Îmi asum eu rolul de difuzor de presă și anunț că ING o să fie în reparații. Pentru că ei nu trimit comunicate, nimic, doar anunță pe site. Se știe că orice posesor de card intră, din când în când, pe homebank, să mai vadă noutățile.

Asta e cam ca afișarea la avizierul tribunalului, care se consideră că ai fost anunțat de proces, pentru că, se știe, orice om, cel puțin lunar trece o dată pe la toate tribunalele din zonă, să verifice dacă nu e dat în judecată de cineva.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

30 comentarii Adaugă comentariu

  1. Pfai, iar nu o sa mearga maine, cardurile ING…
    Au ajuns astia sa fie ca Microsoft, sa tremure chilotii pe tine cand anunta un update.

    • #2

      Pe un MacBook Pro ultimele 2 update-uri de “just works” au dus la reinstalarea lui de pe USB boot-abil. Cred ca si mac-ul era bun si stabil cand era si mercedesu’ bot de cal, de mergea 30 de ani si nu schimbai nici uleiu-n el.

    • #3

      Eu am doua macbookuri, si nu sughita nici unu.
      Cel mai vechi nu a vazut o reinstalare pe curat de vreo 7 ani.

      Ce sa zic, se mai uita si la om.

    • #4

      Ba voi va certati pe Wingaoz vs macmac in comentariile unei postari ce anunta suspendarea temporara a unor servicii bancare?

    • Dar Linuxul meu e…

  2. Incepand de marti si terminand cand?

    • #7

      intervalul 23-04
      goo.gl/images/CQcYQZ

    • #8

      Teoretic pana miercuri dimineata la ora 4, scrie in anunt… ma gandesc ca nu e marti ora 23 si vineri ora 04, nu?

    • #9

      miercuri, bineinteles 🙂

    • #10

      Bine punctat, de ce folosirea expresiei “incepand cu” avand in vedere ca mentioneaza un interval de timp. Penibilus.

    • Doar venom m-a inteles. Restul…

    • #12

      Pana pe 23.04 ce nu ati inteles?

    • #13

      poate ca incepand de marti, in fiecare zi intre 23:00 si 04:00

    • #14

      grammaer nazi
      da, exprimarea e nefericita
      insa cand ti se da un interval nu mai pui intrebari tembele

  3. #15

    Cat timp ei au homebank pe un storage fara support 🙂 mai conteaza ca fac un update “pe shest” ?

    • #16

      Fara suport de ce? Fara suport pentru bibeloul peste? Suport pentru DDR5? Ce suport?

      Homebank nu ruleaza pe shared hosting oferit de romarg, totusi…

    • #17

      Ah, homebank. Meserie! nu cacat! Am avut niste meciuri cu ei….
      Cel mai tare a fost cand s-a facut cerere de resetare parola la contul de firma si a resetat parola la contul personal.
      Sau oamenii de la suport, cand vroiam sa fac un schimb valutar negociat, nu era nimeni de la schimb valutar disponibil si am rugat sa fiu sunat tot eu, sa nu il sune DIN NOU pe celalalt om autorizat. In exact 3 secunde a sunat telefonul colegului si intrebau de mine. (Da, au ambele numere de telefon, da, avem nume diferite)

    • #18

      Boss, echipamentele enterprise pentru astfel de servicii se tin cu support 24x7x4. Hardware si software. Ei pe acel storage nu mai au de niciunele.
      Vrei detalii, discutam in privat.

  4. #19

    Citarea la ușa instanței este însoțită de un anunț în Monitorul Oficial și unul într-un cotidian de circulație națională. Pt că nu este normal ca un proces să dureze 100 de ani doar pt ca una din părți nu mai locuiește la domiciliul cu care figurează la Evidența populației și este dispărută în ceață. (Uneori se practică chestiunea doar pt a acapa de responsabilitate) Oricumsele durează 100 de ani, nu e nevoie de 100 în plus.
    Între noi fie vorba legislația privind citarea în cazuri d+astea ar putea fi adusă în secolul 21 cu citare pe fb sau ceva. 🙂

  5. #20

    Eu cred ca posesorii de card au primit SMS. Eu sunt la Libra, si asa a fost de fiecare data. Am primit mesaj cu cel putin 24 de ore inainte.

    • #21

      sa vezi faza, am card si pe persoana, si pe firma. si nevasta-mea la fel. deci nu

    • #22

      sa vezi faza, am card si pe persoana, si pe firma. deci nu desi asa ar fi normal.

    • “Eu cred că posesorii de card au primit SMS, pentru că eu sunt la o bancă total fără legătură și deci așa e și la ING”

    • #24

      @ovi sirb -> Sunt la o banca mult mai mica, care a rezolvat elegant problema, deci o banca de dimensiunile ING sigur a gasit o solutie. Dar e mai simplu sa nu gandesti ce am vrut sa zic.

  6. #25

    Imi aduce aminte de faimoasa expresie din filmele americane “You`ve been served!”.
    O noua linie de job uri…

  7. S-au gandit si ei ca poate nu intereseaza pe nimeni. Au zis sa nu se streseze. Lasa ca afla clientii singuri daca e cazul…

    • #27

      nu, dar haivas in continuare nu intelege de ce i-am dat block pe facebook, ma gandesc ca macar de aici sa priceapa.

  8. #28

    misto ca au pus pe ing.ro dar nu pe homebank.ro unde vin probabil 99% din vizite

  9. #29

    Asta e doar primul blog entry.
    Maine la pranz astept sa vad reusita operatiunii. 😀

  10. #30

    pentru doar 5 lei pe luna puteti beneficia de serviciul de alert sms cand avem noi lucrari de mentenanta.