun. Oricum nu o sa le vezi pe lista de preturi.

  8. #18

    daca veneai cu rotile spalate, janta demontata si indreptata, fara adezivi plumb si cu placutele de frana gata scoase … salvai vreo 100 lei, piese de schimb gaseai la mana a doua pe internet …

  9. #23

    Super pret, la ce revizie amanuntita e trecuta acolo.

  10. #24

    da “save” la nr. lor de telefon.

  11. #25

    Spalat roti?? Asta mi se pare nesimtire. Macardaca aveau bunul simt s-o “ascunda” in tariful pentru geometrie sau echilibrare. Pm..ai comandat tu spalare roti?
    Sau..la o factura de 1300 lei, “va oferim o spalare roti moca”..

    • #26

      pai daca consuma timp nu e logic sa il taxeze? poti lucra la roti cu jegul pe ele? doar zic, nu ma pricep, mai demult omul iti spunea rotund acum e obligat prin lege sa puna pe factura.

    • #27

      Ce nesimtire? Poate nu stiai, dar echilibrarea rotilor se face dupa ce acestea sunt spalate pentru ca “jegul” de pe ele sa nu afecteze echilibrarea. Si daca crezi ca nu prea conteaza, gandeste-te ca un plumb din ala are 5g si chiar conteaza.

      Deci 4 ron pentru spalat 4 roti nu mi se pare o avere..mai ales ca nu leechilibrezi in fiecare luna.

    • #28

      Daca rotile au jeg mult, mal, pamant, gheata, cacat pe ele, nu se pot echilibra corect. 50 de grame de mizerie aiurea e ca si cum ai avea 50 de grame de plumb, daca nu le spala sa le dea jos iti echilibreaza cu mizeria dupa care, dupa prima spalare a masinii, incepe sa iti clobane directia.

    • #29

      Stiu ca trebuie spalate..in fine, nu mai spun ce am scris deja.
      DAR..vezi ca cei 4 lei sunt pentru doua roti. Deci cam dublu fata de ceea ce spuneai tu ca e ok..

  12. #30

    e frumos ca scrie detaliat, le-ai platit manopera cu 40 lei pe ora statul iti ia 50, buna meseria asta de mecanic dar rusinoasa pentru femei

  13. #31

    pretul filtrului de motorina e enorm… ca pret de referinta pe oscaro.com este 13.62 E..
    GDB1687 ar fi trebuit sa fie maxim 25 E

    @manopera mi se pare normala.

  14. #32

    La filtru de aer ti-au pus cam 30 de lei in plus, la combustibil cam 50-60 de lei in plus si la placute in jur de 70 de lei.La restul nu stiu probabil au coduri interne.Iar la manopera este pretul care trebuie.

  15. #33

    De exemplu acest cod(filtru de combustibil) pe site la ei este 32.74 lei iar tie ti l-au facturat cu 100 de lei.
    www.pieseautoleader.ro/cautareCod?cod=p733%2F1x

    • #34

      o fi din categoria filtrelor la care apare pe site “contactati-ne pentru detalii”

    • #35

      filtrul de motorina e minim 80 de lei..oriunde ai cauta.

  16. Sunt ok preţurile per total – mici la geometrie, maricuţe la schimb placuţe şi ulei, filtre destul de ieftine…. una peste alta sunt ok. Cum sau comportat per total ca unitate de service? Rapizi? Corecţi?

  17. a luat-o de la un samsar.

  18. #39

    Apropo, pentru piese eu recomand www.unixauto.ro
    Suni, dai datele tehnice, apoi el iti spune ce modele au si la ce preturi – dai comanda sau mergi singur si iti ridici produsele.
    Si o chestie pe care nu am mai vazut-o prin Constanta, preluarea apelurilor telefonice are prioritate in fata clientilor veniti la sediu. Mie personal mi se pare un lucru bun.

    • #40

      Unix au preturi f. mari, comparativ cu alte magazine.
      Intr-adevar, angajatii sunt amabili si site-ul lor e f. user-friendly dar la capitolul preturi nu stau bine.

    • #41

      Serif, daca intrebai unde gasesti piese si la pret rezonabil, eu iti recomandam onauto.ro, am cateva comenzi cu ei, am bagat seria de sasiu in cont si apoi imi apareau doar piese pentru masina aia. O data am facut cumva totusi si am gresit, am comandat o curea care mergea la cele fara a/c, am fost sunat sa ma intrebe o tanti draguta daca sigur pe aia o vreau.

      Insa tu ai intrebat la ce service sa mergi, si sigur nu-ti convenea daca te trimiteam la mecanicul meu din SV.

    • #42

      Sunt distribuitori, iti dau cu pretul de lista, in timp ce un magazin au discount in jur de 40-66% depinde de grupa de produse.Iar la un magazin adaosul este in jur de 15-30 %, bineinteles sunt si nesimtiti care merg cu 100%, puteti verifica mai multe cand doriti sa cumparati ceva.
      In concluzie iei mai ieftin de la magazin decat direct de la distribuitor.

    • #43

      Fugi tare de aici cu Unixauto, distributie la preturi bataie de joc pentru persoane fizice, au cel putin 30% adaos la toate piesele. Mi-au printat card special pentru masina mea pe care l-am aruncat la cos inainte sa ies din magazin, am cumparat de la altii cu 1200 de lei ce cumparam de la Unixauto cu 1600.

    • #44

      Exact ce ziceam eu 🙂

  19. #45

    Te-au pacalit la filtrul de combustibil.
    La ei pe site e in jur de 32 lei, si tu ai platit 100 lei.

    www.pieseautoleader.ro/produs/hYB3dHiMaA==?cod=p733/1x

    Nu e prea frumos si degeaba e manopera buna ca pret, daca te ard la piese.

    • #46

      deloc, au 3 tipuri de filtre. eu l-am ales pe cel de 100

    • #47

      Care a fost criteriul?
      Intreb de curiozitate pentru ca lucrez in domeniu..
      Fiecare filtru are un cod, dat de producator, JC Premium, Mann, Valeo.
      Codul P733/1X e cod de MANN.

    • #48

      care e mai scump

    • #49

      As fi de acord, poate, daca nu as stii mai bine..
      Fiecare piesa are un cod de producator – care apare si pe factura ta, in dreptul fiecarui produs..
      Codul de MANN corespunzator filtrului cumparat (care apare si pe factura), costa la ei pe site 32-33 lei, si a fost vandut cu 100 lei.
      Intr-adevar, MANN este in general, printre cele mai bune si cele mai scumpe filtre 🙂 dar nicaieri nu e 100 lei codul acela.

    • #50

      iulia, nu incerc sa il apar, ca nu e tata. mi-a zis ca are 3 filtre, intre 30 si 100 si pe care il aleg. l-am ales pe cel de 100 si aia a fost. ca m-o fi pacalit…e alta mancare de peste

    • #51

      Codul facturat de ei este P733/1x adica Mann Filter, deci clar ei ti-au montat pe masina Mann.Deci filtrul care la ei pe site este 32 lei ti l-au vandut tie cu 100 de lei.Poti verica acest cod pe alte site-uri.
      In al doilea rand nu exista filtru de combustibil pentru masina ta la pretul de 100 de lei.Nici macar cel original.
      Tehnica lor de prezentare a preturilor este cunoscuta in acest domeniu, multi iti ofera preturi intre 30-100 lei ca sa nu para ca iti dau mai scump ca magazinul concurent iar daca tu alegi alegi la 50 60 100 de lei ei tot pe acela de 30 de lei o sa ti-l dea, de asta e bine intotdeauna ca la fiecare pret care ti-l ofera sa intrebi si producatorul.

    • #52

      andyn67, lucrezi la magazin sau service ?

    • #53

      Magazin.

  20. #54

    Preturi decente, nici prea-prea nici foarte-foarte.

    • #55

      Ceva este ciudat, totusi: rar am vazut sa se inlocuiasca ambele seturi de placute de frana in acelasi timp.

  21. #56

    Ai ajuns deci pana la urma la Autoleader.
    Eu nu ma pronunt din moment ce ti-i I-am recomandat.
    ps: am uitat atunci sa iti spun ca la un schimb de ulei mi-a uitat Dorel o lanterna aprinsa in scut de credeam ca decolez cand atingea cureaua de accesorii 🙂

    • #57

      Ha ha! Genial. Adica tu i-ai recomandat sa mearga si el, ca sa vada ce-o sa pateasca, sau cum?

      Serif, capota sus si vezi daca luceste ceva pe acolo…

  22. #58

    Dezlipire plumbi? Serios? Pai le-a luat mai mult timp sa scrie despre ei in deviz decat sa ii dezlipeasca. Zic si eu ca e bine sa scrie detaliat, dar nu chiar la nivelul asta 🙂

  23. #59

    Cunosc eu un baiat, Giani se numeste,De banii acestia iti dadea 2 moldovence si ceva de baut.Eu zic ca era o investitie mai buna.

  24. #60

    Nu-i cam gros uleiul ala 10W40 ? Pana mea, nu are 900.000km sa fie nevoie de 5w40. Inca o data se dovedeste incompetenta service-urilor …

    • #61

      Asta este uleiul recomandat de producator.

    • #62

      Si mie tot 10W40 mi-au bagat pana acum la toate service-urile unde am schimbat uleiul.

    • #63

      De acord, dar in manual este trecut la “alte uleiuri recomandate”. Motorasul ala mergea foarte bine si cu 5w40 si nu se mai chinuia sa-l rupa la rece. Pompa de ulei i-ar fi multumit 😉
      Oricum sper ca Arhi e baiat destept si schimba la 10k – maxim 15k KM.

    • #64

      uleiul recomandat pentru 1.9 dci este 5w40.. mai ales ca motorul este nou.. asta nu înseamna ca nu o sa mearga si cu 10w40.. probabil o sa îi consume putin ulei (din experienta spun)

    • #65

      e destul de slab uleiul ala

  25. manopera e ok, mai ales ca e cu tva 🙂
    la piese au un adaos de 25-60% fata de furnizor (mie mi se pare mult). de ex, filtrul de combustibil este 35-40 de lei la furnizor, placutele pe spate sunt 65 de lei si tot asa… iar preturile de care vorbesc sunt fara discountul oferit unui service care comanda piese des si e cu facturile platite la zi.
    Dar daca ~300 de lei crezi ca acopera timpul pierdut cu comandatul pieselor de catre tine, e ok per total 😀

  26. #67

    Foarte bine. La mine, la Fluence, am dat 1000 lei pe placute fata-spate, filtre, ulei si ce mai trebuie pt revizie si o igienizare la clima… Si nu la service, la un prieten, la garaj.

    • #68

      Depinde foarte mult de piesele folosite… Nu se compara mere cu pere.

    • #69

      Daca ti-a bagat calitate nu cred ca este mult pentru un Renault Fluence.

    • #70

      Lol, de parca Fluence ar fi echivalentul lui E Klasse, nu un amarat de Megane low cost pentru estul Europei. Daca e benzinar aspirat e acelasi motor banal lansat de Reno prin 1998.

    • #71

      Si cine a zis ca piesele pentru Mercedes sunt mai scumpe ca la Renault?Sunt atatea site-uri de piese auto pe internet, compara preturile celor doua masini.

  27. #72

    Pff ce ieftineala, gata îmi iau reno’

  28. Sambata am fost si eu cu fordu la doctor….schimbat filtre,ulei si curea alternator. 600 ron, dar nu mi-a spalat rotile.

  29. #74

    Musai trebuia ulei Elf? Stiu ca Renault numai din asta recomanda, dar ca fost propietar de Clio…tin minte cand mergeam sa schimb iesea asa o zeama subtire. Intreaba-l pe Nasu’ , cind schimba Motul-ul de la Padurar ( in general asta recomanda baietii) cum sta treaba acolo?

  30. #75

    rekt!

  31. #76

    “spalat roti” 55 lei 🙂
    fara tva
    un spalat complet cat costa? cat o masina noua?

    • #77

      Si eu am crezut la fel, dar nu. E vorba de costul pe ora de manopera. Daca verifici ultima coloana vei vedea ca de fapt costul efectiv a fost 4 lei.

    • #78

      Nu prea le ai asa cu cititul facturilor, nu?

    • #79

      55 lei fara tva este ora.Daca te uiti mai in dreapta pretul este de 4 lei cu tva.

  32. #80

    Deci din “bestie neagra” a devenit “ascutitoare”…. Maine-poimaine o vad “promovata” la gradul de “fier de calcat”…

  33. Haide bre c-ai ieșit ieftin. Chiar lejer și e frumos că-ți dau defalcat toate prețurile.

  34. #84

    tipa asta l-a intrebat pe Arhi:

    ” ce filtru vrei sa iti pun?.de 30 de sau 100… :

    Arhi: ” de toti banii” 🙂

    postimg.org/image/8rab3ecwt/

  35. +1 la ulițele pantelimoneze. Mi-e frica de revizia de la primăvara.

  36. azi am fost la un service de cartier. aveam nevoie de schimbat cureaua de accesorii si rola intinzatoare ca nu mai mergea bine. pe langa astea si schimbare filtru de benzina. mi-a bagat niste preturi fenomenale cu filtru de benzina la 50 de lei (gasisem bun pe la 20 pe net, 13 lei cel mai ieftin) apoi rola intinzatoare la 370 lei?? o rola simpla pe net e 40 de lei sau 180 de lei cu ansamblul cu arc autoreglabil, marca buna nu cel mai ieftin. in final manopera pt treaba asta ar fi fost 150 lei. masina e un vw polo. daca aveam rampa sau posibilitate de ridicare macar minima, le faceam eu. pai pe factura de mai sus, toate serviciile alea la 400 lei mi se pare pomana. zi-mi care e adresa sau telefonul. want!

    • #88

      Eu pe rola de la alternator am dat vreo 250 ron, pentru Toyota.

  37. #89

    Ramai cu gura cascata cand vezi cat de impartite sunt parerile. E clar ca unii abereaza grav. Dar care?

  38. #90

    La ce ai facut acolo e chair ieftin si manopera si piese! Buba cea mare e ca toate sunt aftermarket si la cele aftermarket conteaza mult producatorul.
    Ca idee – TRW pentru bielete (de la iei ia si producatorul)
    Filtre – MANN
    Ulei ELF e recomandat chair de Renault.

    PS. Daca ai nevoie de informatii despre auto da un mail!

    • #91

      adica exact ce am pus:)

    • #92

      Brava!
      Ma bucur sa aud!

    • #93

      Din factura:
      – Bieletele sunt SIDEM – slabute (TRW sunt intr-adevar cele montate de producator)
      – Filtrele aer si ulei sunt JC PREMIUM – cele mai ieftine – la aer nu e problema, dar la filtrul de ulei se recomanda ceva mai bun.
      – Placutele TRW – bune, montate de producator.
      Manopera – super ca pret.

    • #94

      oh well, next time:)

  39. #95

    Manopera e foarte ok, insa au sarit nitel calul cu pretul pieselor. Lucrez de vreo 5 ani in domeniu, stiu codurile alea pe de rost, la placute au inflorit masiv treaba, la fel si la filtrele de aer, polen, motorina.

    • #96

      cam 170 ron am dat pe un set de placute ATE pe puntea fata daca nu ma insel. Cu discurile ATE nu am fost asa multumit.

      Daca tot ai experienta 5 ani in domeniu, ce discuri recomanzi ?

  40. acu’ poate oi fi eu subiectiv, dar eu zic ca e bine.